Wat een onzin, je wil toch meer naamsbekendheid krijgen als radio zijnde, anders kan je de hele boel na een paar jaar opdoekenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik mag blijkbaar geen posts/verzoekjes/shoutouts voorlezen van mensen die luisteren naar mijn show maar niet in de Radio49 SC zitten.,
17???? De keren dat ik kijk is het 8/10quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef Stickertje het volgende:
wtf..![]()
![]()
voorheen waren er 17 luisteraars, vorige week vrijdag waren er 30.. en dan gaan ze klagen
Oh echt? Dan deed je het verkeerd de vorige keer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef Fylax het volgende:
Zij doen misschien voor de lol radio maken. Ik doe het serieus omdat ik meer ervaring wil opdoen om uiteindelijk bij een echte radio te gaan werken.
Natuurlijk doe ik soms in mijn shows niet echt serieus.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh echt? Dan deed je het verkeerd de vorige keer.
hoezoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:10 schreef Starm het volgende:
Maar goed we kunnen ook gewoon in die andere SC gaan zitten als Fylax zijn show is
Sommigen van jullie doen dat misschien. Maar er luisterden vorige keer 30 mensen. Denk je dat ik al die 30 mensen zover krijg om in het R49 topic te gaan praten? Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:10 schreef Starm het volgende:
Maar goed we kunnen ook gewoon in die andere SC gaan zitten als Fylax zijn show is
Als ze zo doen nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:10 schreef Starm het volgende:
Is dat een vereiste dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sommigen van jullie doen dat misschien. Maar er luisterden vorige keer 30 mensen. Denk je dat ik al die 30 mensen zover krijg om in het R49 topic te gaan praten? Nee.
Ja. Want anders mag ik blijkbaar geen verzoekjes afspelen van hen of reacties voorlezen.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Want anders mag ik blijkbaar geen verzoekjes afspelen van hen of reacties voorlezen.
Jij deed het zelf ookquote:
Volgens mij komen er uit het Radio 49 topic helemaal geen verzoekjesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Stickertje het volgende:
Het probleem is dat hij zijn show op andere SC's richt, en het is ook te merken dat verzoekjes van TV SC prioriteit hebben bij hem.
^deze post_________________
iddquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Stickertje het volgende:
Het probleem is dat hij zijn show op andere SC's richt, en het is ook te merken dat verzoekjes van TV SC prioriteit hebben bij hem.
Ja. Slaat toch nergens op. Volgens mij was jij degene die ook zei ''Fylax wanneer draai je mijn verzoekje ik heb hem al lang geleden aangevraagd.''quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Stickertje het volgende:
Via DM was datquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sinterklaas deed dat toch ook pas
ja, ook ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Slaat toch nergens op. Volgens mij was jij degene die ook zei ''Fylax wanneer draai je mijn verzoekje ik heb hem al lang geleden aangevraagd.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |