Ik wist niet dat we hier jou moeten overtuigen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:13 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Met zulke loze prietpraat kan ik niks mee. Geef punt voor punt aan waar er sprake is van gezwam en waarom.
Geef aan waar er sprake is van antisemitisme. Leen loze beschuldigingen uiten anders.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Antisemiet!!
...
die retoriek was leuk in de jaren 70/80, toen kon je alle mensen met kritiek op israel als antisemiet labelen en er mee wegkomen, 'helaas' werkt het nu niet meer voor de mensen die inhoudelijk niks te zeggen hebben.
mwah, een gering aantal soldaten. een groot deel is de laatste weken ook weer weggestuurd i.v.m. de verwachting op een staakt-het-vuren. kleine aanvulling dusquote:
Eerst goed lezen voor je antwoord. Zwijg anders.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:16 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we hier jou moeten overtuigen?
Wil je het in drievoud en een stempel van HamasBV?
Ik begrijp wel wat je wil, ik reageerde puur op je toon...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:17 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Eerst goed lezen voor je antwoord. Zwijg anders.
lees je wel het stuk wat er na ik zeg?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:16 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Geef aan waar er sprake is van antisemitisme. Leen loze beschuldigingen uiten anders.
Beste is als je zwijgt in plaats van zomaar dingen te roepen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je wil, ik reageerde puur op je toon...
Tja Herr Boss..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Beste is als je zwijgt in plaats van zomaar dingen te roepen.
Letterlijk ... ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel stuk lopen.
Nah Hamas moet wel stoppen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het is niet dag, dag Gaza.
Dat sowieso, maar Israël heeft Gaza vernietigen niet als doel.quote:
dit is natuurlijk best gekquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt idd als een vredelievend zooitje he? Aardige jongens,maar even niet vliegen in buurt hoor, we knallen je neer uit de naam van de vrede!
Hoe overduidelijk moet het worden wie terroristen zijn?
Niet normaal meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:23 schreef jamesdeen het volgende:
5:15 P.M. The Palestinian death toll is at 2,049 and 10,000 have been wounded since the beginning of Operation Protective Edge, according to Gaza's health ministry. (DPA)
ha'aretz
aantal slachtoffers is bizar laagquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:33 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Niet normaal meer.
Als mensen dit verwerpelijke gedrag van Israel slikken zitten ze op een tijdbom.
Dit gaat geheid heel slecht aflopen.
Mwah, een burgerluchthaven is geen raketopslagplaats natuurlijk. IDF blaast die huizen heel specifiek op, met als doel de wapens vernietigen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is natuurlijk best gek
op het moment dat Israel duizenden Palestijnen waarschuwt hun huizen (!) te verlaten vanwege op handen zijnde actie noemen we dit 'alles doen om burgerslachtoffers te voorkomen' maar als hamas exact hetzelfde doet is het terrorisme?
dat is hypocriet
een (civiele) luchthaven is een legitiem doelwit, dat zei ik toen de Israeli's dat luchthaventje van de Palestijnen platschoten en dat zeg ik nu weer
ditzelfde valt te zeggen over het bombarderen van burgerhuizen (wijken)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, een burgerluchthaven is geen raketopslagplaats natuurlijk. IDF blaast die huizen heel specifiek op, met als doel de wapens vernietigen.
Een burgerluchthaven als doelwit aanduiden is toch echt heel wat anders in dit geval. Dan ben je dus juist WEL opzoek naar burgerdoden, wat het IDF probeert te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |