Je zal het maar mee maken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Verwoeste wijk Shujaiya vanuit de lucht:
cool story brettquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:00 schreef Samuray13 het volgende:
Zijn er echt bijna 200 topics over deze kwestie geopend?
(Ik heb een idee voor, maar wil wel eerst geld zien voor advieswerk.)
Zo hee, da's indrukwekkend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heel Gaza is "a long-term stronghold for Hamas".quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:43 schreef Toga het volgende:
[..]
Zo hee, da's indrukwekkend.
En mijn vraag waarom deze wijk zoveel te verduren heeft gehad werd op Wiki al gauw beantwoord: "The neighborhood is a long-term stronghold for Hamas".
Maar dat wordt er natuurlijk niet bij verteld...
quote:
quote:Anti-settlement group says move is "proof that Prime Minister Netanyahu does not aspire for a new 'Diplomatic Horizon'"
De tyfus...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dan hebben ze er maar 3% van geraakt...quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heel Gaza is "a long-term stronghold for Hamas".
Oooh, maar 3% joh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:47 schreef Toga het volgende:
[..]
Dan hebben ze er maar 3% van geraakt...
Pas NADAT Israel jaren lang weigert om de gedane beloften na te komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:27 schreef homme7 het volgende:
[..]
Maar HAMAS begint steeds met het gooien van skut rakketten en graven van tunnels
Maar nu is er zoveel vernield dat ze wel weer een paar jaar rustig zijn
Hamas claimt de overwinning , feest in de straten van Gaza
http://www.dailymail.co.u(...)rate-cease-fire.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme wat zijn het toch ook idioten!quote:
lijkt me niet nodig voor een dergelijk bombardement, het is niet alsof die huizen rondjes rijden ofzo, die krijg je met een ongeleide bom ook wel tegen de grondquote:
Het was ook sarcasme.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me niet nodig voor een dergelijk bombardement, het is niet alsof die huizen rondjes rijden ofzo, die krijg je met een ongeleide bom ook wel tegen de grond
beetje nutteloos om het stuk te schieten als iedereen door je waarschuwingen al vertrokken is maar goed ....
ja maar niet echt goed want niemand claimed dat ze alleen precisiebommen gebruiken, dat zou supervreemd zijnquote:
Wel degelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar niet echt goed want niemand claimed dat ze alleen precisiebommen gebruiken, dat zou supervreemd zijn
wie dan?quote:
Israel zelf gaat never erkennen dat ze gehele wijken platbombarderen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
wie dan?
ze gebruiken toch ook artillerie?
zijn dat ook geleide granaten?
kan wel maar dat kost een enorme klap centen
Ze komen precies op de wijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israel zelf gaat never erkennen dat ze gehele wijken platbombarderen.
Het zijn volgens henzelf altijd precisiebommen.
quote:Israël wil een nieuwe nederzetting bouwen in de buurt van Bethlehem. Er wordt 400 hectare grond geconfisqueerd op de Westelijke Jordaanoever. De Verenigde Staten noemen de plannen contraproductief.
De actiegroep Peace Now zegt dat het de grootste confiscatie in 30 jaar is. Volgens hen gaat het om een stuk land waar nu al tien Joodse families wonen. Dat stuk land staat bekend als Gevaot en zou een permanente nederzetting moeten worden.
Israël wil dat al sinds 2000. De regering beschouwt Gevaot niet als een nieuwe nederzetting, maar als een uitbreiding van een al bestaande nederzetting die enkele kilometers verderop ligt.
Intrekken
De woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken roept Israël op de plannen in te trekken. "We hebben al lang geleden duidelijk gemaakt dat we tegen verdere uitbreiding van nederzettingen zijn", zei de woordvoerder. "Dit werkt de twee-staten-oplossing tegen."
Op de Westelijke Jordaanoever en in Palestijns Oost-Jeruzalem wonen zo'n 500.000 Joodse kolonisten tussen 2,4 miljoen Palestijnen.
http://nos.nl/artikel/693336-israel-wil-nieuwe-nederzetting.html
wat voor beloften ?/quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:29 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Pas NADAT Israel jaren lang weigert om de gedane beloften na te komen.
En dit soort plaatjes met kinderen zijn er ook genoeg te vinden uit Israel hoor.
Die kinderen weten gewoon niet beter, die weten überhaupt nog amper iets.
Hangt ook deels af van hoe het gebruikt wordt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef sp3c het volgende:
nou ik kan het zo snel niet vinden, ik zoek het morgen wel uit maar het lijkt me echt sterk
geen enkel leger gebruikt enkel precisiewapens, zelfs de Amerikanen niet
Lijkt me niet dat ze dat zeggen, artillerie is sowieso ongeleid dus dat klopt al niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israel zelf gaat never erkennen dat ze gehele wijken platbombarderen.
Het zijn volgens henzelf altijd precisiebommen.
Je weet niet wat er in (of onder) die huizen zit he.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me niet nodig voor een dergelijk bombardement, het is niet alsof die huizen rondjes rijden ofzo, die krijg je met een ongeleide bom ook wel tegen de grond
beetje nutteloos om het stuk te schieten als iedereen door je waarschuwingen al vertrokken is maar goed ....
Precies op een bepaalde wijk inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2014 10:42 schreef Karrs het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat zeggen, artillerie is sowieso ongeleid dus dat klopt al niet.
(Ze kunnen tegenwoordig wel zeer precies granaten plaatsen met geschut, dat wel.)
Dat zal wel niet, gezien de beelden.quote:Op maandag 1 september 2014 10:44 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je weet niet wat er in (of onder) die huizen zit he.
Als daar een enorm tunnelcomplex onder ligt met commandocentra, opleidingstoestanden en wapenopslag enzo, dan is dat wel een heel effectieve manier om, eh, het deksel erop te gooien zal ik maar zeggen.
Hamas kan nu laten zien of ze een vreedzame oplossing willen of niet. Blijven ze aan de onderhandelingstafel, of gaan ze weer over tot het schieten van raketten?quote:
Wat bedoel je?quote:Op maandag 1 september 2014 12:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, gezien de beelden.
http://dutchturks.nl/?p=769quote:Op maandag 1 september 2014 12:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hamas kan nu laten zien of ze een vreedzame oplossing willen of niet. Blijven ze aan de onderhandelingstafel, of gaan ze weer over tot het schieten van raketten?
Is dit niet een beetje de omgekeerde wereld?quote:Op maandag 1 september 2014 12:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hamas kan nu laten zien of ze een vreedzame oplossing willen of niet. Blijven ze aan de onderhandelingstafel, of gaan ze weer over tot het schieten van raketten?
Dat zoeken ze niet, ze willen de Islam uitvoeren, Israel en alle burgers vernietigen en de christenhonden ookquote:Op maandag 1 september 2014 12:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Echt grove onzin, al wat jaren inmiddels staat hamas voor een 2 staten-oplossing. Voor een levensvatbare palestijnse staat naast de israelische staat.quote:Op maandag 1 september 2014 13:06 schreef homme7 het volgende:
[..]
Dat zoeken ze niet, ze willen de Islam uitvoeren, Israel en alle burgers vernietigen en de christenhonden ook
ISIS, HAMAS, BOKO HARAM , Islamitisch JIHAD, het is allemaal vreemd volk, steeds in de lucht schieten en skutrakketten op steden afschieten en vrouwen verkrachten en opsluiten , meisjes verkopen , Waarom Waarom
elk leger doet dat en Israel is echt niet Roomser dan de paus hierquote:Op maandag 1 september 2014 10:44 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je weet niet wat er in (of onder) die huizen zit he.
Als daar een enorm tunnelcomplex onder ligt met commandocentra, opleidingstoestanden en wapenopslag enzo, dan is dat wel een heel effectieve manier om, eh, het deksel erop te gooien zal ik maar zeggen.
Ik zie Israël er in ieder geval niet voor aan om een heel huizenblok tegen de vlakte te gooien voor 't leuk. Dat rijmt niet met de moeite die ze doen om burgers te waarschuwen op te tiefen daar.
ga ook meedoen johquote:Op maandag 1 september 2014 13:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Echt grove onzin, al wat jaren inmiddels staat hamas voor een 2 staten-oplossing. Voor een levensvatbare palestijnse staat naast de israelische staat.
Heb je de eisen van hamas gezien voor deze keer? Wijs mij eens aan waar staat dat ze israel willen vernietigen?
[ afbeelding ]
Midden in gaza...
[ afbeelding ]
Moslims die zijn uitgenodigd bij een kerk(meerdere hebben dit gedaan) om daar te bidden in deze tijd waarin zoveel gebedshuizen zijn vernietigt en het niet veilig was in die gebieden.
Deze kerk die je hier ziet heeft zo'n 1000 gaza palestijnen opgevangen.
Wat een geweldige reactie, zo inhoudelijk ook!quote:Op maandag 1 september 2014 13:52 schreef homme7 het volgende:
[..]
ga ook meedoen joh
http://www.telegraaf.nl/b(...)der_op_jihad___.html
quote:Israeli forces have sprayed Palestinian homes in the village of Nabi Saleh with raw sewage as a punishment for organising weekly protests against the Apartheid Wall built on occupied West Bank land. Human rights watchdog B’Tselem published a video showing Israel’s armoured tanker trucks fitted with “water cannons” which spray the foul fluid at Palestinian protesters.
B’Tselem said in a statement that the Israeli forces also targeted all the houses of the village with the sewage. The powerful jet broke windows and caused a great deal of damage in the houses, said the Israeli organisation. “It also causes environmental damage,” it pointed out. The non-lethal weapon has been added to the Israelis’ armoury for crowd control, said B’Tselem, even though the video shows clearly that it is also used against Palestinian-owned property.
The Israeli military has been looking for an alternative to tear gas canisters for crowd control, claiming that the Palestinians now know how to cope with the gas and its effects.
Source: Middle East Monitor
http://falastinews.com/20(...)t-palestinian-homes/
Maar Israël is voor vrede hoor !quote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef erodome het volgende:
Dan hebben ze vele waterbronnen/opvangplekken geinfecteerd, dat is toch wel heel erg ernstig te noemen in een gebied waar water al zo'n conflictpunt is.
Behalve dat het walgelijk is zit hier dus ook nog een verder addertje onder.
"De woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken roept Israël op de plannen in te trekken. "We hebben al lang geleden duidelijk gemaakt dat we tegen verdere uitbreiding van nederzettingen zijn", zei de woordvoerder. "Dit werkt de twee-staten-oplossing tegen."quote:
Is niet gebeurd.quote:Op maandag 1 september 2014 14:08 schreef erodome het volgende:
Dan hebben ze vele waterbronnen/opvangplekken geinfecteerd, dat is toch wel heel erg ernstig te noemen in een gebied waar water al zo'n conflictpunt is.
Behalve dat het walgelijk is zit hier dus ook nog een verder addertje onder.
Wat spuiten ze daar dan wel?quote:Op maandag 1 september 2014 14:14 schreef waht het volgende:
[..]
Is niet gebeurd.
Niet alles geloven wat je leest.
Je hebt het over infecteren van waterbronnen, dat is niet aan de orde.quote:
Uh, volgens mij komt Hamas er gewoon voor uit dat ze alle Joden willen uitroeien.quote:Op maandag 1 september 2014 13:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een geweldige reactie, zo inhoudelijk ook!
Het is gewoon niet waar dat hamas voor het vernietigen van isreal is. Dat ze voor het vernietigen van de christenhonden zouden zijn is al helemaal niet waar, zelfs in gaza wonen gewoon nog christenen.
Ik zeg niet dat het een paradijs is en er nooit problemen zijn geweest, maar wat jij doet is mensen de-humaniseren, ze wegzetten als hersenloze beesten, geen enkele nuance of wat dan ook, wat leidt tot een zeer verwrongen en onwaar beeld.
Het is net zo'n onzinnige redenering als zeggen dat israel aan genocide doet.
Je hebt theorie en praktijk.quote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uh, volgens mij komt Hamas er gewoon voor uit dat ze alle Joden willen uitroeien.
Dat meen ik ook gehoord te hebben, daarom smijten ze met raketten en graven tunnels naar israelquote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uh, volgens mij komt Hamas er gewoon voor uit dat ze alle Joden willen uitroeien.
Als dat vuile shit is dan infecteren ze waterbronnen/opvang in die omgeving. Je ziet ze ook in een soort waterput spuiten.quote:Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt het over infecteren van waterbronnen, dat is niet aan de orde.
Want inderdaad, water is nogal schaars in die contreien.
Maar dit is inderdaad ook heel erg volwassen om te doen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt het over infecteren van waterbronnen, dat is niet aan de orde.
Want inderdaad, water is nogal schaars in die contreien.
Uh, nee.quote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ik hoord het een paar weke geleden nog op de TVquote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Uh, nee.
Dat is een oud handfest uit de jaren '80, die geld allang niet meer.
Ik heb ook gehoord op tv dat isreal alle palestijnen dood wil, is ook niet waar.quote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef homme7 het volgende:
[..]
ik hoord het een paar weke geleden nog op de TV
waarom vuren ze dan steeds nieuwe raketten af, ?quote:Op maandag 1 september 2014 14:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord op tv dat isreal alle palestijnen dood wil, is ook niet waar.
Doe me een plezier en zoek even de eisen van hamas op, je weet wel, die gekoppeld zijn aan een 10 jarige vrede vanuit hamas.
Ik ken die eisen, ze zijn dan ook al meerdere keren geplaatst in dit soort dicussie's, ook zijn ze in het nieuws geweest. Nu jij nog.
Wat een onzin. Even een snelle google search levert me dit op:quote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Uh, nee.
Dat is een oud handfest uit de jaren '80, die geld allang niet meer.
quote:Child host: “OK, so what does a policeman do?”
Nahul (adult in giant bee costume): “He catches thieves, and people who make trouble.”
Child host: “And shoots Jews. Right?”
Girl: “Yes.”
Child host: “You want to be like him?”
[Girl nods]
Child host: “Allah willing, when you grow up.”
Girl: “So that I can shoot Jews.”
[Nahul the bee cheers]
Child host: “All of them? All of them?”
Girl: “Yes.”
Child host: “Good.”
quote:Op maandag 1 september 2014 14:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een onzin. Even een snelle google search levert me dit op:
http://blogs.spectator.co(...)en-to-kill-all-jews/
Blijf jij maar lekker gevaarlijke terroristen verdedigen.
Ik verdedig helemaal niemand, ik ben voor een 2 staten oplossing met een onafhankelijke macht ertussen zodat hamas buitenspel gezet wordt.quote:Op maandag 1 september 2014 14:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een onzin. Even een snelle google search levert me dit op:
http://blogs.spectator.co(...)en-to-kill-all-jews/
Blijf jij maar lekker gevaarlijke terroristen verdedigen.
Beter is het de GAZA strook weer te bezetten en HAMAS eruit gooien zodat de bevolking weer kan leven daarquote:Op maandag 1 september 2014 14:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik verdedig helemaal niemand, ik ben voor een 2 staten oplossing met een onafhankelijke macht ertussen zodat hamas buitenspel gezet wordt.
Maar het is al lang niet meer waar dat hamas als doel de vernietiging van israel heeft. En al zeer zeker niet van de "christenhonden" zoals gezegd werd net.
Het doel is het opheffen van de blokkade, een zeehaven(onder de vn), grensbewaking door de vn, meer ruimte om te vissen in de zee(die grens wat ruimer) e.d.
Aan de andere kant zaten ze lekker met popcorn en een drankje te genieten van de bombardementen onder blij gejoel bij de inslagen.quote:
Ja, want Hamas heeft het immers goed voor met de Joden en haar eigen volk.quote:Op maandag 1 september 2014 14:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik verdedig helemaal niemand, ik ben voor een 2 staten oplossing met een onafhankelijke macht ertussen zodat hamas buitenspel gezet wordt.
Maar het is al lang niet meer waar dat hamas als doel de vernietiging van israel heeft. En al zeer zeker niet van de "christenhonden" zoals gezegd werd net.
Het doel is het opheffen van de blokkade, een zeehaven(onder de vn), grensbewaking door de vn, meer ruimte om te vissen in de zee(die grens wat ruimer) e.d.
Ah, je ware kleuren komen boven....quote:
Kan je niet lezen wat er staat ofzo?quote:Op maandag 1 september 2014 14:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, want Hamas heeft het immers goed voor met de Joden en haar eigen volk.
Zit niet te dromen meisje.... eet je pizza.
nee , HAMAS is puur GIF, net als ISIS en BOKO HARAM en nog een stel van die gelovigenquote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Aan de andere kant zaten ze lekker met popcorn en een drankje te genieten van de bombardementen onder blij gejoel bij de inslagen.
Gekken heb je aan beide kanten, het wordt hoog tijd dat er niet meer naar hun geluisterd wordt, maar alleen nog maar naar de redelijke mensen geluisterd wordt.
Ik kan prima lezen. Het doel van die booslimgekkies is echter niet wat jij schrijft.quote:Op maandag 1 september 2014 14:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Kan je niet lezen wat er staat ofzo?
Hamas is een symptoom. Een symptoom dat als sneeuw voor de zon zal verdwijnen als mensen weer een beetje een normaal leven op kunnen bouwen.quote:
Dat doet er geen klote toe, hun eisen nu zijn redelijk en nergens zeggen ze dat israel daarvoor weg moet.quote:Op maandag 1 september 2014 14:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen. Het doel van die booslimgekkies is echter niet wat jij schrijft.
syptoom van een boek van de duivelquote:Op maandag 1 september 2014 14:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Hamas is een symptoom. Een symptoom dat als sneeuw voor de zon zal verdwijnen als mensen weer een beetje een normaal leven op kunnen bouwen.
Zie westbank, waar dat wel mogelijk is, hamas heeft daar niet zoveel voet aan de grond en wat ze wel hebben hebben ze dankzij het continue landjepik van israel, want ook een vredige oplossing werkt blijkbaar niet.
geloof je dat nu echt ??quote:Op maandag 1 september 2014 14:31 schreef erodome het volgende:
Hamas zal uitsterven zodra gaza levensvatbaar wordt.
Dat weet ik, dat gaat wel wat verder dan geloven. Zie de westbank namelijk maar.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 14:32 schreef homme7 het volgende:
[..]
syptoom van een boek van de duivel
Dan moeten ze om te beginnen eens de bevolking laten profiteren van de hulp die ze krijgen en laten zien dat het mensen zijn en geen barbaren die alleen in wapentuig en tunnels investeren. Gaza is een hok vol bloeddorstige imbecielen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat doet er geen klote toe, hun eisen nu zijn redelijk en nergens zeggen ze dat israel daarvoor weg moet.
Hamas zal uitsterven zodra gaza levensvatbaar wordt.
inderdaadquote:Op maandag 1 september 2014 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gaza is een hok vol bloeddorstige imbecielen.
Je denkt dat hamas zo populair is geworden omdat ze niets voor de bevolking doen?quote:Op maandag 1 september 2014 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan moeten ze om te beginnen eens de bevolking laten profiteren van de hulp die ze krijgen en laten zien dat het mensen zijn en geen barbaren die alleen in wapentuig en tunnels investeren. Gaza is een hok vol bloeddorstige imbecielen.
HAMAS zit onder de bevolking, als HAMAS weg gaat dan misschien welquote:Op maandag 1 september 2014 14:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Gaza is een hok vol wanhopige mensen die geen kant op kunnen, dat is het grote probleem hier.
Hamas heeft "beloofd" een 10 jarige wapenstilstand in te stellen als er aan de eisen wordt voldaan die maken dat gaza levensvatbaar kan worden.quote:Op maandag 1 september 2014 14:38 schreef homme7 het volgende:
[..]
HAMAS zit onder de bevolking, als HAMAS weg gaat dan misschien wel
Je kan je filmpjes wel blijven spammen, maar feit blijft dat ook aan de andere kant allerlei onfrisse filmpjes te vinden zijn. Heb geen zin me daartoe te verlagen, want het vertroebeld alleen maar de discussie.quote:
beloftes van HAMAS zijn niets helemaal niets waard, het hoogste doel is de Joden te doden en de christenen en de sjieten en ongelovigen en jijquote:Op maandag 1 september 2014 14:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Hamas heeft "beloofd" een 10 jarige wapenstilstand in te stellen als er aan de eisen wordt voldaan die maken dat gaza levensvatbaar kan worden.
quote:Op maandag 1 september 2014 14:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan je filmpjes wel blijven spammen, maar feit blijft dat ook aan de andere kant allerlei onfrisse filmpjes te vinden zijn. Heb geen zin me daartoe te verlagen, want het vertroebeld alleen maar de discussie.
Aan beide kanten geld dat het leeuwendeel van de mensen gewoon normaal wil kunnen leven, alleen is dat aan de kant van gaza nogal onmogelijk nu.
Die van isreal ook niet, toch zullen we weer moeten beginnen met belofte's. Als maar erg snel die onafhankelijke macht ertussen komt is er hoop, als het aan isreal en hamas over gelaten wordt is er geen hoop.quote:Op maandag 1 september 2014 14:46 schreef homme7 het volgende:
[..]
beloftes van HAMAS zijn geen papier waard
Hou toch eens op met je islam gebash, dit gaat over isreal/palestina en dat gaat over heel wat meer dan geloof, sterker nog, geloof is daar niet eens zo'n punt in.quote:
dromertje , dat ben jequote:Op maandag 1 september 2014 14:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je islam gebash, dit gaat over isreal/palestina en dat gaat over heel wat meer dan geloof, sterker nog, geloof is daar niet eens zo'n punt in.
Nee, realistisch op dit gebied ipv dom brullend met stoom uit mijn oren.quote:
Is geen oplossing voor.quote:Op maandag 1 september 2014 14:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, realistisch op dit gebied ipv dom brullend met stoom uit mijn oren.
Welke oplossing zie jij eigenlijk, vertel daar eens wat over...
Da's wat anders. En best wel but.quote:Op maandag 1 september 2014 13:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
elk leger doet dat en Israel is echt niet Roomser dan de paus hier
soms doen ze het met bulldozers ffs![]()
Tsja, dat is een feit. Barakken zijn militaire doelen... ook als het ooit woonwijken waren.quote:Ze zeggen daar trouwens ook wel van dat ze dat doen omdat dergelijke huizen ook meestal vol boobytraps zitten, maar dat geloof ik niet. Alsof bulldozers onkwetsbaar zijn.
[quote]het mag ook gewoon dus ik zie niet in waarom ze daar moeilijk over zouden doen, als Hamas een woonwijk als barak gebruikt dan mag die hele woonwijk tegen de grond ... gewoon voor de lol, omdat het kan en/of omdat je op dat specifieke moment geen betere doelen hebt en wel bommen wilt gooien
war is hell enzo
Gast, dat is het niet, maar goed, dat ga je toch niet geloven, ook al laat ik kerken midden in gaza zien die mensen opvangen in deze tijd.quote:Op maandag 1 september 2014 14:51 schreef homme7 het volgende:
[..]
Is geen oplossing voor.
Het is de plicht van de islam om de ongelovigen te doden
uiterst betrouwbare bronquote:
het gaat om de mensen op dat land, dat moeten moslims zijn en strenge moslims ook , en heel veelquote:Op maandag 1 september 2014 14:54 schreef erodome het volgende:
En dit conflict gaat eigenlijk niet echt over geloof, het gaat over land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |