MAAR DIT IS ONZE SC. DOOR ONS OPGEZET!!!!!11quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen mag toch posten waar die wil?
RADIO EN TV GAAN NIET SAMENquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen mag toch posten waar die wil?
Is van FOK!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
MAAR DIT IS ONZE SC. DOOR ONS OPGEZET!!!!!11
Waarom gaan we niet live tv voor elkaar maken?quote:
Weet ik fopje. Ik maak maar een fopjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is van FOK!Maar ik kom hier niet om er op door te gaan hoor
Dus een levenloze schim achter een computer klagen over vanalles?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom gaan we niet live tv voor elkaar maken?
'quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dus een levenloze schim achter een computer klagen over vanalles?
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Toen je mij inmaakte met NFS omdat ik nog een kutauto had
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:43 schreef appelen het volgende:
[..]even kijken of het de moeite waard was om er een te kopen
Net zoiets als 'thuis voor de buis'. Film jezelf terwijl je wegmisbruikers kijkt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dus een levenloze schim achter een computer klagen over vanalles?
Omg.. is dat serieus wat dat programma is?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Net zoiets als 'thuis voor de buis'. Film jezelf terwijl je wegmisbruikers kijkt.
Ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omg.. is dat serieus wat dat programma is?
Nee, want je koopt liever kaartjes voor voetbalquote:
Dus RTL verwacht serieus dat wij naar mensen kijken die naar tv kijken?quote:
Niemand luistert ooit naar mijn shows en anders gaan ze alleen klagenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Veel he. Hier doe ik het niet voor. Daarom haal ik altijd mensen erbij.
Ja, gister even gekeken, viel in slaapquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omg.. is dat serieus wat dat programma is?
In USA is het helemaal geweldig. En er waren toch 945.000 kijkers.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dus RTL verwacht serieus dat wij naar mensen kijken die naar tv kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |