Celtic mist Shunsuke Nakamuraquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:07 schreef Grifte het volgende:
Celtic mist Jan Vennegoor of Hesselink
Wie van de twee?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:07 schreef Grifte het volgende:
vennegoor of hesselink?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:07 schreef Grifte het volgende:
Henke Larsonquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:07 schreef Grifte het volgende:
There's only one the Garquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Met Gary Hooper had het nu al 3-0 gestaan.
De stadionverlichting staat aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:09 schreef Caland het volgende:
Waarom schijnt daar de zon hier is het goftedomme donker.
Dat hij geen transfer heeft gemaaktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Met Gary Hooper had het nu al 3-0 gestaan.
en alba welquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Celtic kan er helemaal niks van.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:13 schreef Albanus het volgende:
APOEL Nicosia op voorsprong tegen Aalborg.
Amber Rose was weer druk met andere dingen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Celtic kan er helemaal niks van.
had je haar jurk gezien tijdens de VMAquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Amber Rose was weer druk met andere dingen.
[ afbeelding ]
Geef mij J Alba maar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Amber Rose was weer druk met andere dingen.
[ afbeelding ]
ben jij die linker of rechter?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef mij J Alba maar.
[ afbeelding ]
GGMM is dit met mij eens.
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
had je haar jurk gezien tijdens de VMA
xDquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
maribor is dat de zoon van marlboro xD
Ik ben Robert Rodriguez, GGMM is Tarantino.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ben jij die linker of rechter?
Alba blijft altijd stijlvolquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://3-ps.googleusercon(...)ed.ic.HAFOh8jApa.jpg
Leuk geweest weer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik wist niet dat onze SPT-moderator cq. Celtic-verdediger zo'n fanatieke achterban had.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dries samen met zijn zoon op de trein naar Polen
De Vos de Mos deinst hier niet van terugquote:
Er gebeurt geen ene flikker bij deze wedstrijd. Dat was bij Lille v Porto wel het geval.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:23 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het tot nu toe trouwens leuker dan Lille - Porto vorige week
duurt te langquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog maar vier jaartjes wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft tong80 je trouwens onder druk gezet niet meer te posten als Ajacied422?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:25 schreef Albanus het volgende:
[..]
De brilstand staat nog op het scorebord.
Nee, dit is vrijwillige keus. Ik laat me niet onder druk zetten door andere mensen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft tong80 je trouwens onder druk gezet niet meer te posten als Ajacied422?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:26 schreef Grifte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:26 schreef Grifte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
Het spel golft sneller op en neer. Dat maakt het leuker. Ik kijk wel pas 10 minuten, misschien was het daarvoor kut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:24 schreef Albanus het volgende:
[..]
Er gebeurt geen ene flikker bij deze wedstrijd. Dat was bij Lille v Porto wel het geval.
Dit is een foutenfestival vanjewelste
Zit jij daadwerkelijk geboeid naar deze wedstrijd te kijken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het spel golft sneller op en neer. Dat maakt het leuker. Ik kijk wel pas 10 minuten, misschien was het daarvoor kut.
Op zich wel lekker voor Van Gaal, ware het niet dat die gare franchise club MK Dons eigenlijk alles moet verliezen.quote:
Als je net bent gearresteerd moet je wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:27 schreef Albanus het volgende:
[..]
Zit jij daadwerkelijk geboeid naar deze wedstrijd te kijken?
Als het league cup is moet die daar snel mogelijk uit, tijdverspillingquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op zich wel lekker voor Van Gaal, ware het niet dat die gare franchise club MK Dons eigenlijk alles moet verliezen.
Neuh, maar dat gebeurt sowieso niet vaak bij dit soort wedstrijden. Ook niet bij Barcelona - Leverkusen in de groepsfase oid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:27 schreef Albanus het volgende:
[..]
Ja, het is de League Cupquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het league cup is moet die daar snel mogelijk uit, tijdverspilling
Ik zal wel achter de feiten aanlopen maar waarom zit je niet meer op Ajacied? Ook een weddenschap verloren?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:27 schreef Albanus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neuh, maar dat gebeurt sowieso niet vaak bij dit soort wedstrijden. Ook niet bij Barcelona - Leverkusen in de groepsfase oid.
Welke van de twee?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:07 schreef Grifte het volgende:
Nee hij is recalcitrantquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal wel achter de feiten aanlopen maar waarom zit je niet meer op Ajacied? Ook een weddenschap verloren?
Ik heb geen weddenschap verloren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal wel achter de feiten aanlopen maar waarom zit je niet meer op Ajacied? Ook een weddenschap verloren?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:30 schreef Albanus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij had het niet in een spoiler gezet stoute jongen.
quote:Ik stel voor om dit topic als het algemene wedstrijdtopic voor de vierde voorrondes te beschouwen. Dat maakt het wat makkelijker en toegankelijker.
de TT suggereert dat dit het NOS Live topic is.quote:
Ik doe maar net alsof ik het niet gezien heb.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de TT suggereert dat dit het NOS Live topic is.
Over Celtic - Maribor.
Had net zin gekregen in die spannende samenvattingen na afloop maar nee.
jammer geen 10-1quote:
Litmanen ohooquote:
Litmanenquote:
Ook altijd geblesseerd van de straat af gaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Litmanen
Vroeger was ik meestal hem als ik buiten ging voetballen.
Neuj.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook altijd geblesseerd van de straat af gaan?
zet in spoilerquote:
Ik sprak vanmorgen iemand bij het koffiezetapparaat. Die had op zijn vrije maandagavond toch maar mooi van Jong Ajax gewonnen.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sprak vanmorgen iemand bij het koffiezetapparaat. Die had op zijn vrije maandagavond toch maar mooi van Jong Ajax gewonnen.
Een Jong Ajax dat niet zou misstaan in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sprak vanmorgen iemand bij het koffiezetapparaat. Die had op zijn vrije maandagavond toch maar mooi van Jong Ajax gewonnen.
jij krijgt problemen met de modsquote:
doodsangstenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij krijgt problemen met de mods
Weet je wel hoe moeilijk dat isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elke pass precies op de juiste snelheid op het goede been ?
Ja , Maar Litmanen beheerste hetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk dat is
Had een grote foto van Jessica Alba gefotoshopt tussen de Maribor selectie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef Grifte het volgende:
Johannes sliep vroeger als kind afwisselend in een Maribor danwel Jessica Alba pyama.
That is how I know you, go onquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
Every night in my dreams I see you, I feel you
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
That is how I know you, go on
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
Every night in my dreams I see you, I feel you
Mr albaquote:
Once more, you opened the doorquote:
Love can touch us one timequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Once more, you opened the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on
Tweede helft is best vermakelijk, al is het niveautechnisch niet veel soeps. Wel aardig wat kansen over en weer.quote:
Ik heb het opstaan en kijk als de commentator zijn stem verheftquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tweede helft is best vermakelijk, al is het niveautechnisch niet veel soeps. Wel aardig wat kansen over en weer.
quote:
Dat zijn teksten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik Gramulanion een nietszeggende maar bovenal niets toevoegende user vinden?
Celtic speelt nu af en toe best leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tweede helft is best vermakelijk, al is het niveautechnisch niet veel soeps. Wel aardig wat kansen over en weer.
Jij hebt er verstand vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik moet zeggen dat de keuze voor Jessica Alba getuigt van goede smaak
boerrigterquote:
Ja omdat ie 5 wedstrijden goed speelde voor Ajax, sindsdien is het oogaidsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:14 schreef Albanus het volgende:
Wisten jullie nog dat iedereen schreeuwde dat Boerrigter in Oranje moest.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boerrigter gaat invallen
Maribor wint
Boerrigter gaat invallen
Maribor wint
Boerrigter gaat invallen
Maribor wint
clapyourhands = godquote:
1quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:16 schreef superniger het volgende:
Hoeveel kools moet celtic nu scoren?
1 voor verlengingquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:16 schreef superniger het volgende:
Hoeveel kools moet celtic nu scoren?
Neequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou Feyenoord kans hebben gehad tegen dit Celtic?
Ja omdat Immersquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
hahah gaat maribor bij deze stand door?
twitter:ikbendries twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 11:55:15Sierd de Vos ik hoop dat je binnenkort weer eens hier in P.C gezellig gaat winkelen.. reageer retweet
Jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
Uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
ikbendriesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
twitter:ikbendries twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 11:55:15Sierd de Vos ik hoop dat je binnenkort weer eens hier in P.C gezellig gaat winkelen.. reageer retweet
Dit feyenoord nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Hij begon wel echt geweldig bij Ajax. Het was helaas van korte duur.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:14 schreef Albanus het volgende:
Wisten jullie nog dat iedereen schreeuwde dat Boerrigter in Oranje moest.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:18 schreef Shreyas het volgende:
Die zijn juist blij dat Celtic er uit gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zou Maribor een kans maken tegen Barcelona?
Hoop het wel, na al die jaren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zou Maribor een kans maken tegen Barcelona?
quote:
Natuurlijk niet. Dat mag altijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Betekent dit dat ik geen Titanic My heart will go on plaatjes meer mag posten?
Nog een maandje, dan kan het weer anders zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Schotten zijn Britten ouwe pik.
Ik denk dat Schotten zichzelf eerder Schots dan Brits zouden noemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit tokkievolk in dat koude kutland zijn gewoon Schottenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
je gaat vreemd met alorsquote:
Ik hoop dat Ajax niet Salzburg of Roma loot.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:21 schreef Albanus het volgende:
Pot 4 virtueel:
Anderlecht
Salzburg (moet nog spelen)
AS Roma
Steaua Bucresti (moet nog spelen)
APOEL Nicosia
BATE Borisov
Maribor
AS Monaco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het en dat krijg je.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe dan ook zijn ze niet op Schot vandaag xd lol rofl
brittenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dit tokkievolk in dat koude kutland zijn gewoon Schotten
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:22 schreef Albanus het volgende:
Wat slecht van Manchester United.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Daarom is Lennon weg..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:22 schreef sonnyspek het volgende:
Celtic is wel echt baggerMogen best wat kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
MK DonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel mooi.
wat is er mis met kate win slet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Titanic is natuurlijk een meesterwerk, de beste film aller tijden misschien wel.. alleen beetje jammer van Kate Winslet.
Katequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Titanic is natuurlijk een meesterwerk, de beste film aller tijden misschien wel.. alleen beetje jammer van Kate Winslet.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Gewoon een doorsnee Engelse.. niet aantrekkelijk. Alba is the real thingquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat is er mis met kate win slet?
Kate haalt haar schouders op bij deze postquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gewoon een doorsnee Engelse.. niet aantrekkelijk. Alba is the real thing
de beste film aller tijden misschien wel
Kate lacht Pleun2011 uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Kate haalt haar schouders op bij deze post
[ afbeelding ]
Zou je het karma kunnen noemen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Erecode
Donder toch op man, Celtic had niet eens in deze ronde moeten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |