Uh, volgens mij komt Hamas er gewoon voor uit dat ze alle Joden willen uitroeien.quote:Op maandag 1 september 2014 13:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een geweldige reactie, zo inhoudelijk ook!
Het is gewoon niet waar dat hamas voor het vernietigen van isreal is. Dat ze voor het vernietigen van de christenhonden zouden zijn is al helemaal niet waar, zelfs in gaza wonen gewoon nog christenen.
Ik zeg niet dat het een paradijs is en er nooit problemen zijn geweest, maar wat jij doet is mensen de-humaniseren, ze wegzetten als hersenloze beesten, geen enkele nuance of wat dan ook, wat leidt tot een zeer verwrongen en onwaar beeld.
Het is net zo'n onzinnige redenering als zeggen dat israel aan genocide doet.
Je hebt theorie en praktijk.quote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uh, volgens mij komt Hamas er gewoon voor uit dat ze alle Joden willen uitroeien.
Dat meen ik ook gehoord te hebben, daarom smijten ze met raketten en graven tunnels naar israelquote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uh, volgens mij komt Hamas er gewoon voor uit dat ze alle Joden willen uitroeien.
Als dat vuile shit is dan infecteren ze waterbronnen/opvang in die omgeving. Je ziet ze ook in een soort waterput spuiten.quote:Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt het over infecteren van waterbronnen, dat is niet aan de orde.
Want inderdaad, water is nogal schaars in die contreien.
Maar dit is inderdaad ook heel erg volwassen om te doen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:16 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt het over infecteren van waterbronnen, dat is niet aan de orde.
Want inderdaad, water is nogal schaars in die contreien.
Uh, nee.quote:Op maandag 1 september 2014 14:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ik hoord het een paar weke geleden nog op de TVquote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Uh, nee.
Dat is een oud handfest uit de jaren '80, die geld allang niet meer.
Ik heb ook gehoord op tv dat isreal alle palestijnen dood wil, is ook niet waar.quote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef homme7 het volgende:
[..]
ik hoord het een paar weke geleden nog op de TV
waarom vuren ze dan steeds nieuwe raketten af, ?quote:Op maandag 1 september 2014 14:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord op tv dat isreal alle palestijnen dood wil, is ook niet waar.
Doe me een plezier en zoek even de eisen van hamas op, je weet wel, die gekoppeld zijn aan een 10 jarige vrede vanuit hamas.
Ik ken die eisen, ze zijn dan ook al meerdere keren geplaatst in dit soort dicussie's, ook zijn ze in het nieuws geweest. Nu jij nog.
Wat een onzin. Even een snelle google search levert me dit op:quote:Op maandag 1 september 2014 14:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Uh, nee.
Dat is een oud handfest uit de jaren '80, die geld allang niet meer.
quote:Child host: “OK, so what does a policeman do?”
Nahul (adult in giant bee costume): “He catches thieves, and people who make trouble.”
Child host: “And shoots Jews. Right?”
Girl: “Yes.”
Child host: “You want to be like him?”
[Girl nods]
Child host: “Allah willing, when you grow up.”
Girl: “So that I can shoot Jews.”
[Nahul the bee cheers]
Child host: “All of them? All of them?”
Girl: “Yes.”
Child host: “Good.”
quote:Op maandag 1 september 2014 14:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een onzin. Even een snelle google search levert me dit op:
http://blogs.spectator.co(...)en-to-kill-all-jews/
Blijf jij maar lekker gevaarlijke terroristen verdedigen.
Ik verdedig helemaal niemand, ik ben voor een 2 staten oplossing met een onafhankelijke macht ertussen zodat hamas buitenspel gezet wordt.quote:Op maandag 1 september 2014 14:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een onzin. Even een snelle google search levert me dit op:
http://blogs.spectator.co(...)en-to-kill-all-jews/
Blijf jij maar lekker gevaarlijke terroristen verdedigen.
Beter is het de GAZA strook weer te bezetten en HAMAS eruit gooien zodat de bevolking weer kan leven daarquote:Op maandag 1 september 2014 14:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik verdedig helemaal niemand, ik ben voor een 2 staten oplossing met een onafhankelijke macht ertussen zodat hamas buitenspel gezet wordt.
Maar het is al lang niet meer waar dat hamas als doel de vernietiging van israel heeft. En al zeer zeker niet van de "christenhonden" zoals gezegd werd net.
Het doel is het opheffen van de blokkade, een zeehaven(onder de vn), grensbewaking door de vn, meer ruimte om te vissen in de zee(die grens wat ruimer) e.d.
Aan de andere kant zaten ze lekker met popcorn en een drankje te genieten van de bombardementen onder blij gejoel bij de inslagen.quote:
Ja, want Hamas heeft het immers goed voor met de Joden en haar eigen volk.quote:Op maandag 1 september 2014 14:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik verdedig helemaal niemand, ik ben voor een 2 staten oplossing met een onafhankelijke macht ertussen zodat hamas buitenspel gezet wordt.
Maar het is al lang niet meer waar dat hamas als doel de vernietiging van israel heeft. En al zeer zeker niet van de "christenhonden" zoals gezegd werd net.
Het doel is het opheffen van de blokkade, een zeehaven(onder de vn), grensbewaking door de vn, meer ruimte om te vissen in de zee(die grens wat ruimer) e.d.
Ah, je ware kleuren komen boven....quote:
Kan je niet lezen wat er staat ofzo?quote:Op maandag 1 september 2014 14:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, want Hamas heeft het immers goed voor met de Joden en haar eigen volk.
Zit niet te dromen meisje.... eet je pizza.
nee , HAMAS is puur GIF, net als ISIS en BOKO HARAM en nog een stel van die gelovigenquote:Op maandag 1 september 2014 14:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Aan de andere kant zaten ze lekker met popcorn en een drankje te genieten van de bombardementen onder blij gejoel bij de inslagen.
Gekken heb je aan beide kanten, het wordt hoog tijd dat er niet meer naar hun geluisterd wordt, maar alleen nog maar naar de redelijke mensen geluisterd wordt.
Ik kan prima lezen. Het doel van die booslimgekkies is echter niet wat jij schrijft.quote:Op maandag 1 september 2014 14:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Kan je niet lezen wat er staat ofzo?
Hamas is een symptoom. Een symptoom dat als sneeuw voor de zon zal verdwijnen als mensen weer een beetje een normaal leven op kunnen bouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |