abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143924526

Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.

In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden :7 Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!

Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. w/ Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt :( Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!! O+

liv.gif2eyut8g.jpgandre.jpghera.jpgphpKvSDcX_c2PM.jpgbttf50kb.gifwcpotfokavatar.jpg28vb034.pngfok.gifKeen.gifspaghetti.pngavatar100-2-1.jpgVictoria.jpegMrB4.png32373.gifddd.jpgFOKUI.pngbild2.jpgTiger_Lick_Fok.pngb5qzhw.jpg
pizza.jpgFokUI.jpg5OBjBuV_e.png

• Behandel elkaar met respect O+ Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT

• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.

• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes ;)

• Heb je de LAPO (Last Post) in het topic. Maak een nieuwe aan!
Uitzondering op de Zondag tussen 18:00uu en 23:59uur. Dan is het gewoon de snelste die het nieuwe topic opent, omdat er dan weer sneller gepost kan worden, aangezien het tempo een stuk hoger ligt dan normaal.

En een keurmerk van Rob!

SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt :D

SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerrrr

Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.

Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!

'Kutuser van de maand' - Augustus 2014

Nomineren tot 27-8, stemmen van 28/30-8, winnaar bekendgemaakt op 31-8

Poll: Kutuser van de maand Augustus
AF_
appelen
CookieSlikker
Doler12
Donald_Dick
Stickertje
WcPot
fylax
karina
studiotje
pizzalucht
quirina
koningpils
Mrbanaan1
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

donderdag 28 augustus 2014 @ 18:48:34 #2
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143924535
Kut TT
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_143924538
hoi
pi_143924587
Aids TT, dan maar stemmen :N
pi_143924657
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:49 schreef Studiotje het volgende:
Aids TT, dan maar stemmen :N
ok
pi_143924684
quote:
Dit is het radiotopic, dit is waar het om draait. Wij hebben het opgezet en houden het al jaren draaiend voor elkaar; een hele leuke club mensen samen.
Als DJ's in andere topics gaan rondhangen gaat dat ten koste van het topic van de radio zelf.
Voor ons is het ook niet leuk om maar half mee te krijgen wat de DJ allemaal leest en tegen wie hij zit te praten.

Het is gewoon jammer dat je niet ziet waar de radio om draait en dat je het duidelijk ook niet WIL zien.

Je mag je show vrijdag best wel houden; je enthousiasme op de radio is leuk, maar hou het wel gewoon hier in dit topic.
We hebben vrij weinig regels, maar dit is wel iets wat iedereen gewoon belangrijk vindt.
Geen Fylax Friday dus. Ik kan/ga jullie en mensen in andere SC's die meeluisteren niet dwingen om te gaan praten in het Radio49 topic.
(she/her)
pi_143924734
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:52 schreef Fylax het volgende:

[..]

Geen Fylax Friday dus. Ik kan/ga jullie en mensen in andere SC's die meeluisteren niet dwingen om te gaan praten in het Radio49 topic.
omg :') je eigen kut radio slowchat belangrijker vinden dan de mensen die de radio in de lucht houden :') kneuzen
pi_143924866
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:54 schreef appelen het volgende:

[..]

omg :') je eigen kut radio slowchat belangrijker vinden dan de mensen die de radio in de lucht houden :') kneuzen
Ja ik vind het ook best raar. Waarom moet het perse alleen in dat topic gehouden mogen worden? Ik kan toch ook over 3FM praten in een andere SC. Maar blijkbaar snap ik dan de ''opzet van R49 niet''
Nu worden ze boos omdat ik zogenaamd hier een rel uitlok, terwijl jij het net gewoon over Fylax Friday had en ik over dat ik wel zou vragen of ik op het rooster kan. :')
(she/her)
  donderdag 28 augustus 2014 @ 18:57:36 #9
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_143924875
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:54 schreef appelen het volgende:

[..]

Dit.
Wtf :')
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_143924899
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:57 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook best raar. Waarom moet het perse alleen in dat topic gehouden mogen worden? Ik kan toch ook over 3FM praten in een andere SC. Maar blijkbaar snap ik dan de ''opzet van R49 niet''
Nu worden ze boos omdat ik zogenaamd hier een rel uitlok, terwijl jij het net gewoon over Fylax Friday had en ik over dat ik wel zou vragen of ik op het rooster kan. :')
alsof het alleen om hun slowchat draait _O-
pi_143924929
Mja, dan maar niet. Lig ik niet wakker van.
(she/her)
pi_143924945
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:58 schreef Fylax het volgende:
Mja, dan maar niet. Lig ik niet wakker van.
idd :P
pi_143924964
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef appelen het volgende:

[..]

idd :P
:P :D
(she/her)
pi_143925030
de neuk _O-
pi_143925081
quote:
Als je als DJ bij Slam FM draait, zou je dan naar Veronica gaan om datzelfde programma te draaien?
Dit is toch iets heel anders dan ik die dingen voorlees uit slowchats. :')
(she/her)
pi_143925110
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:52 schreef Fylax het volgende:

[..]

:') Je mag niet in andere topics komen? :D Of tijdens het draaien niet?
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143925139
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:03 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

:') Je mag niet in andere topics komen? :D Of tijdens het draaien niet?
Ik mag blijkbaar geen posts/verzoekjes/shoutouts voorlezen van mensen die luisteren naar mijn show maar niet in de Radio49 SC zitten.,
(she/her)
pi_143925150
Tijd voor de tvsc knokploeg? :D
pi_143925184
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:04 schreef Studiotje het volgende:
nee niet nodig dit krijgt mijn oma nog :D
pi_143925188
Er is serieus een Postreport gedaan. :')
(she/her)
pi_143925194
quote:
Nah laten we de boel niet escaleren.
(she/her)
pi_143925209
quote:
:Y Ik was eerst ook onderdeel van R49, ik hostte de servers, is toen uit elkaar gevallen omdat mensen er veel te serieus mee om gingen. Volgens mij hebben de huidige users het toen overgenomen.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143925231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:05 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

:Y Ik was eerst ook onderdeel van R49, ik hostte de servers, is toen uit elkaar gevallen omdat mensen er veel te serieus mee om gingen. Volgens mij hebben de huidige users het toen overgenomen.
Serieus? Dit wist ik niet.
(she/her)
pi_143925235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik mag blijkbaar geen posts/verzoekjes/shoutouts voorlezen van mensen die luisteren naar mijn show maar niet in de Radio49 SC zitten.,
Sinterklaas deed dat toch ook pas
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143925250
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:06 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Sinterklaas deed dat toch ook pas
Weet niet.
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: