Omdat wiet softdrugs en pillen harddrugs?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Domme allochtoon. Ga wiet roken als je niets te doen hebt.
Omdat pillen whey en creatine zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat wiet softdrugs en pillen harddrugs?
Enige die ik zou pakken zijn die van Jesse vd Veldenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Omdat pillen whey en creatine zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:43 schreef McNulty het volgende:
Kijk een JBaby!
[ afbeelding ]
d'awwwwwww![]()
gr gr
Waardeer het,Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
Godverdomme ik heb me laten gaan zeg. Gisteren uit eten geweest en me gewoon volgepropt. Vandaag heb ik waarschijnlijk al ~4kcal aan koekjes, chocolade, en cakejes op.
#YOLO
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:52 schreef Montelly het volgende:
+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waardeer het,
Maar ik kende het al.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Story of my life. Morgen sushiquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
Godverdomme ik heb me laten gaan zeg. Gisteren uit eten geweest en me gewoon volgepropt. Vandaag heb ik waarschijnlijk al ~4kcal aan koekjes, chocolade, en cakejes op.
#YOLO
Komt eraan wanneer ik weer 200 kilo heb gebankdruktquote:
WOLLA ik zag die vieze ninja edit. Tfoe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Story of my life. Morgen sushi![]()
![]()
[..]
Komt eraan wanneer ik weer 200 kilo heb gebankdrukt
was je in dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef Awesome_ het volgende:
Yup. I'm out.
So long, gay boys !
[ afbeelding ]
Dat is het man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:27 schreef Deuce92 het volgende:
Hey McNutty.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
1,2 en 3 zijn het man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:30 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hip to waist ratio van #2.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat is het man.
[..]
1,2 en 3 zijn het man.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef Awesome_ het volgende:
Yup. I'm out.
So long, gay boys !
[ afbeelding ]
Sorry vriend, hier kan ik niet achter staan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:43 schreef McNulty het volgende:
Dit komt aardig dicht in de buurt van mijn droomchick.......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar fokking lekker serieus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry vriend, hier kan ik niet achter staan.
Tieten ziet er te nep uit, en die tepels lijken er wel opgenaaid.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef Awesome_ het volgende:
Yup. I'm out.
So long, gay boys !
[ afbeelding ]
Misschien moeten ze maar een eigen thread aanmaken met deze praktijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |