En dat is 11quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat ten koste van deze SC.
ONZE radio, ONZE regels, de dj richt de show op DEZE SC.
Niet mee eens? --> Exit!
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar dit vind ik eigenlijk wel een mooi punt om de discussie te stoppen, denk dat het wel duidelijk is
Dat merk ikquote:
hoezo ten koste van deze SC?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet mee eens? --> Exit!
Men kan overigens wel goed tellenquote:
Toch wel, nu is het wel klaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:29 schreef appelen het volgende:
[..]
lijkt me gewoon dat jouw punt niet heel sterk is
Nee, daarom zitten we in 3 jaar al bijna aan de 6000 topicsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoezo ten koste van deze SC?
bijna iedereen van tvsc was ook in dit topic aan het posten, volgens mij ging het nog nooit zo snel hier
Mwoah, ik vind dat wel. Met mij nog een paar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:29 schreef appelen het volgende:
[..]
lijkt me gewoon dat jouw punt niet heel sterk is
gaat wel meer niet snel hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoezo ten koste van deze SC?
bijna iedereen van tvsc was ook in dit topic aan het posten, volgens mij ging het nog nooit zo snel hier
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:31 schreef xBubbles het volgende:
Zullen we nog even 10 topics vullen met deze discussie, of zullen we er gewoon mee stoppen? Ik kies optie 2
Verzuurd much? Dat onze onze onze. Sorryquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet mee eens? --> Exit!
Kijk, dit wist ik niet. Dus jullie, vaste luisteraars (5, 6?), betalen 10 cent p.p. om te kunnen lurken naar een radio? Samen? Of doet 1 iemand het en die voelt zich opper koning met zijn dagelijkse groet ONZE ONZE ONZE.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:25 schreef Fopje het volgende:
Maar eigenlijk zie ik het probleem niet.
Mensen in DIT topic betalen ervoor, steken er moeite in om de server draaiende te houden.
Lijkt het me meer dan LOGISCH om de interactie tussen DJ en publiek in DIT topic te laten verlopen.
Natuurlijk is hier iedereen welkom, dus mensen die willen luisteren kunnen toch gewoon hier posten?
Niet mee eens? Simpel, koop/huur een eigen server.
Zout nou maar op als je alleen maar komt zuigen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:33 schreef appelen het volgende:
Hier nu op kuttopic klikken gaat zo goed voelen hedoei
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef appelen het volgende:
ga echt geband worden als ik dat topic open
Jij bent echt een stoere jongenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:32 schreef appelen het volgende:
[..]
als ik de op en titel verneuk wel
Ik betaal niks, ben wel een koningin (quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Verzuurd much? Dat onze onze onze. Sorry
[..]
Kijk, dit wist ik niet. Dus jullie, vaste luisteraars (5, 6?), betalen 10 cent p.p. om te kunnen lurken naar een radio? Samen? Of doet 1 iemand het en die voelt zich opper koning met zijn dagelijkse groet ONZE ONZE ONZE.
Interactie, ja oke, laat dat via hier komen. Maar dan doen jullie DJ's het niet goed door te vragen in andere SC's voor verzoekjes, zonder te linken naar dit topic. En fylax is niet de enige
Fijn dat we welkom zijn, al zijn er een paar die je laten voelen van WAT DOE JIJ HIER? WIE BEN JIJ? Gezellig
Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |