Het is de verwachting hè. Kan natuurlijk altijd nog wat later wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aanwezig tegen FC Twente, dat valt me eerlijk gezegd nog mee.
Had hem pas half september wedstrijdfit verwacht ofzo.
vind het van weinig vertrouwen spreken dat ie niet eens op de bank zit om eventueel iets te forceren in de slotfase donderdag...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aanwezig tegen FC Twente, dat valt me eerlijk gezegd nog mee.
Had hem pas half september wedstrijdfit verwacht ofzo.
4 miljoen extra inkomsten minimaal he.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen Luhansk gaat denk ik bepalen wat Feyenoord nog op het transfermakt wil doen.
Maakt ook echt geen flikker uit. Ofie nou donderdag begint op de bank of zondag.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:19 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
vind het van weinig vertrouwen spreken dat ie niet eens op de bank zit om eventueel iets te forceren in de slotfase donderdag...
donderdag is belangrijker dan zondag...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maakt ook echt geen flikker uit. Ofie nou donderdag begint op de bank of zondag.
Nou nou verassend zou dat zijn zeg.
Donderstraal toch lekker op met je simplistische pollquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:17 schreef Seam het volgende:
Poll: Van Geel, Voor of Tegen?
• Voor
• Tegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Sterker nog, als hij niet opschiet verlies je de komende 2,5 week 3 keer, en verspil je met wat pech gelijk voor 2 seizoenen Europees voetbal. Het zou toch ook fijn zijn als ze een beetje ingespeeld raken namenlijk. Als je uit de eerste 6 competitiewedstrijden al meer dan 10 verliespunten pakt ben je niet echt hard op weg naar een top 4 positie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ligt eraan of we Europa league halen. Anders een heel jaar weer voor niets gevoetbald.
Oh, dat besef heb je dan dus toch wel...?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4 miljoen extra inkomsten minimaal he.
Ik wist niet dat Geel op het veld staatquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ligt eraan of we Europa league halen. Anders een heel jaar weer voor niets gevoetbald.
Beetje jammer Happie. Ook jij ziet wel in dat HMF zich momenteel als een alle kanten in de rondte slaande debiel gedraagt.quote:
Boszbeleid. Boszbeleid everywhere.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:20 schreef De_Pel het volgende:
Wat ik overigens werkelijk niet begrijp: in situaties als deze kun je simpelweg gaan kansrekenen. De kans dat je de EL haalt lag bij voorbaat al gewoon, pak hem beet, 40% hoger als je een enkele echte versterking haalt. De EL levert je aan startpremies + recettes zeker 3 a 4 miljoen euro op, met eventuele winstpremies richting de 5. Daarnaast schat ik de waarde voor de ontwikkeling van enkele spelers, de uitstraling naar aanwinsten en de sponsorwaarde van het merk Feyenoord op zeker enkele miljoenen. Kortom; het halen van tijdige versterkingen heeft een boekwaarde van enkele miljoenen. Hoeveel denkt Van Geel dan te kunnen afdingen door te wachten? Net zoals het gokken is met miljoenen die je niet hebt als je overbetaald, is het afwachten ook risicovol.
Dat is niet wat ik zeg droeftoeter. Je gebrek aan nuance, elke vorm van begrijpend lezen en inzicht is schrijnend.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boszbeleid. Boszbeleid everywhere.
"ALS we CL halen is de spelergroep betaald"
"ALS we EL halen is de spits betaald"
Dit. Nooit. Meer.
Dit was een onzinberichtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:27 schreef TLC het volgende:
Reis je naar Nice om Cvitanich te zien speelt ie niet
Ga toch weg man.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Wordt morgen gewoon een lastige zaak. Geen tegendoelpunt krijgen is noodzaak, anders slaat de paniek weer toe. Hierdoor zal het elftal wel weer als verlamd spelen, en dus juist tegen een tegendoelpunt aanlopen.
Overigens zou het morgen ook lastig worden met Bas Dost in de spits en El Ahmadi en Toornstra op het middenveld.
dat is feitelijk wel wat je zegt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg droeftoeter. Je gebrek aan nuance, elke vorm van begrijpend lezen en inzicht is schrijnend.
Ik ben niet anders van hem gewend. Je kan er voor kiezen om er over heen te lezen of je er aan te irriteren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beetje jammer Happie. Ook jij ziet wel in dat HMF zich momenteel als een alle kanten in de rondte slaande debiel gedraagt.
Leuke binnenkomer, maar wat is je punt?quote:
Gelukkig val ik in het echt mee hè.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben niet anders van hem gewend. Je kan er voor kiezen om er over heen te lezen of je er aan te irriteren.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boszbeleid. Boszbeleid everywhere.
"ALS we CL halen is de spelergroep betaald"
"ALS we EL halen is de spits betaald"
Dit. Nooit. Meer.
bizar weinig eigenlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Kleine 30000 kaarten verkocht voor morgen.
Donderdag is dan ook een klotedag.quote:
Woensdag is een prima dag, dan zou ik zeker komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is al eeuwen woensdag of donderdag. Mag Geen excuus zijn.
En er staat ook nog eens een kloteteam op het veld dat al weken klotespel en een klotementaliteit laat zienquote:
Wie weet speelt allahkazam gewoonquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:19 schreef Cara het volgende:
Mag je verbaast zijn dat iemand die sinds Februari niet gevoetbald heeft 3 weken na zijn transfer niet in aanmerking komt voor een wissel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |