Ook hoor, ff klaar met klussen voor nu. Ja er is nog genoeg te doen, maar ik heb een fikse klus afgerond; de pvc-vloer leggen.quote:
Stationwagon had ik al. School begint maandag. Vriendin mag pas werken als ze een verblijfsvergunning heeft (afspraak met IND op 5 september). En ja, ze zijn allebei heel gelukkig hier in NL.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:15 schreef Fogel het volgende:
Van het leven van relatief rijke bachelor naar arme familieman. Binnenkort met hond zelfs. Heb je al een stationwagon gekocht?
Is de school al begonnen? Heeft je vriendin inmiddels al werk kunnen vinden? En vinden ze überhaupt hun draai wel in Nederland?
De meeste flessen zijn al open/halfleegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Drankvoorraad verkopen?
Past vast niet in het keto-dieet en het zal vast wel een stuivertje opleveren!
Kijk, vooruitgang geboekt!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook hoor, ff klaar met klussen voor nu. Ja er is nog genoeg te doen, maar ik heb een fikse klus afgerond; de pvc-vloer leggen.
Ging ik al van uit!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De meeste flessen zijn al open/halfleeg
Zekers, zekers!quote:
Klinkt goed ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stationwagon had ik al. School begint maandag. Vriendin mag pas werken als ze een verblijfsvergunning heeft (afspraak met IND op 5 september). En ja, ze zijn allebei heel gelukkig hier in NL.
Maar uiteindelijk is het al die inspanning waardquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers, zekers!
Alleen pfff....alle energie is meteen weg. Ben ff aan het opruimen, maar dat gaat nu met zooooooo veel tegenzin he!
Mogge.. en tevens hoe laat is dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Familie-reünie!Paps en stiefmoeder, omdat hij nu 3 jaar (geloof ik) in Noorwegen zit en hen al die tijd niet meer gezien heeft.
Je hebt zeker geen 72 m2 over?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:25 schreef ToT het volgende:
Die klootviolen hebben me echt veel te veel vloer en ondervloer verkocht!
Ach, ik wilde de inbouwkast het liefst toch ook bedekken, maar dan nog hou ik een zooi over!Met name ondervloer, holy Jesus zeg!
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is het al die inspanning waard
SBS 6. Tijd weet ik niet, maar het zal vast iets van half 9 zijn of zo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mogge.. en tevens hoe laat is dat?en welke zender?
Heh nou mijn oude laminaat zal redelijk in die richting zijn. Een aantal planken ervan zijn kaduuk, maar de rest is nog prima.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen 72 m2 over?
lolquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh nou mijn oude laminaat zal redelijk in die richting zijn. Een aantal planken ervan zijn kaduuk, maar de rest is nog prima.
Whehehe true!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
lol![]()
Nou ja. mijn laminaat wordt al wel wat ouder maar een tikkie onpraktisch om laminaat vanuit de andere kant van Nederland te importeren.
pff om 14:00 wakker geworden. *gaap*quote:
Student?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
pff om 14:00 wakker geworden. *gaap*
Nee, ziek, niet kunnen slapen.quote:
Bijna hetzelfdequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ziek, niet kunnen slapen.
quote:
Dankoewelquote:Beterschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |