Litmanen ohooquote:
Litmanenquote:
Ook altijd geblesseerd van de straat af gaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Litmanen
Vroeger was ik meestal hem als ik buiten ging voetballen.
Neuj.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook altijd geblesseerd van de straat af gaan?
zet in spoilerquote:
Ik sprak vanmorgen iemand bij het koffiezetapparaat. Die had op zijn vrije maandagavond toch maar mooi van Jong Ajax gewonnen.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sprak vanmorgen iemand bij het koffiezetapparaat. Die had op zijn vrije maandagavond toch maar mooi van Jong Ajax gewonnen.
Een Jong Ajax dat niet zou misstaan in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sprak vanmorgen iemand bij het koffiezetapparaat. Die had op zijn vrije maandagavond toch maar mooi van Jong Ajax gewonnen.
jij krijgt problemen met de modsquote:
doodsangstenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij krijgt problemen met de mods
Weet je wel hoe moeilijk dat isquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elke pass precies op de juiste snelheid op het goede been ?
Ja , Maar Litmanen beheerste hetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk dat is
Had een grote foto van Jessica Alba gefotoshopt tussen de Maribor selectie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:57 schreef Grifte het volgende:
Johannes sliep vroeger als kind afwisselend in een Maribor danwel Jessica Alba pyama.
That is how I know you, go onquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
Every night in my dreams I see you, I feel you
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
That is how I know you, go on
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
Every night in my dreams I see you, I feel you
Mr albaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |