Nee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:17 schreef Tchock het volgende:
Muhren naar AZ. Was die niet bij Feyenoord in beeld?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:10 schreef Caland het volgende:
Armenteros naar Willem II.
Zal je zien dat hij daar de sterren van de hemel speelt.
KK VAN GEEL
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:21 schreef Grifte het volgende:
Wij zijn alleen geïnteresseerd in muren waar het bestuur tegen moet
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:21 schreef Grifte het volgende:
Wij zijn alleen geïnteresseerd in muren waar het bestuur tegen moet
#viesdikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:21 schreef Caland het volgende:
http://instagram.com/p/sNbfbIx4W6/
Vuile vieze papzak dat 'ie is.
Retry is al jaren fan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
#viesdik
Even serieus he. Deze nigger gaat er meer dan 20 maken als er geen andere spits komt.
Ik heb echt geen flauw idee wat voor speler het is. Kan me vaag herinneren dat het bij Turkije altijd een wat lompe, onbehouden vleugelspeler was zonder echt de kwaliteiten daarvoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
#viesdik
Even serieus he. Deze nigger gaat er meer dan 20 maken als er geen andere spits komt.
Niets is beter dan Sanna, Sanna was baas.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn wijf is beter dan die van John en Graziano. Elk jaar krijgt onze spits een nóg beter wijf.
Ik heb nog steeds een zwak voor Sanna. Met die kikkerogen van d'rquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn wijf is beter dan die van John en Graziano. Elk jaar krijgt onze spits een nóg beter wijf.
Komt natuurlijk omdat hij eigenlijk in de spits hoorde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat voor speler het is. Kan me vaag herinneren dat het bij Turkije altijd een wat lompe, onbehouden vleugelspeler was zonder echt de kwaliteiten daarvoor.
40-45% van de tijd stoned als een garnaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een zwak voor Sanna. Met die kikkerogen van d'r
Vrouwen die hash roken worden kk geil mattie. Had die Sjon goed bekeken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
40-45% van de tijd stoned als een garnaal.
O nee.
Maar effe serieus, dat wijf ging toch een aantal keer mee in de bus naar uitpotten enzo?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrouwen die hash roken worden kk geil mattie. Had die Sjon goed bekeken.
Heeft ze een keer gedaan meen ik. Stond ook gewoon langs het veld bij de training voor de klassieker. Toen het nog op varkenoord was (quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar effe serieus, dat wijf ging toch een aantal keer mee in de bus naar uitpotten enzo?
Dat is wel baas
Ze waren op. Dus ben vanmorgen maar voor de metro gegaan.quote:
Wel een iets leukere krant. Hopelijk komt er niet al te veel spitspulp bij nu ze samengaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze waren op. Dus ben vanmorgen maar voor de metro gegaan.
Werd hier toevallig van de week nog genoemd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:17 schreef Tchock het volgende:
Muhren naar AZ. Was die niet bij Feyenoord in beeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |