Woensdag is een prima dag, dan zou ik zeker komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is al eeuwen woensdag of donderdag. Mag Geen excuus zijn.
En er staat ook nog eens een kloteteam op het veld dat al weken klotespel en een klotementaliteit laat zienquote:
Wie weet speelt allahkazam gewoonquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:19 schreef Cara het volgende:
Mag je verbaast zijn dat iemand die sinds Februari niet gevoetbald heeft 3 weken na zijn transfer niet in aanmerking komt voor een wissel?
Haha ajaxpubliekquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:21 schreef erik013 het volgende:
[..]
En er staat ook nog eens een kloteteam op het veld dat al weken klotespel en een klotementaliteit laat zien
Als dat redenen zijn om niet te gaan, zou er geen hond meer in de Kuip zitten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:21 schreef erik013 het volgende:
[..]
En er staat ook nog eens een kloteteam op het veld dat al weken klotespel en een klotementaliteit laat zien
Kap eens met die kankerirritante naamsverbasteringen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie weet speelt allahkazam gewoon
Voor mij wel.quote:
Prioriteiten stellen. Wedstrijden van groepsfase staan hier al in de agenda, voor het geval dat. Die dagen zijn gewoon bezet.quote:
Hij was gewoon optimistischer en heeft de di en woe vrij gehoudenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen. Wedstrijden van groepsfase staan hier al in de agenda, voor het geval dat. Die dagen zijn gewoon bezet.
Die dagen waren al door iets anders bezet, een opleiding. Ik had wel de dinsdag en woensdag vrijgehouden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen. Wedstrijden van groepsfase staan hier al in de agenda, voor het geval dat. Die dagen zijn gewoon bezet.
Ga eens doodquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kap eens met die kankerirritante naamsverbasteringen.
Zozo. Een ekte ektequote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, SjauerBaak.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kap eens met die kankerirritante naamsverbasteringen.
quote:Fred Rutten heeft er alle vertrouwen in dat Feyenoord na jaren weer de groepsfase van de Europa League gaan bereiken. Na een 1-1 gelijkspel in Kiev staat morgen de return tegen Zorya Luhansk gepland. 'Iedereen wil graag de poulefase halen. Ik voel dat wij deze klus gaan klaren', vertelde de coach op de persconferentie voorafgaand aan het duel.
'In mijn beleving zit er voldoende vertrouwen in dit team om de klus te klaren', ging Rutten verder. De trainer denkt niet dat de tegenstander met iets verrassends komt. 'Ik verwacht dat Zorya niet heel anders zal spelen dan in de uitwedstrijd. Ze wachten op fouten van de tegenstander.'
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 27-08-2014 om 14:50:48Kazim is Europees geschorst vanwege een rode kaart in 2012 toen hij als speler van Olympiakos rood kreeg voor een opstootje na de wedstrijd. reageer retweet
Aldus zanger Rinustwitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 27-08-2014 om 14:50:48Kazim is Europees geschorst vanwege een rode kaart in 2012 toen hij als speler van Olympiakos rood kreeg voor een opstootje na de wedstrijd. reageer retweet
Kazimquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 27-08-2014 om 14:50:48Kazim is Europees geschorst vanwege een rode kaart in 2012 toen hij als speler van Olympiakos rood kreeg voor een opstootje na de wedstrijd. reageer retweet
Nogal logisch anders kom je nooit van zijn schorsing af. Nu heeft hij iig 2 wedstrijden van zijn schorsing al gehad. Vind ik juist slim.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:53 schreef satecl het volgende:
[..]
KazimEn dan wil inschrijven voor deze wedstrijd
En de volgende wedstrijd ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Die lui gaan echt niet blind aanvallen hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogal een domme inschatting dat die gasten gaan wachten. Die gasten moeten juist.
Volgens mij weet Feyenoord dat niet eens. Zag het al gebeuren, laten invallen en dan achteraf eruitgegooid worden omdat hij niet speelgerechtig wasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij zal het weten. We zijn geen PSV hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Volgens mij weet Feyenoord dat niet eens. Zag het al gebeuren, laten invallen en dan achteraf eruitgegooid worden omdat hij niet speelgerechtig was
Handig, want nu kan hij in een eventuele groepsfase gewoon meedoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Gebeurd vaak genoeg. Niet doen alsof het onmogelijk is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij zal het weten. We zijn geen PSV hoor.
Die gaan met zijn elven naar achter hangen en hopen op fouten. (die echt wel gaan komen)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die lui gaan echt niet blind aanvallen hoor.
Ik zou wel wachten als ik hun was, want wij hebben het geduld niet en gaan gegarandeerd fouten maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogal een domme inschatting dat die gasten gaan wachten. Die gasten moeten juist.
quote:Ruben Schaken noemde het tweeluik tegen Zorya Luhank op voorhand een 'buitenkans'. Het was de ideale tegenstander om nu dan eindelijk groepsfase Europees voetbal te halen. Op de persconferentie van vandaag herhaalde de aanvaller zijn woorden.
'Zorya is niet de sterkste Europese tegenstander van de afgelopen jaren. Dit is de ideale gelegenheid om de groepsfase te halen', aldus Schaken, die zijn basisplaats terug heeft veroverd. Ook morgen staat hij zeker aan de aftrap.
Dat liet trainer Fred Rutten de pers op een komische wijze weten. De coach kreeg de vraag of hij Schaken morgen zou opstellen. 'Wil je spelen morgen?', vroeg Rutten vervolgens aan Schaken. 'Ja, trainer', was het antwoord. 'Dan stel ik je op.'
Fred wist het al.quote:Colin Kazim-Richards zal tegen FC Twente zo goed als zeker voor het eerst bij de wedstrijdselectie van Feyenoord zitten. Wegens een schorsing die dateert uit 2012 mag hij er morgen tegen Zorya niet bij zijn.
'Kazim-Richards is fysiek goed op weg, maar is er vanwege een schorsing niet bij. Die schorsing dateert van 2012', was trainer Fred Rutten duidelijk op de persconferentie. Mocht Feyenoord groepsfase Europa League halen, dan moet Kazim ook het eerste groepsduel missen door diezelfde schorsing.
Twee jaar geleden kreeg Kazim een rode kaart omdat hij was betrokken bij een opstootje na de wedstrijd tegen Olympiakos. Daarvoor kreeg hij drie wedstrijden schorsing.
Hij is wel heel overtuigt van zichzelf hè?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:02 schreef Luni het volgende:
Te Vrede: 'Nog een jaar als pinch-hitter wordt lastig'
Mitchell Te Vrede is na het vertrek van Graziano Pellè de eerste spits bij Feyenoord. In de eerste wedstrijden van het seizoen wist de jonge Te Vrede al een aantal keer het net te vinden. Toch is Feyenoord op zoek naar een nieuwe eerste spits.
Te Vrede snapt daar zelf niet veel van. "Als Ronald Koeman en Pierre van Hooijdonk het in je zien zitten, zul je wel iets kunnen, toch" aldus Te Vrede in de Voetbal International.
"Nog een jaar als pinch-hitter wordt lastig, denk ik. Zo'n seizoen als het vorige moet het niet meer worden voor mij. Ik weet wat ik kan en wat ik wil. En dat is de vaste eerste spits worden in de Kuip", eindigt hij.
Dat kunnen die gehandicapten ook helemaal nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die lui gaan echt niet blind aanvallen hoor.
Hou je bek dan gewoon.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat kunnen die gehandicapten ook helemaal niet
Lijkt me niet, iedereen krijgt dan ongeveer een stadionverbod. Bovendien is het in Nederland gewoon toegestaan, mits niet te lang.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:05 schreef HulkHeld het volgende:
'Feyenoord vraagt om geen fakkels te ontsteken tijdens de wedstrijd'. 'Afgelopen zondag na de wedstrijd tegen Utrecht werden er 2 aanhoudingen verricht van mensen die zich misdroegen tijdens de wedstrijd Feyenoord-Besiktas'.
Gaat dit laatste nou over die 'rellen' richting de Besiktas-fans of over het spreekkoor "Allah, je moeder is een hoer". Indien dat laatste moeten ze de gehele gele zijde en Z/W een stadionverbod geven
Gelijk heeft hij. En hij kan ook wel wat, het is alleen niet het niveau wat Feyenoord moet nastreven.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:03 schreef H.FR het volgende:
Hij is wel heel overtuigt van zichzelf hè?
Waarom izzie dan ingeschreven voor de playoffwedstrijdselectie???quote:
Anders gaat de schorsing niet voorbij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:07 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Waarom izzie dan ingeschreven voor de playoffwedstrijdselectie???
Gaat die schorsing anders niet voorbij? Of falen ze heel hard bij Feyenoord?
In de 16 is het een heel aardige spits. Dus hij heeft zeker kwaliteiten. Maar veel te beperkt als basisspits voor Feyenoord 1.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij. En hij kan ook wel wat, het is alleen niet het niveau wat Feyenoord moet nastreven.
denk even na teringmongoolquote:
Maar daartoe is ie ook niet geheel geschikt voor veel kleinere clubjes, die verlangen toch een wat explosievere/snellere spits, want spelen vaak op de omschakeling/ counter/ ver van het aanvallende doelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
In de 16 is het een heel aardige spits. Dus hij heeft zeker kwaliteiten. Maar veel te beperkt als basisspits voor Feyenoord 1.
Moet hij dan zeggen dat hij zelf ook wel weet dat hij niet kan voetballen, maar dat ze op het moment geen vuilnismannen zoeken bij de Roteb. Lijkt me logisch en goed dat hij zo reageert.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij is wel heel overtuigt van zichzelf hè?
Zie Lech Poznanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Anders gaat de schorsing niet voorbij.
Misschien wat voor een club als AZ; een minder club, maar wel een die probeert het spel te maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar daartoe is ie ook niet geheel geschikt voor veel kleinere clubjes, die verlangen toch een wat explosievere/snellere spits, want spelen vaak op de omschakeling/ counter/ ver van het aanvallende doel
Met Mulder hebben we wel een tijdrek-koning in ons midden. Dus bij 0-0 met nog 70 minuten te spelen kunnen we onze lol op.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
denk even na teringmongool
Nogal obvious dat ze nu meer aanvallend Zullen gaan spelen dan de vorige pot.
Anders gaat Feyenoord driehoekjes tikken achterin. Niet dat wij dat moeten willen want zelfs dat Verneuken we.
Die kan ik me niet meer herinneren, wat was er toen?quote:
quote:'Feyenoord-target vertrekt naar Torino'
Feyenoord kan de komst van Duvan Zapata vergeten. De aanvaller vertrekt deze transferperiode naar Torino. De club uit Turijn huurt de Colombiaan met een optie tot koop. Napoli en Torino hebben al gesproken over een overgang van de speler naar Turijn en de deal kan vanavond al officieel worden
mulder treuzelt juist altijd op het verkeerde moment. 88e minuut 0-1 neemt ie zijn tijd. 88e minuut 1-0 voor knalt ie als een waanzinnige de bal naar voren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Met Mulder hebben we wel een tijdrek-koning in ons midden. Dus bij 0-0 met nog 70 minuten te spelen kunnen we onze lol op.
zoek eens op Celticquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die kan ik me niet meer herinneren, wat was er toen?
Hij treuzelt überhaupt altijdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
mulder treuzelt juist altijd op het verkeerde moment. 88e minuut 0-1 neemt ie zijn tijd. 88e minuut 1-0 voor knalt ie als een waanzinnige de bal naar voren.
Ik zweer het je, een van de domste keepers ooit op dit vlak
In de 16 vind ik het echt geen killer.. Hij is veel te afhankelijk van de zijkanten die behoorlijk droevig zijn de laatste tijd. Zijn statistieken zijn niet slecht, maar hij kan niks maar dan ook echt niks creeëren voor zichzelf. Dat sprintduel waarbij hij werd ingehaald of hij op een roltrap stond deed me echt denken aan v. Beukering..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
In de 16 is het een heel aardige spits. Dus hij heeft zeker kwaliteiten. Maar veel te beperkt als basisspits voor Feyenoord 1.
Dit jaar bedoelen jullie? Dat was niet met Lech Poznan maar met Legia Warsawquote:
Dat is hem helaas al vaker overkomen dit seizoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
In de 16 vind ik het echt geen killer.. Hij is veel te afhankelijk van de zijkanten die behoorlijk droevig zijn de laatste tijd. Zijn statistieken zijn niet slecht, maar hij kan niks maar dan ook echt niks creeëren voor zichzelf. Dat sprintduel waarbij hij werd ingehaald of hij op een roltrap stond deed me echt denken aan v. Beukering..
quote:MORGEN GEEN SFEERACTIE!
Doordat Feyenoord, tegen de afspraken in, reclameborden aan het verkopen is aan de 2e ring van de Noordzijde (weerzijdes scorebord), mogen de nieuwe Noordzijdedoeken niet meer opgehangen worden.
Het zoveelste hoofdstuk in het tegenwerken van onze acties dit seizoen. Wij zijn er klaar mee, morgen dus helemaal niks. Totaal niet belangrijk ook die pot.
We roepen iedereen op om de desbetreffende sponsorborden morgen (en de rest van het seizoen) te bedekken met eigen spandoeken, want dan mag het opeens wel. Maakt niet uit als het te groot is of opwaait, als je daar veel tijd in steekt, wordt dat blijkbaar niet gewaardeerd.
En helemaal los tegen 020 volgende maand? Vergeet het maar. Feyenoord keurt ook daar gewoon alles af. En dan vinden ze het gek als iedereen pyro meeneemt om de sfeer te verhogen. Al het legale wordt tegengewerkt..
FRL
Wat is dit nou weer voor geouwehoer? Die doeken worden al jaren op de noordzijde gehangen over de reclameborden heen.quote:
Wat een triestheidquote:
quote:
Dat wil Feyenoord ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
De sfeer wordt er zo steeds beter op zeg. Binnenkort zijn we nog een doorsnee club met een doorsnee publiek. Jippie.
Kneiter, V Geel heeft werkelijk waar een aankoopbeleid om te janken. Ik heb laatst al eens een lijstje met niet fitte binnengehaalde spelers neergezet, krijg je echt een zoute bal van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:25 schreef Caland het volgende:
Boulahrouz heeft vocht in zijn knie. Rutten verwacht hem pas na de komende interlandperiode terug bij de groep. #feyenoord
OH VERRASSEND
Dan komen er dus alleen nog spelers van het niveau Arjen Swinkels naar De Kuip. Nu komen er nog spelers voor het stadion met die geweldige sfeer, maar het wordt alleen maar zieliger op deze manier.quote:
Dan hoef je ook geen (nieuw) stadion te (ver)bouwen.quote:
Dit inderdaad. Je sloopt dan vakkundig 1 van je unique selling points richting spelers.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kneiter, V Geel heeft werkelijk waar een aankoopbeleid om te janken. Ik heb laatst al eens een lijstje met niet fitte binnengehaalde spelers neergezet, krijg je echt een zoute bal van.
[..]
Dan komen er dus alleen nog spelers van het niveau Arjen Swinkels naar De Kuip. Nu komen er nog spelers voor het stadion met die geweldige sfeer, maar het wordt alleen maar zieliger op deze manier.
Begin jaren 70 jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden was ooit de mentaliteit hoe Feyenoord altijd speelde..
Het is dan ook echt te hopen dat we morgen doorgaan.. leuk dat v. Geel zo goed kan omspringen met zijn geld, maar met deze selectie speel je echt om plek 8. Als v. Geel nou eens de knip trekt en een goede spits aantrekt kunnen we weer eens echt een rol van betekenis gaan spelen. Verder is een nieuwe linksback ook geen overbodige luxe.. mijn hemel wat viel die Nelom tegen i.t.t. vorige jaren waarin hij vrij sterk oogde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Je sloopt dan vakkundig 1 van je unique selling points richting spelers.
AH dat dacht ik zelfs alquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit jaar bedoelen jullie? Dat was niet met Lech Poznan maar met Legia Warsaw
Dat is ook wat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Dank John Goossens voor je magistrale wedstrijdjes. Het ga je goed.
[ afbeelding ]
http://www.feyenoord.nl/n(...)n-goossens-ontbonden
Mooi, zijn we mooi vanaf. Kosten worden weer wat gedrukt en een komst van El Ahmadi is nu geen overbodige luxe meer.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie de link Ahmadi > Goossens niet echt. Eigenlijk totaal niet. Alles behalve eigenlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mooi, zijn we mooi vanaf. Kosten worden weer wat gedrukt en een komst van El Ahmadi is nu geen overbodige luxe meer.
Mooi, dat is één.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Goossens wordt gezien als middenvelder én buitenspeler.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie de link Ahmadi > Goossens niet echt. Eigenlijk totaal niet. Alles behalve eigenlijk.
De eerste helft tegen Besiktas had ik nog goede hoop dat het wat zou worden met die jongen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mooi, dat is één.
Nu minimaal Verhoek nog kwijt zien te raken.
Geen extra overbodige middenvelder, beetje doordenken is lastig he?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie de link Ahmadi > Goossens niet echt. Eigenlijk totaal niet. Alles behalve eigenlijk.
Ja, maar dat is Ahmadi toch niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goossens wordt gezien als middenvelder én buitenspeler.
O.a. een alternatief voor Vilhena.
Goossens is linksback, linkshalf en linksvoor. Geen middenvelder.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geen extra overbodige middenvelder, beetje doordenken is lastig he?
Positive thinking.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ontbonden klinkt anders dan afgekocht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Wel als je Ahmadi wil halen ipv Goossens. Plek van Clasie is al dubbelbezet namelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geen extra overbodige middenvelder, beetje doordenken is lastig he?
El Ahmadi is toch ook een alternatief voor Vilhena?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is Ahmadi toch niet?Of ik zie het gewoon niet, kan ook hoor.
Praktisch hetzelde. Daar bespaar je echt geen euro op hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ontbonden klinkt anders dan afgekocht.
Als dat zo is....Geel
El Ahmadi zie ik niet als alternatief voor Vilhena. El Ahmadi kan op plekje van Immers nu (dus niet 10 maar rechtshalf) of op Clasie's plekkie. Lijkt mij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij is toch ook een alternatief voor Vilhena?
Afkopen is toch het salaris tot einde contract in 1 keer aftikken en ontbonden stem je overeen dat dat niet gebeurt?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Praktisch hetzelde. Daar bespaar je echt geen euro op hoorJa, de reiskostenvergoeding en dergelijke.
ontbinden zou betere voorwaarden voor de club kunnen betekenen. Denk aan een halfjaar salaris oid Ipv het hele jaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Praktisch hetzelde. Daar bespaar je echt geen euro op hoorJa, de reiskostenvergoeding en dergelijke.
Volgens mij is het hetzelfde. Er zal wel een vergoeding aan te pas komen, maar die zal wellicht ook afhangen van de snelheid waarmee Goossens een nieuwe club vind.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Afkopen is toch het salaris tot einde contract in 1 keer aftikken en ontbonden stem je overeen dat dat niet gebeurt?
In de voetballerij worden haast geen contracten ontbonden joh in dit soort gevallen. Hooguit met een regeling dat zijn salaris wordt bijgevuld door Feyenoord als hij elders minder gaat verdienen, maar zelfs dat vaak niet (zie Been en Sissy die gewoon dubbele salarissen ontvingen bij hun nieuwe club, al had ik dat als ik Mario was ook gedaan).quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Afkopen is toch het salaris tot einde contract in 1 keer aftikken en ontbonden stem je overeen dat dat niet gebeurt?
Ja dat zou misschien heel toevalliger per ongelijk waarschijnlijk eventueel wel zo kunnen zijn. Misschien. Maar laten we vooral alles in het voordeel van van Geel uitleggen héquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ontbinden zou betere voorwaarden voor de club kunnen betekenen. Denk aan een halfjaar salaris oid Ipv het hele jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |