abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2014 @ 00:25:01 #126
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143903728
quote:
Loedogorets schrijven :r :r :r :r :r
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 28 augustus 2014 @ 00:27:01 #127
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_143903791
wtf :D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_143909264
Ajax supporters die dacht dat Red Bull echt goed was :')
Napoli hahahahahahahaha :W :W
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:39:34 #129
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143909822
LUDOGORETS _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_143910667
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:13 schreef hafcfan het volgende:
Ajax supporters die dacht dat Red Bull echt goed was :')
Napoli hahahahahahahaha :W :W
miep miep miep
pi_143910697
Ik ben vanaf nu Ludogorets supporter.

#teamdven
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143912527
http://www.vi.nl/nieuws/l(...)ok-roemenen-blij.htm

quote:
Ludogorets-verdediger Cosmin Moti toonde zich woensdagavond de absolute held. Door zijn glansrol plaatste zijn Bulgaarse werkgever zich voor de Champions League, maar Moti denkt dat hij met zijn actie ook de nodige Roemenen blij heeft gemaakt. Een tribune in het stadion van Ludogorets krijgt bovendien zijn naam.

In de laatste minuut van de verlenging (zowel de heenwedstrijd als de return eindigde in 1-0) tegen Steaua Boekarest kreeg Ludogorets-doelman Vladislav Stoyanov rood. Voor de beslissende penaltyreeks moest de Roemeen Moti vervolgens op doel. Hij benutte een penalty, stopte er twee, waardoor Ludogorets zich kwalificeerde voor de groepsfase.

Saillant detail: Moti speelde in zijn vaderland jarenlang voor Dinamo Boekarest, uitgerekend de stadgenoot én aartsrivaal van Steaua. De overwinning smaakte voor Moti dan ook extra zoet. 'Ik weet zeker dat ze bij Dinamo hiervan genoten hebben', jubelde hij. 'Naast tienduizenden Bulgaarse fans heb ik ook tienduizenden Roemenen blij gemaakt', verwees hij naar het leedvermaak dat de Dinamo-fans ongetwijfeld zullen hebben na de uitschakeling van hun vijand.

Ook clubeigenaar Kiril Domuschiev was na afloop lyrisch over zijn verdediger, die een aantal extraatjes tegemoet kan zien. 'Een tribune in ons nieuwe, moderne stadion wordt naar Cosmin Moti vernoemd', deelde hij een eerste cadeautje uit. 'Ook zal hij een financiële bonus ontvangen. Moti is een held. Voor alle Bulgaren, niet alleen voor de fans van Ludogorets.'

Moti had vooraf vertrouwen in een goed resultaat, zo gaf hij na de senationele overwinning aan. 'Ik wist dat de thuiswedstrijd compleet anders zou zijn dan de wedstrijd van vorige week in Roemenië, gelet op het team dat we hebben', loofde hij zijn ploeggenoten. 'We hebben terecht gewonnen en ik ben blij dat we de groepsfase gehaald hebben. En ook daarin zullen we het goed gaan doen.'
:D
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143912903
_O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:06:03 #135
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143913469
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')