abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143806552
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143806590
Absoluut een overtreding van Schaken ja, werd gewoon verrast door Oar.
pi_143806624
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:20 schreef Thunder0x het volgende:
Absoluut een overtreding van Schaken ja, werd gewoon verrast door Oar.
Precies.
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:22:20 #4
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_143806635
HMF _O- , wat een frustie _O-
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:24:00 #5
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_143806673
Had van te voren trouwens ook 4 punten verwacht met deze selectie na 3 potjes. Alleen dan verlies bij Ado, gelijkspel tegen Heerenveen en winst op Utrecht. :+
Maar wat een kansloos voetbal gisteren weer die 2e helft, ook echt iedere individuele fout is direct een goal voor de tegenstander omdat er amper tot geen rugdekking is. :')
pi_143806763
De Vrij heeft zijn eerste goal gemaakt. ^O^
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 10:29:38 #7
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143806793
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:27 schreef hafcfan het volgende:
_O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_143806916
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:27 schreef hafcfan het volgende:
Tegen een derdeklasser ofzo toch? Ach wel leuk voor die gozer ^O^
pi_143806947
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:35 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Tegen een derdeklasser ofzo toch? Ach wel leuk voor die gozer ^O^
Jeb, maar is wel een vaste basis speler. ^O^
pi_143807094
In ieder geval 4 punten meer dan vorig seizoen :')
pi_143807121
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat was natuurlijk een 100% penalty als Oar niet was opgestaan.
Oar is geen kakkie die blijft liggen.

Blom was inderdaad slecht, voorgaande jaren mocht feyenooit rustig 15 minuten tijdrekken als ze voorstonden, nu kreeg Ruiter bij de eerste keer al een kaart.

Maar goed, wij hoeven het niet van een scheidsrechter te hebben, we zijn gewoon beter. Net als Duitsland gewoon beter was dan Brazilië, kon geen scheidsrechter wat aan doen.
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 10:49:32 #12
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143807192
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Blom was inderdaad slecht, voorgaande jaren mocht feyenooit rustig 15 minuten tijdrekken als ze voorstonden, nu kreeg Ruiter bij de eerste keer al een kaart.

Maar goed, wij hoeven het niet van een scheidsrechter te hebben, we zijn gewoon beter. Net als Duitsland gewoon beter was dan Brazilië, kon geen scheidsrechter wat aan doen.
Ok.
pi_143807201
quote:

[..]

hahahahahaha
leuk voor je dat "jullie" een keer gewonnen hebben..
zat diep zo te merken...

overigens is Utrecht echt niet beter, hooguit minder slecht in afronden...
als het met rust 4-1 staat heb je niks te janken....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143807239
quote:

[..]

Eerste keer tijdrekken :D Hij begon in de eerste helft al te rekken. Mongool kan niet eens een bal uittrappen, kan me voorstellen dat hij zo snel mogelijk naar huis wou.
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:51:49 #15
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_143807251
Oh god hebben we die infantiel ook weer ...
pi_143807289
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

hahahahahaha
zat diep zo te merken...

Ik jank niet, het was 1-2 en dat is prima om te lachen ^O^
pi_143807311
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:51 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Eerste keer tijdrekken :D Hij begon in de eerste helft al te rekken. Mongool kan niet eens een bal uittrappen, kan me voorstellen dat hij zo snel mogelijk naar huis wou.
Ik zou wensen dat ik zo'n stabiele en sterke sluitpost als mulder had. De held van de Nederlansche velden :Y
pi_143807427
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

hahahahahaha
zat diep zo te merken...

De bal is rond hé. Tweede helft waren jullie nergens.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143807446
TS is wel een coole gast *O*
pi_143807502
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:00 schreef Matip het volgende:

[..]

De bal is rond hé. Tweede helft waren jullie nergens.
nope.. maar Utrecht heeft helemaal niks laten zien..
nogmaals leuk voor jullie dat je gewonnen hebt maar het voetbal was (van beide kanten) om te janken...

maar fijn dat jullie trots zijn op de prestatie, al zal die met de loop van het seizoen minder indrukwekkend zijn dan jullie denken ;)
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143807507
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:54 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik zou wensen dat ik zo'n stabiele en sterke sluitpost als mulder had. De held van de Nederlansche velden :Y

Het enige wat Mulder wel kan is uittrappen. Lijkt me geen overbodige luxe voor een keeper. Ruiter _O-
pi_143807537
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:44 schreef ufopiloot het volgende:
In ieder geval 4 punten meer dan vorig seizoen :')
Nee, 2 minder dan vorig seizoen volgens mij.

Vorig seizoen werden Heerenveen thuis en Utrecht thuis toch gewonnen?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143807539
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:04 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Het enige wat Mulder wel kan is uittrappen. Lijkt me geen overbodige luxe voor een keeper. Ruiter _O-
En de enige die dat leek te beseffen (en dus ging afjagen) was Immers.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_143807540
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:04 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Toch heeft Ruiter er 1 meer tegengehouden dan Mulder, dat lijkt mij een nog noodzakelijkere luxe.
pi_143807553
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef nostra het volgende:

[..]

En de enige die dat leek te beseffen (en dus ging afjagen) was Immers.
Immers is volgens mij de enige die de keeper afjaagd. Is afgesproken. De rest zet andere spelers vast.
pi_143807558
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, 2 minder dan vorig seizoen volgens mij.

Vorig seizoen werden Heerenveen thuis en Utrecht thuis toch gewonnen?
:Y
pi_143807569
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Toch heeft Ruiter er 1 meer tegengehouden dan Mulder, dat lijkt mij een nog noodzakelijkere luxe.
Eind van de rit weer eens naar het aantal tegendoelpunten kijken dan? :W
pi_143807575
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

veel meer volgens mij hoor.. al heeft de paal ook meegekeept en dat is niet eerlijk :D
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143807585
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:07 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

veel meer volgens mij hoor.. al heeft de paal ook meegekeept en dat is niet eerlijk :D
Paal was omgekocht ~O>
pi_143807601
quote:
16s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:04 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

nope.. maar Utrecht heeft helemaal niks laten zien..
nogmaals leuk voor jullie dat je gewonnen hebt maar het voetbal was (van beide kanten) om te janken...

maar fijn dat jullie trots zijn op de prestatie, al zal die met de loop van het seizoen minder indrukwekkend zijn dan jullie denken ;)
Utrecht speelde de tweede helft gewoon veel beter dan Feyenoord, ik vond het dus niet zo om te janken.

Met deze spelersgroep, in deze fase van het seizoen winnen van Feyenoord vind ik een prestatie. Nu nog wachten totdat de beoogde basisspelers fit zijn.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143807619
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:08 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Paal was omgekocht ~O>
duidelijk geval van matchfixing !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143807630
Cvitanich. Van een grote sterke neger naar een spits van 1.70.

Aston Villa heeft het eerste bod van Feyenoord op El Ahmadi trouwens afgewimpeld, veel te laag. Einde van de transferperiode wordt alles goedkoper hé Martin :D
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143807643
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:08 schreef Matip het volgende:

[..]

Utrecht speelde de tweede helft gewoon veel beter dan Feyenoord, ik vond het dus niet zo om te janken.

Met deze spelersgroep, in deze fase van het seizoen winnen van Feyenoord vind ik een prestatie. Nu nog wachten totdat de beoogde basisspelers fit zijn.
serieus ? heb jij het zo beleefd ?
echt hoor.. heb geen noemenswaardige acties van Utrecht gezien , behalve de goals.
of het moeten de uittrappen van de keeper zijn geweest !
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143807644
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:07 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Eind van de rit weer eens naar het aantal tegendoelpunten kijken dan? :W
En wat zegt dat dan? Of gaan we dan ook naar het aantal vieze sokken en liters water in het bad kijken??
pi_143807655
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Cara het volgende:

Aston Villa heeft het eerste bod van Feyenoord op El Ahmadi trouwens afgewimpeld, veel te laag. Einde van de transferperiode wordt alles goedkoper hé Martin :D
misschien had martin dat zelf ook een paar keer moeten doen .. had ie nu meer te besteden gehad !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143807663
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

echt hoor.. heb geen noemenswaardige acties van Utrecht gezien , behalve de goals.
De rust waren wij ook erg sterk vond ik, we hebben de koppen thee verslonden c_/
pi_143807696
quote:

[..]

Ja, ik heb het zo beleefd ja. Slag op het middenveld, daarmee de wedstrijd werd gewoon door Utrecht.

Ayoub _O_

Kali _O_

Immers _O_ _O_ _O_
pi_143807737
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Cara het volgende:

Ik denk dat Aston Villa nog wel zo'n 1,5 miljoen verlangt voor El ahmadi.

Wat zou het bod van Martin geweest zijn, 7 ton? :')

Ach, het zal allemaal wel onderdeel zijn van het onderhandelinsspel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 11:16:38 #39
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143807770
Schreuder ontkent interesse in Van Anholt. Feyenoord dus toch?
pi_143807788
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:13 schreef Matip het volgende:

[..]

Ja, ik heb het zo beleefd ja. Slag op het middenveld, daarmee de wedstrijd werd gewoon door Utrecht.

Ayoub _O_

Kali _O_

Immers _O_ _O_ _O_
En dan speelde het zwakke ruggetje nog niet eens.
pi_143807822
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dat Aston Villa nog wel zo'n 1,5 miljoen verlangt voor El ahmadi.

Wat zou het bod van Martin geweest zijn, 7 ton? :')

Ach, het zal allemaal wel onderdeel zijn van het onderhandelinsspel.
Vanwaar uberhaupt ineens het verhaal dat El Ahmadi daar zomaar 'opgehaald' kan worden? Die jongen speelde toch vorig jaar vaak zat? Is pas jaartje of 27/28? Waarom terug naar NL dan ineens?
pi_143807863
quote:

[..]

In de 2e helft controleerde Utrecht de wedstrijd, ons middenveld had toen ineens wel grip op die van jullie.
pi_143808008
quote:
2s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Vanwaar uberhaupt ineens het verhaal dat El Ahmadi daar zomaar 'opgehaald' kan worden? Die jongen speelde toch vorig jaar vaak zat? Is pas jaartje of 27/28? Waarom terug naar NL dan ineens?
Een aantal personen denkt blijkbaar nog steeds dat feyenoord een topclub is waar spelers voor in de rij staan. De realiteit is dat het iets anders ligt, het is leuk voor de jeugd en een speler als Pelle gebruikt je als springplank, maar dat is het dan wel een beetje. De mensen die feyenoord heel hoog aanslaan na de afgelopen 2 seizoenen vergeten voor het gemak dat dat voor een groot deel aan Pelle te danken is met zijn doelpunten. Een immers is en blijft een drol die het verschil niet zal maken. Pelle heeft een aantal spelers beter gemaakt (Clasie, de Vrij en BMI met name) omdat die vrijuit zonder vrees voor verlies konden ballen.

Is overigens helemaal niet een probleem van enkel feyenoord, de tijd dat grote spelers naar een Nederlandse topclub wilden is gewoon even voorbij. Je bent een ordinair opleidingsland geworden, kijk bijvoorbeeld naar Vitesse, waar ze alle afdankertjes krijgen van Chelsea. Ze hopen daar bij Chelsea dat het nog wat geld opbrengt daarna, maar echte toppertjes komen niet hoor.
pi_143808014
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:16 schreef Slobeend het volgende:
Schreuder ontkent interesse in Van Anholt. Feyenoord dus toch?
Ja maar dan hopelijk wel voor de linksback?
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:29:54 #45
374694 Albanus
Diepgravende debiel
pi_143808068
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:27 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Veel plezier met die gozer. Hij kan er hélémaal niets van. Leuk voor een niveautje Heerenveen, niet voor een Feyenoord.
Dit is het en dat krijg je.
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 11:31:09 #46
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143808095
quote:

[..]

Lijkt me ook. En dan volgend jaar als rechtsback als Wilkshire weg is.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:35:38 #47
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143808191
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

In de 2e helft controleerde Utrecht de wedstrijd, ons middenveld had toen ineens wel grip op die van jullie.
Utrecht heeft evenveel controle over de wedstrijd gehad als een spast over zn ledematen :')
pi_143808210
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Keltie het volgende:

[..]

Utrecht heeft evenveel controle over de wedstrijd gehad als een spast over zn ledematen :')
Leuke vergelijking, maar er klopt vrij weinig van.
pi_143808243
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:26 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Een aantal personen denkt blijkbaar nog steeds dat feyenoord een topclub is waar spelers voor in de rij staan. De realiteit is dat het iets anders ligt, het is leuk voor de jeugd en een speler als Pelle gebruikt je als springplank, maar dat is het dan wel een beetje. De mensen die feyenoord heel hoog aanslaan na de afgelopen 2 seizoenen vergeten voor het gemak dat dat voor een groot deel aan Pelle te danken is met zijn doelpunten. Een immers is en blijft een drol die het verschil niet zal maken. Pelle heeft een aantal spelers beter gemaakt (Clasie, de Vrij en BMI met name) omdat die vrijuit zonder vrees voor verlies konden ballen.

Is overigens helemaal niet een probleem van enkel feyenoord, de tijd dat grote spelers naar een Nederlandse topclub wilden is gewoon even voorbij. Je bent een ordinair opleidingsland geworden, kijk bijvoorbeeld naar Vitesse, waar ze alle afdankertjes krijgen van Chelsea. Ze hopen daar bij Chelsea dat het nog wat geld opbrengt daarna, maar echte toppertjes komen niet hoor.
Feyenoord is in prestatie allang geen topclub meer.

daarnaast is de hele nederlandse competitie geen ene reet meer van wat het vroeger was..
de hele financiele wereld heeft alle verhoudingen scheef getrokken .
flutclubs die in de onderste regionen van de Premier League verkeren zijn financieel rijker dan de topclubs in Nederland.
en dus zijn dat soort clubs interessanter om je in de picture te spelen.

als er dan eens spelers zijn die graag willen komen zijn ze vaak te duur voor de mickey mouse league hier

had mooi geweest als Eto'o naar hier was gekomen .. goed voor de uitstraling van de competitie...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143808261
quote:

[..]

Maar Pele zegt dat hij voor de rechtsback gehaald wordt en dat hij o.a. daarom weg wil omdat hij bij SCH links staat. Psv kan ook (alhoewel dan z'n opmerking over het publiek onzinnig was), kan hij concurreren met Arias, die Brenet kan er helemaal geen kut van :')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_143808269
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Keltie het volgende:

[..]

Naar welke wedstrijd heb jij gekeken?
pi_143808289
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

ach , verschil van mening en beleving..
moet wel zeggen dat ik Ayoup vorig jaar een betere indruk vond maken .. toen viel hij mij in de kuip echt op , gisteren meer op hem gelet. maar viel wat tegen..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143808317
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:38 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

ach , verschil van mening en beleving..
moet wel zeggen dat ik Ayoup vorig jaar een betere indruk vond maken .. toen viel hij mij in de kuip echt op , gisteren meer op hem gelet. maar viel wat tegen..
Ayoub was gisteren, in de 2e helft, de baas op het middenveld.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:41:08 #54
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143808335
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Klopt.
Voor onze middenvelders is het moeilijk naar voren voetballen omdat te vrede niet balvast genoeg is, en Immers nooit opendraait en alleen maar terug kaatst. De eerste helft waren onze buitenspelers eindelijk een keer dreigend waardoor we kansen creëerden. De tweede helft was dat voorbij.
pi_143808337
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:37 schreef Matip het volgende:

[..]

Naar welke wedstrijd heb jij gekeken?
Feyenoord was slecht, maar Utrecht had echt moeite om 3 passes achter elkaar goed te laten zijn. Ik heb echt 300 ballen over de zijlijn zien gaan, waarvan 200 van Ruiter kwamen en de rest van passes door middenvelders/verdedigers die gewoon 7 meter achter de man kwamen. Als dit een goede wedstrijd van Utrecht was (het resultaat is voor jullie top, dat wel), dan wil ik niet weten hoe tranentrekkend het anders moet zijn
pi_143808360
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:37 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Feyenoord is in prestatie allang geen topclub meer.

daarnaast is de hele nederlandse competitie geen ene reet meer van wat het vroeger was..
de hele financiele wereld heeft alle verhoudingen scheef getrokken .
flutclubs die in de onderste regionen van de Premier League verkeren zijn financieel rijker dan de topclubs in Nederland.
en dus zijn dat soort clubs interessanter om je in de picture te spelen.

als er dan eens spelers zijn die graag willen komen zijn ze vaak te duur voor de mickey mouse league hier

had mooi geweest als Eto'o naar hier was gekomen .. goed voor de uitstraling van de competitie...
Klopt helemaal. Je hele competitie is uitgehold. Je zou eigenlijk een soort van stop moeten forceren, maar wij voldoen aan het fair play geneuzel en zolang de topclubs in het buitenland maar doen wat ze willen wordt het erg lastig.

Een Eto'o was prachtig geweest natuurlijk, maar het zegt toch ook genoeg dat het niet eens lukt om een speler als guidetti naar Nederland terug te krijgen? Leuke speler voor feyenoord maar dat is het dan wel, al jaren op een dood spoor en ook nog een mysterieuze ziekte die sluimert. En zelfs dat lukt niet meer.
pi_143808379
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:41 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Feyenoord was slecht, maar Utrecht had echt moeite om 3 passes achter elkaar goed te laten zijn. Ik heb echt 300 ballen over de zijlijn zien gaan, waarvan 200 van Ruiter kwamen en de rest van passes door middenvelders/verdedigers die gewoon 7 meter achter de man kwamen. Als dit een goede wedstrijd van Utrecht was (het resultaat is voor jullie top, dat wel), dan wil ik niet weten hoe tranentrekkend het anders moet zijn
Ik zag 1 bal meer in het netje liggen, dat is waar het om draait.
pi_143808393
quote:

[..]

Op basis van de 1e helft heb je helemaal gelijk maar in de 2e helft heb ik bij vlagen toch echt prima voetbal gezien van mijn club.
pi_143808403
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:42 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik zag 1 bal meer in het netje liggen, dat is waar het om draait.
Dat zeg ik toch ook, het resultaat was prima voor jullie. Maar het komt nou over alsof jullie gedomineerd hebben en het een hele goede wedstrijd van jullie was, dat kan niet serieus zijn
pi_143808475
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:43 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook, het resultaat was prima voor jullie. Maar het komt nou over alsof jullie gedomineerd hebben en het een hele goede wedstrijd van jullie was, dat kan niet serieus zijn
Gecontroleerd zei ik, niet gedomineerd, bij dat laatste denk ik aan hele rits doelkansen en die kregen we niet.
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 11:46:01 #61
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143808478
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ga nou niet doen alsof Utrecht zo goed was. Twee schoten op doel in de hele wedstrijd. Na de 1e helft was Utrecht bijna dood en begraven, aldus Alfen. Tweede helft is Utrecht wat beter en Feyenoord vermoeid. Al met al een onverdiende overwinning, dat doet er totaal niet toe, gefeliciteerd er mee, maar ik vond Utrecht erg zwak. En dat zegt ook wat over Feyenoord.
pi_143808515
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ga nou niet doen alsof Utrecht zo goed was. Twee schoten op doel in de hele wedstrijd. Na de 1e helft was Utrecht bijna dood en begraven, aldus Alfen. Tweede helft is Utrecht wat beter en Feyenoord vermoeid. Al met al een onverdiende overwinning, dat doet er totaal niet toe, gefeliciteerd er mee, maar ik vond Utrecht erg zwak. En dat zegt ook wat over Feyenoord.
100% rendement :9~
pi_143808547
quote:

[..]

Dan heb jij het over de eerste helft. Ik over de tweede.
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 11:49:37 #64
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143808571
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:47 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

100% rendement :9~
Had Immers dat maar een keer.
pi_143808574
quote:

[..]

Ik vond het een zeer verdiende overwinning.
pi_143808684
quote:

[..]

Dat doe ik ook nergens.

Ik zei dat Utrecht in de 2e helft de wedstrijd controleerde en dat is in mijn ogen gewoon een feit.
pi_143808812
quote:

[..]

Hoe oud ben je?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_143808870
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
Gemis hè, die ban-knopjes.
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 12:01:53 #69
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143808877
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:49 schreef Matip het volgende:

[..]

Ik vond het een zeer verdiende overwinning.
Volhouden :D
pi_143809147
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:01 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Volhouden :D
Omdat het gewoon een feit is.
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 12:16:41 #71
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143809255
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:12 schreef Matip het volgende:

[..]

Omdat het gewoon een feit is.
Waarvan akte.
pi_143809349
Op basis van de tweede helft wel, ja. Eerste helft had Feyenoord gewoon haar kansen moeten afmaken, dan was het 3-0 a 4-0 geweest.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 25 augustus 2014 @ 12:37:47 #73
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143809829
Nog 1 week.
I love my mispoken words.
pi_143809856
Utrecht is degradatiekandidaat, als je de eerste helft zo overlopen wordt door dit Feyenoord :')
pi_143809998
Die Utrechter in dit topic moet zich echt kapot schamen. Tegen het zwakste Feyenoord in jaren, net teruggevlogen uit Kiev, helemaal kapot worden gespeeld, heel gelukkig een counter meekrijgen en dan met 2 schoten in de hele wedstrijd hier een grote bek hebben. Ik heb me de eerste helft de ballen uit mn broek gelachen, wat een niveau.
pi_143810055
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:38 schreef Thunder0x het volgende:
Utrecht is degradatiekandidaat, als je de eerste helft zo overlopen wordt door dit Feyenoord :')

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:44 schreef Cara het volgende:
Die Utrechter in dit topic moet zich echt kapot schamen. Tegen het zwakste Feyenoord in jaren, net teruggevlogen uit Kiev, helemaal kapot worden gespeeld, heel gelukkig een counter meekrijgen en dan met 2 schoten in de hele wedstrijd hier een grote bek hebben. Ik heb me de eerste helft de ballen uit mn broek gelachen, wat een niveau.
En wij lachen al sinds het einde van de wedstrijd, weet wel welke lacher ik wil zijn in dit geval.
pi_143810158
quote:
10s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

En wij lachen al sinds het einde van de wedstrijd, weet wel welke lacher ik wil zijn in dit geval.
tis niet erg dat je blij bent om de punten maar je maakt jezelf volkomen belachelijk als je denkt dat utrecht geen heel moeilijk jaar tegemoet gaat..
en dan heb ik ze nog maar 90 minuten zien klungelen...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143810368
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:44 schreef Cara het volgende:
En niet te vergeten dat ze grote moeite hadden met Willem 2 en kapot gespeeld werden door PEC :').
pi_143810469
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:58 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En niet te vergeten dat ze grote moeite hadden met Willem 2 en kapot gespeeld werden door PEC :').
Wij worden in de huidige samenstelling en vorm net zo goed kapotgespeeld door PEC, en zouden ook met hangen en wurgen van Willem II winnen. Dus dat zegt niet alles.

Maar Utrecht was wel heel zwak inderdaad. Als daar niets verandert spelen ze tussen plek 12 en 15.
pi_143810473
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:51 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

tis niet erg dat je blij bent om de punten maar je maakt jezelf volkomen belachelijk als je denkt dat utrecht geen heel moeilijk jaar tegemoet gaat..
De enige die zich hier belachelijk maakt ben jij.

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:58 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Grote moeite tegen Willem II? Wat een onzin.
Ja bij PEC verliezen er wel meer...

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar Utrecht was wel heel zwak inderdaad. Als daar niets verandert spelen ze tussen plek 12 en 15.
En met de nu geblesseerde spelers weer fit erbij zal het ergens tussen 8 en 12 worden en dat is prima.
pi_143810513
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wij worden in de huidige samenstelling en vorm net zo goed kapotgespeeld door PEC, en zouden ook met hangen en wurgen van Willem II winnen. Dus dat zegt niet alles.

Als er niets verandert bij Feyenoord, spelen ze net zo hard om die plekken :')... Van Geel mag imo wel heel hard opschieten met de nodige versterkingen.
pi_143810583
quote:
10s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De enige die zich hier belachelijk maakt ben jij.

en waarom dan wel ?
omdat ik als niet supporter van Utrecht wel een objectieve beoordeling kan geven ?

succes dit seizoen !
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143810624
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:02 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Als er niets verandert bij Feyenoord, spelen ze net zo hard om die plekken :')... Van Geel mag imo wel heel hard opschieten met de nodige versterkingen.
Welnee, als er niets verandert dan speelt Feyenoord geen top 5, maar rechterrijtje lijkt me ook overdreven.

In dat geval schat ik Feyenoord op plek 6 t/m 9 in.

Maar ik verwacht nog 1 of 2 versterkingen.
pi_143810626
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:51 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

En daar dan van verliezen :')
pi_143810733
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:06 schreef Matip het volgende:

[..]

En daar dan van verliezen :')
Yep... Hoe triest het ook gesteld is met Utrecht, Feyenoord is atm niet veel beter. :'(
pi_143810762
Ach de punten zijn het belangrijkst, die hebben we mooi meegenomen.
pi_143810789
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:11 schreef Matip het volgende:
Ach de punten zijn het belangrijkst, die hebben we mooi meegenomen.
zo ist...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143810898
quote:

:D Hij is 2x gewaarschuwd en kreeg pas ik de 89 e minuut geel
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:36:05 #89
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143811577
Nondeju Utreg wint eens een keertje een wedstrijd en opeens lijken er allemaal Utreg supporters op FOK! te zitten :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_143811636
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:36 schreef satecl het volgende:
Nondeju Utreg wint eens een keertje een wedstrijd en opeens lijken er allemaal Utreg supporters op FOK! te zitten :')
gun ze effe hun momentje , joh..
denk dat we heel veel tegenstanders in ons hoekje krijgen dit seizoen....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143811724
quote:
Zoals Guidetti zou zeggen:

superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21 Karma is a bitc.. As they say :) reageer retweet
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:40:40 #92
374694 Albanus
Diepgravende debiel
pi_143811750
quote:
Mensen op een forum, 't is allemaal wat. En kijk eens in het FC Utrecht topic, dat is actief genoeg. Kleine Calimero.
pi_143811964
quote:
Ik heb er zelfs speciaal een account voor aangemaakt.
pi_143812192
Utrecht is gewoon heel erg slecht. In de tweede helft speelde Feyenoord alleen nog slechter. Op basis van de tweede helft kon alles gebeuren. Was gewoon pover. Ook van Utrecht. Er glijdt dan net een balletje doorheen waarop Van Beek zich te makkelijk laat wegduwen. Dat is dan sneu voor ons maar gezien de tweede helft behoort dat tot de mogelijkheden. In de eerste helft hebben we echter gezien wat de verhoudingen normaal gesproken zijn, namelijk als Feyenoord wel normaal voetbalt. Geloof dat de verhouding van schoten 15-3 was op een gegeven moment. Maarja, wij zitten met Immers die een bal voor open doel op de paal schiet, Te Vrede die open kansen mist en tegen de rug van Immers aanschiet.

Utrecht pakt nu een keer de punten, dat is leuk voor ze. Maar dit seizoen gaan ze het echt heel erg moeilijk krijgen. Veel gaat afhangen van de punten die Willem II en Excelsior gaan pakken. Als die ook gaan mazzelen, wordt het aan het eind van het seizoen nog zweten in de Galgenwaard. (Gun Utrecht geen degradatie trouwens, in mijn ogen moeten alle grotere steden vertegenwoordigd zijn in de Eredivisie.)
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143812289
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:40 schreef Albanus het volgende:

[..]

Mensen op een forum, 't is allemaal wat. En kijk eens in het FC Utrecht topic, dat is actief genoeg. Kleine Calimero.
Oke Ajacied422.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143812392
Ik hoop dat Ajax Guidetti alsnog oppikt. Beter wordt hij topscoorder en slacht hij ons hoogstpersoonlijk af in zowel de Kuip als in de Arena. Droeftoeter die van Geel.
pi_143812413
quote:
19s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik hoop dat Ajax Guidetti alsnog oppikt. Beter wordt hij topscoorder en slacht hij ons hoogstpersoonlijk af in zowel de Kuip als in de Arena. Droeftoeter die van Geel.
Beter gooi je jezelf van een brug.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143812511
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Utrecht is gewoon heel erg slecht. In de tweede helft speelde Feyenoord alleen nog slechter. Op basis van de tweede helft kon alles gebeuren. Was gewoon pover. Ook van Utrecht. Er glijdt dan net een balletje doorheen waarop Van Beek zich te makkelijk laat wegduwen. Dat is dan sneu voor ons maar gezien de tweede helft behoort dat tot de mogelijkheden. In de eerste helft hebben we echter gezien wat de verhoudingen normaal gesproken zijn, namelijk als Feyenoord wel normaal voetbalt. Geloof dat de verhouding van schoten 15-3 was op een gegeven moment. Maarja, wij zitten met Immers die een bal voor open doel op de paal schiet, Te Vrede die open kansen mist en tegen de rug van Immers aanschiet.

Utrecht pakt nu een keer de punten, dat is leuk voor ze. Maar dit seizoen gaan ze het echt heel erg moeilijk krijgen. Veel gaat afhangen van de punten die Willem II en Excelsior gaan pakken. Als die ook gaan mazzelen, wordt het aan het eind van het seizoen nog zweten in de Galgenwaard. (Gun Utrecht geen degradatie trouwens, in mijn ogen moeten alle grotere steden vertegenwoordigd zijn in de Eredivisie.)
Eerste helft was Utrecht slecht, dat klopt, maar de tweede helft was Utrecht gewoon beter. Dat kun je niet gaan ontkennen. Ayoub en Kali hadden Immers en Clasie in hun zak zitten. Dan kom je met een geweldige individuele actie van Oar terecht op 1-2 (waar van Beek zich overigens kinderlijk eenvoudig weg laat zetten), en dan is het de wedstrijd makkelijk uitspelen. Wat hebben Schaken, Boetius en Basacikoglu de tweede helft nog laten zien? Helemaal niets. En dat zijn toch wel de verdiensten van Utrecht, en niet omdat Feyenoord zo slecht speelde. Op Immers na dan.
pi_143812576
Wel grappig dat toe ik 3 weken geleden zei dat Van Beek niet goed genoeg was, mensen mij voor gek verklaarden.
Nu dit, wacht maar tot de eerste topper, dan zal die pik eens getest worden.
pi_143812579
quote:
Joh, wordt lekker Guidetti supporter ipv Feyenoord supporter. :')
pi_143812609
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:07 schreef RetRy32 het volgende:
Wel grappig dat toe ik 3 weken geleden zei dat Van Beek niet goed genoeg was, mensen mij voor gek verklaarden.
Nu dit, wacht maar tot de eerste topper, dan zal die pik eens getest worden.
De eerdere wedstrijden tegen PSV (hij heeft al 2 keer tegen PSV in de basis gestaan) speelde hij uitstekend.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:10:24 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143812691

Inmiddels door de keuring.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143812702
Welkom Jens _O_
pi_143812711
quote:
En dat noemt zich Feyenoordsupporter.........
pi_143812809
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De eerdere wedstrijden tegen PSV (hij heeft al 2 keer tegen PSV in de basis gestaan) speelde hij uitstekend.
Psv uit vorm = niveau Willem 2.
Overigens speelde hij toen rechtsback toch?
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:15:09 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143812828
Podolski zou naar Wolfsburg gaan, dat maakt de komst van Dost weer wat waarschijnlijker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143812873
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Inmiddels door de keuring.
Prima aankoop.
pi_143812878
Die Van Anholt is een rechtsback toch? Wat moeten we daarmee?
pi_143812885
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:16 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Prima aankoop.
Bedankt voor je goedkeuring, Tom.
pi_143812891
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:16 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Bedankt voor je goedkeuring, Tom.
Doe ik graag, Sjaak.
pi_143812911
Misschien concurrent voor Wilkshire?

Wat als Wilkshire geblesseerd raakt. Moet je weer kutte
pi_143812930
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:17 schreef Thunder0x het volgende:
Misschien concurrent voor Wilkshire?

Wat als Wilkshire geblesseerd raakt. Moet je weer kutte
We hebben Cabral en Van Beek die daar kunnen spelen.
pi_143812948
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:18 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

We hebben Cabral en Van Beek die daar kunnen spelen.
En dan centraal weer twee linkspoten? Wat dus niet werkte.
pi_143812952
quote:
Is beter dan Wilkshire = beter team en breedte.
pi_143812956
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:14 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Psv uit vorm = niveau Willem 2.
Overigens speelde hij toen rechtsback toch?
Klopt, hij speelde toen rechtsback. Bewijst dus dat hij zich wel staande kan houden tegen een bovengemiddelde tegenstander. Want ik ben het niet met je eens dat een PSV uit vorm niveau Willem II is, bewijst ook hun eindklasseringen de afgelopen jaren (allemaal top 5 ondanks geen beste vorm).
pi_143813018
quote:
Niet zeker dat Feyenoord geinteresseerd is. Maar Van Anholt zou ook linksback kunnen spelen, en dan volgend seizoen, als het contract van Wilkshire afloopt naar de rechtsbackpositie kunnen verhuizen.

Maar het meest aannemelijke lijkt me nog steeds dat FC Twente de geinteresseerde club betreft. Alleen daar wordt het gerucht ten stelligste ontkent en suggereren ze zelfs dat er wellicht geen aankopen meer zullen volgen deze week.
pi_143813083
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Niet zeker dat Feyenoord geinteresseerd is. Maar Van Anholt zou ook linksback kunnen spelen, en dan volgend seizoen, als het contract van Wilkshire afloopt naar de rechtsbackpositie kunnen verhuizen.

Maar het meest aannemelijke lijkt me nog steeds dat FC Twente de geinteresseerde club betreft. Alleen daar wordt het gerucht ten stelligste ontkent en suggereren ze zelfs dat er wellicht geen aankopen meer zullen volgen deze week.
Ben benieuwd.
pi_143813104
Ik zou er niet tegen zijn. Maar prioriteiten liggen op andere plekken momenteel. Weer een vaag bericht dus.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:29:53 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143813283
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:23 schreef Thunder0x het volgende:
Ik zou er niet tegen zijn. Maar prioriteiten liggen op andere plekken momenteel. Weer een vaag bericht dus.
Lijkt me ook sterk ja. Hij weet op rechts al niet te overtuigen, en daar heb je niet eens spelers nodig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:31:38 #120
374694 Albanus
Diepgravende debiel
pi_143813340
Als je hem opstelt, is de kans groter dat hij vroegtijdig met twee gele kaarten/direct rood van het veld afstapt dan dat hij de hele wedstrijd blijft staan.
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:32:11 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143813357
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:31 schreef Albanus het volgende:
Als je hem opstelt, is de kans groter dat hij vroegtijdig met twee gele kaarten/direct rood van het veld afstapt dan dat hij de hele wedstrijd blijft staan.
Oke Stijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143813414
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:18 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Is beter dan Wilkshire = beter team en breedte.
Nee
pi_143814473
Ik hoop dat Toornstra betekend dat ik niet vaak meer naar Immers hoef te kijken. Dat kan ik gewoon echt niet meer aan :'(.

Tevens Mulder. Maar daar ben ik minder hoopvol over.
pi_143814629
Ik kan niet wachten tot deze week gewoon voorbij is en we ons kunnen concentreren op wat we hebben in plaats van wat we NIET hebben. Ben dat transfer geneuzel spuugzat.
pi_143814630
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:09 schreef Karelnoord het volgende:
Ik hoop dat Toornstra betekend dat ik niet vaak meer naar Immers hoef te kijken. Dat kan ik gewoon echt niet meer aan :'(.

Mulder .... nee, het moet blijkbaar een paar keer echt kut gaan ( gaat het nu ook maar niemand die het ziet blijkbaar bij Feyenoord )
pi_143814685
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:14 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan niet wachten tot deze week gewoon voorbij is en we ons kunnen concentreren op wat we hebben in plaats van wat we NIET hebben. Ben dat transfer geneuzel spuugzat.
Ik vind het nog steeds ergerlijk dat de competitie al op gang is en er nog flink wordt getrokken aan allerlei spelers.
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:16:38 #127
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143814725
Het irritante van Mulder vind ik dat hij steeds slechter wordt. Twee jaar geleden deed hij voor het zijn leeftijd gewoon redelijk tot goed, maar nu is hij twee jaar ouder en hij keept alleen maar slechter. :'(
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:17:56 #128
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143814762
quote:
15s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds ergerlijk dat de competitie al op gang is en er nog flink wordt getrokken aan allerlei spelers.
Da's zeer merkwaardig ja. Wij moeten nu bijv. drie keer tegen Ziyech. Mal.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143814822
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

Da's zeer merkwaardig ja. Wij moeten nu bijv. drie keer tegen Ziyech. Mal.
gaan we nu ook weer klappen voor hem ? :P
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143814928
quote:

[..]

Dat is het ook. Schuld van de KVNB. Competitie had zonder problemen 3/4 weken later kunnen beginnen omdat je volgend jaar toch geen WK/EK hebt.
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:28:52 #131
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143815105
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Gewoon niks doen. Klappen voor onze spelers.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:29:45 #132
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143815148
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:40 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Zoals Guidetti zou zeggen:

superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21 Karma is a bitc.. As they say :) reageer retweet
Euh ja.. :')
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:30:08 #133
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143815163
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:14 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan me er niet druk om maken. Heb liever dat we donderdag winst behalen en de groepsfase weer eens halen. Dat heeft deze selectie nodig, ook al zullen we er roemloos ten onder gaan.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:30:34 #134
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_143815172
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:09 schreef Karelnoord het volgende:

Toornstra is ook geen topper hoor. Vind mokotjo en ziyech beter.
pi_143815178
quote:

[..]

Worst case scenario vertrekt Clasie nog naar een Russische club als je hier al niemand meer mag halen :r
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:31:01 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143815192
quote:
Ok Loek.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:32:09 #137
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143815244
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:11 schreef Luni het volgende:

[..]

En dat noemt zich Feyenoordsupporter.........
Dat denk ik nadat ik weer eens een excuus interview van Van Geel heb gehoord: En dat noemt zich Technisch Directeur....
pi_143815267
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik kan me er niet druk om maken. Heb liever dat we donderdag winst behalen en de groepsfase weer eens halen. Dat heeft deze selectie nodig, ook al zullen we er roemloos ten onder gaan.
Uiteraard. Da's ook de eerste zorg natuurlijk. Moet koste wat kost gebeuren eigenlijk. Rest is bijzaak.
pi_143815292
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat denk ik nadat ik weer eens een excuus interview van Van Geel heb gehoord: En dat noemt zich Technisch Directeur....
Dat is ie dan ook. En dat doet ie prima eigenlijk. Op 1 (of 2 als ik Guidetti mee tel) fouten na.
pi_143815324
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Als die kan passen en aannemen ben ik tevreden.
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:36:14 #141
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143815389
Achja, Toornstra is de meest scorende middenvelder van de afgelopen jaren, sinds zijn debuut. Dat kan ie iig beter dan onze Tim Immers.
pi_143815416
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Toornstra kan wel scoren uit een vrije trap. Dat is al een hele verbetering vergeleken met huidige selectie.
pi_143815469
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Toornstra kan wel scoren uit een vrije trap. Dat is al een hele verbetering vergeleken met huidige selectie.
Moet Vormer ook kunnen en zelfs Goossens heeft het 1x (?) bij ons gedaan (tegen Heracles dacht ik). Voordeel van Toornstra is dat hij ook goed kan voetballen en hopelijk/waarschijnlijk niet zo'n vertragende factor is als b.v. Vormer
pi_143815520
Wordt wel tijd dat we iets gaan verkopen trouwens. Te veel troep op de bank/tribune atm.

Toornstra heeft vorig seizoen en dat seizoen daarvoor precies even veel doelpunten gemaakt als Immers.
pi_143815527
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Moet Vormer ook kunnen en zelfs Goossens heeft het 1x (?) bij ons gedaan (tegen Heracles dacht ik). Voordeel van Toornstra is dat hij ook goed kan voetballen en hopelijk/waarschijnlijk niet zo'n vertragende factor is als b.v. Vormer
Vrije trappen nemen vanaf de bank is alleen zo lastig.
pi_143815566
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Vrije trappen nemen vanaf de bank is alleen zo lastig.
Klopt, daarom ook het voordeel t.o.v. Vormer.
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:43:19 #147
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143815629
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef Karelnoord het volgende:
Wordt wel tijd dat we iets gaan verkopen trouwens. Te veel troep op de bank/tribune atm.
We zitten helaas niet in de gelegenheid om iedereen te verkopen die eigenlijk te min is voor dit Feyenoord. Dat wordt een kwestie van door selecteren. Denk ook niet dat de jeugd er al klaar voor is.

Mondjesmaat zal het dus verbeterd moeten worden.
Elite
Tegen TTIP
pi_143815644
quote:

Toornstra heeft vorig seizoen en dat seizoen daarvoor precies even veel doelpunten gemaakt als Immers.
Immers heeft hiervoor waarschijnlijk wel zo'n 40-45 keer meer mogelijkheden gehad.
pi_143815661
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Happel het volgende:

[..]

We zitten helaas niet in de gelegenheid om iedereen te verkopen die eigenlijk te min is voor dit Feyenoord. Dat wordt een kwestie van door selecteren. Denk ook niet dat de jeugd er al klaar voor is.

Mondjesmaat zal het dus verbeterd moeten worden.
Iemand als Verhoek zou weg kunnen zonder de selectie slechter te maken. Goossens gaat waarschijnlijk ook geen minuten maken.
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:46:18 #150
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143815704
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is ie dan ook. En dat doet ie prima eigenlijk. Op 1 (of 2 als ik Guidetti mee tel) fouten na.
Mwah. Deze ronde kost'ie meer dan je oplevert. Je zat dit jaar op een dunne scheidslijn en Dhr. Van Geel heeft het verkeerd aangepakt waardoor je weer op een 0 punt zit.

En het aantal fouten, dat zet ik hoger in. Voorbeeld:

Mathijssen -> belachelijk.
Wilkshire -> belachelijk.
Boulahrouz -> belachelijk.
Kazim-Kazim -> belachelijk.

Die laatste drie maken ook duidelijk dat'ie een jaar heeft gelogen over schaduwlijstjes en dat'ie veel meer moet investeren in het onderhouden van z'n netwerk. Het komt niet aanwaaien, je moet er voor werken. Ook de uitlatingen na Ziyech en over Guidetti waren zo ontzettend dom (nooit als een zuur kutje reageren. Daar zijn zaakwaarnemers voor) maar dat komt wrs door zn netwerkkwaliteiten.
Nee, al met al doet Van Geel het zoals ik bij zijn aanstellen had verwacht: Mwah.
pi_143815756
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Happel het volgende:

[..]

We zitten helaas niet in de gelegenheid om iedereen te verkopen die eigenlijk te min is voor dit Feyenoord.
En niemand wil ze 8-)
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:48:31 #152
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143815779
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:44 schreef Karelnoord het volgende:

[..]

Iemand als Verhoek zou weg kunnen zonder de selectie slechter te maken. Goossens gaat waarschijnlijk ook geen minuten maken.
Die laatste had je nooit moeten halen. Brekebeentje.
pi_143815858
Denken jullie dat Clasie blijft?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143815859
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef Keltie het volgende:

[..]

Mwah. Deze ronde kost'ie meer dan je oplevert. Je zat dit jaar op een dunne scheidslijn en Dhr. Van Geel heeft het verkeerd aangepakt waardoor je weer op een 0 punt zit.

Die laatste drie maken ook duidelijk dat'ie een jaar heeft gelogen over schaduwlijstjes en dat'ie veel meer moet investeren in het onderhouden van z'n netwerk. Het komt niet aanwaaien, je moet er voor werken. Ook de uitlatingen na Ziyech en over Guidetti waren zo ontzettend dom (nooit als een zuur kutje reageren. Daar zijn zaakwaarnemers voor) maar dat komt wrs door zn netwerkkwaliteiten.
Nee, al met al doet Van Geel het zoals ik bij zijn aanstellen had verwacht: Mwah.
Wilkshire balt gewoon prima mee hoor. Wat een onzin.

Boula is geblesseerd, kun je niets over zeggen. Pas beoordelen tijdens de winterstop.

En Kazim ook, iemand afbranden die geen minuten heeft gemaakt is gewoon lulkoek.

Mathijsen is poep.
pi_143815897
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef superniger het volgende:
Nee.
pi_143815903
quote:
Nee.
pi_143815913
quote:
Nee.
pi_143815943
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Boula is geblesseerd, kun je niets over zeggen. Pas beoordelen tijdens de winterstop.

En Kazim ook, iemand afbranden die geen minuten heeft gemaakt is gewoon lulkoek.

Mathijsen is poep.
100% eens. Haten op Wilkshire :') is gewoon na Clasie beste man van Feyenoord gisteren
pi_143816038
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:52 schreef Jorwol het volgende:

[..]

100% eens. Haten op Wilkshire :') is gewoon na Clasie beste man van Feyenoord gisteren
Komt snelheid tekort voor hoger niveau.
Zelfs een Boilessen is al te traag.
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:55:35 #160
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143816042
Mathijsen heeft het gewoon goed gedaan in de seizoenen dat hij voor de club speelt. Snap die ontevredenheid richting hem nooit zo. Hij heeft fouten gemaakt, maar dat is wat iedere verdediger bij Feyenoord wel doet.

Zeker met zo een onzekere keeper erachter. Als verdediger schijt je gewoon in je broek van angst met Mulder op goal.
Elite
Tegen TTIP
pi_143816080
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef Happel het volgende:
Mathijsen heeft het gewoon goed gedaan in de seizoenen dat hij voor de club speelt. Snap die ontevredenheid richting hem nooit zo. Hij heeft fouten gemaakt, maar dat is wat iedere verdediger bij Feyenoord wel doet.

Zeker met zo een onzekere keeper erachter. Als verdediger schijt je gewoon in je broek van angst met Mulder op goal.
Klopt. Alleen 3 jaar is misschien 1 jaar te lang.
pi_143816135
Volgens VI betaalt Feyenoord 3,5 miljoen voor Toornstra en wordt de transfer in termijnen voldaan.
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:58:15 #163
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143816136
quote:

[..]

Mathijsen is poep.
Hij balt prima mee? Verdedigend is'ie slechter dan Janmaat (was'ie in zn Twente tijd al). Aanvallend? Een hoop voorzetten op kniehoogte en het liefst bij de tegenstander in de voeten. Daarnaast roept Van Geel een jaar over schaduwlijsten. Janmaat weg zag je van kilometers aankomen, dan is het belachelijk dat je een oude, povere speler haalt op voorspraak van je nieuwe trainer. Evenals Kazim; schaduwlijst, Pelle weg wist iedereen aan het begin van vorig seizoen en dan kom je met een speler op voorspraak van Pierre? Lachwekkend.
Boulahrouz kon in en na zn Chelseatijd al niet meer :')
pi_143816160
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ziyech wou niet, simpel als dat. Als je z'n interviews hoorde had hij zijn keuze al gemaakt voor het gesprek met Rutten overigens. Maar goed.

Uitlatingen Guidetti heb je gelijk, die nam ik dan ook mee als 2e fout.

Matthijssen was prima te verantwoorden die tijd, gezien de jonge verdediging. Over het salaris kan je twisten, maar ja.
Wilkshire doet het tot nu toe prima, en overtreft mijn verwachtingen, vind ik dus kul om die belachelijk te noemen.
Bouhlarouz; opnieuw, te verantwoorden door jonge verdediging en meer opties op rechtsback en centraal rechts. Dat ie in de lappenmand zit is nu even jammer, maar die komt wel terug.
Kazim; Laten we eerst maar 's afwachten of dat wat is of niet.
pi_143816167
Mischien kan Feyenoord Serginho Greene terughalen naar de Kuip. :D
#superniger2020
pi_143816172
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Keltie het volgende:

[..]

Hij balt prima mee? Verdedigend is'ie slechter dan Janmaat (was'ie in zn Twente tijd al). Aanvallend? Een hoop voorzetten op kniehoogte en het liefst bij de tegenstander in de voeten. Daarnaast roept Van Geel een jaar over schaduwlijsten. Janmaat weg zag je van kilometers aankomen, dan is het belachelijk dat je een oude, povere speler haalt op voorspraak van je nieuwe trainer. Evenals Kazim; schaduwlijst, Pelle weg wist iedereen aan het begin van vorig seizoen en dan kom je met een speler op voorspraak van Pierre? Lachwekkend.
Wat een gelul zeg, Wilkshire levert betere voorzetten als Janmaat en is verdedigend gewoon beter :')
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:59:57 #167
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143816200
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:52 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Zegt meer over de rest van Feijenoord als de kwaliteiten van Wilkshire :')
Maar in het geval Wilkshire gaat het niet alleen om de kwaliteiten, ook omdat Van Geel ermee aantoont te jokkebrokken of gewoon lui te zijn.
pi_143816226
Youssef Mohammed is trouwens een ijzersterke veteraan die transfervrij is.
Zou centraal achterin een goede versterking zijn voor de breedte.
Zal wel een jaarsalaris van een miljoon vragen.

Maar is fysiek echt een beest en heeft meer dan 200 bundesliga wedstrijden achter zijn naam staan.

Had hem echt veel liever gezien dan Boulharouz.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2014 16:01:44 ]
pi_143816276
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:00 schreef RetRy32 het volgende:
Youssef Mohammed is trouwens een ijzersterke veteraan die transfervrij is.
Zou centraal achterin een goede versterking zijn voor de breedte.
Zal wel een jaarsalaris van een miljoon vragen.

Maar is fysiek echt een beest en heeft meer dan 200 bundesliga wedstrijden achter zijn naam staan.

Had hem echt veel liever gezien dan Boulharouz.
jippie
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:07:36 #170
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143816384
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ziyech wou niet, simpel als dat. Als je z'n interviews hoorde had hij zijn keuze al gemaakt voor het gesprek met Rutten overigens. Maar goed.
En moet je dan als een zure kut op de radio gaan huilenbalken? Neuh.
quote:

Matthijssen was prima te verantwoorden die tijd, gezien de jonge verdediging. Over het salaris kan je twisten, maar ja.
Salaris moet je over twisten.
Maar goed, campingvrienden ey..
quote:
Wilkshire doet het tot nu toe prima, en overtreft mijn verwachtingen, vind ik dus kul om die belachelijk te noemen.
Kan ook genoeg over jouw verwachtingen zeggen.
quote:
Bouhlarouz; opnieuw, te verantwoorden door jonge verdediging en meer opties op rechtsback en centraal rechts. Dat ie in de lappenmand zit is nu even jammer, maar die komt wel terug.
Neuh.
quote:
Neuh-neuh.
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:07:54 #171
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143816390
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

jippie
Dat denk ik elke keer weer als hij post :')
pi_143816399
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:07 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik kaart waarheden aan.
Ik ben er ook werkelijk van overtuigd dat ik als technisch directeur het beter zou doen dan Martin Van Geel.
"Yes we want him, 1 miljoon maximum"
"No we can only pay 1 miljoon"

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2014 16:09:32 ]
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:09:47 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143816430
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens VI betaalt Feyenoord 3,5 miljoen voor Toornstra en wordt de transfer in termijnen voldaan.
De directeur oid van Utrecht wist dit ook al te vermelden ja. Van die 3,5 miljoen gaat ook nog eens een half miljoen naar Den Haag. Topdeal _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143816441
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:07 schreef Keltie het volgende:

[..]

En moet je dan als een zure kut op de radio gaan huilenbalken? Neuh.

[..]

Salaris moet je over twisten.
Maar goed, campingvrienden ey..

[..]

Kan ook genoeg over jouw verwachtingen zeggen.

[..]

Neuh.

[..]

Neuh-neuh.
Fijne discussie met jou man :'). Rot maar op.
pi_143816456
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik kaart waarheden aan.
Ik ben er ook werkelijk van overtuigd dat ik als technisch directeur het beter zou doen dan Martin Van Geel.
:') :') :')
pi_143816460
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:07 schreef Divje het volgende:

[..]

Haha, ja wat moet je er mee he :').
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:10:51 #177
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143816461
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik kaart waarheden aan.
Uh ja vast
pi_143816474
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Keltie het volgende:

[..]

Noem jij dan eens een spits die haalbaar is voor Feyenoord en die ook WIL komen?
pi_143816507
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:11 schreef Thunder0x het volgende:
Noem jij dan eens een spits die haalbaar is voor Feyenoord en die ook WIL komen?
Henri Bienvenu
pi_143816515
Waarom staat Hahn niet op kool?
Ik dacht dat ze hem hebben gehaald omdat ze ontevreden waren over Mulder.
#superniger2020
pi_143816527
Dus Aston Villa vind het geboden bedrag te laag; weet iemand hoeveel er is geboden en wat de vraagprijs is? Wat willen ze nou; eenjarig contract nog maar en komt niet in de plannen van de trainer voor.
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:14:05 #182
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143816544
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Fijne discussie met jou man :'). Rot maar op.
Discussie?
pi_143816551
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:13 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dus Aston Villa vind het geboden bedrag te laag; weet iemand hoeveel er is geboden en wat de vraagprijs is? Wat willen ze nou; eenjarig contract nog maar en komt niet in de plannen van de trainer voor.
El Ahmadi heeft geen toekomst bij Feyenoord.
Ik weet 90% zeker dat hij Toornstra gaat laten banken.
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:14:35 #184
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143816558
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:13 schreef superniger het volgende:
Waarom staat Hahn niet op kool?
Ik dacht dat ze hem hebben gehaald omdat ze ontevreden waren over Mulder.
Bleek er geen kut van te kunnen pas ik ergens?
pi_143816559
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:12 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Henri Bienvenu
Wilt niet :W
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:15:05 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143816566
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:13 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Allemaal onderdeel van het spel, rustig aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143816577
quote:

[..]

Mathijsen is poep.
Idd. wat zeiken mensen nou op Wilkshere. Boula kan ook nog wel goedkomen mits hij een tijdje blessurevrij blijft.
pi_143816585
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Speelt niet door buitenlanders regel.
pi_143816594
quote:

[..]

Eto'o is transfervrij. :P
#superniger2020
pi_143816624
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Creativiteit kunnen we nu heel goed gebruiken, rust en overzicht ook, vooral aangezien Clasie wss weggaat.
pi_143816651
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:16 schreef superniger het volgende:

[..]

Eto'o is transfervrij. :P
Hij lult wel dat geld niet meer belangrijk voor 'm is maar zal ongetwijfeld wel een factor spelen. Hij kiest straks voor een club die geen CL speelt maar wel dik salaris gaat aanbieden.
pi_143816658
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Allemaal onderdeel van het spel, rustig aan.
Ok chef, zolang ie maar komt.
pi_143816665
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
vooral aangezien Clasie wss weggaat.
Waarschijnlijk na de winterstop.
En Toornstra zette bijna elke aanval bij FCU op.
pi_143816667
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Hij lult wel dat geld niet meer belangrijk voor 'm is maar zal ongetwijfeld wel een factor spelen. Hij kiest straks voor een club die geen CL speelt maar wel dik salaris gaat aanbieden.
Kan het hem niet kwalijk nemen. :P
#superniger2020
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:19:34 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143816687
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Ok chef, zolang ie maar komt.
Ik zal het even appen naar Martin.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:19:46 #196
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143816690
quote:

[..]

Kan ik niet. Net zoals Van Geel ben ik de laatste tijd druk geweest met andere zaken, dus even geen zicht op de spitsen die weg mogen\ verhuurd mogen worden of transfervrij opgepikt kunnen worden. Halen om het halen levert bijna nooit echt het gewenste resultaat op.
pi_143816708
Misschien kunnen ze van Ginkel huren van Sjelsie.
#superniger2020
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:20:58 #198
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143816724
Hoe zit dat nou met die Kramaric?
pi_143816746
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Lijkt me een andere positie maar goed. Risico bestaat eerder dat Vilhena gaat banken na de komst van Toornstra en El Ahmadi.
pi_143816752
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:20 schreef superniger het volgende:
Misschien kunnen ze van Ginkel huren van Sjelsie.
Die gaat gewoon spelen, Mourinho geilt op hem.
pi_143816791
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:09 schreef Caland het volgende:

[..]

De directeur oid van Utrecht wist dit ook al te vermelden ja. Van die 3,5 miljoen gaat ook nog eens een half miljoen naar Den Haag. Topdeal _O-
Lijkt me inderdaad aardig onderhandeld. ^O^

PBateman lees je mee? :P
pi_143816800
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Lijkt me een andere positie maar goed. Risico bestaat eerder dat Vilhena gaat banken na de komst van Toornstra en El Ahmadi.
Concurrentie is alleen maar goed, zet iedereen op scherp. Sommige talenten denken nu; we staan toch altijd basis, dan worden ze laks.
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:24:23 #203
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143816846
Elite
Tegen TTIP
pi_143816859
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Overigens heb ik hier eerder een 17 jarig talent van Manchester City genoemd die je 100 procent zeker kan halen.
Van Geel is een domme hond.
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 01:13 schreef RetRy32 het volgende:
Ok, weer een speler die Feyenoord gewoon simpel kan huren.
Kelechi Iheanacho, 17 jaar, sterke grote donkere jongen, scoorde 2 keer in 2 wedstrijden voor manchester city in de USA tour en 12 keer in 12 wedstrijden voor Nigeria -17.

Hij kan geen profcontract krijgen omdat hij nog geen 18 is.

Waarom huren wij deze spits niet, gewoon een gok, zou amper wat kosten, en voor hetzelfde geld is het een Guidetti, sowieso 1 van de grootste talenten ter wereld.

maandag 25 augustus 2014 @ 16:25:36 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143816881
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me eigenlijk al het hele seizoen af welke shirtsponsor Feyenoord nou toch had. Maar nu zie ik het, het is Opel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143816884
quote:
[ afbeelding ]
Het staat hem wel.
pi_143816903
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Overigens heb ik hier eerder een 17 jarig talent van Manchester City genoemd die je 100 procent zeker kan halen.

[..]

Nobody gives a shit.
pi_143816906
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vroeg me eigenlijk al het hele seizoen af welke shirtsponsor Feyenoord nou toch had. Maar nu zie ik het, het is Opel.
Het is ook fucking lelijk verwerkt.
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:27:33 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143816925
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:26 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Het is ook fucking lelijk verwerkt.
Je bent zelf fucking lelijk verwekt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143816944
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Je bent zelf fucking lelijk verwekt.
Nee.
pi_143817069
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:28 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Nee.
Ja
pi_143817321
Opel betaalt relatief weinig voor dat gigantische logo
pi_143817388
5 miljoen. Het is een schande.
pi_143817425
quote:
sterke grote donkere jongen
Dat is het enige wat jou interesseert volgens mij :')
pi_143817458
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Toornstra ja? :o
pi_143817470
quote:
lama

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2014 16:46:22 ]
pi_143817490
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:43 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Toornstra ja? :o
Opel
pi_143817541
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:44 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Opel
Per jaar mag ik hopen.
pi_143817546
Ik heb inmiddels mijn kaarten binnengehad :) Werd me wel een beetje benauwd 3 dagen voor de wedstrijd, volgende x gewoon weer Etickets.
pi_143817565
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Per jaar mag ik hopen.
Natuurlijk, maar blijft wel belachelijk weinig
pi_143817605
quote:
[ afbeelding ]
14.gif
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_143817647
Laat het maar snel 2 september zijn, wat een dom gelul in dit topic van een aantal zeg. Heb hier onzin uitgekraamd zien worden waar je een licentie voor nodig hebt, zulke onzin is het.
pi_143817656
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:46 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar blijft wel belachelijk weinig
Ja. Ben ik met je eens. Als top 3 club vind ik dat ook wat weinig. Anderzijds willen ze natuurlijk ook op Europees aanzien en, eerlijk is eerlijk, Europees heeft Feyenoord al even niets meer gepresteerd.
pi_143817774
quote:
[ afbeelding ]
Beetje dik wel.
pi_143817813
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:54 schreef Karelnoord het volgende:

[..]

Beetje dik wel.
Ja vind ik ook, twijfel of hij wel fit is aangezien hij gisteren ook al niet speelde.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_143817837
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:54 schreef Karelnoord het volgende:

[..]

Beetje dik wel.
Hij ademt gewoon in.
pi_143817875
quote:
10s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ja vind ik ook, twijfel of hij wel fit is aangezien hij gisteren ook al niet speelde.
Bakkal 3.0 :(
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:17:25 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143818393
SC Rijnmond nu met Toornstra.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143818749
Onze hele selectie ontbijt bij McDonald's.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143819040
Leuk interview.
pi_143819682
quote:
EERSTE SEIZOENSGESCHENK 2014-2015 VOOR AAD VAN DEN BERG

Feyenoord-supporter Aad van den Berg heeft het eerste exemplaar in ontvangst genomen van het Seizoensgeschenk 2014-2015, dat komende week samen met het nieuwe Feyenoord Magazine wordt verstuurd aan alle leden van Het Legioen. Het geschenk van dit seizoen is de exclusieve dvd ‘Clubliefde’, met daarop een uitgebreide terugblik op het afgelopen seizoen van Feyenoord. Op de dvd zijn niet alleen alle hoogtepunten te zien van het vorige voetbaljaar, maar ook diverse extra’s, waaronder een reportage over de blinde supporter Van den Berg die een wedstrijd van Feyenoord beleefde vanaf de blindentribune.

Van den Berg kreeg de eerste dvd overhandigd door Gerard Meijer, die ambassadeur is van Het Legioen. Voor de supporter was dat een bijzonder moment. ‘Gerard is voor mij de constante factor bij Feyenoord, een boegbeeld van de club’, vertelde Van den Berg. ‘Bovendien is het bijzonder dat hij Legioennummer 1 heeft, terwijl ik 1001 heb.’

Hoewel Van den Berg blind is, kijkt hij er naar uit om de dvd thuis op te zetten. ‘Als ik het geluid hard zet, is het net alsof ik weer in De Kuip zit’, glimlachte hij. ‘Ik hoop wel dat de reportage over mij goed is gemonteerd, want ik kan op de tribune behoorlijk fanatiek zijn en dingen zeggen waar ik later spijt van heb.’

De dvd ‘Clubliefde’ wordt deze week samen met de nieuwe editie van Feyenoord Magazine verstuurd naar alle leden van Het Legioen. De traditionele seizoenspin wordt verstuurd met het derde nummer van Feyenoord Magazine van dit seizoen, dat eind september verschijnt.

Kijk, daarvoor ben ik lid van Het Legioen, wat een geschenken _O_
  maandag 25 augustus 2014 @ 18:04:30 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143819792
Een blinde een DVD geven. Heeft die Salomon toch nog een goed gevoel voor humor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143819827
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:04 schreef Caland het volgende:
Een blinde een DVD geven. Heeft die Salomon toch nog een goed gevoel voor humor.
:D

Zijn 40-45 grap over de begroting heb ik ook keihard gelachen

Vandaag reed ik naar Almelo of all places. Snelweg aldaar:

Almelo 40km
Hengelo 45km

Moest gelijk aan je denken _O_
pi_143820612
quote:

[..]

[..]

Die Iheanacho zou op de training bij Feyenoord wellicht ook wel kunnen scoren inderdaad, want die keeper ziet er niet veel beter uit dan Mulder :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 25 augustus 2014 @ 18:48:28 #235
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143821035
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Almelo 40km
Hengelo 45km

Wtf :') Je fascinatie voor Caland gaat wel erg ver ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_143821187
quote:

[..]

Almelo 40km
Hengelo 45km

Heb je ook een poster van Matsoe Matsoe boven je bed hangen?
pi_143821214
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:04 schreef Caland het volgende:
:D :D _O- _O- _O-
pi_143822365
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:48 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wtf :') Je fascinatie voor Caland gaat wel erg ver ..
HMF is verliefd op Caland.
pi_143822966
quote:

[..]

Almelo 40km
Hengelo 45km

Kom je de volgende keer een bakkie doen?
pi_143825015
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kom je de volgende keer een bakkie doen?
ben nog in Almelo

Vertel ;)
pi_143825045
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 20:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

ben nog in Almelo

Vertel ;)
Wat doe je daar dan in godsnaam man? Ik was net nog in Almelo, nu niet meer. :P
  maandag 25 augustus 2014 @ 20:51:01 #242
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_143825588
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef Happel het volgende:

Vind ik ook.
2000 light years from home
pi_143825991
pi_143826119
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 20:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vind ik ook.
ik ook
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:04:42 #245
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143826373
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 20:57 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Bestuur tegen de muur!!!
Elite
Tegen TTIP
pi_143826397
Ik niet.

Te traag, schiet ballen blind naar voren, neemt het team niet bij de hand. Geeft altijd anderen de schuld.

Mathijsen :r
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:07:19 #247
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143826501
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:05 schreef Thunder0x het volgende:
Ik niet.

Te traag, schiet ballen blind naar voren, neemt het team niet bij de hand. Geeft altijd anderen de schuld.

Leugenaar. Gisteren gaf hij nog een pass op maat op Immers. Die faalde alleen hopeloos.
Elite
Tegen TTIP
pi_143826907
quote:
schiet ballen blind naar voren
Dit niet, de rest wel.
Komt gewoon fysiek alleen al zwaar tekort.
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:16:22 #249
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143826914
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Leugenaar. Gisteren gaf hij nog een pass op maat op Immers. Die faalde alleen hopeloos.
Dit seizoen debet aan de helft van de tegendoelpunten. Kan het niet meer bijbenen.
pi_143827035
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:16 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dit seizoen debet aan de helft van de tegendoelpunten. Kan het niet meer bijbenen.
Benoem die doelpunten eens.
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:23:38 #251
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143827283
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Benoem die doelpunten eens.
Denk je dat ik dit uit mijn duim zuig ofzo? Had het ook liever anders gezien.

Kijk de samenvattingen van de eerste 4 wedstrijden van dit seizoen maar eens terug.
pi_143827344
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:23 schreef PIETR het volgende:

[..]

Denk je dat ik dit uit mijn duim zuig ofzo? Had het ook liever anders gezien.

Kijk de samenvattingen van de eerste 4 wedstrijden van dit seizoen maar eens terug.
Jij beweert iets, kom dan ook maar met het bewijs :).

Ik beweer nog niets, ik betwijfel je opmerking alleen maar ;)
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:30:19 #253
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143827644
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij beweert iets, kom dan ook maar met het bewijs :).

Ik beweer nog niets, ik betwijfel je opmerking alleen maar ;)
Sowieso tegen Besiktas thuis. Een dekfout bij een corner waar een goal uit valt. En in de tweede helft passt hij de bal in de voeten van de tegenstander, daarna tacklet hij te laat, en schiet Besiktas de bal erin via Boulahrouz.

Tegen Heerenveen een domme tackle, vrije trap, tegendoelpunt.
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:34:29 #254
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_143827871
Wat vonden jullie van die bal die tegen de kop van Mulder stuiterde?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_143827955
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:30 schreef PIETR het volgende:

[..]

Sowieso tegen Besiktas thuis. Een dekfout bij een corner waar een goal uit valt. En in de tweede helft passt hij de bal in de voeten van de tegenstander, daarna tacklet hij te laat, en schiet Besiktas de bal erin via Boulahrouz.

Tegen Heerenveen een domme tackle, vrije trap, tegendoelpunt.
Bij de 1-2 van Utrecht zg ie er ook niet zo goed uit, ha ie de bal ook wel FF weg kunnen tikken als ie daar toch liep.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143828839
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:34 schreef yvette1982 het volgende:
Wat vonden jullie van die bal die tegen de kop van Mulder stuiterde?
Niet anders dan ik gewend van hem ben, kijk er niet meer van op
pi_143828882
Waarom doen de Feyenoorders de Ice Bucket challenge niet :o
pi_143828898
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:55 schreef RetRy32 het volgende:
Boëtius is een Feyenoorder.
pi_143828970
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:55 schreef Karelnoord het volgende:

[..]

Boëtius is een Feyenoorder.
Zojuist gezien, not dissapointed.
Oké ze doen het allemaal via instagram :D

:{

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2014 21:58:30 ]
pi_143829079
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:57 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Zojuist gezien, not dissapointed.
Oké ze doen het allemaal via instagram :D
[ afbeelding ]
:{
jippie
pi_143829097
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:55 schreef RetRy32 het volgende:
Jammer dat ze zich ook verlagen tot zo'n kanker hype. :')
pi_143829132
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

ALS Tomatenboer, ALS hype.
pi_143829194
quote:

[..]

Slaat natuurlijk werkelijk nergens meer op, maar er is redelijk veel geld ingezameld, en als je mensen met ALS kent doet het je gewoon pijn als je over diegenen denkt.

_O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2014 22:02:53 ]
pi_143829269
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:02 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Slaat natuurlijk werkelijk nergens meer op, maar er is redelijk veel geld ingezameld, en als je mensen met ALS kent doet het je gewoon pijn als je over diegenen denkt.

_O_
Als je AAN diegene denkt. :)

Tja, ik vind het maar borst-klopperij. Wat is er mis met gewoon een bedragje overmaken of in de collectebus gooien zonder daar groot mee te koop te lopen. Maar schijnt er tegenwoordig bij te horen. :')
pi_143829283
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:02 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

_O_
Vorige week zo'n 15 miljoen door al die bekenden. 15 miljoen. Zal nu wel meer zijn inmiddels maar toch. Dat is wat een aantal van die gasten in een jaar verdienen.
pi_143829603
quote:
Dat betaalde ASR toch ook? Vind 5 miljoen niet verkeerd.. Feyenoord zou nog meer uit shirtsponsoring kunnen halen met een sponsor op de rug.
pi_143829723
quote:

[..]

Echt he.
Elke nieuwe 'hype' is vrij nichterig.
Vooral deze ice bunket shit. Alleen sukkels en aandachthoeren doen mee aan die kul.
pi_143829760
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat betaalde ASR toch ook? Vind 5 miljoen niet verkeerd.. Feyenoord zou nog meer uit shirtsponsoring kunnen halen met een sponsor op de rug.
Ze kunnen onze rug op!
pi_143829821
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:17 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ze kunnen onze rug op!
Ach, als je het shirt toch wil verzieken door zo'n belabberd groot logo van Opel kan je de achterkant van het shirt ook nog wel opvullen. Ajax en PSV krijgen 2x zoveel uit shirtsponsoring, wat dat betreft doet Feyenoord iets niet goed..
  maandag 25 augustus 2014 @ 22:38:57 #270
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_143830606
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ach, als je het shirt toch wil verzieken door zo'n belabberd groot logo van Opel kan je de achterkant van het shirt ook nog wel opvullen. Ajax en PSV krijgen 2x zoveel uit shirtsponsoring, wat dat betreft doet Feyenoord iets niet goed..
Laten we dan ook gelijk een kunstgrasveld aanleggen en de naam van het stadion verkopen.

Rugsponsors :r
pi_143833863
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

zes.
pi_143834414
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vorige week zo'n 15 miljoen door al die bekenden. 15 miljoen. Zal nu wel meer zijn inmiddels maar toch. Dat is wat een aantal van die gasten in een jaar verdienen.
er is ooit een berekening gemaakt welk bedrag gates op straat zou laten liggen in zijn hoogtijdagen omdat zijn tijd te waardevol zou zijn om dit op te pakken.

44.000 dollar. Grappige natuurkundige negermeneer die t voorrekende. Van die meme en Discovery.

Deze hele hype is nutteloos nadat Gates aan gaf geld te gaan steken in ALS onderzoek.
pi_143834641
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:16 schreef TC03 het volgende:
Het irritante van Mulder vind ik dat hij steeds slechter wordt. Twee jaar geleden deed hij voor het zijn leeftijd gewoon redelijk tot goed, maar nu is hij twee jaar ouder en hij keept alleen maar slechter. :'(
Onzin, dat is maar net je eigen interpretatie. Hij is niet veel beter geworden, en daarom misschien naar zijn leeftijd gezien wat minder, maar hij keept niet slechter. Komt omdat zijn goede dingen consequent na 2 dagen worden vergeten, terwijl elke fout zeker een jaartje of 40-45 blijft hangen. Had hij de vorige pot geen 2-3 goede reddingen gehad lag je nu uit Europa, maar mensen herinneren zich alleen nog dat van Beek en nog iemand een debiel groot gat in de muur lieten vallen, wat dan zijn verantwoording zou zijn.

Overigens, nee, ik vind hem ook niet heel best.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_143834662
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Als íe z'n kruisbanden scheurt in De Kuip? O+
pi_143834714
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:38 schreef hhh38 het volgende:
Rugsponsors :r
Heb er geen last van, de club heeft er profijt van ^O^ ^O^ ^O^
pi_143834755
quote:

Ik ga elke dag een klein beetje dood van binnen, doordat ik nu nog altijd zelfs nog niet 1 geruchtje heb gehoord over een spelert als Verhoek. ;(
pi_143834756
Las overigens in de regionale krant (BN De Stem) dat Feyenoord en El Ahmadi al een akkoord zouden hebben en dat alleen de clubs nog tot overeenstemming zouden moeten komen.

Wist dit nog niet. Was dit al bekend? Stond maar terloops vermeldt in het artikel over de verloren wedstrijd.

In ieder geval hoopgevend, hopelijk is het verschil tussen vraag en aanbod met Villa niet al te groot.
pi_143834807
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:12 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik ga elke dag een klein beetje dood van binnen, doordat ik nu nog altijd zelfs nog niet 1 geruchtje heb gehoord over een spelert als Verhoek. ;(
Inderdaad, moeten wel oppassen dat we niet eindigen met een selectie van 35 man.

Natuurlijk zijn spelers als Verhoek, Goossens enz. allemaal schroot, maar is er dan werkelijk geen club die hier nog wel een meerwaarde in ziet? Al moeten de spelers zelf natuurlijk ook nog willen. Daar zit het probleem misschien.
pi_143834825
quote:

[..]

_O- _O- _O-

De tering :')
pi_143834836
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad, moeten wel oppassen dat we niet eindigen met een selectie van 35 man.

Dit is niet het probleem.
Het probleem is dat merendeel van de selectie in zowel potentie als kwaliteit tekort komt.
pi_143834894
quote:

[..]

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_143834901
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:15 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Dit is niet het probleem.
Het probleem is dat merendeel van de selectie in zowel potentie als kwaliteit tekort komt.
Dat is ook een probleem. Maar een te grote selectie is uiteraard net zo goed een probleem. Wat denk je dat dat aan salaris kost? Feyenoord kan zich niet permiteren zo achteloos met geld om te gaan.
pi_143834922
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Fanboy gespot :X

Boela :')
Kaassiem :')
pi_143834933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat denk je dat dat aan salaris kost? Feyenoord kan zich niet permiteren zo achteloos met geld om te gaan.
Ik denk niet dat die schijtspelers veel verdienen.
pi_143834975
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:09 schreef Caland het volgende:

[..]

300% in 1,5 jaar geloof ik?
pi_143835090
quote:
Ik niet.

Mathijsen mag tegen psv weer spelen van mij, beetje knokken enzo
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_143835349
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn spelers als Verhoek, Goossens enz. allemaal schroot, maar is er dan werkelijk geen club die hier nog wel een meerwaarde in ziet? Al moeten de spelers zelf natuurlijk ook nog willen. Daar zit het probleem misschien.
Wat mij betreft vertrekken er toch minimaal 2 spelers, en/of worden er nog wat talenten verhuurd.
In kwaliteit hebben we een veel te smalle selectie, in kwantiteit op sommige punten te breed.
Goossens en Verhoek staan wat mij betreft bovenaan de vertreklijst. In iets mindere mate mogelijk Schaken/Vormer, kosten samen toch geloof ik zo'n 1,3 miljoen.
pi_143835395
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:18 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Schaken zit geloof ik tussen de 7 en 8 ton?
Vormer tussen de 5 en 6?
Goossens en Verhoek zullen wel wat minder zijn, maar samen vast ook wel een tonnetje of 5?
pi_143835506
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:18 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Schaken verdient sowieso heel veel (denk 6-7 ton per jaar). Goossens, Vormer en Verhoek zitten met zijn drieën op 1 miljoen euro, waarschijnlijk meer richting de 1,2 miljoen of zelfs meer.
pi_143835596
Damn.
Verhoek en Goossens :{ ;(
pi_143835755
Vormer hoeft van mij niet weg, zeker niet als Clasie vertrekt maar überhaupt vind ik hem een redelijke vervanger. Goossens en Verhoek daarentegen gaan echt niet meer spelen ( _O_ ) en ben ik liever vandaag kwijt dan morgen. Schaken kan nog wel van waarde zijn met zijn snelheid, zeker met Te Vrede (of bijvoorbeeld Bas Dost) in de spits. Lijkt me prima om met Basaçikoglu, Schaken, Manu en Boëtius als buitenspelers het seizoen in te gaan. Kazim als optie voor de spits of rechtsbuiten, Te Vrede in het centrum (hopelijk een extra spits erbij natuurlijk). Vraag me dan wel af wat er met Achahbar gaat gebeuren.
pi_143835765
Nooit doorgedrongen dat die Toornstra 8 jaar lang geen BVO-opleiding heeft gehad.
Wie weet zit er dan toch nog wat meer groeipotentie in.
pi_143835780
Vormer is inderdaad een degelijke speler.
Wordt vaak onderschat.

En Achahbar gewoon verhuren aan een eredivisie club.
pi_143835804
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:53 schreef heiden6 het volgende:
Vormer hoeft van mij niet weg, zeker niet als Clasie vertrekt maar überhaupt vind ik hem een redelijke vervanger. Goossens en Verhoek daarentegen gaan echt niet meer spelen ( _O_ ) en ben ik liever vandaag kwijt dan morgen. Schaken kan nog wel van waarde zijn met zijn snelheid, zeker met Te Vrede (of bijvoorbeeld Bas Dost) in de spits. Lijkt me prima om met Basaçikoglu, Schaken, Manu en Boëtius als buitenspelers het seizoen in te gaan. Kazim als optie voor de spits of rechtsbuiten, Te Vrede in het centrum (hopelijk een extra spits erbij natuurlijk). Vraag me dan wel af wat er met Achahbar gaat gebeuren.
Vormer hoeft voor mij op zich ook niet weg, maar als je ook Ahmadi nog haalt, gaat hij in principe niet heel veel spelen, of Clasie nu blijft of niet. Als er dan wel interesse is voor hem en niet voor Goossens, en je kan nu nog iets voor hem krijgen (laatste contractjaar) zou ik dat toch overwegen.
pi_143835830
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:54 schreef RetRy32 het volgende:

En Achahbar gewoon verhuren aan een eredivisie club.
Lijkt me prima, maar dan wel zorgen dat zijn contract niet afloopt in 2015, want stel dat hij het heel goed doet dan moet je hem wel terug kunnen halen.

Ik vind trouwens dat als je Goossens en Verhoek niet transfervrij weg kunt krijgen maar je kunt ze wel verhuren waarbij je een redelijk deel van de salarislasten dekt, je dat ook moet overwegen. Van Geel is zo zuinig met nieuwe spelers halen en haalt het onderste uit de kan bij verkoop, lijkt me een beetje vreemd om dan je schouders op te halen over deze geldverspilling.
pi_143835860
Vormer moet gewoon naar een club als Utrecht gaan ofzo. Ideaal voor hem, daar kan hij belangrijk zijn.

Hij is een ideale stand-in, ideale 12e man dus, maar voor hem persoonlijk is dit echt zonde en had hij er ook wel meer van verwacht denk ik.

Ik gun hem een nieuwe kans van harte, al zie ik hem graag bij Feyenoord blijven.
pi_143835878
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:56 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Vormer hoeft voor mij op zich ook niet weg, maar als je ook Ahmadi nog haalt, gaat hij in principe niet heel veel spelen, of Clasie nu blijft of niet. Als er dan wel interesse is voor hem en niet voor Goossens, en je kan nu nog iets voor hem krijgen (laatste contractjaar) zou ik dat toch overwegen.
Als Clasie vertrekt en je haalt El Ahmadi, heb je 2 verdedigende middenvelders, dan kun je niet zomaar Vormer laten gaan. Ik weet niet wat je bedoelt met iets voor hem krijgen maar een transfersom lijkt me verre van realistisch. :D Natuurlijk zal hij niet veel spelen, maar als hij een redelijke vervanger is, hij verdient niet belachelijk veel en hij zeikt niet, wat is dan het probleem? :P Je moet gewoon een fatsoenlijke bank hebben wil je meedoen om de titel. Zeker als je ook nog in de EL komt, en die kans lijkt me groter dan 50%.

Met Vilhena, Toornstra, Immers en Karsdorp voor de twee andere posities op het middenveld, 2,5 linksbacks (Nelom, Woudenberg en Kongolo) en genoeg opties voor linksbuiten lijkt het me niet dat je Goossens nodig gaat hebben, die kan dus sowieso vertrekken. Sleegers kan verhuurd worden. Verhoek mag naar Haaglandia.
pi_143835899
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 01:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Vormer moet gewoon naar een club als Utrecht gaan ofzo. Ideaal voor hem, daar kan hij belangrijk zijn.

Hij is een ideale stand-in, ideale 12e man dus, maar voor hem persoonlijk is dit echt zonde en had hij er ook wel meer van verwacht denk ik.

Ik gun hem een nieuwe kans van harte, al zie ik hem graag bij Feyenoord blijven.
Hij is echt niet veel minder dan El Ahmadi hoor.
Laat hem 5 wedstrijden meedoen en hij zal ingespeeld raken.

Vorig seizoen had hij sowieso paar belangrijke momenten.
pi_143835951
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 01:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als Clasie vertrekt en je haalt El Ahmadi, heb je 2 verdedigende middenvelders, dan kun je niet zomaar Vormer laten gaan. Ik weet niet wat je bedoelt met iets voor hem krijgen maar een transfersom lijkt me verre van realistisch. :D Natuurlijk zal hij niet veel spelen, maar als hij een redelijke vervanger is, hij verdient niet belachelijk veel en hij zeikt niet, wat is dan het probleem? :P Je moet gewoon een fatsoenlijke bank hebben wil je meedoen om de titel. Zeker als je ook nog in de EL komt, en die kans lijkt me groter dan 50%.
Punt naar achteren, niets mis mee. Lijkt me met dit spelersmateriaal sowieso geen slecht plan. Ik zou niet weten waarom het voor een middenmoot/subtop club geen goede aanwinst zou zijn, dus een bescheiden transfersommetje lijkt me niet direct onmogelijk. Daarbij verdient hij dus wel vrij veel; pakweg 550.000. Sowieso zal hij zelf ook niet al te vrolijk zijn, als Clasie weggaat en hij alsnog weinig minuten maakt. Lijkt me dan ook dat hij best bereid is wat in te leveren bij een andere club.

Edit op jou edit: ik zie ook liever Goossens vertrekken, daar was ik toch duidelijk in? Echter, als Goossens blijft, vind ik dat je onnodig (lees: duur) veel middenvelders hebt.
pi_143837336
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 01:02 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Hij is echt niet veel minder dan El Ahmadi hoor.
Laat hem 5 wedstrijden meedoen en hij zal ingespeeld raken.

Vorig seizoen had hij sowieso paar belangrijke momenten.
haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')