Ook hoor, ff klaar met klussen voor nu. Ja er is nog genoeg te doen, maar ik heb een fikse klus afgerond; de pvc-vloer leggen.quote:
Stationwagon had ik al. School begint maandag. Vriendin mag pas werken als ze een verblijfsvergunning heeft (afspraak met IND op 5 september). En ja, ze zijn allebei heel gelukkig hier in NL.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:15 schreef Fogel het volgende:
Van het leven van relatief rijke bachelor naar arme familieman. Binnenkort met hond zelfs. Heb je al een stationwagon gekocht?
Is de school al begonnen? Heeft je vriendin inmiddels al werk kunnen vinden? En vinden ze überhaupt hun draai wel in Nederland?
De meeste flessen zijn al open/halfleegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Drankvoorraad verkopen?
Past vast niet in het keto-dieet en het zal vast wel een stuivertje opleveren!
Kijk, vooruitgang geboekt!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook hoor, ff klaar met klussen voor nu. Ja er is nog genoeg te doen, maar ik heb een fikse klus afgerond; de pvc-vloer leggen.
Ging ik al van uit!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De meeste flessen zijn al open/halfleeg
Zekers, zekers!quote:
Klinkt goed ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stationwagon had ik al. School begint maandag. Vriendin mag pas werken als ze een verblijfsvergunning heeft (afspraak met IND op 5 september). En ja, ze zijn allebei heel gelukkig hier in NL.
Maar uiteindelijk is het al die inspanning waardquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers, zekers!
Alleen pfff....alle energie is meteen weg. Ben ff aan het opruimen, maar dat gaat nu met zooooooo veel tegenzin he!
Mogge.. en tevens hoe laat is dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Familie-reünie!Paps en stiefmoeder, omdat hij nu 3 jaar (geloof ik) in Noorwegen zit en hen al die tijd niet meer gezien heeft.
Je hebt zeker geen 72 m2 over?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:25 schreef ToT het volgende:
Die klootviolen hebben me echt veel te veel vloer en ondervloer verkocht!
Ach, ik wilde de inbouwkast het liefst toch ook bedekken, maar dan nog hou ik een zooi over!Met name ondervloer, holy Jesus zeg!
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is het al die inspanning waard
SBS 6. Tijd weet ik niet, maar het zal vast iets van half 9 zijn of zo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mogge.. en tevens hoe laat is dat?en welke zender?
Heh nou mijn oude laminaat zal redelijk in die richting zijn. Een aantal planken ervan zijn kaduuk, maar de rest is nog prima.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen 72 m2 over?
lolquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh nou mijn oude laminaat zal redelijk in die richting zijn. Een aantal planken ervan zijn kaduuk, maar de rest is nog prima.
Whehehe true!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
lol![]()
Nou ja. mijn laminaat wordt al wel wat ouder maar een tikkie onpraktisch om laminaat vanuit de andere kant van Nederland te importeren.
pff om 14:00 wakker geworden. *gaap*quote:
Student?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
pff om 14:00 wakker geworden. *gaap*
Nee, ziek, niet kunnen slapen.quote:
Bijna hetzelfdequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ziek, niet kunnen slapen.
quote:
Dankoewelquote:Beterschap!
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:31 schreef knokkels het volgende:
Nice! Mooie vloer ToT
En heuy Spezza
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:41 schreef robdriessen het volgende:
Zit ik rustig naar Spotify te luisteren, komen er allemaal bliepjes voorbij waarbij ik spontaan aan ramen wil gaan likken en lekkere dames met een lelijk mannenhoofd inbeeld.
En, zijn je ramen nu weer helemaal schoon?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:41 schreef robdriessen het volgende:
Zit ik rustig naar Spotify te luisteren, komen er allemaal bliepjes voorbij waarbij ik spontaan aan ramen wil gaan likken en lekkere dames met een lelijk mannenhoofd inbeeld.
Mijn collega's op kantoor keken me heel verontrust aanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
En, zijn je ramen nu weer helemaal schoon?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn collega's op kantoor keken me heel verontrust aan
Moggequote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weer een pyjamadag vandaag.
Hoewel, wel naar de tandarts geweest
Hij heeft een stuk tand 'gerepareerd', was zo gedaan en geen pijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mogge
En, alles goed gegaan @ tandarts?
Zo, nu echt een keer richting winkel gaan.
open lekker een eigen stream in TV. kan je de hele vrijdag Fylax Friday spelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:06 schreef Fylax het volgende:
Willen we morgen weer een Fylax Friday?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
open lekker een eigen stream in TV. kan je de hele vrijdag Fylax Friday spelen.
Hou gewoon een beetje in de gaten dat dit Radio49 is, in ONZ.quote:
Borrel de borrelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:13 schreef xBubbles het volgende:
Ik had dat laatste bord pasta niet moeten nemen
quote:
wat deze man zegtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hou gewoon een beetje in de gaten dat dit Radio49 is, in ONZ.
Dit is het topic waarvoor je draait. Andere luisteraars zijn van harte welkom om ook hier te komen tijdens je shows, maar je show richten tot andere SC's is vrij onbeleefd tegenover ons.
En ik gisteren mijn best doen voor de vuige rock en aanverwante zakenquote:
Dit is het radiotopic, dit is waar het om draait. Wij hebben het opgezet en houden het al jaren draaiend voor elkaar; een hele leuke club mensen samen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:45 schreef Fylax het volgende:
Laat maar weer. Jullie vinden het onbeleeefd. Ik vind het onbeleefd om anderen te dwingen om hierheen te komen omdat ik anders hun verzoekjes niet mag draaien/hun reacties niet mag oplezen.
Leuk om een rel uit te lokken, maar het is duidelijk dat je de TV SC belangrijker vindt dan ons.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen Fylax Friday dus. Ik kan/ga jullie en mensen in andere SC's die meeluisteren niet dwingen om te gaan praten in het Radio49 topic.
Dit is trouwens niet een regel die speciaal hier geldt. Geldt bij elk radiostation ever waar ik bij betrokken ben geweest. Het is niet om je een hak te zetten, maar omdat je als DJ juist hier draait, is het wel het handigste als je hier dan ook zit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:45 schreef Fylax het volgende:
Laat maar weer. Jullie vinden het onbeleeefd. Ik vind het onbeleefd om anderen te dwingen om hierheen te komen omdat ik anders hun verzoekjes niet mag draaien/hun reacties niet mag oplezen.
Een rel uit te lokken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk om een rel uit te lokken, maar het is duidelijk dat je de TV SC belangrijker vindt dan ons.
Je wil niet voor Radio49 zelf draaien, maar alleen voor TV SC?
Jij maakt gebruik van een server die betaald word door iemand, VOOR Radio49, en niet voor jou, om 2 uur voor je eigen vriendjes los te kunnen gaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een rel uit te lokken.
Als je eventjes terugleest had je het misschien gesnapt. Ik draai niet alleen voor TV SC. Beetje belachelijk dat jullie alles in hokjes plaatsen. Ik draai voor iedereen. Ook mensen die ik uit het echte leven ken. Moet ik die dan ook dwingen om hier in te praten als ze een verzoekje/shoutout sturen via Whatsapp?
Ahh schattig jullie zijn eens niet de enige die luisteren en dan willen jullie natuurlijk alle aandacht.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij maakt gebruik van een server die betaald word door iemand, VOOR Radio49, en niet voor jou, om 2 uur voor je eigen vriendjes los te kunnen gaan
Dat heb je mij nooit horen zeggen. Of zien schrijven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:57 schreef appelen het volgende:
[..]
hoezo vinden jullie je slowchat belangrijker dan de radio zelf?
Laat iedereen dan gewoon over de radio praten waar hij zelf wilquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit horen zeggen. Of zien schrijven.
Het is maar wat je ervan maakt.
Dus eigenlijk wil je de rest van FOK! niet betrekken bij je radio?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij maakt gebruik van een server die betaald word door iemand, VOOR Radio49, en niet voor jou, om 2 uur voor je eigen vriendjes los te kunnen gaan
Ga lekker terug naar je eigen topicquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:58 schreef appelen het volgende:
[..]
Ahh schattig jullie zijn eens niet de enige die luisteren en dan willen jullie natuurlijk alle aandacht.
neequote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga lekker terug naar je eigen topic
Dit. Ik zie het probleem niet. Ik kan toch ook in TV SC over 3FM gaan praten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef appelen het volgende:
[..]
Laat iedereen dan gewoon over de radio praten waar hij zelf wil
ja, wel bij de radio49, niet enkel als fylax weer eens de aandachtshoer moet spelenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef Starm het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je de rest van FOK! niet betrekken bij je radio?
hoezo is dat aandachtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, wel bij de radio49, niet enkel als fylax weer eens de aandachtshoer moet spelen
Laat hem lekker 'aandachtshoer' spelen, het zorgt namelijk voor luisteraars en daar draait het uiteindelijk allemaal omquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, wel bij de radio49, niet enkel als fylax weer eens de aandachtshoer moet spelen
Als je als DJ bij Slam FM draait, zou je dan naar Veronica gaan om datzelfde programma te draaien?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef appelen het volgende:
[..]
Laat iedereen dan gewoon over de radio praten waar hij zelf wil
Nee voor hun niet voor deze mensen gaat het om de radio 49 slowchat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:01 schreef Starm het volgende:
[..]
Laat hem lekker 'aandachtshoer' spelen, het zorgt namelijk voor luisteraars en daar draait het uiteindelijk allemaal om
LOL. Dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je als DJ bij Slam FM draait, zou je dan naar Veronica gaan om datzelfde programma te draaien?
Wij zijn geen commerciële zender hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:01 schreef Starm het volgende:
[..]
Laat hem lekker 'aandachtshoer' spelen, het zorgt namelijk voor luisteraars en daar draait het uiteindelijk allemaal om
Wat is dat voor een domme vergelijking?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je als DJ bij Slam FM draait, zou je dan naar Veronica gaan om datzelfde programma te draaien?
Mwoah. Ik vond hem persoonlijk wel okee hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:02 schreef appelen het volgende:
[..]
Wat is dat voor een domme vergelijking?wij hebben toch geen radio?
Nou je zegt daar duidelijk dat Fylax Friday niet doorgaat omdat je hier voor dit topic zou moeten draaien.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een rel uit te lokken.
Als je eventjes terugleest had je het misschien gesnapt. Ik draai niet alleen voor TV SC. Beetje belachelijk dat jullie alles in hokjes plaatsen. Ik draai voor iedereen. Ook mensen die ik uit het echte leven ken. Moet ik die dan ook dwingen om hier in te praten als ze een verzoekje/shoutout sturen via Whatsapp?
Je slaat compleet de plank mis, maar ik wil best doen of het klopt hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mwoah. Ik vond hem persoonlijk wel okee hoor.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:03 schreef Fopje het volgende:
Het is radio 49, opgezet door mensen uit dit topic.
Lijkt me logisch dat het hier een beetje moet gebeuren he.
Maar betekent dat ook dat je er buiten dit topic niet over mag praten?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:03 schreef Fopje het volgende:
Het is radio 49, opgezet door mensen uit dit topic.
Lijkt me logisch dat het hier een beetje moet gebeuren he.
Ik zeg duidelijk dat Fylax Friday niet door gaat omdat ik alleen maar dingen mag voorlezen uit dit topic en niet uit andere slowchats waar mensen speciaal luisteren voor mij en niet graag in andere topics komen,quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou je zegt daar duidelijk dat Fylax Friday niet doorgaat omdat je hier voor dit topic zou moeten draaien.
Ik vind het jammer; je shows zijn leuk en dit topic is gewoon gezellig.
Ik begrijp jouw standpunt ook best wel, maar jij wil onze standpunt gewoon niet inzien en dat is jammer.
Volgens mij gaat het er wel degelijk om, of wil je dj's hebben die radio maken zonder dat er iemand luistert?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij zijn geen commerciële zender hoordus het gaat helemaal niet om het aantal luisteraars
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:04 schreef appelen het volgende:
[..]
Maar betekent dat ook dat je er buiten dit topic niet over mag praten?
Het probleem is dat hij zijn show op andere SC's richt, en het is ook te merken dat verzoekjes van TV SC prioriteit hebben bij hem.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:04 schreef appelen het volgende:
[..]
Maar betekent dat ook dat je er buiten dit topic niet over mag praten?
Nee hoor, totaal niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij zijn show op andere SC's richt, en het is ook te merken dat verzoekjes van TV SC prioriteit hebben bij hem.
Hm lijkt mij niet zo'n probleem voor 2 uur in de week. Alsof wij 24/7 radio 49 luisterenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Maar je moet je lijkt me wel richten tot de bezoekers van dit topic.
Punt is gewoon: Als je bij Radio49 draait, wees dan ook redelijk aanwezig in het topic. Dat wilde ik ermee zeggen. Hier is die chat toch al. Vroeger op IRC werd ook altijd verzocht om als DJ in het channel te zijn. Wanneer mensen die ook luisteren binnen willen komen, komen ze vanzelf wel. Of niet. Dat is aan hun en dus geen verplichting..quote:
Thanks!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:04 schreef appelen het volgende:
[..]
Je slaat compleet de plank mis, maar ik wil best doen of het klopt hoor.
Of je verdraait de boel een beetje verder nogquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zeg duidelijk dat Fylax Friday niet door gaat omdat ik alleen maar dingen mag voorlezen uit dit topic en niet uit andere slowchats waar mensen speciaal luisteren voor mij en niet graag in andere topics komen,
Ja, we bijten toch niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:07 schreef Fopje het volgende:
Als de mensen uit de TVSC het zo leuk vinden, kunnen ze toch ook gewoon in dit topic posten of ben ik nou gek?
OHHHHHHH ZIJ HEBBEN MEER PRIORITEEEIIIHEEEEITTTquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij zijn show op andere SC's richt, en het is ook te merken dat verzoekjes van TV SC prioriteit hebben bij hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is niet alleen in TVSC. Er zijn meerdere slowchats waar ik actief in zit en ze vraag om te luisteren naar mijn show. Moet ik ze dan allemaal verplichten om naar dit topic te komen anders mag ik hun verzoekjes niet draaien of hun shoutouts voorlezen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:07 schreef Fopje het volgende:
Als de mensen uit de TVSC het zo leuk vinden, kunnen ze toch ook gewoon in dit topic posten of ben ik nou gek?
Ja geef even een inkopper wegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:07 schreef Fopje het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:07 schreef ToT het volgende:
Oew meteen mijn verzoekje van de vorige keer!
quote:
Jawel alleen je ziet ze alleen maar als ze wat willen uitlokken, of als Fylax draait.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:07 schreef Fopje het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef appelen het volgende:
[..]
OHHHHHHH ZIJ HEBBEN MEER PRIORITEEEIIIHEEEEITTTHet valt meer mensen op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
En het zou geeneens een kwestie van prioriteiten moeten zijn: DIT is het radiotopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |