Once more, you opened the doorquote:
Love can touch us one timequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Once more, you opened the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on
Tweede helft is best vermakelijk, al is het niveautechnisch niet veel soeps. Wel aardig wat kansen over en weer.quote:
Ik heb het opstaan en kijk als de commentator zijn stem verheftquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tweede helft is best vermakelijk, al is het niveautechnisch niet veel soeps. Wel aardig wat kansen over en weer.
quote:
Dat zijn teksten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik Gramulanion een nietszeggende maar bovenal niets toevoegende user vinden?
Celtic speelt nu af en toe best leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tweede helft is best vermakelijk, al is het niveautechnisch niet veel soeps. Wel aardig wat kansen over en weer.
Jij hebt er verstand vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik moet zeggen dat de keuze voor Jessica Alba getuigt van goede smaak
boerrigterquote:
Ja omdat ie 5 wedstrijden goed speelde voor Ajax, sindsdien is het oogaidsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:14 schreef Albanus het volgende:
Wisten jullie nog dat iedereen schreeuwde dat Boerrigter in Oranje moest.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boerrigter gaat invallen
Maribor wint
Boerrigter gaat invallen
Maribor wint
Boerrigter gaat invallen
Maribor wint
clapyourhands = godquote:
| Forum Opties | |
|---|---|