abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144061436
Als ik het goed begrijp gaan wij nu janken over het feit dat Israël verder aan nederzettingen doet?

Pfffffffffff
pi_144061451
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 13:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat een geweldige reactie, zo inhoudelijk ook!

Het is gewoon niet waar dat hamas voor het vernietigen van isreal is. Dat ze voor het vernietigen van de christenhonden zouden zijn is al helemaal niet waar, zelfs in gaza wonen gewoon nog christenen.
Ik zeg niet dat het een paradijs is en er nooit problemen zijn geweest, maar wat jij doet is mensen de-humaniseren, ze wegzetten als hersenloze beesten, geen enkele nuance of wat dan ook, wat leidt tot een zeer verwrongen en onwaar beeld.

Het is net zo'n onzinnige redenering als zeggen dat israel aan genocide doet.
Uh, volgens mij komt Hamas er gewoon voor uit dat ze alle Joden willen uitroeien.
pi_144061465
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Uh, volgens mij komt Hamas er gewoon voor uit dat ze alle Joden willen uitroeien.
Je hebt theorie en praktijk.
  maandag 1 september 2014 @ 14:18:44 #154
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_144061486
quote:

[..]

Dat meen ik ook gehoord te hebben, daarom smijten ze met raketten en graven tunnels naar israel
pi_144061495
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef waht het volgende:

[..]

Je hebt het over infecteren van waterbronnen, dat is niet aan de orde.

Want inderdaad, water is nogal schaars in die contreien.
Als dat vuile shit is dan infecteren ze waterbronnen/opvang in die omgeving. Je ziet ze ook in een soort waterput spuiten.
Het is daar heel normaal dat mensen bij hun huizen wateropvang hebben om als er wat valt er zo goed mogelijk gebruik van te kunnen maken. Water wordt daar ook langer in bewaart. Als je daar vieze shit overheen spuit is dat water geinfecteerd.
Zo zijn er ook veel waterputten e.d. die zo geraakt kunnen worden en die daardoor ook geinfecteerd zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_144061505
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef waht het volgende:

[..]

Je hebt het over infecteren van waterbronnen, dat is niet aan de orde.

Want inderdaad, water is nogal schaars in die contreien.
Maar dit is inderdaad ook heel erg volwassen om te doen.
  maandag 1 september 2014 @ 14:19:11 #157
430548 homme7
pi_144061509
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je hebt theorie en praktijk.
theorie niet en praktijk wel ofzo
pi_144061516
quote:

[..]

Uh, nee.

Dat is een oud handfest uit de jaren '80, die geld allang niet meer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_144061526
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef homme7 het volgende:

[..]

theorie niet en praktijk wel ofzo
Nee
  maandag 1 september 2014 @ 14:19:56 #160
430548 homme7
pi_144061538
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Uh, nee.

ik hoord het een paar weke geleden nog op de TV
pi_144061598
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef homme7 het volgende:

[..]

ik hoord het een paar weke geleden nog op de TV
Ik heb ook gehoord op tv dat isreal alle palestijnen dood wil, is ook niet waar.

Doe me een plezier en zoek even de eisen van hamas op, je weet wel, die gekoppeld zijn aan een 10 jarige vrede vanuit hamas.
Ik ken die eisen, ze zijn dan ook al meerdere keren geplaatst in dit soort dicussie's, ook zijn ze in het nieuws geweest. Nu jij nog.
  maandag 1 september 2014 @ 14:22:16 #162
430548 homme7
pi_144061611
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb ook gehoord op tv dat isreal alle palestijnen dood wil, is ook niet waar.

Doe me een plezier en zoek even de eisen van hamas op, je weet wel, die gekoppeld zijn aan een 10 jarige vrede vanuit hamas.
Ik ken die eisen, ze zijn dan ook al meerdere keren geplaatst in dit soort dicussie's, ook zijn ze in het nieuws geweest. Nu jij nog.
waarom vuren ze dan steeds nieuwe raketten af, ?
pi_144061617
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Uh, nee.

Wat een onzin. Even een snelle google search levert me dit op:

http://blogs.spectator.co(...)en-to-kill-all-jews/

Blijf jij maar lekker gevaarlijke terroristen verdedigen. :r
  maandag 1 september 2014 @ 14:23:54 #164
430548 homme7
pi_144061661
quote:
Child host: “OK, so what does a policeman do?”
Nahul (adult in giant bee costume): “He catches thieves, and people who make trouble.”
Child host: “And shoots Jews. Right?”
Girl: “Yes.”
Child host: “You want to be like him?”
[Girl nods]
Child host: “Allah willing, when you grow up.”
Girl: “So that I can shoot Jews.”
[Nahul the bee cheers]
Child host: “All of them? All of them?”
Girl: “Yes.”
Child host: “Good.”
pi_144061674
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

_O-
  maandag 1 september 2014 @ 14:25:12 #166
430548 homme7
pi_144061752
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik verdedig helemaal niemand, ik ben voor een 2 staten oplossing met een onafhankelijke macht ertussen zodat hamas buitenspel gezet wordt.

Maar het is al lang niet meer waar dat hamas als doel de vernietiging van israel heeft. En al zeer zeker niet van de "christenhonden" zoals gezegd werd net.
Het doel is het opheffen van de blokkade, een zeehaven(onder de vn), grensbewaking door de vn, meer ruimte om te vissen in de zee(die grens wat ruimer) e.d.
  maandag 1 september 2014 @ 14:27:23 #168
430548 homme7
pi_144061785
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik verdedig helemaal niemand, ik ben voor een 2 staten oplossing met een onafhankelijke macht ertussen zodat hamas buitenspel gezet wordt.

Maar het is al lang niet meer waar dat hamas als doel de vernietiging van israel heeft. En al zeer zeker niet van de "christenhonden" zoals gezegd werd net.
Het doel is het opheffen van de blokkade, een zeehaven(onder de vn), grensbewaking door de vn, meer ruimte om te vissen in de zee(die grens wat ruimer) e.d.
Beter is het de GAZA strook weer te bezetten en HAMAS eruit gooien zodat de bevolking weer kan leven daar

pi_144061799
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:23 schreef homme7 het volgende:

[..]

Aan de andere kant zaten ze lekker met popcorn en een drankje te genieten van de bombardementen onder blij gejoel bij de inslagen.

Gekken heb je aan beide kanten, het wordt hoog tijd dat er niet meer naar hun geluisterd wordt, maar alleen nog maar naar de redelijke mensen geluisterd wordt.
pi_144061819
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, want Hamas heeft het immers goed voor met de Joden en haar eigen volk. :')

Zit niet te dromen meisje.... eet je pizza.
pi_144061823
quote:
Ah, je ware kleuren komen boven....

Het gaat het over palestina/isreal he.
pi_144061833
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, want Hamas heeft het immers goed voor met de Joden en haar eigen volk. :')

Zit niet te dromen meisje.... eet je pizza.
Kan je niet lezen wat er staat ofzo?
  maandag 1 september 2014 @ 14:29:30 #173
430548 homme7
pi_144061861
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Aan de andere kant zaten ze lekker met popcorn en een drankje te genieten van de bombardementen onder blij gejoel bij de inslagen.

Gekken heb je aan beide kanten, het wordt hoog tijd dat er niet meer naar hun geluisterd wordt, maar alleen nog maar naar de redelijke mensen geluisterd wordt.
nee , HAMAS is puur GIF, net als ISIS en BOKO HARAM en nog een stel van die gelovigen

De KORAN predikt dood aan alle ongelovigen , OOK JIJ
pi_144061905
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Kan je niet lezen wat er staat ofzo?
Ik kan prima lezen. Het doel van die booslimgekkies is echter niet wat jij schrijft.
pi_144061908
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:29 schreef homme7 het volgende:

[..]

nee , HAMAS is puur GIF
Hamas is een symptoom. Een symptoom dat als sneeuw voor de zon zal verdwijnen als mensen weer een beetje een normaal leven op kunnen bouwen.
Zie westbank, waar dat wel mogelijk is, hamas heeft daar niet zoveel voet aan de grond en wat ze wel hebben hebben ze dankzij het continue landjepik van israel, want ook een vredige oplossing werkt blijkbaar niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')