Precies, en dan ben je een jaar verder en zijn er misschien wel talenten die er klaar voor zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:58 schreef Happel het volgende:
Met 10 miljoen om te winkelen kan Van Geel niet zo veel. Zeker gezien de posities die versterkt dienen te worden. In dat opzicht vind ik het wel te rechtvaardigen dat ze aankomen met Wilkshire, Kazim Kazim en Boulahrouz.
Drie 'ervaren' spelers die de eventuele ontstane gaten kunnen opvullen. Dan kan dat budget weer gebruikt voor investeringen in de toekomst.
Uhu. In een ideale wereld misschien. Noem jij even vier spelers op die voor in totaal 10 miljoen gehaald kunnen worden en er direct zullen staan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Onzin. Spelers kopen met een lege portemonnee is lastig. Met 10 mln moet je een spits, middenvelder, buitenspeler en een verdediger kunnen halen. Alleen die spits ontbreekt nog.
HAHAHAHAHAAHAHAHHAquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Onzin. Spelers kopen met een lege portemonnee is lastig. Met 10 mln moet je een spits, middenvelder, buitenspeler en een verdediger kunnen halen. Alleen die spits ontbreekt nog.
Daar hadden we Muhren, Derijck en Swerts van kunnen halen. Bestuur tegen de muuhrquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
Blijft 0,5 miljoen over voor een verdediger
Daar heeft hij geen tijd voor. Hij leidt namelijk al de vredesbesprekingen in het midden-oosten en is tevens vertrouwenspersoon van Obama. Wat overigens ook een PERSOONLIJKE vriend van hem is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Je moet Technisch Directeur worden HMF.
Wilkshire kan echt niet door zijn gebrek aan snelheid, dit kan je in de eredivisie middenmoot nog verbloemen door kracht of inzicht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
En dan doet Geel dat met 10 miljoen, door Wilkshire te halen, en andere goede aankopen te doen... Eigenlijk wonderwel hoe goed hij het doet...
"GEELEXIT"
Ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heeft hij geen tijd voor. Hij leidt namelijk al de vredesbesprekingen in het midden-oosten en is tevens vertrouwenspersoon van Obama. Wat overigens ook een PERSOONLIJKE vriend van hem is.
Daar kom jij telkens mee. Het is toch niet mijn werk om spelers te scouten en te polsen of ze eventueel haalbaar zijn? Het blijkt dat op de zogenaamde schaduwlijst voor de spitspositie louter spelers stonden die bijna niet tot zeker niet haalbaar bleken te zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Uhu. In een ideale wereld misschien. Noem jij even vier spelers op die voor in totaal 10 miljoen gehaald kunnen worden en er direct zullen staan.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef Doublepain het volgende:
van Geel heeft het prima gedaan bij Feyenoord, moet gewoon blijven. Ik zou gewoon afwachten ipv nu haasten
En Pelle werd ook uitgekotst in het begin, die Wilkshire speelt over 2 maanden gewoon weer hoe hij altijd speelde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit dus.
En van Geel kennende komt ie nog wel met iets op de proppen. De transfer window is nog 4 dagen open. Guidetti en Pelle kwamen ook pas de 31ste toch?
Uitgekotst? Hoe kom je daar nu bij dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En Pelle werd ook uitgekotst in het begin, die Wilkshire speelt over 2 maanden gewoon weer hoe hij altijd speelde.
Ja doeiquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:09 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Wilkshire kan echt niet door zijn gebrek aan snelheid, dit kan je in de eredivisie middenmoot nog verbloemen door kracht of inzicht.
Maar alles daarboven zal je anaal penetreren.
Alsof Depay enige last zal hebben van Wilkshire?
Hij kan er gewoon langs rennen.
Kazim-Kazim heeft niet tot nauwelijks in de spits gespeeld bij z'n vorige clubs. Hoe kan je hem dan beschouwen als spits? Z'n eerdere trainers hadden er zeker geen verstand van?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAHAHAHHA
Alleen Pelle kostte al 3,5 miljoen, gek. Dat was een mislukte spits (zie onze kazoemkazoem: ook een mislukte spits).
Middenvelder? Toornstra, koopje, 3,5 miljoen. Is maar zéér de vraag of hij het aan kan.
Buitenspeler? 2,5 miljoen, jeugdig talentje wat schijnbaar volgens iedereen nooit gekocht had mogen worden
Blijft 0,5 miljoen over voor een verdediger
WAT. EEN. GELUL.
En wat zou een haalbare, goede spits, die er meteen zal staan, moeten kosten denk je? Een vervanger halen voor Pellè kost je gewoon minimaal 4 a 5 miljoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Daar kom jij telkens mee. Het is toch niet mijn werk om spelers te scouten en te polsen of ze eventueel haalbaar zijn? Het blijkt dat op de zogenaamde schaduwlijst voor de spitspositie louter spelers stonden die bijna niet tot zeker niet haalbaar bleken te zijn.
Van Geel en de scouting hebben maanden de tijd gehad om haalbare spitsen te scouten en te polsen of ze naar Feyenoord wilden komen. Als elke optie financieel onhaalbaar lijkt dan heb je je huiswerk niet goed gedaan en heb je gefaald.
Voor Feyenoord was het gewoon een matig, overschat, egoistische Italiaantje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Uitgekotst? Hoe kom je daar nu bij dan?
quote:Martin van Geel wordt deze zomermaanden met argusogen bekeken door Feyenoord-supporters. De technisch directeur verdiende grof geld op de transfermarkt met de verkoop van Graziano Pellè, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat, maar slaagde er (nog) niet in om overtuigende vervangers binnen te halen.
Van Geel zegt zich te storen aan berichtgeving in de media. Hij zwijgt volgens VI voorlopig tegen journalisten. De technisch directeur ergerde zich onder meer aan Studio Sport, dat repte over een transfersom van 5 miljoen euro voor Bilal Basaçikoglu. Volgens Van Geel betaalde Feyenoord slechts de helft voor de aanvaller die overkwam van sc Heerenveen.
Behalve Basaçikoglu trok Feyenoord deze zomer Khalid Boulahrouz, Luke Wilkshire, Colin Kazim-Richards en Jens Toornstra aan. Alleen de laatste wordt unaniem als een versterking beschouwd. Over de anderen bestaat de nodige twijfel in Rotterdam-Zuid.
Loehansk
De return in de play-offs van de Europa League worden cruciaal voor Feyenoord en Van Geel. Mochten de Rotterdammers het morgen in de eigen Kuip niet redden tegen Zorja Loehansk, dan neemt de kans op een vertrek van Jordy Clasie flink toe. Bovendien is het afwachten of de gewenste aanwinsten Karim El Ahmadi en Bas Dost een transfer naar Feyenoord dan nog zien zitten. In de spannende dagen in aanloop naar de wedstrijd tegen Loehansk blijft Van Geel even buiten de spotlights. Het eerste duel in Oekraïne eindigde in 1-1.
Als je geen groepsfase EL haalt hoeft dat niet meer hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:15 schreef Happel het volgende:
[..]
En wat zou een haalbare, goede spits, die er meteen zal staan, moeten kosten denk je? Een vervanger halen voor Pellè kost je gewoon minimaal 4 a 5 miljoen.
Jonge talenten, zoals die Kroaat die laatst werd genoemd, worden ook voor dat soort bedragen verkocht. Dan blijven de ondermaatse spitsen zoals Muhren over. Dat moet je niet willen of maakt jou dat niet uit? Als er maar een spits staat op 1 september.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen Luhansk gaat denk ik bepalen wat Feyenoord nog op het transfermakt wil doen.
Wat zit iedereen toch te hameren op een spits. Hij scoort toch bijna iedere wedstrijd?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:15 schreef Happel het volgende:
[..]
En wat zou een haalbare, goede spits, die er meteen zal staan, moeten kosten denk je? Een vervanger halen voor Pellè kost je gewoon minimaal 4 a 5 miljoen.
Jonge talenten, zoals die Kroaat die laatst werd genoemd, worden ook voor dat soort bedragen verkocht. Dan blijven de ondermaatse spitsen zoals Muhren over. Dat moet je niet willen of maakt jou dat niet uit? Als er maar een spits staat op 1 september.
Dus het is onmogelijk om een betaalbare spits te halen die wat toevoegt? Pelle was de enige voetballer ter wereld die Feyenoord kon halen en die Feyenoord beter zou maken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Gister waren er nog een groot aantal vakken beschikbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe staat het met de kaartverkoop voor morgen? Kuip een beetje vol?
Zit wel wat in. Werd voor zijn eerste wedstrijd al bestempeld als miskoop. Zijn eerste 2 wedstrijden speelde hij ook echt dramatisch kan ik me nog herinneren. Na Ajax-thuis werd alles anders.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Uitgekotst? Hoe kom je daar nu bij dan?
Oh, daar heb ik echt niks van meegekregen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Werd voor zijn eerste wedstrijd al bestempeld als miskoop. Zijn eerste 2 wedstrijden speelde hij ook echt dramatisch kan ik me nog herinneren. Na Ajax-thuis werd alles anders.
Hou je mond maar gewoon.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:23 schreef erik013 het volgende:
Dus Dost-verhaal klopt niet? Van Geel gaat toch wel onder hele grote druk komen te staan als ie binnen een paar dagen geen goede spits haalt lijkt me. Nog even de crisis compleet maken straks door met 3-0 tegen Ajax op je bek te gaan en de pleuris breekt uit
Hoezo? Te Vrede gaat morgen gewoon scoren. Dat heeft ie tot nu toe bijna iedere wedstrijd gedaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:23 schreef erik013 het volgende:
Dus Dost-verhaal klopt niet? Van Geel gaat toch wel onder hele grote druk komen te staan als ie binnen een paar dagen geen goede spits haalt lijkt me. Nog even de crisis compleet maken straks door met 3-0 tegen op je bek te gaan en de pleuris breekt uit
Als groepsfase EL wordt gehaald, is al een hoop goedgemaakt en is een spits nog op tijd binnen. Zo niet is het te laat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:23 schreef erik013 het volgende:
Dus Dost-verhaal klopt niet? Van Geel gaat toch wel onder hele grote druk komen te staan als ie binnen een paar dagen geen goede spits haalt lijkt me. Nog even de crisis compleet maken straks door met 3-0 tegen Ajax op je bek te gaan en de pleuris breekt uit
Ik zie een patroonquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo? Te Vrede gaat morgen gewoon scoren. Dat heeft ie tot nu toe bijna iedere wedstrijd gedaan.
Den Haag
Heerenveen
Besiktas
Loehansk
Utreg...
Waarom? Dat lijkt me wel het minste wat verwacht mag worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als groepsfase EL wordt gehaald, is al een hoop goedgemaakt
Ach, voorlopig scoort ie bijna iedere wedstrijd. Zolang ie dat blijft doen is er weinig aan de hand lijkt me. Ja, wellicht mag ie een wat hoger rendement halen. Maar als we dat argument naar voren gaan halen dan kan ik nog wel een paar spellers opnoemen immers de statistieken wijzen dat wel uitquote:
Liever scoort hij iets minder en draagt hij wat meer bij aan de rest van het spelletje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, voorlopig scoort ie bijna iedere wedstrijd. Zolang ie dat blijft doen is er weinig aan de hand lijkt me. Ja, wellicht mag ie een wat hoger rendement halen. Maar als we dat argument naar voren gaan halen dan kan ik nog wel een paar spellers opnoemen immers de statistieken wijzen dat wel uit
Meer geluk dan wijsheid. Te Vrede komt voetballend tekort en is Feyenoord onwaardig. Hij houdt geen bal vast en is zo traag als dikke stront. Elke bal richting Te Vrede komt net zo hard weer terug. Lastig voetballen op die manier.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo? Te Vrede gaat morgen gewoon scoren. Dat heeft ie tot nu toe bijna iedere wedstrijd gedaan.
Den Haag
Heerenveen
Besiktas
Loehansk
Utreg...
Beetje het zelfde als Kiprich hé.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:31 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Meer geluk dan wijsheid. Te Vrede komt voetballend tekort en is Feyenoord onwaardig. Hij houdt geen bal vast en is zo traag als dikke stront. Elke bal richting Te Vrede komt net zo hard weer terug. Lastig voetballen op die manier.
Mitchell Te Vrede: De Tovenaar van Amstelveenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje het zelfde als Kiprich hé.
Ze zijn pas twee wedstrijden onderweg in de PL...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eerste goal van Pelle. Hopelijk lukt het hem ook om dit weekend in de PL te scoren, heeft -ie wel even nodig volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |