Das veel zegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sommigen van jullie doen dat misschien. Maar er luisterden vorige keer 30 mensen. Denk je dat ik al die 30 mensen zover krijg om in het R49 topic te gaan praten? Nee.
Ja maar draait het allemaal niet om, men draait liever voor 5 personen dan voor 30 personenquote:
Ja maar je was ook hier aan het posten tijdens je uitzending, daar hebben ze toch problemen mee?quote:
DM staat daar los vanquote:
Veel mensen zeggen dat het ze niet boeit hoeveel luisteraars er zijn maar 30 luisteraars geeft echt een veel dikkere boost ddan 5quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja maar draait het allemaal niet om, men draait liever voor 5 personen dan voor 30 personen![]()
Ach voor die 2 uurtjesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DM staat daar los van
Maar ik vind het ook geen heel groot probleem behalve dat het irritant is dat dingen in 2 SC's tegelijk gebeuren. Net zoals bijvoorbeeld dat er in 2 topics tegelijk gepost wordt over een tv programma terwijl het prima in een topic kan
Blijkbaar niet, ik heb er niet echt over nagedacht. Ik dacht wel handige manier om nieuwe luisteraars binnen te halenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar je was ook hier aan het posten tijdens je uitzending, daar hebben ze toch problemen mee?
Is het ook, maar daar hebben ze blijkbaar geen interesse inquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, ik heb er niet echt over nagedacht. Ik dacht wel handige manier om nieuwe luisteraars binnen te halen
fylax lult ze allemaal vastquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:19 schreef appelen het volgende:
Met deze niet erg intelligente mensen kun je geen discussie voeren. Hoe egoistisch
Snap je het punt niet? Jij komt alleen maar met 'hurr je mag nergens anders dan in de radio er over praten'. Het gaat er om dat je draait voor r49 dus voor dat topicquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:19 schreef appelen het volgende:
Met deze niet erg intelligente mensen kun je geen discussie voeren. Hoe egoistisch
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Snap je het punt niet? Jij komt alleen maar met 'hurr je mag nergens anders dan in de radio er over praten'. Het gaat er om dat je draait voor r49 dus voor dat topic
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:21 schreef appelen het volgende:
[..]
hij is er toch niet op gericht....naar mijn idee zegt hij gewoon 'alle luisteraars kunnen nu verzoekjes insturen' nou en als ik die post in de tvsc wat maakt dat dan uit
Das weer hetzelfde argument. Het gaat er over dat Fylax (volgens sommigen) zich meer richt op andere SC"s dan het algemene topicquote:
Maar dat is toch niet zoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das weer hetzelfde argument. Het gaat er over dat Fylax (volgens sommigen) zich meer richt op andere SC"s dan het algemene topic
Geen idee, niet op gelet tijdens zijn show maar als het zo is dan ben ik het er mee eens.quote:
Ehm, ik snap hem even nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:22 schreef Stickertje het volgende:
lijkt erop dat ze in alle sc's een stok op hun reet hebben behalve wij
nee is niet zo, hij las gewoon voor uit beide sc's en merkte geen bepaalde voorkeurquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee, niet op gelet tijdens zijn show maar als het zo is dan ben ik het er mee eens.
Geen problemen in de FUT SC hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alle sc's zijn kut.. behalve tvsc
Wij hebben soms ook kutte momentjes, maar herpakken onsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alle sc's zijn kut.. behalve tvsc
wat is FUT SC ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:25 schreef appelen het volgende:
[..]
Geen problemen in de FUT SC hoor
niet de kant van tvsc kiezenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle vergelijkingen in het hele topic slaan kant nog walvan beide partijen
Ik blijf gewoon draaien hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:28 schreef appelen het volgende:
Boeiend, laat ze lekker met hun domme radiowij kwamen toch alleen voor Fylax
en voor sinteraars natuurlijk
ze worden al boos als jij een post opleest hierquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar gaan ze echt woedend om worden
Een kant kiezenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet de kant van tvsc kiezen![]()
ruggengraatloos
niet als je LaPo hebtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef appelen het volgende:
ga echt geband worden als ik dat topic open
Dit zijn allebei al jaaren mijn vaste honken dan ga ik niet kiezenquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit zijn allebei al jaaren mijn vaste honken dan ga ik niet kiezen![]()
#YOLOquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef appelen het volgende:
Als je lapo had toch niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef appelen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |