abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:19:11 #1
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143883844
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - Al-Monitor - BBC Arabic - CBS News - CNN - Frankfurter Allgemeine Zeitung - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Le Monde - Ma'an News - New York Times - RT - Washington Post - Ynet - Zeit

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Belangrijk
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Operation Protective Edge
Op dinsdag 8 juli is het Israëlische leger begonnen met 'Operation Protective Edge', een militaire operatie in Gaza volgens Israël 'gericht tegen Hamas in reactie op aanhoudende raketbeschietingen'.

Kaarten Israel & Gaza

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost

Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:21:45 #2
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143883914
Ik vind het een beetje makkelijk concluderen. Qatar, UAE, Kuwait en in mindere mate Saudi-Arabia zijn toch arabische landen die een land hebben opgebouwd, zij het met onderdrukking en religieuze wetten, toch een land. De kolonisten in Israël en een groot gedeelte van conservatief rechts zijn net zo erg als de meeste zandnegersArabieren als het gaat om het vermogen van discussie en het respeceren van een andere mening.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_143886428
Free Palestine
20 uur · Bewerkt ·
Almost all the Hamas and Islamic Jihad leaders appeared today evening between their people in Gaza...
‪#‎FreePalestine‬
‪#‎GazaWin‬

Was een mooie kans voor Israël :P
pi_143889395
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 00:50 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Vreemd wel: een grote mond over vuurpijlen richting Israel en gaap doen over ellende vanaf Israel.
Ik heb al een aantal keren een discussie met hem erover gehad en al die keren was hij het die niet meer reageerde of er mee stopte, vandaar de gaap.
pi_143905256
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 04:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat dik gedrukte stukje :')

Anyway hopen dat dit blijft en Hamas en Israël gaan praten en tot een oplossing komen.

Voor de rest feest in Gaza *O*
Ja, dat snap ik ook nooit: dat er volop in de lucht geschoten wordt. Alsof die kogels a. niet beter besteed zouden zijn en b. niet gewoon ergens naar beneden zouden komen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143905429
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 04:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Schitterend inderdaad, die dode kindjes onder het puin, huilende vaders en moeders die hun kindje onder het puin proberen te halen..

Er is echt alle reden tot feest...
En wie heeft dat puin gemaakt?
Niet de raketten van Hamas, want die veroorzaken amper schade. Ook al zouden ze dat willen.
Wel de raketten en bommen van Israel, want die veroorzaken wel veel schade en doden, ook al zeggen ze dat niet te willen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143905456
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En wie heeft dat puin gemaakt?
Niet de raketten van Hamas, want die veroorzaken amper schade. Ook al zouden ze dat willen.
Wel de raketten en bommen van Israel, want die veroorzaken wel veel schade en doden, ook al zeggen ze dat niet te willen.
Effectiviteit als argument... :')

Dat dat officieel nog geen drogredenering is is mij een raadsel.
pi_143905545
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het een beetje makkelijk concluderen. Qatar, UAE, Kuwait en in mindere mate Saudi-Arabia zijn toch arabische landen die een land hebben opgebouwd, zij het met onderdrukking en religieuze wetten, toch een land. De kolonisten in Israël en een groot gedeelte van conservatief rechts zijn net zo erg als de meeste zandnegersArabieren als het gaat om het vermogen van discussie en het respeceren van een andere mening.
Oh, religie maakt het sowieso allemaal al snel lastig he.
pi_143905617
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:17 schreef homme7 het volgende:
Haat tegen Israel die zich met te veel succes verdedigd , toch zal dat het opnieuw beginnen van het raketgooien niet stoppen denk ik, deze mensen zijn haatblind van verstand en inzicht

[ afbeelding ]
Nog los van de taalfouten: jij bent dus voor het ausradieren van de Palestijnen in Gaza, begrijp ik. Een Endlösung?
pi_143905659
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Effectiviteit als argument... :')

Dat dat officieel nog geen drogredenering is is mij een raadsel.
Neenee. Jij maakte het leed van kindjes onder het puin tot argument.
Dus maakte ik de veroorzaker van dat puin tot argument.
pi_143905676
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:38 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Neenee. Jij maakte het leed van kindjes onder het puin tot argument.
Dus maakte ik de veroorzaker van dat puin tot argument.
Cynisme is je vreemd?
pi_143905756
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Cynisme is je vreemd?
Nee cynisme is mij niet vreemd!
Maar jouw cynisme richt tegen Hamas, terwijl het zich tegen Israel zou moeten richten.
pi_143905790
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee cynisme is mij niet vreemd!
Maar jouw cynisme richt tegen Hamas, terwijl het zich tegen Israel zou moeten richten.
Het feest was in Gaza.
pi_143905925
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het feest was in Gaza.
Ja, in Gaza vieren de mensen feest als een oorlog afgelopen is, in Israel vieren de mensen feest als er een oorlog gevoerd wordt.
pi_143905954
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:52 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, in Gaza vieren de mensen feest als een oorlog afgelopen is, in Israel vieren de mensen feest als er een oorlog gevoerd wordt.
Nee.
pi_143906002
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee.
Jawel hoor. Er waren beelden van Isrealis die toe zaten te kijken, met chips en flesjes drank, hoe het leger Gaza binnenviel.

En hier op FOK heb ik vaak genoeg haleluja's gezien als Israel Gaza weer eens binnenviel.
Nooit als er raketten van Hamas vielen.
pi_143906023
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Er waren beelden van Isrealis die toe zaten te kijken, met chips en flesjes drank, hoe het leger Gaza binnenviel.

En hier op FOK heb ik vaak genoeg haleluja's gezien als Israel Gaza weer eens binnenviel.
Wat verwacht jij precies? dat jij mij kan trollen?

Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar dan moet je wel wat subtieler en inhoudelijke komen dan dit .
pi_143914024
quote:

[..]

LOL
JIJ weet net zo goed als de rest van de wereld dat ze vieren dat ze gewonnen hebben (wat helemaal niet zo is) en NIET dat het is afgelopen!
Trotse papa van Eden
pi_143914083
quote:

[..]

In Gaza maken ze de domme volgelingen wijs dat een staakt het vuren een overwinning is :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143914169
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

In Gaza maken ze de domme volgelingen wijs dat een staakt het vuren een overwinning is :').
Het overeenkomen om bombardementen te stoppen van een macht wat vele malen superieur is moet een nederlaag zijn idd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2014 13:32:17 ]
pi_143914203
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het overeenkomen om bombardementen te stoppen van een macht wat vele malen superieur is moet een nederlaag zijn idd.
Het punt is dat die "staakt het vuren" niets betekend.
pi_143914218
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is gewoon helemaal niets, gewoon een pauze, en het is niets dat Gaza heeft gewonnen of bereikt ergens mee, Israel wil gewoon even ademhalen.
Get woke, go broke!
pi_143914239
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is gewoon helemaal niets, gewoon een pauze, en het is niets dat Gaza heeft gewonnen of bereikt ergens mee, Israel wil gewoon even ademhalen.
Dit dus.
pi_143914246
quote:

[..]

Tof dat je impliciet erkent dat Israël helemaal geen vrede wil.
pi_143914248
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het punt is dat die "staakt het vuren" niets betekend.
Laat je zelf dagelijks bombarderen, beoordeel daarna eens wat een staak het vuren is, zowel voor Israel als voor Palestina.
pi_143914274
quote:

[..]

Dat is nogal relatief, veel mensen leven hierdoor (een dag?) langer, dat noem ik niet niets.
pi_143914316
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Laat je zelf dagelijks bombarderen, beoordeel daarna eens wat een staak het vuren is, zowel voor Israel als voor Palestina.
Je snapt het niet, het is gewoon een adem pauze.
pi_143914355
Voor wat achtergrond informatie, het woordje 'Nasr' in het Arabisch staat voor zowel overwinning als gered zijn.

pi_143914398
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is nogal relatief, veel mensen leven hierdoor (een dag?) langer, dat noem ik niet niets.
Dat kan, en dat is mooi dan. Maar dan nog is het de verdienste van Isreal en niet van gaza/hamas.
Get woke, go broke!
pi_143914404
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je snapt het niet, het is gewoon een adem pauze.
Wat jij niet snapt is, dat er in die 'pauze' wat overigens door beide kampen niet zodanig wordt benoemd btw, ruimte biedt voor het besparen van mensenlevens en dat iets is om toe te juichen.
pi_143914441
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat jij niet snapt is, dat er in die 'pauze' wat overigens door beide kampen niet zodanig wordt benoemd btw, ruimte biedt voor het besparen van mensenlevens en dat iets is om toe te juichen.
Dat snap ik heel goed.

Jij denkt op kottertermijn, ik op lagertermijn.
pi_143914442
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat kan, en dat is mooi dan. Maar dan nog is het de verdienste van Isreal en niet van gaza/hamas.
De overmaatse dood van burgers overigens ook.
pi_143914460
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook. Maar negativiteit heerst :P
pi_143914470
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, dat is weer gewoon Hamas, maar dat geeft niet, ze zijn er erg trots op elke keer :).
Get woke, go broke!
pi_143914476
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook. Maar negativiteit heerst :P
Heeft niets met negativiteit te maken.
pi_143914486
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Precies.
pi_143914493
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat is weer gewoon Hamas, maar dat geeft niet, ze zijn er erg trots op elke keer :).
Hamas heeft gezorgd voor al die doden in Gaza?
pi_143914503
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat snap ik heel goed.

Jij denkt op kottertermijn, ik op lagertermijn.
Uiteindelijk gaat iedereen toch dood, op langer termijn of korter termijn, ipv een bom/raket op je dak kan het ook door alledaagse omstandigheden nu. Op de langere termijn valt nu diplomatischer uit te werken naargelang het staken in stand blijft.
pi_143914531
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat iedereen toch dood, op langer termijn of korter termijn, ipv een bom/raket op je dak kan het ook door alledaagse omstandigheden nu. Op de langere termijn valt nu diplomatischer uit te werken naargelang het staken in stand blijft.
Ik denk dat dat nogal naïeve hoop is, maar goed.

Hopen doe ik ook !
pi_143914535
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, de VN scholen waar uitsluitend onderdak was geregeld, geen Hamaspost was en de kinderen op het strand was ook door Hamas.
pi_143914583
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ja, de VN scholen waar uitsluitend onderdak was geregeld, geen Hamaspost was en de kinderen op het strand was ook door Hamas.
Israel maakt alleen gebruik van precisiebommen, dat weet je toch ! :') _O-
pi_143914608
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nogal naïeve hoop is, maar goed.

Hopen doe ik ook !
Denken doe je maar, zien doen we toch wel allemaal.
pi_143914628
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Israel maakt alleen gebruik van precisiebommen, dat weet je toch ! :') _O-
ja toggggg! :')
pi_143914670
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ja toggggg! :')
Heel apart dat er nog steeds mensen zijn die dat daadwerkelijk volhouden.
pi_143914768
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Heel apart dat er nog steeds mensen zijn die dat daadwerkelijk volhouden.
Veilig van achter je pc zonder dat er raketten of bommen van de ander op je hoofd vallen is de beleving sowieso wel wat anders, ik heb hier als het ging om het aan de kaak stellen van burgergevallen users zien posten die letterlijk uitspraken van IDF en en Netanyahu overnamen om het goed te praten.
pi_143914812
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Veilig van achter je pc zonder dat er raketten of bommen van de ander op je hoofd vallen is de beleving sowieso wel wat anders, ik heb hier als het ging om het aan de kaak stellen van burgergevallen users zien posten die letterlijk uitspraken van IDF en en Netanyahu overnamen om het goed te praten.
Uiteraard, maar iedereen kan toch zien dat bepaalde bombardementen niets te maken hebben met "precisie"?
pi_143914871
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uiteraard, maar iedereen kan toch zien dat bepaalde bombardementen niets te maken hebben met "precisie"?
Als dat met alle burgerdoden nog steeds door Israel sympathisanten en IDF wordt verdedigd dan rijst de vraag of het misschien niet de bedoeling was dat er tig burgers gedood werden, gezien het een precisie aanval was en na de gevolgen nog steeds zodanig wordt verdedigd.
pi_143914904
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als dat met alle burgerdoden nog steeds door Israel sympathisanten en IDF wordt verdedigd dan rijst de vraag of het misschien niet de bedoeling was dat er tig burgers gedood werden, gezien het een precisie aanval was en na de gevolgen nog steeds zodanig wordt verdedigd.
Zover zou ik dan weer niet willen gaan.
pi_143914937
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zover zou ik dan weer niet willen gaan.
Dan kan je ook moeilijk na tig burgerdoden zeggen dat het een precisie aanval was, indien niet de bedoeling, kijkende naar de gevolgen was het dan allesbehalve precisie dagelijks.
pi_143915008
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan kan je ook moeilijk na tig burgerdoden zeggen dat het een precisie aanval was, indien niet de bedoeling, kijkende naar de gevolgen was het dan allesbehalve precisie dagelijks.
Ja, maar als ze zouden toegeven dat het geen precisiebommen waren, dan toon je ook aan dat je niets geeft om burgerdoden.

Want met zulke bommen is het nogal evident dat er veel slachtoffers zullen vallen. Al ben ik ook van mening dat je niet overdrijven met de cijfers van de burgerdoden, Israël doet het nog relatief rustig aan.

Heb zo,n vermoeden dat als VS, Rusland in Israel zijn voeten stond, dat Gaza er nog een stuk beroerder aan toe was.
pi_143915125
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, maar als ze zouden toegeven dat het geen precisiebommen waren, dan toon je ook aan dat je niets geeft om burgerdoden.
Dat is dan een stukje imago proberen te behouden, diplomatisch en status niets meer dan dat.

quote:
Want met zulke bommen is het nogal evident dat er veel slachtoffers zullen vallen. Al ben ik ook van mening dat je niet overdrijven met de cijfers van de burgerdoden, Israël doet het nog relatief rustig aan.
Nou ja, 5 burgerdoden aan de hand van een aanval is 5 burgerdoden, daar valt niets aan te overdrijven natuurlijk en dat zijn er al 5 teveel, dus relatief rustig zou ik het niet willen noemen.
quote:
Heb zo,n vermoeden dat als VS, Rusland in Israel zijn voeten stond, dat Gaza er nog een stuk beroerder aan toe was.
Het gaat er dan ook niet om dat Israel de uitschot van de wereld is en oh bah gadverderrie zo slecht en weet ik wat, Hamas zelf is ook geen lieverdje en alle beide kanten beroepen zich op actie-reactie, maar meer of minder dan wat zich afspeelt kan je het ook niet maken.
pi_143915242
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is dan een stukje imago proberen te behouden, diplomatisch en status niets meer dan dat.

[..]

Nou ja, 5 burgerdoden aan de hand van een aanval is 5 burgerdoden, daar valt niets aan te overdrijven natuurlijk en dat zijn er al 5 teveel, dus relatief rustig zou ik het niet willen noemen.

[..]

Het gaat er dan ook niet om dat Israel de uitschot van de wereld is en oh bah gadverderrie zo slecht en weet ik wat, Hamas zelf is ook geen lieverdje en alle beide kanten beroepen zich op actie-reactie, maar meer of minder dan wat zich afspeelt kan je het ook niet maken.
1: Dat gevoel heb ik ook.

En het werkt.

2: En dat Hamas ook geen lieverdjes zijn is exact het probleem. Dat is waarom dit staakt het vuren in mijn ogen op lagertermijn weinig voorstelt, een van de partijen begint toch wel weer met aanvallen.

Zolang Hamas in zijn handvest heeft staan dat ze Israël willen vernietigen en zolang Israël doorgaat met de nederzettingen, gaat dit conflict niet stoppen.
pi_143915330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Dat gevoel heb ik ook.

En het werkt.

2: En dat Hamas ook geen lieverdjes zijn is exact het probleem. Dat is waarom dit staakt het vuren in mijn ogen op lagertermijn weinig voorstelt, een van de partijen begint toch wel weer met aanvallen.

Zolang Hamas in zijn handvest heeft staan dat ze Israël willen vernietigen en zolang Israël doorgaat met de nederzettingen, gaat dit conflict niet stoppen.
Dat is een lezing wat in mijn ogen nogal faalt, het klopt dat een vijand die in z'n manifest heeft staan dat jij gedood moet worden nogal een probleem is voor je eigen veiligheid en onderhandelen daarmee niet de primaire wens / optie is, maar het probleem tussen de Palestijnen en Joden is wel meer dan Gaza/Hamas, als buiten de laatstgenoemden alles koek en ei was tussen Palestina en Israel had ik die lezing volkomen gelijk gegeven, maar dat is het niet echt, verre van zelfs.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2014 14:08:39 ]
pi_143915363
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is een lezing wat in mijn ogen nogal faalt, het klopt dat een vijand die in z'n manifest heeft staan dat jij gedood moet morgen nogal een probleem is voor je eigen veiligheid en onderhandelen daarmee niet de primaire wens / optie is, maar het probleem tussen de Palestijnen en Joden is wel meer dan Gaza/Hamas, als buiten de laatstgenoemden alles koek en ei was tussen Palestina en Israel had ik die lezing volkomen gelijk gegeven, maar dat is het niet echt, verre van zelfs.
Dat weet ik, het was slechts om aan te tonen dat Hamas ook geen vrede wil.

Behalve Israel, is ook Hamas een probleem voor Gaza/Palestina. Al zien veel Palestijnen dat helaas anders (wel begrijpelijk).
pi_143915505
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat weet ik, het was slechts om aan te tonen dat Hamas ook geen vrede wil.

Behalve Israel, is ook Hamas een probleem voor Gaza/Palestina. Al zien veel Palestijnen dat helaas anders (wel begrijpelijk).
Hamas was voor de Palestijnen in Gaza een enige alternatief na decennia van Fatah corruptie had Hamas ondertussen een reputatie opgebouwd met haar sociale tak, vandaar dat de aanhang van Hamas op dat vlak zo groot is, wanneer de media het heeft over hamas denkt men aan raketten, aanslagen en executies, bij de Palestijnen spreekt men over de 'Hamas' tandarts / loodgieter ipv de andere bijvoorbeeld om maar even een perspectief van de Palestijn aan te halen.

Het probleem in mijn ogen zijn niet de idioten binnen IDF / Hamas, maar zijn een onderdeel van het probleem, reactionairen van de status quo en dogmatische idealisten, het probleem is met hoe Israel is gesticht en uitgebreid.
pi_143915524
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hamas was voor de Palestijnen in Gaza een enige alternatief na decennia van Fatah corruptie had Hamas ondertussen een reputatie opgebouwd met haar sociale tak, vandaar dat de aanhang van Hamas op dat vlak zo groot is, wanneer de media het heeft over hamas denkt men aan raketten, aanslagen en executies, bij de Palestijnen spreekt men over de 'Hamas' tandarts / loodgieter ipv de andere bijvoorbeeld om maar even een perspectief van de Palestijn aan te halen.

Het probleem in mijn ogen zijn niet de idioten binnen IDF / Hamas, maar zijn een onderdeel van het probleem, reactionairen van de status quo en dogmatische idealisten, het probleem is met hoe Israel is gesticht en uitgebreid.
Ik heb hier geen woord aan toe te voegen, helemaal mee eens.
pi_143916849
Get woke, go broke!
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 15:16:29 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143917227
kun je lachen maar Hamas heeft hier gewoon 'gewonnen' vor zover dat uberhaupt mogelijk is in dit kutoorlogje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_143917671
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Uhu en 'ISIS' is opgezet door Israelische zionisten om de Islam zwart te maken.

(Er zijn genoeg bewijzen voor een link tussen ISIS en Israel)
pi_143917706
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:33 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Uhu en 'ISIS' is opgezet door Israelische zionisten om de Islam zwart te maken.

(Er zijn genoeg bewijzen voor een link tussen ISIS en Israel)
Ksssst, BNW is ergens anders.
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 15:35:59 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143917763
geloof er geen bal van maar als ik Israel was en de mogelijkheid had dan zou ik ook ISIS opzetten

verdeel en heers enzo
pi_143917829
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:35 schreef sp3c het volgende:
geloof er geen bal van maar als ik Israel was en de mogelijkheid had dan zou ik ook ISIS opzetten

verdeel en heers enzo
Het zou nogal dom zijn om dat letterlijk zo te doen, maar dat het westen een vies spelletje heeft gespeeld en dat nog steeds doet is zeker.
pi_143917853
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:35 schreef sp3c het volgende:

verdeel en heers enzo
Mja, je kan zo ver als te zeggen dat Saudi Arabie Israel heeft opgericht als wapen tegen Iran, waarbij Israel de val van de Shah heeft mogelijk gemaakt om PKK militanten in Turkije te laten.
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 15:42:40 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143917945
geloof ik ook niet maar dat zou ik net zo goed begrijpen
pi_143917990
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ksssst, BNW is ergens anders.
Lees nog maar eens de politieke (handvest) verklaring van Hamas. Of zal ik beter Chamaz schrijven? (De acroniem van al arakat alMuqawamah al Islamiyyah )

Of wacht, dat is allemaal gelogen door de zionisten toch?
pi_143918028
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Lees nog maar eens de politieke (handvest) verklaring van Hamas. Of zal ik beter Chamaz schrijven? (De acroniem van al arakat alMuqawamah al Islamiyyah )

Of wacht, dat is allemaal gelogen door de zionisten toch?
Wat probeer je nou, semi populaire complottheorieen onder moslims mij te doen uitspreken ofzo :') ?
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 15:52:19 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143918250
gek verhaal idd, ik ben benieuwd naar de ontknoping
pi_143918316
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:52 schreef sp3c het volgende:
gek verhaal idd, ik ben benieuwd naar de ontknoping
popcorn al gepakt?
pi_143918390
Israel is de schuld van de problemen in het MO. Hamas is geen (extreem) teroristische beweging maar voor vrede. En die raketten is het gevolg van Israel. Als de staat en zijn inwoners ( 25% niet-joods) nou oprot maakt niet uit waar. Dan probleem opgelost. Peace in the middle east. Klaar slotje
pi_143918489
dat komt niet eens in de buurt van wat trigger bedoelde
pi_143918608
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:59 schreef jamesdeen het volgende:
dat komt niet eens in de buurt van wat trigger bedoelde
Ik was even serieus mijn reacties aan het teruglezen over ergens een deel was waar ik Israel wegzet als een meestermind voor complotten en of de kwaal van het Midden Oosten, maar kon niets vinden.
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 16:10:30 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143918842
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:56 schreef Shokirbek85 het volgende:
Israel is de schuld van de problemen in het MO. Hamas is geen (extreem) teroristische beweging maar voor vrede. En die raketten is het gevolg van Israel. Als de staat en zijn inwoners ( 25% niet-joods) nou oprot maakt niet uit waar. Dan probleem opgelost. Peace in the middle east. Klaar slotje
wat een gekke gozer ben jij :?
pi_143926824
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:16 schreef sp3c het volgende:
kun je lachen maar Hamas heeft hier gewoon 'gewonnen' vor zover dat uberhaupt mogelijk is in dit kutoorlogje
Dat God ze dan nog een dergelijke overwinning moge schenken... want dan zijn ze geruïneerd.

(Vrij naar maarschalk Villars)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 19:54:26 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143927068
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:47 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat God ze dan nog een dergelijke overwinning moge schenken... want dan zijn ze geruïneerd.

(Vrij naar maarschalk Villars)
ja nog 70 dode Israeli's, laten we god erom smeken, dit is echt een topshow

mafkees :')
pi_143927473
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat probeer je nou, semi populaire complottheorieen onder moslims mij te doen uitspreken ofzo :') ?
Nee hoor.
pi_143927620
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Heel apart dat er nog steeds mensen zijn die dat daadwerkelijk volhouden ontkennen.
Inderdaad vreemd. Vooral gelet op het geringe aantal slachtoffers. Israëliërs kunnen blijkbaar met gewone bommen heel secuur mikken. :Y :')

De artillerie daargelaten natuurlijk.
pi_143927639
quote:
9s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:08 schreef Karrs het volgende:

[..]

Inderdaad vreemd. Vooral gelet op het geringe aantal slachtoffers. Israëliërs kunnen blijkbaar met gewone bommen heel secuur mikken. :Y :')

De artillerie daargelaten natuurlijk.
Trololololol
pi_143927720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja nog 70 dode Israeli's, laten we god erom smeken, dit is echt een topshow

mafkees :')
:?

Volgens mij snap je 'm niet helemaal. :')
(https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Malplaquet)
pi_143927767
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Trololololol
Hoezo trolololol? Wou je dan ontkennen dat er relatief weinig slachtoffers zijn gevallen in die maand oorlog?
pi_143927833
quote:
15s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:11 schreef Karrs het volgende:

[..]

Hoezo trolololol? Wou je dan ontkennen dat er relatief weinig slachtoffers zijn gevallen in die maand oorlog?
Subjectief gelul.
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 20:17:12 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143928022
quote:
10s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:10 schreef Karrs het volgende:

[..]

:?

Volgens mij snap je 'm niet helemaal. :')
(https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Malplaquet)
of jij niet

palestijnse levens zijn net zoveel waard als een kratje bier terwijl 70 Israelische doden de politiek de spreekwoordelijke kop kan kosten wat ook weer als een overwinning gezien gaat worden

als je de palestijnen meer van dit soort overwinningen gunt dan heb je niet goed op zitten letten of je bent fan van die gasten
pi_143929528
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

of jij niet

palestijnse levens zijn net zoveel waard als een kratje bier terwijl 70 Israelische doden de politiek de spreekwoordelijke kop kan kosten wat ook weer als een overwinning gezien gaat worden

als je de palestijnen meer van dit soort overwinningen gunt dan heb je niet goed op zitten letten of je bent fan van die gasten
In simpele taal dan maar.

Als Hamas nog twee van dit soort overwinningen haalt, dan regeren ze over een berg brandhout en as. En dat mag ze allemaal niet kunnen schelen, maar ze hebben zichzelf dan het graf in gewonnen.

En zolang we niet weten wat er is gebeurd dat er 70 Israëliërs zijn omgekomen (tunnelgevechten denk ik), is een uitspraak over politieke consequenties niet aan de orde.
pi_143929565
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Subjectief gelul.
Prima, ontken tot je een ons weegt.

Boeie ook, trouwens.
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 20:54:50 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143929835
quote:
13s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:48 schreef Karrs het volgende:

[..]

In simpele taal dan maar.

Als Hamas nog twee van dit soort overwinningen haalt, dan regeren ze over een berg brandhout en as. En dat mag ze allemaal niet kunnen schelen, maar ze hebben zichzelf dan het graf in gewonnen.

dan ben je voor de Hamas propagandamachine gevallen vrees ik, zo bizar hard is Israel er nu ook weer niet ingegaan, kijk maar naar het geringe aantal doden

valt allemaal wel mee wil ik zeggen maar dan springen er gelijk weer een heleboel mensen in mijn nek met foto's van huilende kindertjes en dat filmpje van die wijk die tegen de grond aan ging in een uur ofzo
quote:
En zolang we niet weten wat er is gebeurd dat er 70 Israëliërs zijn omgekomen (tunnelgevechten denk ik), is een uitspraak over politieke consequenties niet aan de orde.
zou iig niet de eerste keer zijn, zeker omdat de gestelde doelen gewoon niet gehaald zijn

gelukkig is Israel een stuk kritischer over haar krijgsmacht dan haar westerse fanbase
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:21:41 #85
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_143934019
Israel is nog lang niet klaar, die tunnels in GAZA stad moet nog vol met beton
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_143935647
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

dan ben je voor de Hamas propagandamachine gevallen vrees ik, zo bizar hard is Israel er nu ook weer niet ingegaan, kijk maar naar het geringe aantal doden

valt allemaal wel mee wil ik zeggen maar dan springen er gelijk weer een heleboel mensen in mijn nek met foto's van huilende kindertjes en dat filmpje van die wijk die tegen de grond aan ging in een uur ofzo
Maar daarin ben ik het ook helemaal met je eens. En foto's van huilende kindertjes doen het altijd goed... zeker met een groepering die daar zo graag mee te koop loopt.
quote:
zou iig niet de eerste keer zijn, zeker omdat de gestelde doelen gewoon niet gehaald zijn

gelukkig is Israel een stuk kritischer over haar krijgsmacht dan haar westerse fanbase
Ze hebben niet veel geleerd anders. Ze zijn in precies dezelfde val getrapt als in 2006. Hard roepen dat ze Hezbol... pardon, Hamas zouden vernietigen en de boel wel even definitief zouden veranderen, om vervolgens in een vooropgezette val te lopen.

Maar eerlijk gezegd weten we niet waarom Israël naar binnen is gegaan. Ik heb altijd gezegd dat het om de tunnels ging. En ja, een tunnel kan worden verdedigd door een oma met een hooivork...
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 23:06:14 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143935752
een tunnel schiet je gewoon kapot met bunkerbusters

dat zal voor een deel het geringe aantal slachtoffers kunnen verklaren
pi_143936586
Israel heeft wel een nieuw snufje ontworpen tegen de tunnels alleen kost het miljoenen dollars

http://www.algemeiner.com(...)nnel-detecting-gear/
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 23:40:46 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143937023
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

dit klopt niet trouwens

het hangt heel erg af van hoe lastig het doel is dat je probeert te raken en hoe goed de piloot is die de bom gooit

je kunt niet stellen dat er met ongeleide wapens per definitie meer burgerdoden vallen net zoals je niet kunt stellen dat je met geleide wapens per definitie minder burgerdoden gaat veroorzaken

feitelijk zijn het dezelfde bommen, alleen kun je de een wel door een schoorsteen mikken en de ander niet
pi_143937897
Zouden de raketjes van Hamas op zijn nu ze zich wel aan het bestand lijken te houden?
pi_143938848
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:27 schreef B4CO het volgende:

[..]

LOL
JIJ weet net zo goed als de rest van de wereld dat ze vieren dat ze gewonnen hebben (wat helemaal niet zo is) en NIET dat het is afgelopen!
Ik weet niks, want ik ben er niet bij geweest. Weet je nog die gasten in Ede die zogenaamd de aanval op het WTC vierden? Die waren een al enige tijd daarvoor afgesproken bruiloft aan het vieren.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alsof de volgelingen van de Israelische regering zo veel slimmer zijn!
Een staakt het vuren is in elk geval een overwinning op de stupiditeit.
pi_143938916
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Shokirbek85 het volgende:
Israel heeft wel een nieuw snufje ontworpen tegen de tunnels alleen kost het miljoenen dollars

http://www.algemeiner.com(...)nnel-detecting-gear/
Lijkt me een goed idee voor de welvaart van Israel! Prioriteit zijn dus de miljoenen in het leger en niet in bijvoorbeeld gezondheidszorg of onderwijs. Heel goed!
pi_143939353
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat in Israel Palestijnse levens net zo veel waard zijn als een kratje bier. Dus dat je dat zelf niet zo vindt.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

Geringe aantal doden? Tijdens de laatste acties, bedoel je? Nog zonder huilende kindertjes waren dat toch wel ruim 1000 kratjes bier! (Ik twijfel tussen 1200 en 1700, en heb geen zin om dat nu op te zoeken.)
quote:
[..]

gelukkig is Israel een stuk kritischer over haar zijn krijgsmacht dan haar zijn westerse fanbase
Landennamen zijn onzijdig en worden dus aangehaald als mannelijk. Is prefeministisch, maar nog niet herroepen.

Heb je daar ook aanwijzingen voor? Want tot nog toe bestaat de indruk dat Israel even kritisch is over de misdaden van zijn leger als de VSvA over de onrechtmatigheid van Gitmo.
pi_143939483
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 00:32 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee voor de welvaart van Israel! Prioriteit zijn dus de miljoenen in het leger en niet in bijvoorbeeld gezondheidszorg of onderwijs. Heel goed!
Israel heeft gewoon goede gezondheidszorg en onderwijs hoor.
pi_143939528
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zouden de raketjes van Hamas op zijn nu ze zich wel aan het bestand lijken te houden?
Misschien net als in 2012, toen Hamas zich wel aan het bestand hield door geen raketten meer af te vuren en Israel nog steeds de grenzen afsloot.

Typisch taalgebruik wel: Hamas houdt zich aan de afspraken en Israel komt die niet na. En als dat laatste na een paar jaar begint op te vallen, schendt Hams het bestand en wordt het aangevallen.
Zelfde op de bezette Westoever: El Fatah schrapt de doelstelling om Israel weg te vegen, maar Israel houdt zich niet aan de belofte om geen nederzettingen meer te bouwen.

Subtiel, edoch doortrapt.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:24:55 #96
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_143943404
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb die beelden ook gezien en dat waren vrij walgelijke beelden. Enige nuance daarbij is, ik heb daarover gesproken met een Israëlische vriend van mij en die zei dat dat de mensen waren die vlakbij Gaza wonen. Die als ze over straat lopen 15 seconden hebben om dekking te zoeken als het luchtalarm afgaat, en dat gaat redelijk vaak af. Dat zijn geen normale levensomstandigheden en maakt hen radicaler dan gematigde Israëliërs, vandaar dat zij ingrijpen toejuichen. Dat maakt het nog steeds zeer wrang om te klappen wetende dat er kinderen gaan sterven, maar het komt niet uit de lucht vallen.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:27:12 #97
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_143943450
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 00:53 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Misschien net als in 2012, toen Hamas zich wel aan het bestand hield door geen raketten meer af te vuren en Israel nog steeds de grenzen afsloot.

Typisch taalgebruik wel: Hamas houdt zich aan de afspraken en Israel komt die niet na. En als dat laatste na een paar jaar begint op te vallen, schendt Hams het bestand en wordt het aangevallen.
Zelfde op de bezette Westoever: El Fatah schrapt de doelstelling om Israel weg te vegen, maar Israel houdt zich niet aan de belofte om geen nederzettingen meer te bouwen.

Subtiel, edoch doortrapt.
Maar HAMAS begint steeds met het gooien van skut rakketten en graven van tunnels

Maar nu is er zoveel vernield dat ze wel weer een paar jaar rustig zijn

Hamas claimt de overwinning , feest in de straten van Gaza
http://www.dailymail.co.u(...)rate-cease-fire.html

[ Bericht 5% gewijzigd door homme7 op 29-08-2014 10:55:24 ]
  Moderator vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:02:23 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143953468
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 00:46 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je bedoelt dat in Israel Palestijnse levens net zo veel waard zijn als een kratje bier. Dus dat je dat zelf niet zo vindt.
voor zowl de Israeliers als de Palestijnen zijn Palestijnse burgerlevens geen klap waard (gebleken), wat ik daar zelf van vind lijkt me niet zo heel rullevant maar ik kan me iets bij de gedachtegang voorstellen

quote:
[..]

Geringe aantal doden? Tijdens de laatste acties, bedoel je? Nog zonder huilende kindertjes waren dat toch wel ruim 1000 kratjes bier! (Ik twijfel tussen 1200 en 1700, en heb geen zin om dat nu op te zoeken.)
heel erg weinig ja

als je kijkt naar de hoeveelheden munitie die er op gaza zijn gedumpt afgelopen maand dan kun je moeilijk tot een andere conclusie komen

er waren flink wat bommen nodig voor elke dode iig en dan zullen de grondtroepen en artilleristen ook nog wel

dan is 2000 doden objectief gezien gewoon weinig

maar de fotos zijn idd superdramatisch

quote:
[..]

Landennamen zijn onzijdig en worden dus aangehaald als mannelijk. Is prefeministisch, maar nog niet herroepen.

Heb je daar ook aanwijzingen voor? Want tot nog toe bestaat de indruk dat Israel even kritisch is over de misdaden van zijn leger als de VSvA over de onrechtmatigheid van Gitmo.
mja geen zin om te googelen want het is inmiddels weekend maar iig na de laatste oorlog in Libanon was de kritiek niet mals, zijn ook generaals ontslagen/weggepromoveerd enzo

kan me voorstellen dat dit falen wat harder aankomt want toen bereikten ze tenminste hun doelen nog
  Moderator vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:03:58 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143953528
overigens is Gitmo niet onrechtmatig

wat de Amerikanen er uitvreten is dat mogelijk wel maar dit is bij mijn weten geen feit
pi_143976101
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 00:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]

Helemaal niets mis met de gezondheidszorg en het onderwijs in Israël, die ook voor de 1,5 miljoen moslims, wonende in Israël beschikbaar is.
Daarnaast is de inzet van een tunneldetector net als de Iron dome uiteraard een puur defensief middel, bedoeld om burgers te beschermen, wat ELKE overheid verplicht is. Dat mag inderdaad wat kosten maar dan heb je ook wat. Vervelend dat de effecten van zo'n iron dome het onderlinge dodental zo scheef trekt en daardoor de "underdog" zoveel sympathie krijgt.
Racist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')