Je zal het maar mee maken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Verwoeste wijk Shujaiya vanuit de lucht:
cool story brettquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:00 schreef Samuray13 het volgende:
Zijn er echt bijna 200 topics over deze kwestie geopend?
(Ik heb een idee voor, maar wil wel eerst geld zien voor advieswerk.)
Zo hee, da's indrukwekkend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heel Gaza is "a long-term stronghold for Hamas".quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:43 schreef Toga het volgende:
[..]
Zo hee, da's indrukwekkend.
En mijn vraag waarom deze wijk zoveel te verduren heeft gehad werd op Wiki al gauw beantwoord: "The neighborhood is a long-term stronghold for Hamas".
Maar dat wordt er natuurlijk niet bij verteld...
quote:
quote:Anti-settlement group says move is "proof that Prime Minister Netanyahu does not aspire for a new 'Diplomatic Horizon'"
De tyfus...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dan hebben ze er maar 3% van geraakt...quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heel Gaza is "a long-term stronghold for Hamas".
Oooh, maar 3% joh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:47 schreef Toga het volgende:
[..]
Dan hebben ze er maar 3% van geraakt...
Pas NADAT Israel jaren lang weigert om de gedane beloften na te komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:27 schreef homme7 het volgende:
[..]
Maar HAMAS begint steeds met het gooien van skut rakketten en graven van tunnels
Maar nu is er zoveel vernield dat ze wel weer een paar jaar rustig zijn
Hamas claimt de overwinning , feest in de straten van Gaza
http://www.dailymail.co.u(...)rate-cease-fire.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme wat zijn het toch ook idioten!quote:
lijkt me niet nodig voor een dergelijk bombardement, het is niet alsof die huizen rondjes rijden ofzo, die krijg je met een ongeleide bom ook wel tegen de grondquote:
Het was ook sarcasme.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me niet nodig voor een dergelijk bombardement, het is niet alsof die huizen rondjes rijden ofzo, die krijg je met een ongeleide bom ook wel tegen de grond
beetje nutteloos om het stuk te schieten als iedereen door je waarschuwingen al vertrokken is maar goed ....
ja maar niet echt goed want niemand claimed dat ze alleen precisiebommen gebruiken, dat zou supervreemd zijnquote:
Wel degelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar niet echt goed want niemand claimed dat ze alleen precisiebommen gebruiken, dat zou supervreemd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |