Je slaat compleet de plank mis, maar ik wil best doen of het klopt hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mwoah. Ik vond hem persoonlijk wel okee hoor.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:03 schreef Fopje het volgende:
Het is radio 49, opgezet door mensen uit dit topic.
Lijkt me logisch dat het hier een beetje moet gebeuren he.
Maar betekent dat ook dat je er buiten dit topic niet over mag praten?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:03 schreef Fopje het volgende:
Het is radio 49, opgezet door mensen uit dit topic.
Lijkt me logisch dat het hier een beetje moet gebeuren he.
Ik zeg duidelijk dat Fylax Friday niet door gaat omdat ik alleen maar dingen mag voorlezen uit dit topic en niet uit andere slowchats waar mensen speciaal luisteren voor mij en niet graag in andere topics komen,quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou je zegt daar duidelijk dat Fylax Friday niet doorgaat omdat je hier voor dit topic zou moeten draaien.
Ik vind het jammer; je shows zijn leuk en dit topic is gewoon gezellig.
Ik begrijp jouw standpunt ook best wel, maar jij wil onze standpunt gewoon niet inzien en dat is jammer.
Volgens mij gaat het er wel degelijk om, of wil je dj's hebben die radio maken zonder dat er iemand luistert?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij zijn geen commerciėle zender hoordus het gaat helemaal niet om het aantal luisteraars
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:04 schreef appelen het volgende:
[..]
Maar betekent dat ook dat je er buiten dit topic niet over mag praten?
Het probleem is dat hij zijn show op andere SC's richt, en het is ook te merken dat verzoekjes van TV SC prioriteit hebben bij hem.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:04 schreef appelen het volgende:
[..]
Maar betekent dat ook dat je er buiten dit topic niet over mag praten?
Nee hoor, totaal niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij zijn show op andere SC's richt, en het is ook te merken dat verzoekjes van TV SC prioriteit hebben bij hem.
Hm lijkt mij niet zo'n probleem voor 2 uur in de week. Alsof wij 24/7 radio 49 luisterenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Maar je moet je lijkt me wel richten tot de bezoekers van dit topic.
Punt is gewoon: Als je bij Radio49 draait, wees dan ook redelijk aanwezig in het topic. Dat wilde ik ermee zeggen. Hier is die chat toch al. Vroeger op IRC werd ook altijd verzocht om als DJ in het channel te zijn. Wanneer mensen die ook luisteren binnen willen komen, komen ze vanzelf wel. Of niet. Dat is aan hun en dus geen verplichting..quote:
Thanks!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:04 schreef appelen het volgende:
[..]
Je slaat compleet de plank mis, maar ik wil best doen of het klopt hoor.
Of je verdraait de boel een beetje verder nogquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zeg duidelijk dat Fylax Friday niet door gaat omdat ik alleen maar dingen mag voorlezen uit dit topic en niet uit andere slowchats waar mensen speciaal luisteren voor mij en niet graag in andere topics komen,
Ja, we bijten toch niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:07 schreef Fopje het volgende:
Als de mensen uit de TVSC het zo leuk vinden, kunnen ze toch ook gewoon in dit topic posten of ben ik nou gek?
OHHHHHHH ZIJ HEBBEN MEER PRIORITEEEIIIHEEEEITTTquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij zijn show op andere SC's richt, en het is ook te merken dat verzoekjes van TV SC prioriteit hebben bij hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is niet alleen in TVSC. Er zijn meerdere slowchats waar ik actief in zit en ze vraag om te luisteren naar mijn show. Moet ik ze dan allemaal verplichten om naar dit topic te komen anders mag ik hun verzoekjes niet draaien of hun shoutouts voorlezen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:07 schreef Fopje het volgende:
Als de mensen uit de TVSC het zo leuk vinden, kunnen ze toch ook gewoon in dit topic posten of ben ik nou gek?
Ja geef even een inkopper wegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:07 schreef Fopje het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:07 schreef ToT het volgende:
Oew meteen mijn verzoekje van de vorige keer!
quote:
Jawel alleen je ziet ze alleen maar als ze wat willen uitlokken, of als Fylax draait.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:07 schreef Fopje het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef appelen het volgende:
[..]
OHHHHHHH ZIJ HEBBEN MEER PRIORITEEEIIIHEEEEITTTHet valt meer mensen op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
En het zou geeneens een kwestie van prioriteiten moeten zijn: DIT is het radiotopic.
Ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is niet alleen in TVSC. Er zijn meerdere slowchats waar ik actief in zit en ze vraag om te luisteren naar mijn show. Moet ik ze dan allemaal verplichten om naar dit topic te komen anders mag ik hun verzoekjes niet draaien of hun shoutouts voorlezen?
Ja voor de rest van de week mogen jullie honkvaste slowchattertjes hier lekker jullie showtjes houden maar als wij daar willen posten doen wij dat gewoonquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Het valt meer mensen op.
En het zou geeneens een kwestie van prioriteiten moeten zijn: DIT is het radiotopic.
^ Ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel alleen je ziet ze alleen maar als ze wat willen uitlokken, of als Fylax draait.
Dat hij verder draait is mijn probleem niet. Alleen wel dat hij enkel de server gaat gebruiken, en radio49 er amper bij betrekt. dat is het hele idee van de radio niet. en dan kan hij beter zelf gaan streamen.
Haaaaaaaai Mousequote:
Wat begrijp je niet aan dat het www.radio49.nl is en dir het Radio49 topic is? Mis ik iets?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:09 schreef appelen het volgende:
onkvaste slowchattertjes hier lekker jullie showtjes houden maar als wij daar willen posten doen wij dat gewoon we luiste
Tja, ik snap je ook wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is niet alleen in TVSC. Er zijn meerdere slowchats waar ik actief in zit en ze vraag om te luisteren naar mijn show. Moet ik ze dan allemaal verplichten om naar dit topic te komen anders mag ik hun verzoekjes niet draaien of hun shoutouts voorlezen?
oh en bij radio1.nl mag je zeker alleen op de website van radio1 reagerenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan dat het www.radio49.nl is en dir het Radio49 topic is? Mis ik iets?
Dit is in mijn ogen iets heeeeeeulll anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tja, ik snap je ook wel.
Maar ik snap de mensen die hier zitten beter.
Als ik een online radiostation ga oprichting voor Bulgaren, dan zou ik het ook niet willen dat er een DJ opeens Zweeds gaat praten omdat er ook Zweden naar luisteren. Want dan kunnen de Bulgaren het niet meer volgen.
Als de Zweden Bulgaars gaan leren is er niks aan de hand.
Tot zo ver mijn duidelijke vergelijking
Wow Fopje, je bent toch beter in curve fever dan in vergelijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tja, ik snap je ook wel.
Maar ik snap de mensen die hier zitten beter.
Als ik een online radiostation ga oprichting voor Bulgaren, dan zou ik het ook niet willen dat er een DJ opeens Zweeds gaat praten omdat er ook Zweden naar luisteren. Want dan kunnen de Bulgaren het niet meer volgen.
Als de Zweden Bulgaars gaan leren is er niks aan de hand.
Tot zo ver mijn duidelijke vergelijking
Toch wel he?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit is in mijn ogen iets heeeeeeulll anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |