SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
'Kutuser van de maand' - Augustus 2014
Nomineren tot 27-8, stemmen van 28/30-8, winnaar bekendgemaakt op 31-8
Poll: Kutuser van de maand Augustus
• AF_
• appelen
• CookieSlikker
• Doler12
• Donald_Dick
• Stickertje
• WcPot
• fylax
• karina
• studiotje
• pizzalucht
• quirina
• koningpils
• Mrbanaan1
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Geen Fylax Friday dus. Ik kan/ga jullie en mensen in andere SC's die meeluisteren niet dwingen om te gaan praten in het Radio49 topic.quote:Dit is het radiotopic, dit is waar het om draait. Wij hebben het opgezet en houden het al jaren draaiend voor elkaar; een hele leuke club mensen samen.
Als DJ's in andere topics gaan rondhangen gaat dat ten koste van het topic van de radio zelf.
Voor ons is het ook niet leuk om maar half mee te krijgen wat de DJ allemaal leest en tegen wie hij zit te praten.
Het is gewoon jammer dat je niet ziet waar de radio om draait en dat je het duidelijk ook niet WIL zien.
Je mag je show vrijdag best wel houden; je enthousiasme op de radio is leuk, maar hou het wel gewoon hier in dit topic.
We hebben vrij weinig regels, maar dit is wel iets wat iedereen gewoon belangrijk vindt.
omgquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen Fylax Friday dus. Ik kan/ga jullie en mensen in andere SC's die meeluisteren niet dwingen om te gaan praten in het Radio49 topic.
Ja ik vind het ook best raar. Waarom moet het perse alleen in dat topic gehouden mogen worden? Ik kan toch ook over 3FM praten in een andere SC. Maar blijkbaar snap ik dan de ''opzet van R49 niet''quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:54 schreef appelen het volgende:
[..]
omgje eigen kut radio slowchat belangrijker vinden dan de mensen die de radio in de lucht houden
kneuzen
Dit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:54 schreef appelen het volgende:
[..]
omgje eigen kut radio slowchat belangrijker vinden dan de mensen die de radio in de lucht houden
kneuzen
alsof het alleen om hun slowchat draaitquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook best raar. Waarom moet het perse alleen in dat topic gehouden mogen worden? Ik kan toch ook over 3FM praten in een andere SC. Maar blijkbaar snap ik dan de ''opzet van R49 niet''
Nu worden ze boos omdat ik zogenaamd hier een rel uitlok, terwijl jij het net gewoon over Fylax Friday had en ik over dat ik wel zou vragen of ik op het rooster kan.
iddquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:58 schreef Fylax het volgende:
Mja, dan maar niet. Lig ik niet wakker van.
Dit is toch iets heel anders dan ik die dingen voorlees uit slowchats.quote:Als je als DJ bij Slam FM draait, zou je dan naar Veronica gaan om datzelfde programma te draaien?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen Fylax Friday dus. Ik kan/ga jullie en mensen in andere SC's die meeluisteren niet dwingen om te gaan praten in het Radio49 topic.
Ik mag blijkbaar geen posts/verzoekjes/shoutouts voorlezen van mensen die luisteren naar mijn show maar niet in de Radio49 SC zitten.,quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:03 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Je mag niet in andere topics komen?
Of tijdens het draaien niet?
quote:
Serieus? Dit wist ik niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Ik was eerst ook onderdeel van R49, ik hostte de servers, is toen uit elkaar gevallen omdat mensen er veel te serieus mee om gingen. Volgens mij hebben de huidige users het toen overgenomen.
Sinterklaas deed dat toch ook pasquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik mag blijkbaar geen posts/verzoekjes/shoutouts voorlezen van mensen die luisteren naar mijn show maar niet in de Radio49 SC zitten.,
Weet niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sinterklaas deed dat toch ook pas
Wat een onzin, je wil toch meer naamsbekendheid krijgen als radio zijnde, anders kan je de hele boel na een paar jaar opdoekenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik mag blijkbaar geen posts/verzoekjes/shoutouts voorlezen van mensen die luisteren naar mijn show maar niet in de Radio49 SC zitten.,
17???? De keren dat ik kijk is het 8/10quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef Stickertje het volgende:
wtf..![]()
![]()
voorheen waren er 17 luisteraars, vorige week vrijdag waren er 30.. en dan gaan ze klagen
Oh echt? Dan deed je het verkeerd de vorige keer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef Fylax het volgende:
Zij doen misschien voor de lol radio maken. Ik doe het serieus omdat ik meer ervaring wil opdoen om uiteindelijk bij een echte radio te gaan werken.
Natuurlijk doe ik soms in mijn shows niet echt serieus.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh echt? Dan deed je het verkeerd de vorige keer.
hoezoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:10 schreef Starm het volgende:
Maar goed we kunnen ook gewoon in die andere SC gaan zitten als Fylax zijn show is
Sommigen van jullie doen dat misschien. Maar er luisterden vorige keer 30 mensen. Denk je dat ik al die 30 mensen zover krijg om in het R49 topic te gaan praten? Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:10 schreef Starm het volgende:
Maar goed we kunnen ook gewoon in die andere SC gaan zitten als Fylax zijn show is
Als ze zo doen nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:10 schreef Starm het volgende:
Is dat een vereiste dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sommigen van jullie doen dat misschien. Maar er luisterden vorige keer 30 mensen. Denk je dat ik al die 30 mensen zover krijg om in het R49 topic te gaan praten? Nee.
Ja. Want anders mag ik blijkbaar geen verzoekjes afspelen van hen of reacties voorlezen.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Want anders mag ik blijkbaar geen verzoekjes afspelen van hen of reacties voorlezen.
Jij deed het zelf ookquote:
Volgens mij komen er uit het Radio 49 topic helemaal geen verzoekjesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Stickertje het volgende:
Het probleem is dat hij zijn show op andere SC's richt, en het is ook te merken dat verzoekjes van TV SC prioriteit hebben bij hem.
^deze post_________________
iddquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Stickertje het volgende:
Het probleem is dat hij zijn show op andere SC's richt, en het is ook te merken dat verzoekjes van TV SC prioriteit hebben bij hem.
Ja. Slaat toch nergens op. Volgens mij was jij degene die ook zei ''Fylax wanneer draai je mijn verzoekje ik heb hem al lang geleden aangevraagd.''quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Stickertje het volgende:
Via DM was datquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sinterklaas deed dat toch ook pas
ja, ook ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Slaat toch nergens op. Volgens mij was jij degene die ook zei ''Fylax wanneer draai je mijn verzoekje ik heb hem al lang geleden aangevraagd.''
Das veel zegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sommigen van jullie doen dat misschien. Maar er luisterden vorige keer 30 mensen. Denk je dat ik al die 30 mensen zover krijg om in het R49 topic te gaan praten? Nee.
Ja maar draait het allemaal niet om, men draait liever voor 5 personen dan voor 30 personenquote:
Ja maar je was ook hier aan het posten tijdens je uitzending, daar hebben ze toch problemen mee?quote:
DM staat daar los vanquote:
Veel mensen zeggen dat het ze niet boeit hoeveel luisteraars er zijn maar 30 luisteraars geeft echt een veel dikkere boost ddan 5quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja maar draait het allemaal niet om, men draait liever voor 5 personen dan voor 30 personen![]()
Ach voor die 2 uurtjesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DM staat daar los van
Maar ik vind het ook geen heel groot probleem behalve dat het irritant is dat dingen in 2 SC's tegelijk gebeuren. Net zoals bijvoorbeeld dat er in 2 topics tegelijk gepost wordt over een tv programma terwijl het prima in een topic kan
Blijkbaar niet, ik heb er niet echt over nagedacht. Ik dacht wel handige manier om nieuwe luisteraars binnen te halenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar je was ook hier aan het posten tijdens je uitzending, daar hebben ze toch problemen mee?
Is het ook, maar daar hebben ze blijkbaar geen interesse inquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, ik heb er niet echt over nagedacht. Ik dacht wel handige manier om nieuwe luisteraars binnen te halen
fylax lult ze allemaal vastquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:19 schreef appelen het volgende:
Met deze niet erg intelligente mensen kun je geen discussie voeren. Hoe egoistisch
Snap je het punt niet? Jij komt alleen maar met 'hurr je mag nergens anders dan in de radio er over praten'. Het gaat er om dat je draait voor r49 dus voor dat topicquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:19 schreef appelen het volgende:
Met deze niet erg intelligente mensen kun je geen discussie voeren. Hoe egoistisch
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Snap je het punt niet? Jij komt alleen maar met 'hurr je mag nergens anders dan in de radio er over praten'. Het gaat er om dat je draait voor r49 dus voor dat topic
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:21 schreef appelen het volgende:
[..]
hij is er toch niet op gericht....naar mijn idee zegt hij gewoon 'alle luisteraars kunnen nu verzoekjes insturen' nou en als ik die post in de tvsc wat maakt dat dan uit
Das weer hetzelfde argument. Het gaat er over dat Fylax (volgens sommigen) zich meer richt op andere SC"s dan het algemene topicquote:
Maar dat is toch niet zoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das weer hetzelfde argument. Het gaat er over dat Fylax (volgens sommigen) zich meer richt op andere SC"s dan het algemene topic
Geen idee, niet op gelet tijdens zijn show maar als het zo is dan ben ik het er mee eens.quote:
Ehm, ik snap hem even nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:22 schreef Stickertje het volgende:
lijkt erop dat ze in alle sc's een stok op hun reet hebben behalve wij
nee is niet zo, hij las gewoon voor uit beide sc's en merkte geen bepaalde voorkeurquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee, niet op gelet tijdens zijn show maar als het zo is dan ben ik het er mee eens.
Geen problemen in de FUT SC hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alle sc's zijn kut.. behalve tvsc
Wij hebben soms ook kutte momentjes, maar herpakken onsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alle sc's zijn kut.. behalve tvsc
wat is FUT SC ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:25 schreef appelen het volgende:
[..]
Geen problemen in de FUT SC hoor
niet de kant van tvsc kiezenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle vergelijkingen in het hele topic slaan kant nog walvan beide partijen
Ik blijf gewoon draaien hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:28 schreef appelen het volgende:
Boeiend, laat ze lekker met hun domme radiowij kwamen toch alleen voor Fylax
en voor sinteraars natuurlijk
ze worden al boos als jij een post opleest hierquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar gaan ze echt woedend om worden
Een kant kiezenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet de kant van tvsc kiezen![]()
ruggengraatloos
niet als je LaPo hebtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef appelen het volgende:
ga echt geband worden als ik dat topic open
Dit zijn allebei al jaaren mijn vaste honken dan ga ik niet kiezenquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit zijn allebei al jaaren mijn vaste honken dan ga ik niet kiezen![]()
#YOLOquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef appelen het volgende:
Als je lapo had toch niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef appelen het volgende:
Ach gewoon doen en dan zeggen dat Studiotje mooie OP's maken maken en dat die dat gratis doet als TVSC gewoon in TVSC verzoekjes mag aanvragen gr gr.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:32 schreef appelen het volgende:
[..]
als ik de op en titel verneuk wel
verborgen plaatje plaatsenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:32 schreef appelen het volgende:
[..]
als ik de op en titel verneuk wel
Deze man lurkt in ONZE SC EINZZZZZZZZZZquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent echt een stoere jongen
geen, ik had lapoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:36 schreef Studiotje het volgende:
Hoeveel TR'etjes zullen daar geplaatst zijn?
Fopje heeft het er maar druk meequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:36 schreef Studiotje het volgende:
1 tegen fylax blijkbaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:36 schreef Studiotje het volgende:
Veel. Een mod komt daar niet altijd hoor. Mike post hier toch ook nooit tenzij er iemand TR's plaatst?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:36 schreef Studiotje het volgende:
Wie is Mike?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Veel. Een mod komt daar niet altijd hoor. Mike post hier toch ook nooit tenzij er iemand TR's plaatst?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
KSST PRAAT NIET OVER RADIOSC TERWIJL DIT ONZE TVSC IS![]()
![]()
Hoi Fops
Hoezo? Iedereen mag toch posten waar die wil?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit is onze sc!!11!!11 ga terug naar je eigen hoekje
ze lokken het ook uitquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:39 schreef Fylax het volgende:
19:07 - 20:00 DJ Muis voor Radio49
Flauw dit hoor
MAAR DIT IS ONZE SC. DOOR ONS OPGEZET!!!!!11quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen mag toch posten waar die wil?
RADIO EN TV GAAN NIET SAMENquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen mag toch posten waar die wil?
Is van FOK!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
MAAR DIT IS ONZE SC. DOOR ONS OPGEZET!!!!!11
Waarom gaan we niet live tv voor elkaar maken?quote:
Weet ik fopje. Ik maak maar een fopjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is van FOK!Maar ik kom hier niet om er op door te gaan hoor
Dus een levenloze schim achter een computer klagen over vanalles?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom gaan we niet live tv voor elkaar maken?
'quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dus een levenloze schim achter een computer klagen over vanalles?
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Toen je mij inmaakte met NFS omdat ik nog een kutauto had
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:43 schreef appelen het volgende:
[..]even kijken of het de moeite waard was om er een te kopen
Net zoiets als 'thuis voor de buis'. Film jezelf terwijl je wegmisbruikers kijkt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dus een levenloze schim achter een computer klagen over vanalles?
Omg.. is dat serieus wat dat programma is?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Net zoiets als 'thuis voor de buis'. Film jezelf terwijl je wegmisbruikers kijkt.
Ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omg.. is dat serieus wat dat programma is?
Nee, want je koopt liever kaartjes voor voetbalquote:
Dus RTL verwacht serieus dat wij naar mensen kijken die naar tv kijken?quote:
Niemand luistert ooit naar mijn shows en anders gaan ze alleen klagenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Veel he. Hier doe ik het niet voor. Daarom haal ik altijd mensen erbij.
Ja, gister even gekeken, viel in slaapquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omg.. is dat serieus wat dat programma is?
In USA is het helemaal geweldig. En er waren toch 945.000 kijkers.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dus RTL verwacht serieus dat wij naar mensen kijken die naar tv kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |