SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
'Kutuser van de maand' - Augustus 2014
Nomineren tot 27-8, stemmen van 28/30-8, winnaar bekendgemaakt op 31-8
Poll: Kutuser van de maand Augustus
• AF_
• appelen
• CookieSlikker
• Doler12
• Donald_Dick
• Stickertje
• WcPot
• fylax
• karina
• studiotje
• pizzalucht
• quirina
• koningpils
• Mrbanaan1
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Geen Fylax Friday dus. Ik kan/ga jullie en mensen in andere SC's die meeluisteren niet dwingen om te gaan praten in het Radio49 topic.quote:Dit is het radiotopic, dit is waar het om draait. Wij hebben het opgezet en houden het al jaren draaiend voor elkaar; een hele leuke club mensen samen.
Als DJ's in andere topics gaan rondhangen gaat dat ten koste van het topic van de radio zelf.
Voor ons is het ook niet leuk om maar half mee te krijgen wat de DJ allemaal leest en tegen wie hij zit te praten.
Het is gewoon jammer dat je niet ziet waar de radio om draait en dat je het duidelijk ook niet WIL zien.
Je mag je show vrijdag best wel houden; je enthousiasme op de radio is leuk, maar hou het wel gewoon hier in dit topic.
We hebben vrij weinig regels, maar dit is wel iets wat iedereen gewoon belangrijk vindt.
omgquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen Fylax Friday dus. Ik kan/ga jullie en mensen in andere SC's die meeluisteren niet dwingen om te gaan praten in het Radio49 topic.
Ja ik vind het ook best raar. Waarom moet het perse alleen in dat topic gehouden mogen worden? Ik kan toch ook over 3FM praten in een andere SC. Maar blijkbaar snap ik dan de ''opzet van R49 niet''quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:54 schreef appelen het volgende:
[..]
omgje eigen kut radio slowchat belangrijker vinden dan de mensen die de radio in de lucht houden
kneuzen
Dit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:54 schreef appelen het volgende:
[..]
omgje eigen kut radio slowchat belangrijker vinden dan de mensen die de radio in de lucht houden
kneuzen
alsof het alleen om hun slowchat draaitquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook best raar. Waarom moet het perse alleen in dat topic gehouden mogen worden? Ik kan toch ook over 3FM praten in een andere SC. Maar blijkbaar snap ik dan de ''opzet van R49 niet''
Nu worden ze boos omdat ik zogenaamd hier een rel uitlok, terwijl jij het net gewoon over Fylax Friday had en ik over dat ik wel zou vragen of ik op het rooster kan.
iddquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:58 schreef Fylax het volgende:
Mja, dan maar niet. Lig ik niet wakker van.
Dit is toch iets heel anders dan ik die dingen voorlees uit slowchats.quote:Als je als DJ bij Slam FM draait, zou je dan naar Veronica gaan om datzelfde programma te draaien?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen Fylax Friday dus. Ik kan/ga jullie en mensen in andere SC's die meeluisteren niet dwingen om te gaan praten in het Radio49 topic.
Ik mag blijkbaar geen posts/verzoekjes/shoutouts voorlezen van mensen die luisteren naar mijn show maar niet in de Radio49 SC zitten.,quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:03 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Je mag niet in andere topics komen?
Of tijdens het draaien niet?
quote:
Serieus? Dit wist ik niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Ik was eerst ook onderdeel van R49, ik hostte de servers, is toen uit elkaar gevallen omdat mensen er veel te serieus mee om gingen. Volgens mij hebben de huidige users het toen overgenomen.
Sinterklaas deed dat toch ook pasquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik mag blijkbaar geen posts/verzoekjes/shoutouts voorlezen van mensen die luisteren naar mijn show maar niet in de Radio49 SC zitten.,
Weet niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sinterklaas deed dat toch ook pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |