quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:31 schreef knokkels het volgende:
Nice! Mooie vloer ToT
En heuy Spezza
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:41 schreef robdriessen het volgende:
Zit ik rustig naar Spotify te luisteren, komen er allemaal bliepjes voorbij waarbij ik spontaan aan ramen wil gaan likken en lekkere dames met een lelijk mannenhoofd inbeeld.
En, zijn je ramen nu weer helemaal schoon?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:41 schreef robdriessen het volgende:
Zit ik rustig naar Spotify te luisteren, komen er allemaal bliepjes voorbij waarbij ik spontaan aan ramen wil gaan likken en lekkere dames met een lelijk mannenhoofd inbeeld.
Mijn collega's op kantoor keken me heel verontrust aanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
En, zijn je ramen nu weer helemaal schoon?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn collega's op kantoor keken me heel verontrust aan
Moggequote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weer een pyjamadag vandaag.
Hoewel, wel naar de tandarts geweest
Hij heeft een stuk tand 'gerepareerd', was zo gedaan en geen pijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mogge
En, alles goed gegaan @ tandarts?
Zo, nu echt een keer richting winkel gaan.
open lekker een eigen stream in TV. kan je de hele vrijdag Fylax Friday spelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:06 schreef Fylax het volgende:
Willen we morgen weer een Fylax Friday?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
open lekker een eigen stream in TV. kan je de hele vrijdag Fylax Friday spelen.
Hou gewoon een beetje in de gaten dat dit Radio49 is, in ONZ.quote:
Borrel de borrelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:13 schreef xBubbles het volgende:
Ik had dat laatste bord pasta niet moeten nemen
quote:
wat deze man zegtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hou gewoon een beetje in de gaten dat dit Radio49 is, in ONZ.
Dit is het topic waarvoor je draait. Andere luisteraars zijn van harte welkom om ook hier te komen tijdens je shows, maar je show richten tot andere SC's is vrij onbeleefd tegenover ons.
En ik gisteren mijn best doen voor de vuige rock en aanverwante zakenquote:
Dit is het radiotopic, dit is waar het om draait. Wij hebben het opgezet en houden het al jaren draaiend voor elkaar; een hele leuke club mensen samen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:45 schreef Fylax het volgende:
Laat maar weer. Jullie vinden het onbeleeefd. Ik vind het onbeleefd om anderen te dwingen om hierheen te komen omdat ik anders hun verzoekjes niet mag draaien/hun reacties niet mag oplezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |