Ja die grap kost bakken met geld, mijn vader sponsort mij gelukkig.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee tof, succes!
Ja ikzelf zat ook aan de 50 lessen of zo voor ik examen deed. Ik heb wel de indruk dat die rijschoolhouder het extreem zat uit te stellen. Ik deed ook motorrijlessen daarnaast bij een andere rijschoolhouder, dus het geld vloog er bij mij ook behoorlijk doorheen!
Ejjjjjjquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja kamer voor kamer om het overzicht te bewaren.
Qua lessen ben ik de tel kwijt ik denk een stuk of veertig, ben ook al lang bezig maar moest steeds stoppen omdat het geld op was.
Maar nu is de examen datum eindelijk bekend dus ik hoop dat ik het haal
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja die grap kost bakken met geld, mijn vader sponsort mij gelukkig.
maarja ik ga maar even wat boodschapjes doen. laters en klus ze
Bij Opsporing Verzocht?quote:
Oh? Vertel.quote:
Familie-reünie!quote:
Dat je die met de hengel in het water moet donderenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Druk aan het klussen.
Wat was dat ook al weer wat men over de laatste loodjes zei?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat je die met de hengel in het water moet donderen
Van het leven van relatief rijke bachelor naar arme familieman. Binnenkort met hond zelfs. Heb je al een stationwagon gekocht?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:09 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet ook maar eens op Werkspot gaan rondkijken. Eigenlijk moet de hele houten vloer op de bovenverdieping er uit (piepende en krakende planken uit 1930), dan isolatie er in, en nieuwe vloer er op.
Oh wacht, daar heb ik geen geld voor....
.....
.......
Drankvoorraad verkopen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:09 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet ook maar eens op Werkspot gaan rondkijken. Eigenlijk moet de hele houten vloer op de bovenverdieping er uit (piepende en krakende planken uit 1930), dan isolatie er in, en nieuwe vloer er op.
Oh wacht, daar heb ik geen geld voor....
.....
.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |