En gekankerd dat er hier werd toen ik direct al riep dat het een diep-trieste "aanwinst" was johquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:25 schreef Caland het volgende:
Boulahrouz heeft vocht in zijn knie. Rutten verwacht hem pas na de komende interlandperiode terug bij de groep. #feyenoord
OH VERRASSEND
Dat er op jou gekankerd wordt is altijd te rechtvaardigen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En gekankerd dat er hier werd toen ik direct al riep dat het een diep-trieste "aanwinst" was joh
Ik ben blij dat die kerel weg is, en beter dit dan hem onder contract laten staan, maar dit is wel de zoveelste waar je dus geen cent voor krijgt, terwijl dat m.i. best mogelijk had geweest. Gaat steeds niet om kapitalen, maar waarom zou je Goossens geen tonnetje op kunnen leveren? Zelfde geld voor Verhoek: liever ontbinden dan houden, maar Geel komt wel erg moeilijk van ongewenste spelers af.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Dank John Goossens voor je magistrale wedstrijdjes. Het ga je goed.
[ afbeelding ]
http://www.feyenoord.nl/n(...)n-goossens-ontbonden
Linkshalf is geen positie op het middelveld? Wtf zeg jij nouquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Goossens is linksback, linkshalf en linksvoor. Geen middenvelder.
Je bent zelf kankerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat er op jou gekankerd wordt is altijd te rechtvaardigen.
Dit kan toch niet waar zijn...quote:Jan Dirk Stouten@JanDirkStouten·
Het lijkt er sterk op dat Feyenoord voor duel in Kiev niet op de hoogte was van schorsing Kazim. Toen bleef hij in Rotterdam om te trainen en te werken aan zijn herstel. Dat zei Van Geel tegen ons. Wat was er gebeurt als Kazim wel fit was geweest?
Waar. V. Geel kan alleen (leuke) bedragen vangen wanneer het spelers zijn die een goed seizoen hebben gehad. Vaak zie je bij andere clubs dat ze spelers die het (net) niet halen oppikken bij de topclubs.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die kerel weg is, en beter dit dan hem onder contract laten staan, maar dit is wel de zoveelste waar je dus geen cent voor krijgt, terwijl dat m.i. best mogelijk had geweest. Gaat steeds niet om kapitalen, maar waarom zou je Goossens geen tonnetje op kunnen leveren? Zelfde geld voor Verhoek: liever ontbinden dan houden, maar Geel komt wel erg moeilijk van ongewenste spelers af.
Dit ja. Die krijgt gewoon een half jaar salaris mee ofzo hoor, reken daar maar op.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Praktisch hetzelde. Daar bespaar je echt geen euro op hoorJa, de reiskostenvergoeding en dergelijke.
Wie is er verantwoordelijk bij een club om dit soort dingen na te kijken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef Cara het volgende:
Wat de shit
[..]
Dit kan toch niet waar zijn...Feyenoord
Ach ja...waar je je druk om kan maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef Cara het volgende:
Wat de shit
[..]
Haha, Kazim inbrengen in die uitwedstrijd en dan achteraf een regelementaire nederlaag aan de broek krijgen van 3-0.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef Cara het volgende:
Wat de shit
[..]
Tenzij je hem zegt dat als ie blijft, hij 9 maanden bij het 2e op de bank mag gaan zitten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit ja. Die krijgt gewoon een half jaar salaris mee ofzo hoor, reken daar maar op.
Daarom; al verkoop je zo'n speler voor 50.000 euro, dan nog bespaar je je waarschijnlijk ook een flinke som aan salariscompensatie.
Waar je je druk om kan maken? Als hij invalt lig je uit Europaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach ja...waar je je druk om kan maken.
Als. Het ligt in het verleden. Ontspan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Waar je je druk om kan maken? Als hij invalt lig je uit Europa
Nee dat is the way to go.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:59 schreef erik013 het volgende:
[..]
Tenzij je hem zegt dat als ie blijft, hij 9 maanden bij het 2e op de bank mag gaan zitten.
Hij moet zelf ook realistisch zijn en inzien dat het voor beide partijen beter is als ie vertrekt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee dat is the way to go.
Die speler heeft nooit iets misgedaan, dat is vragen om gezeik.
De UEFA geeft altijd schorsingen door voor een wedstrijd, dus dat zal hier ook wel gedaan zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef Cara het volgende:
Wat de shit
[..]
Lul nou toch niet zo stom. Noem nou eens 7 clubs op die een structureel betere selectie hebben? Die zijn er dus niet. We worden dit jaar geen kampioen en zullen het de kampioen ook vast niet moeilijk maken, maar we spelen gewoon voor plek 2-6. Dat gejank slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:36 schreef HulkHeld het volgende:
Het is dan ook echt te hopen dat we morgen doorgaan.. leuk dat v. Geel zo goed kan omspringen met zijn geld, maar met deze selectie speel je echt om plek 8. Als v. Geel nou eens de knip trekt en een goede spits aantrekt kunnen we weer eens echt een rol van betekenis gaan spelen. Verder is een nieuwe linksback ook geen overbodige luxe.. mijn hemel wat viel die Nelom tegen i.t.t. vorige jaren waarin hij
Daarnaast: mochten ze het bij Feyenoord op de een of andere (beschamende) manier niet weten, dan nog zou hij zoiets zelf moeten aangeven wanneer ie te horen krijgt dat ie bij de selectie zit?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De UEFA geeft altijd schorsingen door voor een wedstrijd, dus dat zal hier ook wel gedaan zijn
PSV en FC Twente hebben ook absoluut een betere selectie. Ook als Feyenoord zich nog versterkt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:09 schreef Peak het volgende:
[..]
Lul nou toch niet zo stom. Noem nou eens 7 clubs op die een structureel betere selectie hebben? Die zijn er dus niet. We worden dit jaar geen kampioen en zullen het de kampioen ook vast niet moeilijk maken, maar we spelen gewoon voor plek 2-6. Dat gejank slaat echt nergens op.
Denken dat Bas van Noortwijk dit niet gewoon weet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:11 schreef erik013 het volgende:
[..]
Daarnaast: mochten ze het bij Feyenoord op de een of andere (beschamende) manier niet weten, dan nog zou hij zoiets zelf moeten aangeven wanneer ie te horen krijgt dat ie bij de selectie zit?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij zal het weten. We zijn geen PSV hoor.
quote:Colin Kazim-Richards heeft nog een Europese schorsing openstaan. De aanwinst van Feyenoord kan daarom morgen niet meespelen tegen Zorja Loehansk en mist ook het eerste groepsduel in de Europa League, mits Feyenoord de play-offs doorkomt.
Volgens RTV Rijnmond wist Feyenoord niets van de schorsing van de Turkse aanvaller. Vorige week bij de eerste ontmoeting met Zorja Loehansk werd Kazim-Richards thuisgelaten omdat hij nog niet fit genoeg was. Daardoor is Feyenoord een reglementaire 3-0 nederlaag bespaard gebleven. Eerder dit seizoen kreeg het Poolse Legia Warschau een 3-0 nederlaag opgelegd, omdat het een geschorste speler kort liet invallen tegen Celtic.
Kazim-Richards werd door de UEFA in 2012 voor drie duels uitgesloten vanwege een opstootje bij een wedstrijd van Olympiakos Piraeus, een van zijn vorige clubs. Ook Jean-Paul Boëtius zit morgen een schorsing uit.
Met Ajax, PSV en Twente heb je 3 ploegen die (misschien) een betere selectie hebben. Dan speel je dus voor plek 4, als je ervan uitgaat dat zij ook beter presteren. Daar ben ik overigens nog niet van overtuigd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
PSV en FC Twente hebben ook absoluut een betere selectie. Ook als Feyenoord zich nog versterkt.
Ik verwacht dat Feyenoord wellicht lang meedoet voor plek 3 met FC Twente, maar dat Feyenoord uiteindelijk gewoon met Vitesse, Heerenveen en AZ moet gaan uitmaken wie er 4 t/m 7 gaat worden. Al is Feyenoord wel duidelijk beter dan Heerenveen overigens.
Zeker van Voetbalzone ofzo? Die pakken een tweet van zanger Rinus en maken er dan een stukje van dat ze uit de dikke duim zuigen.quote:
AD.nl, beter dan te telegraaf iigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:21 schreef Peak het volgende:
[..]
Zeker van Voetbalzone ofzo? Die pakken een tweet van zanger Rinus en maken er dan een stukje van dat ze uit de dikke duim zuigen.
Haha niet veel meer inderdaad.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:23 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
AD.nl, beter dan te telegraaf iig
Nou ja, ik kan mij voorstellen dat je dit zelf wel vergeet, is nou niet iets waar je dagelijks aan zit te denken. Dat Broerse het na 4 jaar nog wist, dat is denk meer een uitzondering dan regelmaatquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:11 schreef erik013 het volgende:
[..]
Daarnaast: mochten ze het bij Feyenoord op de een of andere (beschamende) manier niet weten, dan nog zou hij zoiets zelf moeten aangeven wanneer ie te horen krijgt dat ie bij de selectie zit?
Met Toornstra, Dost en El Ahmadi erbij hebben jullie echt geen mindere selectie dan FC Twente en PSV hoor. En aangezien we de afgelopen weken hebben gezien dat Ajax niets beter is dan PSV zal heel de top 4 elkaar niet veel ontlopen. De slimste trainer (helaas waarschijnlijk niet Fretsssj dus) zal de doorslag geven. En blessureleed natuurlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
PSV en FC Twente hebben ook absoluut een betere selectie. Ook als Feyenoord zich nog versterkt.
Ik verwacht dat Feyenoord wellicht lang meedoet voor plek 3 met FC Twente, maar dat Feyenoord uiteindelijk gewoon met Vitesse, Heerenveen en AZ moet gaan uitmaken wie er 4 t/m 7 gaat worden. Al is Feyenoord wel duidelijk beter dan Heerenveen overigens.
Ik denk dat het ook belangrijk is wie het snelst een eenheid neer kan zetten. Wat dat betreft hebben Ajax, PSV en Twente wel een voorsprong, omdat zij minder wijzigingen in hun basis hebben. Verder ben ik het met je eens. Alhoewel ik Feyenoord (jammer genoeg) en Twente geen kampioen zie worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:33 schreef erik013 het volgende:
Met Toornstra, Dost en El Ahmadi erbij hebben jullie echt geen mindere selectie dan FC Twente en PSV hoor. En aangezien we de afgelopen weken hebben gezien dat Ajax niets beter is dan PSV zal heel de top 4 elkaar niet veel ontlopen. De slimste trainer (helaas waarschijnlijk niet Fretsssj dus) z
Mwah, om nou te zeggen dat dat Feyenoord vorig jaar hielp? Viel volgens mij wel mee, nieuwe spelers kunnen juist positief uitpakkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:38 schreef Peak het volgende:
Wat dat betreft hebben Ajax, PSV en Twente wel een voorsprong, omdat zij minder wijzigingen in hun basis hebben.
Ja Feyenoord vorig jaar is niet het beste voorbeeld. Maar een team met ingeslepen patronen en dat weet wat je van elkaar kan verwachten heeft echt wel een voordeel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, om nou te zeggen dat dat Feyenoord vorig jaar hielp? Viel volgens mij wel mee, nieuwe spelers kunnen juist positief uitpakken
Het heeft vooral met kwaliteit te maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:47 schreef Peak het volgende:
[..]
Ja Feyenoord vorig jaar is niet het beste voorbeeld. Maar een team met ingeslepen patronen en dat weet wat je van elkaar kan verwachten heeft echt wel een voordeel.
Daar heb je gelijk in idd. Feyenoord en Twente hebben nu al zoveel gemorst dat ze snel de boel draaiende moeten krijgen en straks bijna alle onderlinge topduels moeten gaan winnen om de achterstand recht te zetten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:38 schreef Peak het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook belangrijk is wie het snelst een eenheid neer kan zetten. Wat dat betreft hebben Ajax, PSV en Twente wel een voorsprong, omdat zij minder wijzigingen in hun basis hebben. Verder ben ik het met je eens. Alhoewel ik Feyenoord (jammer genoeg) en Twente geen kampioen zie worden.
Volgens mij wordt je in Nederland kampioen tegen de kleintjes. Vorig jaar sloot Feyenoord half november alweer aan bij de top. Dat we geen kampioen zijn geworden lag vooral aan wedstrijden als heracles thuis en rkc uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:49 schreef erik013 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in idd. Feyenoord en Twente hebben nu al zoveel gemorst dat ze snel de boel draaiende moeten krijgen en straks bijna alle onderlinge topduels moeten gaan winnen om de achterstand recht te zetten.
Mwah, de onderlinge wedstrijden tegen ajax hadden ook beslissend kunnen zijn. Kost je 6 punten, verschil was uiteindelijk 4 punten. Win er één en je bent kampioen (zij -3, jij +3)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je in Nederland kampioen tegen de kleintjes. Vorig jaar sloot Feyenoord half november alweer aan bij de top. Dat we geen kampioen zijn geworden lag vooral aan wedstrijden als heracles thuis en rkc uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, de onderlinge wedstrijden tegen ajax hadden ook beslissend kunnen zijn. Kost je 6 punten, verschil was uiteindelijk 4 punten. Win er één en je bent kampioen (zij -3, jij +3)Dat klopt wel, maar wat ik eigenlijk bedoel is dat vaak de club wint die de meeste punten heeft gehaald tegen de clubs die 6 t/m 18 eindigen en niet de club die het meeste punten heeft behaald in de wedstrijden tegen de top 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is een cliché maar eigenlijk altijd onwaar geblekenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar wat ik eigenlijk bedoel is dat vaak de club wint die de meeste punten heeft gehaald tegen de clubs die 6 t/m 18 eindigen en niet de club die het meeste punten heeft behaald in de wedstrijden tegen de top 5.
was die stelling niet 'debunked' vorig seizoen? Volgens mij had iemand een excelletje met status van de afgelopen 10 jaar waaruit iets anders bleek. Ik moet em thuis nog ergens hebben volgens mij...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar wat ik eigenlijk bedoel is dat vaak de club wint die de meeste punten heeft gehaald tegen de clubs die 6 t/m 18 eindigen en niet de club die het meeste punten heeft behaald in de wedstrijden tegen de top 5.
De afgelopen jaren klopte het wel toch? Meen dat Feyenoord in 2011/12 het beste was tegen de topclubs en Vitesse het jaar daarna.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:10 schreef Adames het volgende:
[..]
is een cliché maar eigenlijk altijd onwaar gebleken
Thanks, had hem ook net gevonden!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:16 schreef Peak het volgende:
Bedoel je deze:
http://www.tussendelinies.nl/kampioen-word-je-tegen-de-kleintjes
Het gaat er ook om wie er weg gaan, in die zin zijn Twente en Ajax wel verder want het systeem hoeft nauwelijks aangepast te worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, om nou te zeggen dat dat Feyenoord vorig jaar hielp? Viel volgens mij wel mee, nieuwe spelers kunnen juist positief uitpakken
RTV Rijnmond denkt wel meer te weten.quote:
kansloze teksten altijd. Net als die onzin als "de prijzen worden pas in april verdeeld"quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je in Nederland kampioen tegen de kleintjes. Vorig jaar sloot Feyenoord half november alweer aan bij de top. Dat we geen kampioen zijn geworden lag vooral aan wedstrijden als heracles thuis en rkc uit.
Lees die link ffkes zou ik zeggen, zo'n grote onzin is het niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
kansloze teksten altijd. Net als die onzin als "de prijzen worden pas in april verdeeld"
Het lag er evengoed aan dat we gewoon ruk hebben gepresteerd tegen ajax, twente, etc.
Elke wedstrijd is evengoed 3 punten, met als verschil dat de toppers dubbel tellen.
Het staat ook gewoon gemeld op de site van Feyenoord, zelfs voor het bericht van Rijnmond. Beetje kansloos nieuws dusquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:30 schreef Toekito het volgende:
Kazim Kazim we hebben je schorsimg niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |