abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143884777
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:25 schreef Caland het volgende:
Boulahrouz heeft vocht in zijn knie. Rutten verwacht hem pas na de komende interlandperiode terug bij de groep. #feyenoord

OH VERRASSEND
En gekankerd dat er hier werd toen ik direct al riep dat het een diep-trieste "aanwinst" was joh :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:51:45 #202
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143884826
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:50 schreef De_Pel het volgende:

[..]

En gekankerd dat er hier werd toen ik direct al riep dat het een diep-trieste "aanwinst" was joh :')
Dat er op jou gekankerd wordt is altijd te rechtvaardigen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_143884936
Goossens weg bij Feyenoord. Benieuwd wat de afspraken zijn mbt. zijn salaris.
pi_143884941
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Dank John Goossens voor je magistrale wedstrijdjes. Het ga je goed.

[ afbeelding ]

http://www.feyenoord.nl/n(...)n-goossens-ontbonden
Ik ben blij dat die kerel weg is, en beter dit dan hem onder contract laten staan, maar dit is wel de zoveelste waar je dus geen cent voor krijgt, terwijl dat m.i. best mogelijk had geweest. Gaat steeds niet om kapitalen, maar waarom zou je Goossens geen tonnetje op kunnen leveren? Zelfde geld voor Verhoek: liever ontbinden dan houden, maar Geel komt wel erg moeilijk van ongewenste spelers af.
pi_143884953
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Goossens is linksback, linkshalf en linksvoor. Geen middenvelder.
Linkshalf is geen positie op het middelveld? Wtf zeg jij nou :') _O-
pi_143884962
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat er op jou gekankerd wordt is altijd te rechtvaardigen.
Je bent zelf kanker :6
pi_143884995
Wat de shit _O-

quote:
Jan Dirk Stouten‏@JanDirkStouten·
Het lijkt er sterk op dat Feyenoord voor duel in Kiev niet op de hoogte was van schorsing Kazim. Toen bleef hij in Rotterdam om te trainen en te werken aan zijn herstel. Dat zei Van Geel tegen ons. Wat was er gebeurt als Kazim wel fit was geweest?
Dit kan toch niet waar zijn... :N Feyenoord :X
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143885020
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:55 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik ben blij dat die kerel weg is, en beter dit dan hem onder contract laten staan, maar dit is wel de zoveelste waar je dus geen cent voor krijgt, terwijl dat m.i. best mogelijk had geweest. Gaat steeds niet om kapitalen, maar waarom zou je Goossens geen tonnetje op kunnen leveren? Zelfde geld voor Verhoek: liever ontbinden dan houden, maar Geel komt wel erg moeilijk van ongewenste spelers af.
Waar. V. Geel kan alleen (leuke) bedragen vangen wanneer het spelers zijn die een goed seizoen hebben gehad. Vaak zie je bij andere clubs dat ze spelers die het (net) niet halen oppikken bij de topclubs.
pi_143885030
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Praktisch hetzelde. Daar bespaar je echt geen euro op hoor _O- Ja, de reiskostenvergoeding en dergelijke.
Dit ja. Die krijgt gewoon een half jaar salaris mee ofzo hoor, reken daar maar op.
Daarom; al verkoop je zo'n speler voor 50.000 euro, dan nog bespaar je je waarschijnlijk ook een flinke som aan salariscompensatie.
pi_143885041
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef Cara het volgende:
Wat de shit _O-

[..]

Wie is er verantwoordelijk bij een club om dit soort dingen na te kijken?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:59:03 #211
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143885044
quote:
Wat de shit _O-

[..]

Ach ja...waar je je druk om kan maken.
Elite
Tegen TTIP
pi_143885055
quote:
Wat de shit _O-

[..]

Haha, Kazim inbrengen in die uitwedstrijd en dan achteraf een regelementaire nederlaag aan de broek krijgen van 3-0. :D

Dat zou een bestuurlijke blunder zijn geweest zeg.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143885063
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dit ja. Die krijgt gewoon een half jaar salaris mee ofzo hoor, reken daar maar op.
Daarom; al verkoop je zo'n speler voor 50.000 euro, dan nog bespaar je je waarschijnlijk ook een flinke som aan salariscompensatie.
Tenzij je hem zegt dat als ie blijft, hij 9 maanden bij het 2e op de bank mag gaan zitten.
pi_143885083
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Ach ja...waar je je druk om kan maken.
Waar je je druk om kan maken? Als hij invalt lig je uit Europa :{
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:00:49 #215
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143885101
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:00 schreef Cara het volgende:

[..]

Waar je je druk om kan maken? Als hij invalt lig je uit Europa :{
Als. Het ligt in het verleden. Ontspan.
Elite
Tegen TTIP
pi_143885108
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:59 schreef erik013 het volgende:

[..]

Tenzij je hem zegt dat als ie blijft, hij 9 maanden bij het 2e op de bank mag gaan zitten.
Nee dat is the way to go.
Die speler heeft nooit iets misgedaan, dat is vragen om gezeik.
pi_143885179
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:01 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Nee dat is the way to go.
Die speler heeft nooit iets misgedaan, dat is vragen om gezeik.
Hij moet zelf ook realistisch zijn en inzien dat het voor beide partijen beter is als ie vertrekt.
Wellicht hebben ze hem een half jaar salaris ofzo meegegeven zodat ie in elk geval een half jaar de tijd heeft om een club te zoeken.
pi_143885334
quote:
Wat de shit _O-

[..]

De UEFA geeft altijd schorsingen door voor een wedstrijd, dus dat zal hier ook wel gedaan zijn
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_143885404
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:36 schreef HulkHeld het volgende:
Het is dan ook echt te hopen dat we morgen doorgaan.. leuk dat v. Geel zo goed kan omspringen met zijn geld, maar met deze selectie speel je echt om plek 8. Als v. Geel nou eens de knip trekt en een goede spits aantrekt kunnen we weer eens echt een rol van betekenis gaan spelen. Verder is een nieuwe linksback ook geen overbodige luxe.. mijn hemel wat viel die Nelom tegen i.t.t. vorige jaren waarin hij
Lul nou toch niet zo stom. Noem nou eens 7 clubs op die een structureel betere selectie hebben? Die zijn er dus niet. We worden dit jaar geen kampioen en zullen het de kampioen ook vast niet moeilijk maken, maar we spelen gewoon voor plek 2-6. Dat gejank slaat echt nergens op.
pi_143885441
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef Bombvis het volgende:

[..]

De UEFA geeft altijd schorsingen door voor een wedstrijd, dus dat zal hier ook wel gedaan zijn
Daarnaast: mochten ze het bij Feyenoord op de een of andere (beschamende) manier niet weten, dan nog zou hij zoiets zelf moeten aangeven wanneer ie te horen krijgt dat ie bij de selectie zit? :{
pi_143885502
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:09 schreef Peak het volgende:

[..]

Lul nou toch niet zo stom. Noem nou eens 7 clubs op die een structureel betere selectie hebben? Die zijn er dus niet. We worden dit jaar geen kampioen en zullen het de kampioen ook vast niet moeilijk maken, maar we spelen gewoon voor plek 2-6. Dat gejank slaat echt nergens op.
PSV en FC Twente hebben ook absoluut een betere selectie. Ook als Feyenoord zich nog versterkt.

Ik verwacht dat Feyenoord wellicht lang meedoet voor plek 3 met FC Twente, maar dat Feyenoord uiteindelijk gewoon met Vitesse, Heerenveen en AZ moet gaan uitmaken wie er 4 t/m 7 gaat worden. Al is Feyenoord wel duidelijk beter dan Heerenveen overigens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143885503
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:11 schreef erik013 het volgende:

[..]

Daarnaast: mochten ze het bij Feyenoord op de een of andere (beschamende) manier niet weten, dan nog zou hij zoiets zelf moeten aangeven wanneer ie te horen krijgt dat ie bij de selectie zit? :{
Denken dat Bas van Noortwijk dit niet gewoon weet. :')
pi_143885608
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:56 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Jij zal het weten. We zijn geen PSV hoor.
quote:
Colin Kazim-Richards heeft nog een Europese schorsing openstaan. De aanwinst van Feyenoord kan daarom morgen niet meespelen tegen Zorja Loehansk en mist ook het eerste groepsduel in de Europa League, mits Feyenoord de play-offs doorkomt.

Volgens RTV Rijnmond wist Feyenoord niets van de schorsing van de Turkse aanvaller. Vorige week bij de eerste ontmoeting met Zorja Loehansk werd Kazim-Richards thuisgelaten omdat hij nog niet fit genoeg was. Daardoor is Feyenoord een reglementaire 3-0 nederlaag bespaard gebleven. Eerder dit seizoen kreeg het Poolse Legia Warschau een 3-0 nederlaag opgelegd, omdat het een geschorste speler kort liet invallen tegen Celtic.

Kazim-Richards werd door de UEFA in 2012 voor drie duels uitgesloten vanwege een opstootje bij een wedstrijd van Olympiakos Piraeus, een van zijn vorige clubs. Ook Jean-Paul Boėtius zit morgen een schorsing uit.
_O- :') _O- :') _O- :') _O-
pi_143885652
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:15 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

[..]

BURN
pi_143885668
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

PSV en FC Twente hebben ook absoluut een betere selectie. Ook als Feyenoord zich nog versterkt.

Ik verwacht dat Feyenoord wellicht lang meedoet voor plek 3 met FC Twente, maar dat Feyenoord uiteindelijk gewoon met Vitesse, Heerenveen en AZ moet gaan uitmaken wie er 4 t/m 7 gaat worden. Al is Feyenoord wel duidelijk beter dan Heerenveen overigens.
Met Ajax, PSV en Twente heb je 3 ploegen die (misschien) een betere selectie hebben. Dan speel je dus voor plek 4, als je ervan uitgaat dat zij ook beter presteren. Daar ben ik overigens nog niet van overtuigd.

Dat jij Vitesse gelijkwaardig inschat kan ik je wel vergeven, maar je kan toch niet serieus zijn als je AZ en Heerenveen gelijkwaardig noemt? Kortom een plek bij de top 5 moet je gewoon halen.
pi_143885773
quote:

[..]

[..]

Zeker van Voetbalzone ofzo? Die pakken een tweet van zanger Rinus en maken er dan een stukje van dat ze uit de dikke duim zuigen.
pi_143885832
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:21 schreef Peak het volgende:

[..]

Zeker van Voetbalzone ofzo? Die pakken een tweet van zanger Rinus en maken er dan een stukje van dat ze uit de dikke duim zuigen.
AD.nl, beter dan te telegraaf iig :')
pi_143885850
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:23 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

AD.nl, beter dan te telegraaf iig :')
Haha niet veel meer inderdaad.
pi_143886125
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:11 schreef erik013 het volgende:

[..]

Nou ja, ik kan mij voorstellen dat je dit zelf wel vergeet, is nou niet iets waar je dagelijks aan zit te denken. Dat Broerse het na 4 jaar nog wist, dat is denk meer een uitzondering dan regelmaat
pi_143886181
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Met Toornstra, Dost en El Ahmadi erbij hebben jullie echt geen mindere selectie dan FC Twente en PSV hoor. En aangezien we de afgelopen weken hebben gezien dat Ajax niets beter is dan PSV zal heel de top 4 elkaar niet veel ontlopen. De slimste trainer (helaas waarschijnlijk niet Fretsssj dus) zal de doorslag geven. En blessureleed natuurlijk.
pi_143886359
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:33 schreef erik013 het volgende:
Met Toornstra, Dost en El Ahmadi erbij hebben jullie echt geen mindere selectie dan FC Twente en PSV hoor. En aangezien we de afgelopen weken hebben gezien dat Ajax niets beter is dan PSV zal heel de top 4 elkaar niet veel ontlopen. De slimste trainer (helaas waarschijnlijk niet Fretsssj dus) z
Ik denk dat het ook belangrijk is wie het snelst een eenheid neer kan zetten. Wat dat betreft hebben Ajax, PSV en Twente wel een voorsprong, omdat zij minder wijzigingen in hun basis hebben. Verder ben ik het met je eens. Alhoewel ik Feyenoord (jammer genoeg) en Twente geen kampioen zie worden.
pi_143886517
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:38 schreef Peak het volgende:
Wat dat betreft hebben Ajax, PSV en Twente wel een voorsprong, omdat zij minder wijzigingen in hun basis hebben.
Mwah, om nou te zeggen dat dat Feyenoord vorig jaar hielp? Viel volgens mij wel mee, nieuwe spelers kunnen juist positief uitpakken
pi_143886640
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:42 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Mwah, om nou te zeggen dat dat Feyenoord vorig jaar hielp? Viel volgens mij wel mee, nieuwe spelers kunnen juist positief uitpakken
Ja Feyenoord vorig jaar is niet het beste voorbeeld. Maar een team met ingeslepen patronen en dat weet wat je van elkaar kan verwachten heeft echt wel een voordeel.
pi_143886687
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:47 schreef Peak het volgende:

[..]

Ja Feyenoord vorig jaar is niet het beste voorbeeld. Maar een team met ingeslepen patronen en dat weet wat je van elkaar kan verwachten heeft echt wel een voordeel.
Het heeft vooral met kwaliteit te maken.
pi_143886698
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:38 schreef Peak het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook belangrijk is wie het snelst een eenheid neer kan zetten. Wat dat betreft hebben Ajax, PSV en Twente wel een voorsprong, omdat zij minder wijzigingen in hun basis hebben. Verder ben ik het met je eens. Alhoewel ik Feyenoord (jammer genoeg) en Twente geen kampioen zie worden.
Daar heb je gelijk in idd. Feyenoord en Twente hebben nu al zoveel gemorst dat ze snel de boel draaiende moeten krijgen en straks bijna alle onderlinge topduels moeten gaan winnen om de achterstand recht te zetten.
pi_143886812
Zonde dat Goossens het niet waar heeft kunnen maken bij Feyenoord. Hopen dat hij een leuke ploeg vindt.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:56:07 #237
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_143886890
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:49 schreef erik013 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in idd. Feyenoord en Twente hebben nu al zoveel gemorst dat ze snel de boel draaiende moeten krijgen en straks bijna alle onderlinge topduels moeten gaan winnen om de achterstand recht te zetten.
Volgens mij wordt je in Nederland kampioen tegen de kleintjes. Vorig jaar sloot Feyenoord half november alweer aan bij de top. Dat we geen kampioen zijn geworden lag vooral aan wedstrijden als heracles thuis en rkc uit.
pi_143886964
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt je in Nederland kampioen tegen de kleintjes. Vorig jaar sloot Feyenoord half november alweer aan bij de top. Dat we geen kampioen zijn geworden lag vooral aan wedstrijden als heracles thuis en rkc uit.
Mwah, de onderlinge wedstrijden tegen ajax hadden ook beslissend kunnen zijn. Kost je 6 punten, verschil was uiteindelijk 4 punten. Win er één en je bent kampioen (zij -3, jij +3)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 17:04:05 #239
262211 hhh38
pi_143887160
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:58 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Mwah, de onderlinge wedstrijden tegen ajax hadden ook beslissend kunnen zijn. Kost je 6 punten, verschil was uiteindelijk 4 punten. Win er één en je bent kampioen (zij -3, jij +3)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt wel, maar wat ik eigenlijk bedoel is dat vaak de club wint die de meeste punten heeft gehaald tegen de clubs die 6 t/m 18 eindigen en niet de club die het meeste punten heeft behaald in de wedstrijden tegen de top 5.
pi_143887384
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat klopt wel, maar wat ik eigenlijk bedoel is dat vaak de club wint die de meeste punten heeft gehaald tegen de clubs die 6 t/m 18 eindigen en niet de club die het meeste punten heeft behaald in de wedstrijden tegen de top 5.
is een cliché maar eigenlijk altijd onwaar gebleken
pi_143887406
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

was die stelling niet 'debunked' vorig seizoen? Volgens mij had iemand een excelletje met status van de afgelopen 10 jaar waaruit iets anders bleek. Ik moet em thuis nog ergens hebben volgens mij...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 17:14:51 #242
262211 hhh38
pi_143887474
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:10 schreef Adames het volgende:

[..]

is een cliché maar eigenlijk altijd onwaar gebleken
De afgelopen jaren klopte het wel toch? Meen dat Feyenoord in 2011/12 het beste was tegen de topclubs en Vitesse het jaar daarna.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 17:18:26 #244
262211 hhh38
pi_143887563
quote:
Thanks, had hem ook net gevonden!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 17:19:24 #245
131800 Tarado
capō de fusca
pi_143887591
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:42 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Het gaat er ook om wie er weg gaan, in die zin zijn Twente en Ajax wel verder want het systeem hoeft nauwelijks aangepast te worden.
pi_143887668
quote:

[..]

[..]

RTV Rijnmond denkt wel meer te weten.

Wie ben jij trouwens?
Ik vind je nu al een irritante kutuser :{
pi_143887750
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

kansloze teksten altijd. Net als die onzin als "de prijzen worden pas in april verdeeld"
Het lag er evengoed aan dat we gewoon ruk hebben gepresteerd tegen ajax, twente, etc.
Elke wedstrijd is evengoed 3 punten, met als verschil dat de toppers dubbel tellen.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 17:30:09 #248
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143887828
Kazim Kazim we hebben je schorsimg niet gezien _O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 27 augustus 2014 @ 17:31:07 #249
262211 hhh38
pi_143887849
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:26 schreef De_Pel het volgende:

[..]

kansloze teksten altijd. Net als die onzin als "de prijzen worden pas in april verdeeld"
Het lag er evengoed aan dat we gewoon ruk hebben gepresteerd tegen ajax, twente, etc.
Elke wedstrijd is evengoed 3 punten, met als verschil dat de toppers dubbel tellen.
Lees die link ffkes zou ik zeggen, zo'n grote onzin is het niet.
pi_143887871
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:30 schreef Toekito het volgende:
Het staat ook gewoon gemeld op de site van Feyenoord, zelfs voor het bericht van Rijnmond. Beetje kansloos nieuws dus
pi_143887907
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:30 schreef Toekito het volgende:
Juist wel dus.
pi_143887959
Op Twitter gaat het gerucht over een Arsenal spits genaamd Chuba Akpom. Die zou uitgeleend worden aan Feyenoord of Twente. Ken dat hele ventje niet.

rlewisafc twitterde op woensdag 27-08-2014 om 17:06:59 Some Arsenal transfer news: striker Chuba Akpom is set to go on loan to either Feyenoord or FC Twente. Good places to develop. #Eredivisie reageer retweet
Is volgens mij gewoon een Arsenal fan die dit zegt.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 27 augustus 2014 @ 17:36:27 #253
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143887995
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:32 schreef Multiply het volgende:

[..]

Juist wel dus.
vorige week niet. Ze worden nu pas wakker.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143888026
Feyenoord de enige club die zo groot is dat zelfs als dingen niet gebeurd zijn, in dit geval het opstellen van een speler die geschorst is, het toch nieuws is. :O
pi_143888059
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:34 schreef Fuszy het volgende:
Op Twitter gaat het gerucht over een Arsenal spits genaamd Chuba Akpom. Die zou uitgeleend worden aan Feyenoord of Twente. Ken dat hele ventje niet.

rlewisafc twitterde op woensdag 27-08-2014 om 17:06:59 Some Arsenal transfer news: striker Chuba Akpom is set to go on loan to either Feyenoord or FC Twente. Good places to develop. #Eredivisie reageer retweet
Een 18-jarig jochie:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Chuba_Akpom
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143888133
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:34 schreef Fuszy het volgende:

Waarom wordt bij elk transfergerucht mbt Feyenoord ook gelijk Fc Twente genoemd?
pi_143888174
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Lees die link ffkes zou ik zeggen, zo'n grote onzin is het niet.
Kleine leugens, grote leugens, statistieken.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 17:44:56 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143888194
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:42 schreef Henrys het volgende:

[..]

Waarom wordt bij elk transfergerucht mbt Feyenoord ook gelijk Fc Twente genoemd?
Omdat beide clubs een prutser in de spits hebben staan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 27 augustus 2014 @ 17:46:14 #259
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_143888231
Chuba Akpom volgens wikipedia:
quote:
Akpom kwam tweemaal uit voor Engeland -16. Hij scoorde vijf doelpunten uit 13 interlands voor Engeland -17. Momenteel is hij actief bij Engeland -19, waar hij aan de lopende band scoort.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 17:59:10 #260
262211 hhh38
pi_143888557
1000x liever Dost dan die Akpom, geloof niet dat ie beter is dan Te Vrede of Kazim
pi_143888623
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:46 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Chuba Akpom volgens wikipedia:

[..]

Een brede neger, goede stats op FIFA en Football Manager, ik zeg halen.

/RetRy32
pi_143888630
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef hhh38 het volgende:
1000x liever Dost dan die Akpom, geloof niet dat ie beter is dan Te Vrede of Kazim
Op basis waarvan denk je dat dan?
Heb je hem een seizoen zien gevolgd ofso?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 18:01:37 #263
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143888634
Ik wacht nog even op nadere informatie van RetRy voor ik een gefundeerde mening kan vormen.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_143888715
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:01 schreef Divje het volgende:
Ik wacht nog even op nadere informatie van RetRy voor ik een gefundeerde mening kan vormen.
Dit inderdaad.
pi_143888760
quote:
10s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:01 schreef Grifte het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een brede neger, goede stats op FIFA en Football Manager, ik zeg halen.

/RetRy32
jippie
  woensdag 27 augustus 2014 @ 18:12:57 #266
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_143888897
12 apps, 0 goals. Ik zeg, doen!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 18:16:02 #267
262211 hhh38
pi_143888957
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:01 schreef Vasion het volgende:

[..]

Op basis waarvan denk je dat dan?
Heb je hem een seizoen zien gevolgd ofso?
Muhren wordt toch ook afgeschreven omdat ie uit de jupiler league komt? Deze kerel heeft praktisch alleen maar gescoord bij jeugdteams en het is dus niet te zeggen of het een versterking is. Dost heeft zich al bewezen.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 18:18:29 #268
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_143889019
Achahbar
2010–2011 Netherlands U17 14 (5)
2011–2013 Netherlands U19 15 (9)

Akpom
2011–2012 England U17 13 (5)
2012–2014 England U19 14 (6)

Leuk om het beloftenelftal mee te vullen nu Te Vrede daar minder minuten kan maken, maar dit is toch geen serieuze optie mag ik hopen. _O-
pi_143889087
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Zonde dat Goossens het niet waar heeft kunnen maken bij Feyenoord. Hopen dat hij een leuke ploeg vindt.
Met Janmaat pakte het goed uit om een transfervrije speler te halen, met Goossens helaas niet.. middelmatige voetballer die ik mij alleen herinner door een paar goede vrije trappen.
pi_143889211
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:23 schreef De_Pel het volgende:

[..]

RTV Rijnmond denkt wel meer te weten.

Wie ben jij trouwens?
Ik vind je nu al een irritante kutuser :{
insgelijks heumeu
pi_143889227
Laat die Chupi Kakporn lekker in Londen blijven.
pi_143889422
Die Akpom (klinkt als een zak friet trouwens) wordt ongetwijfeld net zo'n succes als El abdellaoui die hier een blauwe maandag heeft gespeeld.

Althans, in het 2e dan.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 18:37:35 #273
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_143889478
Mongooltje Dost komt dus echt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_143889522
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mongooltje Dost komt dus echt.
Hoezo? Wat is je bron dan? Lees tot dusverre niet meer dan vage geruchten van mensen waarvan het maar de vraag is hoe dicht ze bij het vuur zitten.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:10:47 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143890342
Armenteros naar Willem II.

Zal je zien dat hij daar de sterren van de hemel speelt.

KK VAN GEEL
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143890592
Muhren naar AZ. Was die niet bij Feyenoord in beeld?
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 19:20:38 #277
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143890690
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:17 schreef Tchock het volgende:
Nee.
pi_143890718
Wij zijn alleen geļnteresseerd in muren waar het bestuur tegen moet
pi_143890723
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:10 schreef Caland het volgende:
Armenteros naar Willem II.

Zal je zien dat hij daar de sterren van de hemel speelt.

KK VAN GEEL
_O-
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:21:38 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143890724
http://instagram.com/p/sNbfbIx4W6/

Vuile vieze papzak dat 'ie is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143890733
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:21 schreef Grifte het volgende:
:D
pi_143890749
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:21 schreef Grifte het volgende:
_O-
pi_143890750
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:21 schreef Caland het volgende:
http://instagram.com/p/sNbfbIx4W6/

Vuile vieze papzak dat 'ie is.
#viesdik

Even serieus he. Deze nigger gaat er meer dan 20 maken als er geen andere spits komt.
pi_143890818

Zijn wijf is beter dan die van John en Graziano. Elk jaar krijgt onze spits een nóg beter wijf. _O_
pi_143890847
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

#viesdik

Even serieus he. Deze nigger gaat er meer dan 20 maken als er geen andere spits komt.
Retry is al jaren fan.

Even serieus; kan best goed uitpakken. Of totaal niet. fiftiefiftie sjeweet
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:24:32 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143890848
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

#viesdik

Ik heb echt geen flauw idee wat voor speler het is. Kan me vaag herinneren dat het bij Turkije altijd een wat lompe, onbehouden vleugelspeler was zonder echt de kwaliteiten daarvoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143890864
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn wijf is beter dan die van John en Graziano. Elk jaar krijgt onze spits een nóg beter wijf. _O_
Niets is beter dan Sanna, Sanna was baas.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:25:15 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143890882
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb nog steeds een zwak voor Sanna. Met die kikkerogen van d'r
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143890894
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb echt geen flauw idee wat voor speler het is. Kan me vaag herinneren dat het bij Turkije altijd een wat lompe, onbehouden vleugelspeler was zonder echt de kwaliteiten daarvoor.
Komt natuurlijk omdat hij eigenlijk in de spits hoorde.

:').
pi_143890909
quote:
17s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds een zwak voor Sanna. Met die kikkerogen van d'r
40-45% van de tijd stoned als een garnaal.

O nee.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:26:23 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143890935
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

40-45% van de tijd stoned als een garnaal.

O nee.
Vrouwen die hash roken worden kk geil mattie. Had die Sjon goed bekeken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143890960
John & Sanna _O_
pi_143890974
quote:
6s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Vrouwen die hash roken worden kk geil mattie. Had die Sjon goed bekeken.
Maar effe serieus, dat wijf ging toch een aantal keer mee in de bus naar uitpotten enzo?

Dat is wel baas
  Redactie Sport woensdag 27 augustus 2014 @ 19:28:07 #294
274204 crew  Mexicanobakker
pi_143891010
Hebben jullie al een spits?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:28:11 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143891014
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Maar effe serieus, dat wijf ging toch een aantal keer mee in de bus naar uitpotten enzo?

Dat is wel baas
Heeft ze een keer gedaan meen ik. Stond ook gewoon langs het veld bij de training voor de klassieker. Toen het nog op varkenoord was ( ;( )
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:28:32 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143891033
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al een spits?
Ze waren op. Dus ben vanmorgen maar voor de metro gegaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport woensdag 27 augustus 2014 @ 19:29:15 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_143891066
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Ze waren op. Dus ben vanmorgen maar voor de metro gegaan.
Wel een iets leukere krant. Hopelijk komt er niet al te veel spitspulp bij nu ze samengaan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:30:23 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143891099
Valt me nog mee dat ze niet wat dozen van dat krantje bij het Maasgebouw hebben laten bezorgen. Superoriginele grap.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:31:08 #299
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143891126
pi_143891341
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:17 schreef Tchock het volgende:
Werd hier toevallig van de week nog genoemd.
Zou idd wel weer heel veel over de scouting van Feyenoord zeggen als ie er bij AZ dit jaar 20 maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')