Daarom zou je dat beter kunnen beperken tot 1 topic. Dezequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Verzoekjes is een voorbeeld. Ik zet in genoeg posts verzoekjes/shoutouts. Heb geen zin om dat tienduizend keer te moeten doen.
Als je in dit topic bent, ben je ook een user van dit topic.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:22 schreef appelen het volgende:
[..]
Hm je spreekt jezelf best tegen
Zo bedoel ik ''tienduizend keer niet''quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Daarom zou je dat beter kunnen beperken tot 1 topic. Deze
Ahha.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom, maar dit is het topic voor de radio, en de dj draait voor dit topic. Het is VAN mensen van dit topic VOOR mensen van dit topic.
Anderen mogen komen, maar gebruik onze radio niet voor andere SC's.
Jij bent niet erg intelligent he?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je in dit topic bent, ben je ook een user van dit topic.
Je draait niet voor andere topics.
Maaar goed; take it or leave it.
Onze radio, onze regels.
Dit vind ik persoonlijk wel erg kort door de bocht, sorry ik draai ook wel eens nummers voor mensen buiten het topic of zelfs buiten Fok!, ik maak er alleen niet zo'n issue van on air.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je in dit topic bent, ben je ook een user van dit topic.
Je draait niet voor andere topics.
Maaar goed; take it or leave it.
Onze radio, onze regels.
Hurr durrquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:24 schreef appelen het volgende:
[..]
Jij bent niet erg intelligent he?
Ik ga gewoon in op jouw post, en ben zeer zeker niet negatief over je verzoekjes buiten dit topic hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo bedoel ik ''tienduizend keer niet''
In deze discussie zeg ik al vaak genoeg verzoekjes/shoutouts. Nu zeg ik een keer alleen verzoekjes krijg ik gelijk als reactie ''het ging niet om verzoekjes''
Snap ik, het is idd erg kort door de bocht, maar er worden hier rechten toegeëigend waar men geen recht op heeft.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk wel erg kort door de bocht, sorry ik draai ook wel eens nummers voor mensen buiten het topic of zelfs buiten Fok!, ik maak er alleen niet zo'n issue van on air.
Hmmm ad hominem. Bekend?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:24 schreef appelen het volgende:
[..]
Jij bent niet erg intelligent he?
Nou ja dat dusquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik, het is idd erg kort door de bocht, maar er worden hier rechten toegeëigend waar men geen recht op heeft.
Natuurlijk mag je ook draaien voor anderen, zolang je je show maar niet op hen richt; je houdt de boel centraal hier.
Naar post 301 denk ikquote:
Hear Hearquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:25 schreef Fopje het volgende:
Maar eigenlijk zie ik het probleem niet.
Mensen in DIT topic betalen ervoor, steken er moeite in om de server draaiende te houden.
Lijkt het me meer dan LOGISCH om de interactie tussen DJ en publiek in DIT topic te laten verlopen.
Natuurlijk is hier iedereen welkom, dus mensen die willen luisteren kunnen toch gewoon hier posten?
Niet mee eens? Simpel, koop/huur een eigen server.
Dit dus precies!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:25 schreef Fopje het volgende:
Mensen in DIT topic betalen ervoor, steken er moeite in om de server draaiende te houden.
Lijkt het me meer dan LOGISCH om de interactie tussen DJ en publiek in DIT topic te laten verlopen.
Natuurlijk is hier iedereen welkom, dus mensen die willen luisteren kunnen toch gewoon hier posten?
zeg het nog eens johquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik, het is idd erg kort door de bocht, maar er worden hier rechten toegeëigend waar men geen recht op heeft.
Natuurlijk mag je ook draaien voor anderen, zolang je je show maar niet op hen richt; je houdt de boel centraal hier.
Je klinkt alsof je jaloers bent wanneer iemand anders ook een beetje aandacht krijgt.. Triestquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En Fopje kennendequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
met een beetje pech 302, want er zit ook een mod
Maar dit vind ik eigenlijk wel een mooi punt om de discussie te stoppen, denk dat het wel duidelijk isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:25 schreef Fopje het volgende:
Het gaat ten koste van deze SC.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je jaloers bent wanneer iemand anders ook een beetje aandacht krijgt.. Triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |