Dat is nogal relatief, veel mensen leven hierdoor (een dag?) langer, dat noem ik niet niets.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon helemaal niets, gewoon een pauze, en het is niets dat Gaza heeft gewonnen of bereikt ergens mee, Israel wil gewoon even ademhalen.
Je snapt het niet, het is gewoon een adem pauze.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laat je zelf dagelijks bombarderen, beoordeel daarna eens wat een staak het vuren is, zowel voor Israel als voor Palestina.
Dat kan, en dat is mooi dan. Maar dan nog is het de verdienste van Isreal en niet van gaza/hamas.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is nogal relatief, veel mensen leven hierdoor (een dag?) langer, dat noem ik niet niets.
Wat jij niet snapt is, dat er in die 'pauze' wat overigens door beide kampen niet zodanig wordt benoemd btw, ruimte biedt voor het besparen van mensenlevens en dat iets is om toe te juichen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het is gewoon een adem pauze.
Dat snap ik heel goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat jij niet snapt is, dat er in die 'pauze' wat overigens door beide kampen niet zodanig wordt benoemd btw, ruimte biedt voor het besparen van mensenlevens en dat iets is om toe te juichen.
De overmaatse dood van burgers overigens ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, en dat is mooi dan. Maar dan nog is het de verdienste van Isreal en niet van gaza/hamas.
Zo zie ik het ook. Maar negativiteit heerstquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat jij niet snapt is, dat er in die 'pauze' wat overigens door beide kampen niet zodanig wordt benoemd btw, ruimte biedt voor het besparen van mensenlevens en dat iets is om toe te juichen.
Nee, dat is weer gewoon Hamas, maar dat geeft niet, ze zijn er erg trots op elke keerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De overmaatse dood van burgers overigens ook.
Heeft niets met negativiteit te maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Maar negativiteit heerst
Precies.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De overmaatse dood van burgers overigens ook.
Hamas heeft gezorgd voor al die doden in Gaza?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is weer gewoon Hamas, maar dat geeft niet, ze zijn er erg trots op elke keer.
Uiteindelijk gaat iedereen toch dood, op langer termijn of korter termijn, ipv een bom/raket op je dak kan het ook door alledaagse omstandigheden nu. Op de langere termijn valt nu diplomatischer uit te werken naargelang het staken in stand blijft.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed.
Jij denkt op kottertermijn, ik op lagertermijn.
Ik denk dat dat nogal naïeve hoop is, maar goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat iedereen toch dood, op langer termijn of korter termijn, ipv een bom/raket op je dak kan het ook door alledaagse omstandigheden nu. Op de langere termijn valt nu diplomatischer uit te werken naargelang het staken in stand blijft.
ja, de VN scholen waar uitsluitend onderdak was geregeld, geen Hamaspost was en de kinderen op het strand was ook door Hamas.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is weer gewoon Hamas, maar dat geeft niet, ze zijn er erg trots op elke keer.
Israel maakt alleen gebruik van precisiebommen, dat weet je toch !quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, de VN scholen waar uitsluitend onderdak was geregeld, geen Hamaspost was en de kinderen op het strand was ook door Hamas.
Denken doe je maar, zien doen we toch wel allemaal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nogal naïeve hoop is, maar goed.
Hopen doe ik ook !
ja toggggg!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israel maakt alleen gebruik van precisiebommen, dat weet je toch !![]()
Veilig van achter je pc zonder dat er raketten of bommen van de ander op je hoofd vallen is de beleving sowieso wel wat anders, ik heb hier als het ging om het aan de kaak stellen van burgergevallen users zien posten die letterlijk uitspraken van IDF en en Netanyahu overnamen om het goed te praten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heel apart dat er nog steeds mensen zijn die dat daadwerkelijk volhouden.
Uiteraard, maar iedereen kan toch zien dat bepaalde bombardementen niets te maken hebben met "precisie"?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Veilig van achter je pc zonder dat er raketten of bommen van de ander op je hoofd vallen is de beleving sowieso wel wat anders, ik heb hier als het ging om het aan de kaak stellen van burgergevallen users zien posten die letterlijk uitspraken van IDF en en Netanyahu overnamen om het goed te praten.
Als dat met alle burgerdoden nog steeds door Israel sympathisanten en IDF wordt verdedigd dan rijst de vraag of het misschien niet de bedoeling was dat er tig burgers gedood werden, gezien het een precisie aanval was en na de gevolgen nog steeds zodanig wordt verdedigd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar iedereen kan toch zien dat bepaalde bombardementen niets te maken hebben met "precisie"?
Zover zou ik dan weer niet willen gaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als dat met alle burgerdoden nog steeds door Israel sympathisanten en IDF wordt verdedigd dan rijst de vraag of het misschien niet de bedoeling was dat er tig burgers gedood werden, gezien het een precisie aanval was en na de gevolgen nog steeds zodanig wordt verdedigd.
Dan kan je ook moeilijk na tig burgerdoden zeggen dat het een precisie aanval was, indien niet de bedoeling, kijkende naar de gevolgen was het dan allesbehalve precisie dagelijks.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zover zou ik dan weer niet willen gaan.
Ja, maar als ze zouden toegeven dat het geen precisiebommen waren, dan toon je ook aan dat je niets geeft om burgerdoden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan kan je ook moeilijk na tig burgerdoden zeggen dat het een precisie aanval was, indien niet de bedoeling, kijkende naar de gevolgen was het dan allesbehalve precisie dagelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |