Met Mulder hebben we wel een tijdrek-koning in ons midden. Dus bij 0-0 met nog 70 minuten te spelen kunnen we onze lol op.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
denk even na teringmongool
Nogal obvious dat ze nu meer aanvallend Zullen gaan spelen dan de vorige pot.
Anders gaat Feyenoord driehoekjes tikken achterin. Niet dat wij dat moeten willen want zelfs dat Verneuken we.
Die kan ik me niet meer herinneren, wat was er toen?quote:
quote:'Feyenoord-target vertrekt naar Torino'
Feyenoord kan de komst van Duvan Zapata vergeten. De aanvaller vertrekt deze transferperiode naar Torino. De club uit Turijn huurt de Colombiaan met een optie tot koop. Napoli en Torino hebben al gesproken over een overgang van de speler naar Turijn en de deal kan vanavond al officieel worden
mulder treuzelt juist altijd op het verkeerde moment. 88e minuut 0-1 neemt ie zijn tijd. 88e minuut 1-0 voor knalt ie als een waanzinnige de bal naar voren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Met Mulder hebben we wel een tijdrek-koning in ons midden. Dus bij 0-0 met nog 70 minuten te spelen kunnen we onze lol op.
zoek eens op Celticquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die kan ik me niet meer herinneren, wat was er toen?
Hij treuzelt überhaupt altijdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
mulder treuzelt juist altijd op het verkeerde moment. 88e minuut 0-1 neemt ie zijn tijd. 88e minuut 1-0 voor knalt ie als een waanzinnige de bal naar voren.
Ik zweer het je, een van de domste keepers ooit op dit vlak
In de 16 vind ik het echt geen killer.. Hij is veel te afhankelijk van de zijkanten die behoorlijk droevig zijn de laatste tijd. Zijn statistieken zijn niet slecht, maar hij kan niks maar dan ook echt niks creeëren voor zichzelf. Dat sprintduel waarbij hij werd ingehaald of hij op een roltrap stond deed me echt denken aan v. Beukering..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
In de 16 is het een heel aardige spits. Dus hij heeft zeker kwaliteiten. Maar veel te beperkt als basisspits voor Feyenoord 1.
Dit jaar bedoelen jullie? Dat was niet met Lech Poznan maar met Legia Warsawquote:
Dat is hem helaas al vaker overkomen dit seizoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
In de 16 vind ik het echt geen killer.. Hij is veel te afhankelijk van de zijkanten die behoorlijk droevig zijn de laatste tijd. Zijn statistieken zijn niet slecht, maar hij kan niks maar dan ook echt niks creeëren voor zichzelf. Dat sprintduel waarbij hij werd ingehaald of hij op een roltrap stond deed me echt denken aan v. Beukering..
quote:MORGEN GEEN SFEERACTIE!
Doordat Feyenoord, tegen de afspraken in, reclameborden aan het verkopen is aan de 2e ring van de Noordzijde (weerzijdes scorebord), mogen de nieuwe Noordzijdedoeken niet meer opgehangen worden.
Het zoveelste hoofdstuk in het tegenwerken van onze acties dit seizoen. Wij zijn er klaar mee, morgen dus helemaal niks. Totaal niet belangrijk ook die pot.
We roepen iedereen op om de desbetreffende sponsorborden morgen (en de rest van het seizoen) te bedekken met eigen spandoeken, want dan mag het opeens wel. Maakt niet uit als het te groot is of opwaait, als je daar veel tijd in steekt, wordt dat blijkbaar niet gewaardeerd.
En helemaal los tegen 020 volgende maand? Vergeet het maar. Feyenoord keurt ook daar gewoon alles af. En dan vinden ze het gek als iedereen pyro meeneemt om de sfeer te verhogen. Al het legale wordt tegengewerkt..
FRL
Wat is dit nou weer voor geouwehoer? Die doeken worden al jaren op de noordzijde gehangen over de reclameborden heen.quote:
Wat een triestheidquote:
quote:
Dat wil Feyenoord ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
De sfeer wordt er zo steeds beter op zeg. Binnenkort zijn we nog een doorsnee club met een doorsnee publiek. Jippie.
Kneiter, V Geel heeft werkelijk waar een aankoopbeleid om te janken. Ik heb laatst al eens een lijstje met niet fitte binnengehaalde spelers neergezet, krijg je echt een zoute bal van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:25 schreef Caland het volgende:
Boulahrouz heeft vocht in zijn knie. Rutten verwacht hem pas na de komende interlandperiode terug bij de groep. #feyenoord
OH VERRASSEND
Dan komen er dus alleen nog spelers van het niveau Arjen Swinkels naar De Kuip. Nu komen er nog spelers voor het stadion met die geweldige sfeer, maar het wordt alleen maar zieliger op deze manier.quote:
Dan hoef je ook geen (nieuw) stadion te (ver)bouwen.quote:
Dit inderdaad. Je sloopt dan vakkundig 1 van je unique selling points richting spelers.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kneiter, V Geel heeft werkelijk waar een aankoopbeleid om te janken. Ik heb laatst al eens een lijstje met niet fitte binnengehaalde spelers neergezet, krijg je echt een zoute bal van.
[..]
Dan komen er dus alleen nog spelers van het niveau Arjen Swinkels naar De Kuip. Nu komen er nog spelers voor het stadion met die geweldige sfeer, maar het wordt alleen maar zieliger op deze manier.
Begin jaren 70 jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden was ooit de mentaliteit hoe Feyenoord altijd speelde..
Het is dan ook echt te hopen dat we morgen doorgaan.. leuk dat v. Geel zo goed kan omspringen met zijn geld, maar met deze selectie speel je echt om plek 8. Als v. Geel nou eens de knip trekt en een goede spits aantrekt kunnen we weer eens echt een rol van betekenis gaan spelen. Verder is een nieuwe linksback ook geen overbodige luxe.. mijn hemel wat viel die Nelom tegen i.t.t. vorige jaren waarin hij vrij sterk oogde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Je sloopt dan vakkundig 1 van je unique selling points richting spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |