quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dries samen met zijn zoon op de trein naar Polen
De Vos de Mos deinst hier niet van terugquote:
Er gebeurt geen ene flikker bij deze wedstrijd. Dat was bij Lille v Porto wel het geval.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:23 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het tot nu toe trouwens leuker dan Lille - Porto vorige week
duurt te langquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog maar vier jaartjes wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft tong80 je trouwens onder druk gezet niet meer te posten als Ajacied422?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:25 schreef Albanus het volgende:
[..]
De brilstand staat nog op het scorebord.
Nee, dit is vrijwillige keus. Ik laat me niet onder druk zetten door andere mensen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft tong80 je trouwens onder druk gezet niet meer te posten als Ajacied422?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:26 schreef Grifte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:26 schreef Grifte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
Het spel golft sneller op en neer. Dat maakt het leuker. Ik kijk wel pas 10 minuten, misschien was het daarvoor kut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:24 schreef Albanus het volgende:
[..]
Er gebeurt geen ene flikker bij deze wedstrijd. Dat was bij Lille v Porto wel het geval.
Dit is een foutenfestival vanjewelste
Zit jij daadwerkelijk geboeid naar deze wedstrijd te kijken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het spel golft sneller op en neer. Dat maakt het leuker. Ik kijk wel pas 10 minuten, misschien was het daarvoor kut.
Op zich wel lekker voor Van Gaal, ware het niet dat die gare franchise club MK Dons eigenlijk alles moet verliezen.quote:
Als je net bent gearresteerd moet je wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:27 schreef Albanus het volgende:
[..]
Zit jij daadwerkelijk geboeid naar deze wedstrijd te kijken?
Als het league cup is moet die daar snel mogelijk uit, tijdverspillingquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op zich wel lekker voor Van Gaal, ware het niet dat die gare franchise club MK Dons eigenlijk alles moet verliezen.
Neuh, maar dat gebeurt sowieso niet vaak bij dit soort wedstrijden. Ook niet bij Barcelona - Leverkusen in de groepsfase oid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:27 schreef Albanus het volgende:
[..]
Zit jij daadwerkelijk geboeid naar deze wedstrijd te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |