Dat doet er geen klote toe, hun eisen nu zijn redelijk en nergens zeggen ze dat israel daarvoor weg moet.quote:Op maandag 1 september 2014 14:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen. Het doel van die booslimgekkies is echter niet wat jij schrijft.
syptoom van een boek van de duivelquote:Op maandag 1 september 2014 14:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Hamas is een symptoom. Een symptoom dat als sneeuw voor de zon zal verdwijnen als mensen weer een beetje een normaal leven op kunnen bouwen.
Zie westbank, waar dat wel mogelijk is, hamas heeft daar niet zoveel voet aan de grond en wat ze wel hebben hebben ze dankzij het continue landjepik van israel, want ook een vredige oplossing werkt blijkbaar niet.
geloof je dat nu echt ??quote:Op maandag 1 september 2014 14:31 schreef erodome het volgende:
Hamas zal uitsterven zodra gaza levensvatbaar wordt.
Dat weet ik, dat gaat wel wat verder dan geloven. Zie de westbank namelijk maar.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 14:32 schreef homme7 het volgende:
[..]
syptoom van een boek van de duivel
Dan moeten ze om te beginnen eens de bevolking laten profiteren van de hulp die ze krijgen en laten zien dat het mensen zijn en geen barbaren die alleen in wapentuig en tunnels investeren. Gaza is een hok vol bloeddorstige imbecielen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat doet er geen klote toe, hun eisen nu zijn redelijk en nergens zeggen ze dat israel daarvoor weg moet.
Hamas zal uitsterven zodra gaza levensvatbaar wordt.
inderdaadquote:Op maandag 1 september 2014 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gaza is een hok vol bloeddorstige imbecielen.
Je denkt dat hamas zo populair is geworden omdat ze niets voor de bevolking doen?quote:Op maandag 1 september 2014 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan moeten ze om te beginnen eens de bevolking laten profiteren van de hulp die ze krijgen en laten zien dat het mensen zijn en geen barbaren die alleen in wapentuig en tunnels investeren. Gaza is een hok vol bloeddorstige imbecielen.
HAMAS zit onder de bevolking, als HAMAS weg gaat dan misschien welquote:Op maandag 1 september 2014 14:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Gaza is een hok vol wanhopige mensen die geen kant op kunnen, dat is het grote probleem hier.
Hamas heeft "beloofd" een 10 jarige wapenstilstand in te stellen als er aan de eisen wordt voldaan die maken dat gaza levensvatbaar kan worden.quote:Op maandag 1 september 2014 14:38 schreef homme7 het volgende:
[..]
HAMAS zit onder de bevolking, als HAMAS weg gaat dan misschien wel
Je kan je filmpjes wel blijven spammen, maar feit blijft dat ook aan de andere kant allerlei onfrisse filmpjes te vinden zijn. Heb geen zin me daartoe te verlagen, want het vertroebeld alleen maar de discussie.quote:
beloftes van HAMAS zijn niets helemaal niets waard, het hoogste doel is de Joden te doden en de christenen en de sjieten en ongelovigen en jijquote:Op maandag 1 september 2014 14:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Hamas heeft "beloofd" een 10 jarige wapenstilstand in te stellen als er aan de eisen wordt voldaan die maken dat gaza levensvatbaar kan worden.
quote:Op maandag 1 september 2014 14:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan je filmpjes wel blijven spammen, maar feit blijft dat ook aan de andere kant allerlei onfrisse filmpjes te vinden zijn. Heb geen zin me daartoe te verlagen, want het vertroebeld alleen maar de discussie.
Aan beide kanten geld dat het leeuwendeel van de mensen gewoon normaal wil kunnen leven, alleen is dat aan de kant van gaza nogal onmogelijk nu.
Die van isreal ook niet, toch zullen we weer moeten beginnen met belofte's. Als maar erg snel die onafhankelijke macht ertussen komt is er hoop, als het aan isreal en hamas over gelaten wordt is er geen hoop.quote:Op maandag 1 september 2014 14:46 schreef homme7 het volgende:
[..]
beloftes van HAMAS zijn geen papier waard
Hou toch eens op met je islam gebash, dit gaat over isreal/palestina en dat gaat over heel wat meer dan geloof, sterker nog, geloof is daar niet eens zo'n punt in.quote:
dromertje , dat ben jequote:Op maandag 1 september 2014 14:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je islam gebash, dit gaat over isreal/palestina en dat gaat over heel wat meer dan geloof, sterker nog, geloof is daar niet eens zo'n punt in.
Nee, realistisch op dit gebied ipv dom brullend met stoom uit mijn oren.quote:
Is geen oplossing voor.quote:Op maandag 1 september 2014 14:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, realistisch op dit gebied ipv dom brullend met stoom uit mijn oren.
Welke oplossing zie jij eigenlijk, vertel daar eens wat over...
Da's wat anders. En best wel but.quote:Op maandag 1 september 2014 13:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
elk leger doet dat en Israel is echt niet Roomser dan de paus hier
soms doen ze het met bulldozers ffs![]()
Tsja, dat is een feit. Barakken zijn militaire doelen... ook als het ooit woonwijken waren.quote:Ze zeggen daar trouwens ook wel van dat ze dat doen omdat dergelijke huizen ook meestal vol boobytraps zitten, maar dat geloof ik niet. Alsof bulldozers onkwetsbaar zijn.
[quote]het mag ook gewoon dus ik zie niet in waarom ze daar moeilijk over zouden doen, als Hamas een woonwijk als barak gebruikt dan mag die hele woonwijk tegen de grond ... gewoon voor de lol, omdat het kan en/of omdat je op dat specifieke moment geen betere doelen hebt en wel bommen wilt gooien
war is hell enzo
Gast, dat is het niet, maar goed, dat ga je toch niet geloven, ook al laat ik kerken midden in gaza zien die mensen opvangen in deze tijd.quote:Op maandag 1 september 2014 14:51 schreef homme7 het volgende:
[..]
Is geen oplossing voor.
Het is de plicht van de islam om de ongelovigen te doden
uiterst betrouwbare bronquote:
het gaat om de mensen op dat land, dat moeten moslims zijn en strenge moslims ook , en heel veelquote:Op maandag 1 september 2014 14:54 schreef erodome het volgende:
En dit conflict gaat eigenlijk niet echt over geloof, het gaat over land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |