Leuk om een rel uit te lokken, maar het is duidelijk dat je de TV SC belangrijker vindt dan ons.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen Fylax Friday dus. Ik kan/ga jullie en mensen in andere SC's die meeluisteren niet dwingen om te gaan praten in het Radio49 topic.
Dit is trouwens niet een regel die speciaal hier geldt. Geldt bij elk radiostation ever waar ik bij betrokken ben geweest. Het is niet om je een hak te zetten, maar omdat je als DJ juist hier draait, is het wel het handigste als je hier dan ook zit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:45 schreef Fylax het volgende:
Laat maar weer. Jullie vinden het onbeleeefd. Ik vind het onbeleefd om anderen te dwingen om hierheen te komen omdat ik anders hun verzoekjes niet mag draaien/hun reacties niet mag oplezen.
Een rel uit te lokken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk om een rel uit te lokken, maar het is duidelijk dat je de TV SC belangrijker vindt dan ons.
Je wil niet voor Radio49 zelf draaien, maar alleen voor TV SC?
Jij maakt gebruik van een server die betaald word door iemand, VOOR Radio49, en niet voor jou, om 2 uur voor je eigen vriendjes los te kunnen gaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een rel uit te lokken.
Als je eventjes terugleest had je het misschien gesnapt. Ik draai niet alleen voor TV SC. Beetje belachelijk dat jullie alles in hokjes plaatsen. Ik draai voor iedereen. Ook mensen die ik uit het echte leven ken. Moet ik die dan ook dwingen om hier in te praten als ze een verzoekje/shoutout sturen via Whatsapp?
Ahh schattig jullie zijn eens niet de enige die luisteren en dan willen jullie natuurlijk alle aandacht.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij maakt gebruik van een server die betaald word door iemand, VOOR Radio49, en niet voor jou, om 2 uur voor je eigen vriendjes los te kunnen gaan
Dat heb je mij nooit horen zeggen. Of zien schrijven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:57 schreef appelen het volgende:
[..]
hoezo vinden jullie je slowchat belangrijker dan de radio zelf?
Laat iedereen dan gewoon over de radio praten waar hij zelf wilquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit horen zeggen. Of zien schrijven.
Het is maar wat je ervan maakt.
Dus eigenlijk wil je de rest van FOK! niet betrekken bij je radio?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij maakt gebruik van een server die betaald word door iemand, VOOR Radio49, en niet voor jou, om 2 uur voor je eigen vriendjes los te kunnen gaan
Ga lekker terug naar je eigen topicquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:58 schreef appelen het volgende:
[..]
Ahh schattig jullie zijn eens niet de enige die luisteren en dan willen jullie natuurlijk alle aandacht.
neequote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga lekker terug naar je eigen topic
Dit. Ik zie het probleem niet. Ik kan toch ook in TV SC over 3FM gaan praten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef appelen het volgende:
[..]
Laat iedereen dan gewoon over de radio praten waar hij zelf wil
ja, wel bij de radio49, niet enkel als fylax weer eens de aandachtshoer moet spelenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef Starm het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je de rest van FOK! niet betrekken bij je radio?
hoezo is dat aandachtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, wel bij de radio49, niet enkel als fylax weer eens de aandachtshoer moet spelen
Laat hem lekker 'aandachtshoer' spelen, het zorgt namelijk voor luisteraars en daar draait het uiteindelijk allemaal omquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, wel bij de radio49, niet enkel als fylax weer eens de aandachtshoer moet spelen
Als je als DJ bij Slam FM draait, zou je dan naar Veronica gaan om datzelfde programma te draaien?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef appelen het volgende:
[..]
Laat iedereen dan gewoon over de radio praten waar hij zelf wil
Nee voor hun niet voor deze mensen gaat het om de radio 49 slowchat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:01 schreef Starm het volgende:
[..]
Laat hem lekker 'aandachtshoer' spelen, het zorgt namelijk voor luisteraars en daar draait het uiteindelijk allemaal om
LOL. Dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je als DJ bij Slam FM draait, zou je dan naar Veronica gaan om datzelfde programma te draaien?
Wij zijn geen commerciėle zender hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:01 schreef Starm het volgende:
[..]
Laat hem lekker 'aandachtshoer' spelen, het zorgt namelijk voor luisteraars en daar draait het uiteindelijk allemaal om
Wat is dat voor een domme vergelijking?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je als DJ bij Slam FM draait, zou je dan naar Veronica gaan om datzelfde programma te draaien?
Mwoah. Ik vond hem persoonlijk wel okee hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:02 schreef appelen het volgende:
[..]
Wat is dat voor een domme vergelijking?wij hebben toch geen radio?
Nou je zegt daar duidelijk dat Fylax Friday niet doorgaat omdat je hier voor dit topic zou moeten draaien.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een rel uit te lokken.
Als je eventjes terugleest had je het misschien gesnapt. Ik draai niet alleen voor TV SC. Beetje belachelijk dat jullie alles in hokjes plaatsen. Ik draai voor iedereen. Ook mensen die ik uit het echte leven ken. Moet ik die dan ook dwingen om hier in te praten als ze een verzoekje/shoutout sturen via Whatsapp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |