AH dat dacht ik zelfs alquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit jaar bedoelen jullie? Dat was niet met Lech Poznan maar met Legia Warsaw
Dat is ook wat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Dank John Goossens voor je magistrale wedstrijdjes. Het ga je goed.
[ afbeelding ]
http://www.feyenoord.nl/n(...)n-goossens-ontbonden
Mooi, zijn we mooi vanaf. Kosten worden weer wat gedrukt en een komst van El Ahmadi is nu geen overbodige luxe meer.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie de link Ahmadi > Goossens niet echt. Eigenlijk totaal niet. Alles behalve eigenlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mooi, zijn we mooi vanaf. Kosten worden weer wat gedrukt en een komst van El Ahmadi is nu geen overbodige luxe meer.
Mooi, dat is één.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Goossens wordt gezien als middenvelder én buitenspeler.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie de link Ahmadi > Goossens niet echt. Eigenlijk totaal niet. Alles behalve eigenlijk.
De eerste helft tegen Besiktas had ik nog goede hoop dat het wat zou worden met die jongen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mooi, dat is één.
Nu minimaal Verhoek nog kwijt zien te raken.
Geen extra overbodige middenvelder, beetje doordenken is lastig he?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie de link Ahmadi > Goossens niet echt. Eigenlijk totaal niet. Alles behalve eigenlijk.
Ja, maar dat is Ahmadi toch niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goossens wordt gezien als middenvelder én buitenspeler.
O.a. een alternatief voor Vilhena.
Goossens is linksback, linkshalf en linksvoor. Geen middenvelder.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geen extra overbodige middenvelder, beetje doordenken is lastig he?
Positive thinking.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ontbonden klinkt anders dan afgekocht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Wel als je Ahmadi wil halen ipv Goossens. Plek van Clasie is al dubbelbezet namelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geen extra overbodige middenvelder, beetje doordenken is lastig he?
El Ahmadi is toch ook een alternatief voor Vilhena?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is Ahmadi toch niet?Of ik zie het gewoon niet, kan ook hoor.
Praktisch hetzelde. Daar bespaar je echt geen euro op hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ontbonden klinkt anders dan afgekocht.
Als dat zo is....Geel
El Ahmadi zie ik niet als alternatief voor Vilhena. El Ahmadi kan op plekje van Immers nu (dus niet 10 maar rechtshalf) of op Clasie's plekkie. Lijkt mij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij is toch ook een alternatief voor Vilhena?
Afkopen is toch het salaris tot einde contract in 1 keer aftikken en ontbonden stem je overeen dat dat niet gebeurt?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Praktisch hetzelde. Daar bespaar je echt geen euro op hoorJa, de reiskostenvergoeding en dergelijke.
ontbinden zou betere voorwaarden voor de club kunnen betekenen. Denk aan een halfjaar salaris oid Ipv het hele jaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Praktisch hetzelde. Daar bespaar je echt geen euro op hoorJa, de reiskostenvergoeding en dergelijke.
Volgens mij is het hetzelfde. Er zal wel een vergoeding aan te pas komen, maar die zal wellicht ook afhangen van de snelheid waarmee Goossens een nieuwe club vind.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Afkopen is toch het salaris tot einde contract in 1 keer aftikken en ontbonden stem je overeen dat dat niet gebeurt?
In de voetballerij worden haast geen contracten ontbonden joh in dit soort gevallen. Hooguit met een regeling dat zijn salaris wordt bijgevuld door Feyenoord als hij elders minder gaat verdienen, maar zelfs dat vaak niet (zie Been en Sissy die gewoon dubbele salarissen ontvingen bij hun nieuwe club, al had ik dat als ik Mario was ook gedaan).quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Afkopen is toch het salaris tot einde contract in 1 keer aftikken en ontbonden stem je overeen dat dat niet gebeurt?
Ja dat zou misschien heel toevalliger per ongelijk waarschijnlijk eventueel wel zo kunnen zijn. Misschien. Maar laten we vooral alles in het voordeel van van Geel uitleggen héquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ontbinden zou betere voorwaarden voor de club kunnen betekenen. Denk aan een halfjaar salaris oid Ipv het hele jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |