Juist wel dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:30 schreef Toekito het volgende:
Kazim Kazim we hebben je schorsimg niet gezien
Is volgens mij gewoon een Arsenal fan die dit zegt.twitter:rlewisafc twitterde op woensdag 27-08-2014 om 17:06:59Some Arsenal transfer news: striker Chuba Akpom is set to go on loan to either Feyenoord or FC Twente. Good places to develop. #Eredivisie reageer retweet
vorige week niet. Ze worden nu pas wakker.quote:
Een 18-jarig jochie:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:34 schreef Fuszy het volgende:
Op Twitter gaat het gerucht over een Arsenal spits genaamd Chuba Akpom. Die zou uitgeleend worden aan Feyenoord of Twente. Ken dat hele ventje niet.Is volgens mij gewoon een Arsenal fan die dit zegt.twitter:rlewisafc twitterde op woensdag 27-08-2014 om 17:06:59Some Arsenal transfer news: striker Chuba Akpom is set to go on loan to either Feyenoord or FC Twente. Good places to develop. #Eredivisie reageer retweet
Waarom wordt bij elk transfergerucht mbt Feyenoord ook gelijk Fc Twente genoemd?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:34 schreef Fuszy het volgende:
Op Twitter gaat het gerucht over een Arsenal spits genaamd Chuba Akpom. Die zou uitgeleend worden aan Feyenoord of Twente. Ken dat hele ventje niet.Is volgens mij gewoon een Arsenal fan die dit zegt.twitter:rlewisafc twitterde op woensdag 27-08-2014 om 17:06:59Some Arsenal transfer news: striker Chuba Akpom is set to go on loan to either Feyenoord or FC Twente. Good places to develop. #Eredivisie reageer retweet
Kleine leugens, grote leugens, statistieken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lees die link ffkes zou ik zeggen, zo'n grote onzin is het niet.
Omdat beide clubs een prutser in de spits hebben staan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom wordt bij elk transfergerucht mbt Feyenoord ook gelijk Fc Twente genoemd?
quote:Akpom kwam tweemaal uit voor Engeland -16. Hij scoorde vijf doelpunten uit 13 interlands voor Engeland -17. Momenteel is hij actief bij Engeland -19, waar hij aan de lopende band scoort.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:46 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Chuba Akpom volgens wikipedia:
[..]
Op basis waarvan denk je dat dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef hhh38 het volgende:
1000x liever Dost dan die Akpom, geloof niet dat ie beter is dan Te Vrede of Kazim
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:01 schreef Divje het volgende:
Ik wacht nog even op nadere informatie van RetRy voor ik een gefundeerde mening kan vormen.
jippiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een brede neger, goede stats op FIFA en Football Manager, ik zeg halen.
/RetRy32
Muhren wordt toch ook afgeschreven omdat ie uit de jupiler league komt? Deze kerel heeft praktisch alleen maar gescoord bij jeugdteams en het is dus niet te zeggen of het een versterking is. Dost heeft zich al bewezen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat dan?
Heb je hem een seizoen zien gevolgd ofso?
Met Janmaat pakte het goed uit om een transfervrije speler te halen, met Goossens helaas niet.. middelmatige voetballer die ik mij alleen herinner door een paar goede vrije trappen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Zonde dat Goossens het niet waar heeft kunnen maken bij Feyenoord. Hopen dat hij een leuke ploeg vindt.
insgelijks heumeuquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
RTV Rijnmond denkt wel meer te weten.
Wie ben jij trouwens?
Ik vind je nu al een irritante kutuser
Hoezo? Wat is je bron dan? Lees tot dusverre niet meer dan vage geruchten van mensen waarvan het maar de vraag is hoe dicht ze bij het vuur zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |