Precies, en dan ben je een jaar verder en zijn er misschien wel talenten die er klaar voor zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:58 schreef Happel het volgende:
Met 10 miljoen om te winkelen kan Van Geel niet zo veel. Zeker gezien de posities die versterkt dienen te worden. In dat opzicht vind ik het wel te rechtvaardigen dat ze aankomen met Wilkshire, Kazim Kazim en Boulahrouz.
Drie 'ervaren' spelers die de eventuele ontstane gaten kunnen opvullen. Dan kan dat budget weer gebruikt voor investeringen in de toekomst.
Uhu. In een ideale wereld misschien. Noem jij even vier spelers op die voor in totaal 10 miljoen gehaald kunnen worden en er direct zullen staan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Onzin. Spelers kopen met een lege portemonnee is lastig. Met 10 mln moet je een spits, middenvelder, buitenspeler en een verdediger kunnen halen. Alleen die spits ontbreekt nog.
HAHAHAHAHAAHAHAHHAquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Onzin. Spelers kopen met een lege portemonnee is lastig. Met 10 mln moet je een spits, middenvelder, buitenspeler en een verdediger kunnen halen. Alleen die spits ontbreekt nog.
Daar hadden we Muhren, Derijck en Swerts van kunnen halen. Bestuur tegen de muuhrquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
Blijft 0,5 miljoen over voor een verdediger
Daar heeft hij geen tijd voor. Hij leidt namelijk al de vredesbesprekingen in het midden-oosten en is tevens vertrouwenspersoon van Obama. Wat overigens ook een PERSOONLIJKE vriend van hem is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Je moet Technisch Directeur worden HMF.
Wilkshire kan echt niet door zijn gebrek aan snelheid, dit kan je in de eredivisie middenmoot nog verbloemen door kracht of inzicht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
En dan doet Geel dat met 10 miljoen, door Wilkshire te halen, en andere goede aankopen te doen... Eigenlijk wonderwel hoe goed hij het doet...
"GEELEXIT"
Ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heeft hij geen tijd voor. Hij leidt namelijk al de vredesbesprekingen in het midden-oosten en is tevens vertrouwenspersoon van Obama. Wat overigens ook een PERSOONLIJKE vriend van hem is.
Daar kom jij telkens mee. Het is toch niet mijn werk om spelers te scouten en te polsen of ze eventueel haalbaar zijn? Het blijkt dat op de zogenaamde schaduwlijst voor de spitspositie louter spelers stonden die bijna niet tot zeker niet haalbaar bleken te zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Uhu. In een ideale wereld misschien. Noem jij even vier spelers op die voor in totaal 10 miljoen gehaald kunnen worden en er direct zullen staan.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef Doublepain het volgende:
van Geel heeft het prima gedaan bij Feyenoord, moet gewoon blijven. Ik zou gewoon afwachten ipv nu haasten
En Pelle werd ook uitgekotst in het begin, die Wilkshire speelt over 2 maanden gewoon weer hoe hij altijd speelde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit dus.
En van Geel kennende komt ie nog wel met iets op de proppen. De transfer window is nog 4 dagen open. Guidetti en Pelle kwamen ook pas de 31ste toch?
Uitgekotst? Hoe kom je daar nu bij dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En Pelle werd ook uitgekotst in het begin, die Wilkshire speelt over 2 maanden gewoon weer hoe hij altijd speelde.
Ja doeiquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Wilkshire kan echt niet door zijn gebrek aan snelheid, dit kan je in de eredivisie middenmoot nog verbloemen door kracht of inzicht.
Maar alles daarboven zal je anaal penetreren.
Alsof Depay enige last zal hebben van Wilkshire?
Hij kan er gewoon langs rennen.
Kazim-Kazim heeft niet tot nauwelijks in de spits gespeeld bij z'n vorige clubs. Hoe kan je hem dan beschouwen als spits? Z'n eerdere trainers hadden er zeker geen verstand van?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAHAHAHHA
Alleen Pelle kostte al 3,5 miljoen, gek. Dat was een mislukte spits (zie onze kazoemkazoem: ook een mislukte spits).
Middenvelder? Toornstra, koopje, 3,5 miljoen. Is maar zéér de vraag of hij het aan kan.
Buitenspeler? 2,5 miljoen, jeugdig talentje wat schijnbaar volgens iedereen nooit gekocht had mogen worden
Blijft 0,5 miljoen over voor een verdediger
WAT. EEN. GELUL.
En wat zou een haalbare, goede spits, die er meteen zal staan, moeten kosten denk je? Een vervanger halen voor Pellè kost je gewoon minimaal 4 a 5 miljoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Daar kom jij telkens mee. Het is toch niet mijn werk om spelers te scouten en te polsen of ze eventueel haalbaar zijn? Het blijkt dat op de zogenaamde schaduwlijst voor de spitspositie louter spelers stonden die bijna niet tot zeker niet haalbaar bleken te zijn.
Van Geel en de scouting hebben maanden de tijd gehad om haalbare spitsen te scouten en te polsen of ze naar Feyenoord wilden komen. Als elke optie financieel onhaalbaar lijkt dan heb je je huiswerk niet goed gedaan en heb je gefaald.
Voor Feyenoord was het gewoon een matig, overschat, egoistische Italiaantje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Uitgekotst? Hoe kom je daar nu bij dan?
quote:Martin van Geel wordt deze zomermaanden met argusogen bekeken door Feyenoord-supporters. De technisch directeur verdiende grof geld op de transfermarkt met de verkoop van Graziano Pellè, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat, maar slaagde er (nog) niet in om overtuigende vervangers binnen te halen.
Van Geel zegt zich te storen aan berichtgeving in de media. Hij zwijgt volgens VI voorlopig tegen journalisten. De technisch directeur ergerde zich onder meer aan Studio Sport, dat repte over een transfersom van 5 miljoen euro voor Bilal Basaçikoglu. Volgens Van Geel betaalde Feyenoord slechts de helft voor de aanvaller die overkwam van sc Heerenveen.
Behalve Basaçikoglu trok Feyenoord deze zomer Khalid Boulahrouz, Luke Wilkshire, Colin Kazim-Richards en Jens Toornstra aan. Alleen de laatste wordt unaniem als een versterking beschouwd. Over de anderen bestaat de nodige twijfel in Rotterdam-Zuid.
Loehansk
De return in de play-offs van de Europa League worden cruciaal voor Feyenoord en Van Geel. Mochten de Rotterdammers het morgen in de eigen Kuip niet redden tegen Zorja Loehansk, dan neemt de kans op een vertrek van Jordy Clasie flink toe. Bovendien is het afwachten of de gewenste aanwinsten Karim El Ahmadi en Bas Dost een transfer naar Feyenoord dan nog zien zitten. In de spannende dagen in aanloop naar de wedstrijd tegen Loehansk blijft Van Geel even buiten de spotlights. Het eerste duel in Oekraïne eindigde in 1-1.
Als je geen groepsfase EL haalt hoeft dat niet meer hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:15 schreef Happel het volgende:
[..]
En wat zou een haalbare, goede spits, die er meteen zal staan, moeten kosten denk je? Een vervanger halen voor Pellè kost je gewoon minimaal 4 a 5 miljoen.
Jonge talenten, zoals die Kroaat die laatst werd genoemd, worden ook voor dat soort bedragen verkocht. Dan blijven de ondermaatse spitsen zoals Muhren over. Dat moet je niet willen of maakt jou dat niet uit? Als er maar een spits staat op 1 september.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen Luhansk gaat denk ik bepalen wat Feyenoord nog op het transfermakt wil doen.
Wat zit iedereen toch te hameren op een spits. Hij scoort toch bijna iedere wedstrijd?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:15 schreef Happel het volgende:
[..]
En wat zou een haalbare, goede spits, die er meteen zal staan, moeten kosten denk je? Een vervanger halen voor Pellè kost je gewoon minimaal 4 a 5 miljoen.
Jonge talenten, zoals die Kroaat die laatst werd genoemd, worden ook voor dat soort bedragen verkocht. Dan blijven de ondermaatse spitsen zoals Muhren over. Dat moet je niet willen of maakt jou dat niet uit? Als er maar een spits staat op 1 september.
Dus het is onmogelijk om een betaalbare spits te halen die wat toevoegt? Pelle was de enige voetballer ter wereld die Feyenoord kon halen en die Feyenoord beter zou maken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Gister waren er nog een groot aantal vakken beschikbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe staat het met de kaartverkoop voor morgen? Kuip een beetje vol?
Zit wel wat in. Werd voor zijn eerste wedstrijd al bestempeld als miskoop. Zijn eerste 2 wedstrijden speelde hij ook echt dramatisch kan ik me nog herinneren. Na Ajax-thuis werd alles anders.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Uitgekotst? Hoe kom je daar nu bij dan?
Oh, daar heb ik echt niks van meegekregen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Werd voor zijn eerste wedstrijd al bestempeld als miskoop. Zijn eerste 2 wedstrijden speelde hij ook echt dramatisch kan ik me nog herinneren. Na Ajax-thuis werd alles anders.
Hou je mond maar gewoon.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:23 schreef erik013 het volgende:
Dus Dost-verhaal klopt niet? Van Geel gaat toch wel onder hele grote druk komen te staan als ie binnen een paar dagen geen goede spits haalt lijkt me. Nog even de crisis compleet maken straks door met 3-0 tegen Ajax op je bek te gaan en de pleuris breekt uit
Hoezo? Te Vrede gaat morgen gewoon scoren. Dat heeft ie tot nu toe bijna iedere wedstrijd gedaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:23 schreef erik013 het volgende:
Dus Dost-verhaal klopt niet? Van Geel gaat toch wel onder hele grote druk komen te staan als ie binnen een paar dagen geen goede spits haalt lijkt me. Nog even de crisis compleet maken straks door met 3-0 tegen op je bek te gaan en de pleuris breekt uit
Als groepsfase EL wordt gehaald, is al een hoop goedgemaakt en is een spits nog op tijd binnen. Zo niet is het te laat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:23 schreef erik013 het volgende:
Dus Dost-verhaal klopt niet? Van Geel gaat toch wel onder hele grote druk komen te staan als ie binnen een paar dagen geen goede spits haalt lijkt me. Nog even de crisis compleet maken straks door met 3-0 tegen Ajax op je bek te gaan en de pleuris breekt uit
Ik zie een patroonquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo? Te Vrede gaat morgen gewoon scoren. Dat heeft ie tot nu toe bijna iedere wedstrijd gedaan.
Den Haag
Heerenveen
Besiktas
Loehansk
Utreg...
Waarom? Dat lijkt me wel het minste wat verwacht mag worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als groepsfase EL wordt gehaald, is al een hoop goedgemaakt
Ach, voorlopig scoort ie bijna iedere wedstrijd. Zolang ie dat blijft doen is er weinig aan de hand lijkt me. Ja, wellicht mag ie een wat hoger rendement halen. Maar als we dat argument naar voren gaan halen dan kan ik nog wel een paar spellers opnoemen immers de statistieken wijzen dat wel uitquote:
Liever scoort hij iets minder en draagt hij wat meer bij aan de rest van het spelletje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, voorlopig scoort ie bijna iedere wedstrijd. Zolang ie dat blijft doen is er weinig aan de hand lijkt me. Ja, wellicht mag ie een wat hoger rendement halen. Maar als we dat argument naar voren gaan halen dan kan ik nog wel een paar spellers opnoemen immers de statistieken wijzen dat wel uit
Meer geluk dan wijsheid. Te Vrede komt voetballend tekort en is Feyenoord onwaardig. Hij houdt geen bal vast en is zo traag als dikke stront. Elke bal richting Te Vrede komt net zo hard weer terug. Lastig voetballen op die manier.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo? Te Vrede gaat morgen gewoon scoren. Dat heeft ie tot nu toe bijna iedere wedstrijd gedaan.
Den Haag
Heerenveen
Besiktas
Loehansk
Utreg...
Beetje het zelfde als Kiprich hé.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:31 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Meer geluk dan wijsheid. Te Vrede komt voetballend tekort en is Feyenoord onwaardig. Hij houdt geen bal vast en is zo traag als dikke stront. Elke bal richting Te Vrede komt net zo hard weer terug. Lastig voetballen op die manier.
Mitchell Te Vrede: De Tovenaar van Amstelveenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje het zelfde als Kiprich hé.
Ze zijn pas twee wedstrijden onderweg in de PL...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eerste goal van Pelle. Hopelijk lukt het hem ook om dit weekend in de PL te scoren, heeft -ie wel even nodig volgens mij.
Nee, dat soort clowneske dingen doen wij hier niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:40 schreef exile79 het volgende:
Gooit iemand er anders even een polletje in wat betreft voor of tegen van Geel?
Beetje de trommel in de Kuip zeg maar?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:41 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Nee, dat soort clowneske dingen doen wij hier niet.
Gescoord tegen een middenmotor in de 2de klasse van Engeland, dat is ook zijn niveau.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eerste goal van Pelle. Hopelijk lukt het hem ook om dit weekend in de PL te scoren, heeft -ie wel even nodig volgens mij.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mitchell Te Vrede: De Tovenaar van Amstelveen
El Ahmadi = geen restwaarde en scorend vermogen, en al 2 goede spelers op zijn positie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Als Dost en El Ahmadi komen heeft Van Geel het gewoon goed gedaan deze transferperiode.
Ik begrijp alleen niet dat ik al een aantal keren voorbij heb zien komen dat hun komst mede afhangt van het resultaat morgen tegen Luhansk.
Van Dost kan ik me dat nog wel voorstellen, en ook wat betreft het blijven van Clasie, maar ik las in de regionale krant maandag al dat El Ahmadi en Feyenoord al persoonlijk rond waren met elkaar. Dan lijkt me niet dat dat nog afhangt van eventuele EL kwalificatie.
Klopt, maar hij heeft nog absoluut niet weten te overtuigen daar. Er is wel veel vertrouwen in hem door de supporters van the Saints zo te lezen. Ze zijn ook erg positief over Koeman tot nog toe.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zijn pas twee wedstrijden onderweg in de PL...
jippiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:43 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Gescoord tegen een middenmotor in de 2de klasse van Engeland, dat is ook zijn niveau.
jippiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:43 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
El Ahmadi = geen restwaarde en scorend vermogen, en al 2 goede spelers op zijn positie.
Dus nee.
Dat is waar. Goede post. Kan er gewoon flink van balen dat we na de kleine leegloop deze zomer geen echte goede spits hebben binnen gehaald. Maar dat moet ook niet tegen elke prijs idd. Had gewoon op een leuke verrassing gehoopt. Maar wat niet is kan nog komen. Tot 1 september houd ik hoop al is dat waarschijnlijk valse hoop.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]!
Ach ja. Het enige dat ik wil zeggen is dat het niet heel erg hoeft te zijn als je een spits hebt die niet mee voetbalt. Je moet alleen zorgen dat je middenveld op orde is. De voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als spits genoeg in trapt. Vooralsnog lijkt Te Vrede daar aan te voldoen.
Voetballend is het inderdaad niet veel, but who cares als ie blijft scoren? Mij niet hoor. Des te meer reden om het zwalkende middenveld te verstevigen. Er van uitgaande dat Clasie nog vertrekt heb je mijn inzien niet voldoende aan alleen Toornstra. Een Vilhena laat het bijvoorbeeld nog helemaal niet zien.
Misschien moet Geel zich daar op richten want met een Dost is het ook geen zekerheid dat het allemaal goed zal komen. Daar komt nog eens bij dat die Dost een flink salaris eist en ons gewoon hoe dan ook een flinke slok geld gaat kosten.
Als je je er te degen van bewust bent waar we vandaan komen mag je eigenlijk blij zijn dat je staat waar je nu staat. En als dat met een iets minder goed voetballende spits is, so be it. Financieel gezond, dat was het credo de afgelopen 4 jaar. En nu dat bijna bewerkstelligd is door Gudde & co is het laatste wat Feyenoord moet doen flink geld uitgeven voor te dure spitsen.
quote:Feyenoord doet supporters het klemmende verzoek het team donderdagavond rond en tijdens de wedstrijd tegen FC Zorya Luhansk alleen op positieve en toegestane manieren te steunen. De club benadrukt daarbij nog maar eens vooral geen vuurwerk of fakkels te ontsteken en zich te onthouden van kwetsende spreekkoren en ander wangedrag. Dit om te voorkomen dat de cruciale wedstrijd - waarin Feyenoord de groepsfase van de Europa League kan bereiken - tot nieuwe boetes en/of andere strafmaatregelen van de UEFA leidt, waardoor Feyenoord ernstig wordt benadeeld.
Feyenoord voelt zich genoodzaakt tot de oproep nadat de club vorige week flink werd bestraft door de UEFA, naar aanleiding van door de voetbalbond geconstateerd wangedrag tijdens de Europese thuiswedstrijd van 30 juli j.l. tegen Besiktas. De club kreeg een boete van liefst ¤ 45.000,-. Bovendien mogen er van de UEFA donderdag geen supporters plaatsnemen op de vakken E en EE.
Afgelopen weekend konden rond de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht nog eens twee mensen worden aangehouden van wie op basis van videobeelden vast staat dat zij zich tijdens de wedstrijd tegen Besiktas hebben misdragen. Het aantal aanhoudingen naar aanleiding van wangedrag rond de thuiswedstrijd tegen Besiktas staat daarmee nu op vijftien. Betrokkenen hebben allen een stadionverbod gekregen. Bovendien zal Feyenoord, zoals in het verleden ook al meermalen is gelukt, deze mensen aansprakelijk stellen voor zowel de door de UEFA opgelegde geldboete alsmede overige schade.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-08-2014 om 12:59:10Colin Kazim-Richards is fysiek in orde, maar de verwachting is dat hij pas zondag tegen Twente bij de wedstrijdselectie zit. [VI] #Feyenoord reageer retweet
HMFout?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:14 schreef De_Pel het volgende:
HMF, neem je pilletjes eens en ga eens in een hoekje zitten wachten tot je weer enigszins normaal kunt doen. Je was altijd wel een toffe user maar momenteel lijk je nogal in een storende psychose vast te hangen. Droeviger nog dan de Geel-out-huillies hier.
Waarschijnlijk aanwezig tegen FC Twente, dat valt me eerlijk gezegd nog mee.quote:
Dit is triest. Heel triest.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:17 schreef Seam het volgende:
Poll: Van Geel, Voor of Tegen?
• Voor
• Tegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ligt eraan of we Europa league halen. Anders een heel jaar weer voor niets gevoetbald.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:17 schreef Seam het volgende:
• Voor
• Tegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Het is de verwachting hè. Kan natuurlijk altijd nog wat later wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aanwezig tegen FC Twente, dat valt me eerlijk gezegd nog mee.
Had hem pas half september wedstrijdfit verwacht ofzo.
vind het van weinig vertrouwen spreken dat ie niet eens op de bank zit om eventueel iets te forceren in de slotfase donderdag...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aanwezig tegen FC Twente, dat valt me eerlijk gezegd nog mee.
Had hem pas half september wedstrijdfit verwacht ofzo.
4 miljoen extra inkomsten minimaal he.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen Luhansk gaat denk ik bepalen wat Feyenoord nog op het transfermakt wil doen.
Maakt ook echt geen flikker uit. Ofie nou donderdag begint op de bank of zondag.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:19 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
vind het van weinig vertrouwen spreken dat ie niet eens op de bank zit om eventueel iets te forceren in de slotfase donderdag...
donderdag is belangrijker dan zondag...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maakt ook echt geen flikker uit. Ofie nou donderdag begint op de bank of zondag.
Nou nou verassend zou dat zijn zeg.
Donderstraal toch lekker op met je simplistische pollquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:17 schreef Seam het volgende:
• Voor
• Tegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Sterker nog, als hij niet opschiet verlies je de komende 2,5 week 3 keer, en verspil je met wat pech gelijk voor 2 seizoenen Europees voetbal. Het zou toch ook fijn zijn als ze een beetje ingespeeld raken namenlijk. Als je uit de eerste 6 competitiewedstrijden al meer dan 10 verliespunten pakt ben je niet echt hard op weg naar een top 4 positie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ligt eraan of we Europa league halen. Anders een heel jaar weer voor niets gevoetbald.
Oh, dat besef heb je dan dus toch wel...?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4 miljoen extra inkomsten minimaal he.
Ik wist niet dat Geel op het veld staatquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ligt eraan of we Europa league halen. Anders een heel jaar weer voor niets gevoetbald.
Beetje jammer Happie. Ook jij ziet wel in dat HMF zich momenteel als een alle kanten in de rondte slaande debiel gedraagt.quote:
Boszbeleid. Boszbeleid everywhere.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:20 schreef De_Pel het volgende:
Wat ik overigens werkelijk niet begrijp: in situaties als deze kun je simpelweg gaan kansrekenen. De kans dat je de EL haalt lag bij voorbaat al gewoon, pak hem beet, 40% hoger als je een enkele echte versterking haalt. De EL levert je aan startpremies + recettes zeker 3 a 4 miljoen euro op, met eventuele winstpremies richting de 5. Daarnaast schat ik de waarde voor de ontwikkeling van enkele spelers, de uitstraling naar aanwinsten en de sponsorwaarde van het merk Feyenoord op zeker enkele miljoenen. Kortom; het halen van tijdige versterkingen heeft een boekwaarde van enkele miljoenen. Hoeveel denkt Van Geel dan te kunnen afdingen door te wachten? Net zoals het gokken is met miljoenen die je niet hebt als je overbetaald, is het afwachten ook risicovol.
Dat is niet wat ik zeg droeftoeter. Je gebrek aan nuance, elke vorm van begrijpend lezen en inzicht is schrijnend.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boszbeleid. Boszbeleid everywhere.
"ALS we CL halen is de spelergroep betaald"
"ALS we EL halen is de spits betaald"
Dit. Nooit. Meer.
Dit was een onzinberichtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:27 schreef TLC het volgende:
Reis je naar Nice om Cvitanich te zien speelt ie niet
Ga toch weg man.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Wordt morgen gewoon een lastige zaak. Geen tegendoelpunt krijgen is noodzaak, anders slaat de paniek weer toe. Hierdoor zal het elftal wel weer als verlamd spelen, en dus juist tegen een tegendoelpunt aanlopen.
Overigens zou het morgen ook lastig worden met Bas Dost in de spits en El Ahmadi en Toornstra op het middenveld.
dat is feitelijk wel wat je zegt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg droeftoeter. Je gebrek aan nuance, elke vorm van begrijpend lezen en inzicht is schrijnend.
Ik ben niet anders van hem gewend. Je kan er voor kiezen om er over heen te lezen of je er aan te irriteren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beetje jammer Happie. Ook jij ziet wel in dat HMF zich momenteel als een alle kanten in de rondte slaande debiel gedraagt.
Leuke binnenkomer, maar wat is je punt?quote:
Gelukkig val ik in het echt mee hè.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben niet anders van hem gewend. Je kan er voor kiezen om er over heen te lezen of je er aan te irriteren.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boszbeleid. Boszbeleid everywhere.
"ALS we CL halen is de spelergroep betaald"
"ALS we EL halen is de spits betaald"
Dit. Nooit. Meer.
bizar weinig eigenlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Kleine 30000 kaarten verkocht voor morgen.
Donderdag is dan ook een klotedag.quote:
Woensdag is een prima dag, dan zou ik zeker komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is al eeuwen woensdag of donderdag. Mag Geen excuus zijn.
En er staat ook nog eens een kloteteam op het veld dat al weken klotespel en een klotementaliteit laat zienquote:
Wie weet speelt allahkazam gewoonquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:19 schreef Cara het volgende:
Mag je verbaast zijn dat iemand die sinds Februari niet gevoetbald heeft 3 weken na zijn transfer niet in aanmerking komt voor een wissel?
Haha ajaxpubliekquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:21 schreef erik013 het volgende:
[..]
En er staat ook nog eens een kloteteam op het veld dat al weken klotespel en een klotementaliteit laat zien
Als dat redenen zijn om niet te gaan, zou er geen hond meer in de Kuip zitten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:21 schreef erik013 het volgende:
[..]
En er staat ook nog eens een kloteteam op het veld dat al weken klotespel en een klotementaliteit laat zien
Kap eens met die kankerirritante naamsverbasteringen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie weet speelt allahkazam gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |