Ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is niet alleen in TVSC. Er zijn meerdere slowchats waar ik actief in zit en ze vraag om te luisteren naar mijn show. Moet ik ze dan allemaal verplichten om naar dit topic te komen anders mag ik hun verzoekjes niet draaien of hun shoutouts voorlezen?
Ja voor de rest van de week mogen jullie honkvaste slowchattertjes hier lekker jullie showtjes houden maar als wij daar willen posten doen wij dat gewoonquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Het valt meer mensen op.
En het zou geeneens een kwestie van prioriteiten moeten zijn: DIT is het radiotopic.
^ Ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel alleen je ziet ze alleen maar als ze wat willen uitlokken, of als Fylax draait.
Dat hij verder draait is mijn probleem niet. Alleen wel dat hij enkel de server gaat gebruiken, en radio49 er amper bij betrekt. dat is het hele idee van de radio niet. en dan kan hij beter zelf gaan streamen.
Haaaaaaaai Mousequote:
Wat begrijp je niet aan dat het www.radio49.nl is en dir het Radio49 topic is? Mis ik iets?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:09 schreef appelen het volgende:
onkvaste slowchattertjes hier lekker jullie showtjes houden maar als wij daar willen posten doen wij dat gewoon we luiste
Tja, ik snap je ook wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is niet alleen in TVSC. Er zijn meerdere slowchats waar ik actief in zit en ze vraag om te luisteren naar mijn show. Moet ik ze dan allemaal verplichten om naar dit topic te komen anders mag ik hun verzoekjes niet draaien of hun shoutouts voorlezen?
oh en bij radio1.nl mag je zeker alleen op de website van radio1 reagerenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan dat het www.radio49.nl is en dir het Radio49 topic is? Mis ik iets?
Dit is in mijn ogen iets heeeeeeulll anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tja, ik snap je ook wel.
Maar ik snap de mensen die hier zitten beter.
Als ik een online radiostation ga oprichting voor Bulgaren, dan zou ik het ook niet willen dat er een DJ opeens Zweeds gaat praten omdat er ook Zweden naar luisteren. Want dan kunnen de Bulgaren het niet meer volgen.
Als de Zweden Bulgaars gaan leren is er niks aan de hand.
Tot zo ver mijn duidelijke vergelijking
Wow Fopje, je bent toch beter in curve fever dan in vergelijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tja, ik snap je ook wel.
Als ik een online radiostation ga oprichting voor Bulgaren, dan zou ik het ook niet willen dat er een DJ opeens Zweeds gaat praten omdat er ook Zweden naar luisteren. Want dan kunnen de Bulgaren het niet meer volgen.
Toch wel he?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit is in mijn ogen iets heeeeeeulll anders.
Dit. Als ik wil praten op het forum van de viva over radio1 mag dat zeker ook niet dat moet persee via radio1 zelf?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef appelen het volgende:
[..]
oh en bij radio1.nl mag je zeker alleen op de website van radio1 reageren
Nee, maar de uitzending van radio 538 wordt niet in de studio van radio 1 gemaaktquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef appelen het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar de uitzending van radio 538 wordt niet in de studio van radio 1 gemaakt
Ik denk dat ze het niet gaan snappenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tja, ik snap je ook wel.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar de uitzending van radio 538 wordt niet in de studio van radio 1 gemaakt
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij zijn show op andere SC's richt, en het is ook te merken dat verzoekjes van TV SC prioriteit hebben bij hem.
Hij leest wel voor wat er in andere topics gezegd wordt zodat we het ook nog een beetje kunnen begrijpen, maar dat is gewoon niet de bedoeling.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tja, ik snap je ook wel.
Zout aubquote:
Ga eens plakken jijquote:
Dus je hebt een radio die gericht is op 1 topic? Ahha! Even een vergelijking zoeken.. dat is een beetje alsof je een radio start in Sexbierum en je hem in schubbekutteveen niet mag luisteren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat moet hij ook niet doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij leest wel voor wat er in andere topics gezegd wordt zodat we het ook nog een beetje kunnen begrijpen, maar dat is gewoon niet de bedoeling.
We hebben ook een dj die soms speciaal voor de radio een tinychat aanmaakt. Zijn we ook niet echt blij mee, maar hij richt zijn shows niet tot die chat en zijn shows hebben er ook niet onder te lijden. Dat is echt een grensgeval. Zien we liever ook niet, maar daar valt nog wat over te praten.
Dat Fylax zijn shows tot de andere SC's richt (en zoals een tijdje geleden een verzoekje afkapt omdat iemand in een andere SC het nummer "te mainstream" vond is duidelijk wel ten nadele van deze chat.
Hoeft niet hoor. Maar het is wel zo handig, Iets met korte lijnen enzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef appelen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |