Precies.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:20 schreef Thunder0x het volgende:
Absoluut een overtreding van Schaken ja, werd gewoon verrast door Oar.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:27 schreef hafcfan het volgende:
De Vrij heeft zijn eerste goal gemaakt.
Tegen een derdeklasser ofzo toch? Ach wel leuk voor die gozerquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:27 schreef hafcfan het volgende:
De Vrij heeft zijn eerste goal gemaakt.
Jeb, maar is wel een vaste basis speler.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tegen een derdeklasser ofzo toch? Ach wel leuk voor die gozer
Oar is geen kakkie die blijft liggen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een 100% penalty als Oar niet was opgestaan.
Ok.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Oar is geen kakkie die blijft liggen.
Blom was inderdaad slecht, voorgaande jaren mocht feyenooit rustig 15 minuten tijdrekken als ze voorstonden, nu kreeg Ruiter bij de eerste keer al een kaart.
Maar goed, wij hoeven het niet van een scheidsrechter te hebben, we zijn gewoon beter. Net als Duitsland gewoon beter was dan Brazilië, kon geen scheidsrechter wat aan doen.
hahahahahahaquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Blom was inderdaad slecht, voorgaande jaren mocht feyenooit rustig 15 minuten tijdrekken als ze voorstonden, nu kreeg Ruiter bij de eerste keer al een kaart.
Maar goed, wij hoeven het niet van een scheidsrechter te hebben, we zijn gewoon beter. Net als Duitsland gewoon beter was dan Brazilië, kon geen scheidsrechter wat aan doen.
Eerste keer tijdrekkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik jank niet, het was 1-2 en dat is prima om te lachenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
hahahahahaha
leuk voor je dat "jullie" een keer gewonnen hebben..
zat diep zo te merken...
overigens is Utrecht echt niet beter, hooguit minder slecht in afronden...
als het met rust 4-1 staat heb je niks te janken....
Ik zou wensen dat ik zo'n stabiele en sterke sluitpost als mulder had. De held van de Nederlansche veldenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:51 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Eerste keer tijdrekkenHij begon in de eerste helft al te rekken. Mongool kan niet eens een bal uittrappen, kan me voorstellen dat hij zo snel mogelijk naar huis wou.
De bal is rond hé. Tweede helft waren jullie nergens.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
hahahahahaha
leuk voor je dat "jullie" een keer gewonnen hebben..
zat diep zo te merken...
overigens is Utrecht echt niet beter, hooguit minder slecht in afronden...
als het met rust 4-1 staat heb je niks te janken....
nope.. maar Utrecht heeft helemaal niks laten zien..quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:00 schreef Matip het volgende:
[..]
De bal is rond hé. Tweede helft waren jullie nergens.
Het enige wat Mulder wel kan is uittrappen. Lijkt me geen overbodige luxe voor een keeper. Ruiterquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zou wensen dat ik zo'n stabiele en sterke sluitpost als mulder had. De held van de Nederlansche velden
Nee, 2 minder dan vorig seizoen volgens mij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:44 schreef ufopiloot het volgende:
In ieder geval 4 punten meer dan vorig seizoen
En de enige die dat leek te beseffen (en dus ging afjagen) was Immers.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:04 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Het enige wat Mulder wel kan is uittrappen. Lijkt me geen overbodige luxe voor een keeper. Ruiter
Helemaal mee eens. Toch heeft Ruiter er 1 meer tegengehouden dan Mulder, dat lijkt mij een nog noodzakelijkere luxe.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:04 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Het enige wat Mulder wel kan is uittrappen. Lijkt me geen overbodige luxe voor een keeper. Ruiter
Immers is volgens mij de enige die de keeper afjaagd. Is afgesproken. De rest zet andere spelers vast.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef nostra het volgende:
[..]
En de enige die dat leek te beseffen (en dus ging afjagen) was Immers.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, 2 minder dan vorig seizoen volgens mij.
Vorig seizoen werden Heerenveen thuis en Utrecht thuis toch gewonnen?
Eind van de rit weer eens naar het aantal tegendoelpunten kijken dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Toch heeft Ruiter er 1 meer tegengehouden dan Mulder, dat lijkt mij een nog noodzakelijkere luxe.
veel meer volgens mij hoor.. al heeft de paal ook meegekeept en dat is niet eerlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Toch heeft Ruiter er 1 meer tegengehouden dan Mulder, dat lijkt mij een nog noodzakelijkere luxe.
Paal was omgekochtquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:07 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
veel meer volgens mij hoor.. al heeft de paal ook meegekeept en dat is niet eerlijk
Utrecht speelde de tweede helft gewoon veel beter dan Feyenoord, ik vond het dus niet zo om te janken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:04 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
nope.. maar Utrecht heeft helemaal niks laten zien..
nogmaals leuk voor jullie dat je gewonnen hebt maar het voetbal was (van beide kanten) om te janken...
maar fijn dat jullie trots zijn op de prestatie, al zal die met de loop van het seizoen minder indrukwekkend zijn dan jullie denken
serieus ? heb jij het zo beleefd ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Utrecht speelde de tweede helft gewoon veel beter dan Feyenoord, ik vond het dus niet zo om te janken.
Met deze spelersgroep, in deze fase van het seizoen winnen van Feyenoord vind ik een prestatie. Nu nog wachten totdat de beoogde basisspelers fit zijn.
En wat zegt dat dan? Of gaan we dan ook naar het aantal vieze sokken en liters water in het bad kijken??quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:07 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Eind van de rit weer eens naar het aantal tegendoelpunten kijken dan?
misschien had martin dat zelf ook een paar keer moeten doen .. had ie nu meer te besteden gehad !!quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Cara het volgende:
Cvitanich. Van een grote sterke neger naar een spits van 1.70.
Aston Villa heeft het eerste bod van Feyenoord op El Ahmadi trouwens afgewimpeld, veel te laag. Einde van de transferperiode wordt alles goedkoper hé Martin
De rust waren wij ook erg sterk vond ik, we hebben de koppen thee verslondenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
serieus ? heb jij het zo beleefd ?
echt hoor.. heb geen noemenswaardige acties van Utrecht gezien , behalve de goals.
of het moeten de uittrappen van de keeper zijn geweest !
Ja, ik heb het zo beleefd ja. Slag op het middenveld, daarmee de wedstrijd werd gewoon door Utrecht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
echt hoor.. heb geen noemenswaardige acties van Utrecht gezien , behalve de goals.
Ik denk dat Aston Villa nog wel zo'n 1,5 miljoen verlangt voor El ahmadi.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Cara het volgende:
Cvitanich. Van een grote sterke neger naar een spits van 1.70.
Aston Villa heeft het eerste bod van Feyenoord op El Ahmadi trouwens afgewimpeld, veel te laag. Einde van de transferperiode wordt alles goedkoper hé Martin
En dan speelde het zwakke ruggetje nog niet eens.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:13 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, ik heb het zo beleefd ja. Slag op het middenveld, daarmee de wedstrijd werd gewoon door Utrecht.
Ayoub![]()
Kali![]()
Immers![]()
![]()
Vanwaar uberhaupt ineens het verhaal dat El Ahmadi daar zomaar 'opgehaald' kan worden? Die jongen speelde toch vorig jaar vaak zat? Is pas jaartje of 27/28? Waarom terug naar NL dan ineens?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Aston Villa nog wel zo'n 1,5 miljoen verlangt voor El ahmadi.
Wat zou het bod van Martin geweest zijn, 7 ton?
Ach, het zal allemaal wel onderdeel zijn van het onderhandelinsspel.
In de 2e helft controleerde Utrecht de wedstrijd, ons middenveld had toen ineens wel grip op die van jullie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Een aantal personen denkt blijkbaar nog steeds dat feyenoord een topclub is waar spelers voor in de rij staan. De realiteit is dat het iets anders ligt, het is leuk voor de jeugd en een speler als Pelle gebruikt je als springplank, maar dat is het dan wel een beetje. De mensen die feyenoord heel hoog aanslaan na de afgelopen 2 seizoenen vergeten voor het gemak dat dat voor een groot deel aan Pelle te danken is met zijn doelpunten. Een immers is en blijft een drol die het verschil niet zal maken. Pelle heeft een aantal spelers beter gemaakt (Clasie, de Vrij en BMI met name) omdat die vrijuit zonder vrees voor verlies konden ballen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vanwaar uberhaupt ineens het verhaal dat El Ahmadi daar zomaar 'opgehaald' kan worden? Die jongen speelde toch vorig jaar vaak zat? Is pas jaartje of 27/28? Waarom terug naar NL dan ineens?
Ja maar dan hopelijk wel voor de linksback?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:16 schreef Slobeend het volgende:
Schreuder ontkent interesse in Van Anholt. Feyenoord dus toch?
Veel plezier met die gozer. Hij kan er hélémaal niets van. Leuk voor een niveautje Heerenveen, niet voor een Feyenoord.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja maar dan hopelijk wel voor de linksback?
Lijkt me ook. En dan volgend jaar als rechtsback als Wilkshire weg is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Utrecht heeft evenveel controle over de wedstrijd gehad als een spast over zn ledematenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de 2e helft controleerde Utrecht de wedstrijd, ons middenveld had toen ineens wel grip op die van jullie.
Leuke vergelijking, maar er klopt vrij weinig van.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Utrecht heeft evenveel controle over de wedstrijd gehad als een spast over zn ledematen
Feyenoord is in prestatie allang geen topclub meer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Een aantal personen denkt blijkbaar nog steeds dat feyenoord een topclub is waar spelers voor in de rij staan. De realiteit is dat het iets anders ligt, het is leuk voor de jeugd en een speler als Pelle gebruikt je als springplank, maar dat is het dan wel een beetje. De mensen die feyenoord heel hoog aanslaan na de afgelopen 2 seizoenen vergeten voor het gemak dat dat voor een groot deel aan Pelle te danken is met zijn doelpunten. Een immers is en blijft een drol die het verschil niet zal maken. Pelle heeft een aantal spelers beter gemaakt (Clasie, de Vrij en BMI met name) omdat die vrijuit zonder vrees voor verlies konden ballen.
Is overigens helemaal niet een probleem van enkel feyenoord, de tijd dat grote spelers naar een Nederlandse topclub wilden is gewoon even voorbij. Je bent een ordinair opleidingsland geworden, kijk bijvoorbeeld naar Vitesse, waar ze alle afdankertjes krijgen van Chelsea. Ze hopen daar bij Chelsea dat het nog wat geld opbrengt daarna, maar echte toppertjes komen niet hoor.
Maar Pele zegt dat hij voor de rechtsback gehaald wordt en dat hij o.a. daarom weg wil omdat hij bij SCH links staat. Psv kan ook (alhoewel dan z'n opmerking over het publiek onzinnig was), kan hij concurreren met Arias, die Brenet kan er helemaal geen kut vanquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Naar welke wedstrijd heb jij gekeken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Utrecht heeft evenveel controle over de wedstrijd gehad als een spast over zn ledematen
ach , verschil van mening en beleving..quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leuke vergelijking, maar er klopt vrij weinig van.
Ayoub was gisteren, in de 2e helft, de baas op het middenveld.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:38 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ach , verschil van mening en beleving..
moet wel zeggen dat ik Ayoup vorig jaar een betere indruk vond maken .. toen viel hij mij in de kuip echt op , gisteren meer op hem gelet. maar viel wat tegen..
Klopt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de 2e helft controleerde Utrecht de wedstrijd, ons middenveld had toen ineens wel grip op die van jullie.
Feyenoord was slecht, maar Utrecht had echt moeite om 3 passes achter elkaar goed te laten zijn. Ik heb echt 300 ballen over de zijlijn zien gaan, waarvan 200 van Ruiter kwamen en de rest van passes door middenvelders/verdedigers die gewoon 7 meter achter de man kwamen. Als dit een goede wedstrijd van Utrecht was (het resultaat is voor jullie top, dat wel), dan wil ik niet weten hoe tranentrekkend het anders moet zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Naar welke wedstrijd heb jij gekeken?
Klopt helemaal. Je hele competitie is uitgehold. Je zou eigenlijk een soort van stop moeten forceren, maar wij voldoen aan het fair play geneuzel en zolang de topclubs in het buitenland maar doen wat ze willen wordt het erg lastig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:37 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Feyenoord is in prestatie allang geen topclub meer.
daarnaast is de hele nederlandse competitie geen ene reet meer van wat het vroeger was..
de hele financiele wereld heeft alle verhoudingen scheef getrokken .
flutclubs die in de onderste regionen van de Premier League verkeren zijn financieel rijker dan de topclubs in Nederland.
en dus zijn dat soort clubs interessanter om je in de picture te spelen.
als er dan eens spelers zijn die graag willen komen zijn ze vaak te duur voor de mickey mouse league hier
had mooi geweest als Eto'o naar hier was gekomen .. goed voor de uitstraling van de competitie...
Ik zag 1 bal meer in het netje liggen, dat is waar het om draait.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord was slecht, maar Utrecht had echt moeite om 3 passes achter elkaar goed te laten zijn. Ik heb echt 300 ballen over de zijlijn zien gaan, waarvan 200 van Ruiter kwamen en de rest van passes door middenvelders/verdedigers die gewoon 7 meter achter de man kwamen. Als dit een goede wedstrijd van Utrecht was (het resultaat is voor jullie top, dat wel), dan wil ik niet weten hoe tranentrekkend het anders moet zijn
Op basis van de 1e helft heb je helemaal gelijk maar in de 2e helft heb ik bij vlagen toch echt prima voetbal gezien van mijn club.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord was slecht, maar Utrecht had echt moeite om 3 passes achter elkaar goed te laten zijn. Ik heb echt 300 ballen over de zijlijn zien gaan, waarvan 200 van Ruiter kwamen en de rest van passes door middenvelders/verdedigers die gewoon 7 meter achter de man kwamen. Als dit een goede wedstrijd van Utrecht was (het resultaat is voor jullie top, dat wel), dan wil ik niet weten hoe tranentrekkend het anders moet zijn
Dat zeg ik toch ook, het resultaat was prima voor jullie. Maar het komt nou over alsof jullie gedomineerd hebben en het een hele goede wedstrijd van jullie was, dat kan niet serieus zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zag 1 bal meer in het netje liggen, dat is waar het om draait.
Gecontroleerd zei ik, niet gedomineerd, bij dat laatste denk ik aan hele rits doelkansen en die kregen we niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, het resultaat was prima voor jullie. Maar het komt nou over alsof jullie gedomineerd hebben en het een hele goede wedstrijd van jullie was, dat kan niet serieus zijn
Ga nou niet doen alsof Utrecht zo goed was. Twee schoten op doel in de hele wedstrijd. Na de 1e helft was Utrecht bijna dood en begraven, aldus Alfen. Tweede helft is Utrecht wat beter en Feyenoord vermoeid. Al met al een onverdiende overwinning, dat doet er totaal niet toe, gefeliciteerd er mee, maar ik vond Utrecht erg zwak. En dat zegt ook wat over Feyenoord.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leuke vergelijking, maar er klopt vrij weinig van.
100% rendementquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof Utrecht zo goed was. Twee schoten op doel in de hele wedstrijd. Na de 1e helft was Utrecht bijna dood en begraven, aldus Alfen. Tweede helft is Utrecht wat beter en Feyenoord vermoeid. Al met al een onverdiende overwinning, dat doet er totaal niet toe, gefeliciteerd er mee, maar ik vond Utrecht erg zwak. En dat zegt ook wat over Feyenoord.
Dan heb jij het over de eerste helft. Ik over de tweede.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik vond het een zeer verdiende overwinning.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof Utrecht zo goed was. Twee schoten op doel in de hele wedstrijd. Na de 1e helft was Utrecht bijna dood en begraven, aldus Alfen. Tweede helft is Utrecht wat beter en Feyenoord vermoeid. Al met al een onverdiende overwinning, dat doet er totaal niet toe, gefeliciteerd er mee, maar ik vond Utrecht erg zwak. En dat zegt ook wat over Feyenoord.
Dat doe ik ook nergens.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Volhoudenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:49 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik vond het een zeer verdiende overwinning.
Omdat het gewoon een feit is.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:38 schreef Thunder0x het volgende:
Utrecht is degradatiekandidaat, als je de eerste helft zo overlopen wordt door dit Feyenoord
En wij lachen al sinds het einde van de wedstrijd, weet wel welke lacher ik wil zijn in dit geval.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:44 schreef Cara het volgende:
Die Utrechter in dit topic moet zich echt kapot schamen. Tegen het zwakste Feyenoord in jaren, net teruggevlogen uit Kiev, helemaal kapot worden gespeeld, heel gelukkig een counter meekrijgen en dan met 2 schoten in de hele wedstrijd hier een grote bek hebben. Ik heb me de eerste helft de ballen uit mn broek gelachen, wat een niveau.
tis niet erg dat je blij bent om de punten maar je maakt jezelf volkomen belachelijk als je denkt dat utrecht geen heel moeilijk jaar tegemoet gaat..quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En wij lachen al sinds het einde van de wedstrijd, weet wel welke lacher ik wil zijn in dit geval.
En niet te vergeten dat ze grote moeite hadden met Willem 2 en kapot gespeeld werden door PECquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:44 schreef Cara het volgende:
Die Utrechter in dit topic moet zich echt kapot schamen. Tegen het zwakste Feyenoord in jaren, net teruggevlogen uit Kiev, helemaal kapot worden gespeeld, heel gelukkig een counter meekrijgen en dan met 2 schoten in de hele wedstrijd hier een grote bek hebben. Ik heb me de eerste helft de ballen uit mn broek gelachen, wat een niveau.
Wij worden in de huidige samenstelling en vorm net zo goed kapotgespeeld door PEC, en zouden ook met hangen en wurgen van Willem II winnen. Dus dat zegt niet alles.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat ze grote moeite hadden met Willem 2 en kapot gespeeld werden door PEC.
De enige die zich hier belachelijk maakt ben jij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
tis niet erg dat je blij bent om de punten maar je maakt jezelf volkomen belachelijk als je denkt dat utrecht geen heel moeilijk jaar tegemoet gaat..
en dan heb ik ze nog maar 90 minuten zien klungelen...
Grote moeite tegen Willem II? Wat een onzin.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat ze grote moeite hadden met Willem 2 en kapot gespeeld werden door PEC.
En met de nu geblesseerde spelers weer fit erbij zal het ergens tussen 8 en 12 worden en dat is prima.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar Utrecht was wel heel zwak inderdaad. Als daar niets verandert spelen ze tussen plek 12 en 15.
Als er niets verandert bij Feyenoord, spelen ze net zo hard om die plekkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wij worden in de huidige samenstelling en vorm net zo goed kapotgespeeld door PEC, en zouden ook met hangen en wurgen van Willem II winnen. Dus dat zegt niet alles.
Maar Utrecht was wel heel zwak inderdaad. Als daar niets verandert spelen ze tussen plek 12 en 15.
en waarom dan wel ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De enige die zich hier belachelijk maakt ben jij.
Welnee, als er niets verandert dan speelt Feyenoord geen top 5, maar rechterrijtje lijkt me ook overdreven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als er niets verandert bij Feyenoord, spelen ze net zo hard om die plekken... Van Geel mag imo wel heel hard opschieten met de nodige versterkingen.
En daar dan van verliezenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
tis niet erg dat je blij bent om de punten maar je maakt jezelf volkomen belachelijk als je denkt dat utrecht geen heel moeilijk jaar tegemoet gaat..
en dan heb ik ze nog maar 90 minuten zien klungelen...
zo ist...quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:11 schreef Matip het volgende:
Ach de punten zijn het belangrijkst, die hebben we mooi meegenomen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
gun ze effe hun momentje , joh..quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:36 schreef satecl het volgende:
Nondeju Utreg wint eens een keertje een wedstrijd en opeens lijken er allemaal Utreg supporters op FOK! te zitten
Zoals Guidetti zou zeggen:quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:36 schreef satecl het volgende:
Nondeju Utreg wint eens een keertje een wedstrijd en opeens lijken er allemaal Utreg supporters op FOK! te zitten
twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21Karma is a bitc.. As they say
reageer retweet
Mensen op een forum, 't is allemaal wat. En kijk eens in het FC Utrecht topic, dat is actief genoeg. Kleine Calimero.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:36 schreef satecl het volgende:
Ik heb er zelfs speciaal een account voor aangemaakt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:36 schreef satecl het volgende:
Oke Ajacied422.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:40 schreef Albanus het volgende:
[..]
Mensen op een forum, 't is allemaal wat. En kijk eens in het FC Utrecht topic, dat is actief genoeg. Kleine Calimero.
Beter gooi je jezelf van een brug.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik hoop dat Ajax Guidetti alsnog oppikt. Beter wordt hij topscoorder en slacht hij ons hoogstpersoonlijk af in zowel de Kuip als in de Arena. Droeftoeter die van Geel.
Eerste helft was Utrecht slecht, dat klopt, maar de tweede helft was Utrecht gewoon beter. Dat kun je niet gaan ontkennen. Ayoub en Kali hadden Immers en Clasie in hun zak zitten. Dan kom je met een geweldige individuele actie van Oar terecht op 1-2 (waar van Beek zich overigens kinderlijk eenvoudig weg laat zetten), en dan is het de wedstrijd makkelijk uitspelen. Wat hebben Schaken, Boetius en Basacikoglu de tweede helft nog laten zien? Helemaal niets. En dat zijn toch wel de verdiensten van Utrecht, en niet omdat Feyenoord zo slecht speelde. Op Immers na dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Utrecht is gewoon heel erg slecht. In de tweede helft speelde Feyenoord alleen nog slechter. Op basis van de tweede helft kon alles gebeuren. Was gewoon pover. Ook van Utrecht. Er glijdt dan net een balletje doorheen waarop Van Beek zich te makkelijk laat wegduwen. Dat is dan sneu voor ons maar gezien de tweede helft behoort dat tot de mogelijkheden. In de eerste helft hebben we echter gezien wat de verhoudingen normaal gesproken zijn, namelijk als Feyenoord wel normaal voetbalt. Geloof dat de verhouding van schoten 15-3 was op een gegeven moment. Maarja, wij zitten met Immers die een bal voor open doel op de paal schiet, Te Vrede die open kansen mist en tegen de rug van Immers aanschiet.
Utrecht pakt nu een keer de punten, dat is leuk voor ze. Maar dit seizoen gaan ze het echt heel erg moeilijk krijgen. Veel gaat afhangen van de punten die Willem II en Excelsior gaan pakken. Als die ook gaan mazzelen, wordt het aan het eind van het seizoen nog zweten in de Galgenwaard. (Gun Utrecht geen degradatie trouwens, in mijn ogen moeten alle grotere steden vertegenwoordigd zijn in de Eredivisie.)
Joh, wordt lekker Guidetti supporter ipv Feyenoord supporter.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik hoop dat Ajax Guidetti alsnog oppikt. Beter wordt hij topscoorder en slacht hij ons hoogstpersoonlijk af in zowel de Kuip als in de Arena. Droeftoeter die van Geel.
De eerdere wedstrijden tegen PSV (hij heeft al 2 keer tegen PSV in de basis gestaan) speelde hij uitstekend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:07 schreef RetRy32 het volgende:
Wel grappig dat toe ik 3 weken geleden zei dat Van Beek niet goed genoeg was, mensen mij voor gek verklaarden.
Nu dit, wacht maar tot de eerste topper, dan zal die pik eens getest worden.
En dat noemt zich Feyenoordsupporter.........quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
Psv uit vorm = niveau Willem 2.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De eerdere wedstrijden tegen PSV (hij heeft al 2 keer tegen PSV in de basis gestaan) speelde hij uitstekend.
Prima aankoop.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels door de keuring.
Doe ik graag, Sjaak.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bedankt voor je goedkeuring, Tom.
We hebben Cabral en Van Beek die daar kunnen spelen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:17 schreef Thunder0x het volgende:
Misschien concurrent voor Wilkshire?
Wat als Wilkshire geblesseerd raakt. Moet je weer kutte
En dan centraal weer twee linkspoten? Wat dus niet werkte.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We hebben Cabral en Van Beek die daar kunnen spelen.
Is beter dan Wilkshire = beter team en breedte.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Die Van Anholt is een rechtsback toch? Wat moeten we daarmee?
Klopt, hij speelde toen rechtsback. Bewijst dus dat hij zich wel staande kan houden tegen een bovengemiddelde tegenstander. Want ik ben het niet met je eens dat een PSV uit vorm niveau Willem II is, bewijst ook hun eindklasseringen de afgelopen jaren (allemaal top 5 ondanks geen beste vorm).quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Psv uit vorm = niveau Willem 2.
Overigens speelde hij toen rechtsback toch?
Niet zeker dat Feyenoord geinteresseerd is. Maar Van Anholt zou ook linksback kunnen spelen, en dan volgend seizoen, als het contract van Wilkshire afloopt naar de rechtsbackpositie kunnen verhuizen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Die Van Anholt is een rechtsback toch? Wat moeten we daarmee?
Ben benieuwd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet zeker dat Feyenoord geinteresseerd is. Maar Van Anholt zou ook linksback kunnen spelen, en dan volgend seizoen, als het contract van Wilkshire afloopt naar de rechtsbackpositie kunnen verhuizen.
Maar het meest aannemelijke lijkt me nog steeds dat FC Twente de geinteresseerde club betreft. Alleen daar wordt het gerucht ten stelligste ontkent en suggereren ze zelfs dat er wellicht geen aankopen meer zullen volgen deze week.
Lijkt me ook sterk ja. Hij weet op rechts al niet te overtuigen, en daar heb je niet eens spelers nodig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:23 schreef Thunder0x het volgende:
Ik zou er niet tegen zijn. Maar prioriteiten liggen op andere plekken momenteel. Weer een vaag bericht dus.
Oke Stijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:31 schreef Albanus het volgende:
Als je hem opstelt, is de kans groter dat hij vroegtijdig met twee gele kaarten/direct rood van het veld afstapt dan dat hij de hele wedstrijd blijft staan.
Neequote:Op maandag 25 augustus 2014 14:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Is beter dan Wilkshire = beter team en breedte.
Mulder .... nee, het moet blijkbaar een paar keer echt kut gaan ( gaat het nu ook maar niemand die het ziet blijkbaar bij Feyenoord )quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:09 schreef Karelnoord het volgende:
Ik hoop dat Toornstra betekend dat ik niet vaak meer naar Immers hoef te kijken. Dat kan ik gewoon echt niet meer aan.
Tevens Mulder. Maar daar ben ik minder hoopvol over.
Ik vind het nog steeds ergerlijk dat de competitie al op gang is en er nog flink wordt getrokken aan allerlei spelers.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:14 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan niet wachten tot deze week gewoon voorbij is en we ons kunnen concentreren op wat we hebben in plaats van wat we NIET hebben. Ben dat transfer geneuzel spuugzat.
Da's zeer merkwaardig ja. Wij moeten nu bijv. drie keer tegen Ziyech. Mal.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds ergerlijk dat de competitie al op gang is en er nog flink wordt getrokken aan allerlei spelers.
gaan we nu ook weer klappen voor hem ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Da's zeer merkwaardig ja. Wij moeten nu bijv. drie keer tegen Ziyech. Mal.
Dat is het ook. Schuld van de KVNB. Competitie had zonder problemen 3/4 weken later kunnen beginnen omdat je volgend jaar toch geen WK/EK hebt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds ergerlijk dat de competitie al op gang is en er nog flink wordt getrokken aan allerlei spelers.
Gewoon niks doen. Klappen voor onze spelers.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
gaan we nu ook weer klappen voor hem ?
Euh ja..quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zoals Guidetti zou zeggen:twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21Karma is a bitc.. As they say
reageer retweet
Ik kan me er niet druk om maken. Heb liever dat we donderdag winst behalen en de groepsfase weer eens halen. Dat heeft deze selectie nodig, ook al zullen we er roemloos ten onder gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:14 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan niet wachten tot deze week gewoon voorbij is en we ons kunnen concentreren op wat we hebben in plaats van wat we NIET hebben. Ben dat transfer geneuzel spuugzat.
Toornstra is ook geen topper hoor. Vind mokotjo en ziyech beter.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:09 schreef Karelnoord het volgende:
Ik hoop dat Toornstra betekend dat ik niet vaak meer naar Immers hoef te kijken. Dat kan ik gewoon echt niet meer aan.
Tevens Mulder. Maar daar ben ik minder hoopvol over.
Worst case scenario vertrekt Clasie nog naar een Russische club als je hier al niemand meer mag halenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ok Loek.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dat denk ik nadat ik weer eens een excuus interview van Van Geel heb gehoord: En dat noemt zich Technisch Directeur....quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:11 schreef Luni het volgende:
[..]
En dat noemt zich Feyenoordsupporter.........
Uiteraard. Da's ook de eerste zorg natuurlijk. Moet koste wat kost gebeuren eigenlijk. Rest is bijzaak.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken. Heb liever dat we donderdag winst behalen en de groepsfase weer eens halen. Dat heeft deze selectie nodig, ook al zullen we er roemloos ten onder gaan.
Dat is ie dan ook. En dat doet ie prima eigenlijk. Op 1 (of 2 als ik Guidetti mee tel) fouten na.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat denk ik nadat ik weer eens een excuus interview van Van Geel heb gehoord: En dat noemt zich Technisch Directeur....
Als die kan passen en aannemen ben ik tevreden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Toornstra is ook geen topper hoor. Vind mokotjo en ziyech beter.
Toornstra kan wel scoren uit een vrije trap. Dat is al een hele verbetering vergeleken met huidige selectie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Toornstra is ook geen topper hoor. Vind mokotjo en ziyech beter.
Moet Vormer ook kunnen en zelfs Goossens heeft het 1x (?) bij ons gedaan (tegen Heracles dacht ik). Voordeel van Toornstra is dat hij ook goed kan voetballen en hopelijk/waarschijnlijk niet zo'n vertragende factor is als b.v. Vormerquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toornstra kan wel scoren uit een vrije trap. Dat is al een hele verbetering vergeleken met huidige selectie.
Vrije trappen nemen vanaf de bank is alleen zo lastig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Moet Vormer ook kunnen en zelfs Goossens heeft het 1x (?) bij ons gedaan (tegen Heracles dacht ik). Voordeel van Toornstra is dat hij ook goed kan voetballen en hopelijk/waarschijnlijk niet zo'n vertragende factor is als b.v. Vormer
Klopt, daarom ook het voordeel t.o.v. Vormer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vrije trappen nemen vanaf de bank is alleen zo lastig.
We zitten helaas niet in de gelegenheid om iedereen te verkopen die eigenlijk te min is voor dit Feyenoord. Dat wordt een kwestie van door selecteren. Denk ook niet dat de jeugd er al klaar voor is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef Karelnoord het volgende:
Wordt wel tijd dat we iets gaan verkopen trouwens. Te veel troep op de bank/tribune atm.
Immers heeft hiervoor waarschijnlijk wel zo'n 40-45 keer meer mogelijkheden gehad.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef Karelnoord het volgende:
Toornstra heeft vorig seizoen en dat seizoen daarvoor precies even veel doelpunten gemaakt als Immers.
Iemand als Verhoek zou weg kunnen zonder de selectie slechter te maken. Goossens gaat waarschijnlijk ook geen minuten maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Happel het volgende:
[..]
We zitten helaas niet in de gelegenheid om iedereen te verkopen die eigenlijk te min is voor dit Feyenoord. Dat wordt een kwestie van door selecteren. Denk ook niet dat de jeugd er al klaar voor is.
Mondjesmaat zal het dus verbeterd moeten worden.
Mwah. Deze ronde kost'ie meer dan je oplevert. Je zat dit jaar op een dunne scheidslijn en Dhr. Van Geel heeft het verkeerd aangepakt waardoor je weer op een 0 punt zit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ie dan ook. En dat doet ie prima eigenlijk. Op 1 (of 2 als ik Guidetti mee tel) fouten na.
En niemand wil zequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Happel het volgende:
[..]
We zitten helaas niet in de gelegenheid om iedereen te verkopen die eigenlijk te min is voor dit Feyenoord.
Die laatste had je nooit moeten halen. Brekebeentje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:44 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Iemand als Verhoek zou weg kunnen zonder de selectie slechter te maken. Goossens gaat waarschijnlijk ook geen minuten maken.
Wilkshire balt gewoon prima mee hoor. Wat een onzin.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah. Deze ronde kost'ie meer dan je oplevert. Je zat dit jaar op een dunne scheidslijn en Dhr. Van Geel heeft het verkeerd aangepakt waardoor je weer op een 0 punt zit.
En het aantal fouten, dat zet ik hoger in. Voorbeeld:
Mathijssen -> belachelijk.
Wilkshire -> belachelijk.
Boulahrouz -> belachelijk.
Kazim-Kazim -> belachelijk.
Die laatste drie maken ook duidelijk dat'ie een jaar heeft gelogen over schaduwlijstjes en dat'ie veel meer moet investeren in het onderhouden van z'n netwerk. Het komt niet aanwaaien, je moet er voor werken. Ook de uitlatingen na Ziyech en over Guidetti waren zo ontzettend dom (nooit als een zuur kutje reageren. Daar zijn zaakwaarnemers voor) maar dat komt wrs door zn netwerkkwaliteiten.
Nee, al met al doet Van Geel het zoals ik bij zijn aanstellen had verwacht: Mwah.
Nee.quote:
100% eens. Haten op Wilkshirequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wilkshire balt gewoon prima mee hoor. Wat een onzin.
Boula is geblesseerd, kun je niets over zeggen. Pas beoordelen tijdens de winterstop.
En Kazim ook, iemand afbranden die geen minuten heeft gemaakt is gewoon lulkoek.
Mathijsen is poep.
Komt snelheid tekort voor hoger niveau.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
100% eens. Haten op Wilkshireis gewoon na Clasie beste man van Feyenoord gisteren
Klopt. Alleen 3 jaar is misschien 1 jaar te lang.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef Happel het volgende:
Mathijsen heeft het gewoon goed gedaan in de seizoenen dat hij voor de club speelt. Snap die ontevredenheid richting hem nooit zo. Hij heeft fouten gemaakt, maar dat is wat iedere verdediger bij Feyenoord wel doet.
Zeker met zo een onzekere keeper erachter. Als verdediger schijt je gewoon in je broek van angst met Mulder op goal.
Hij balt prima mee? Verdedigend is'ie slechter dan Janmaat (was'ie in zn Twente tijd al). Aanvallend? Een hoop voorzetten op kniehoogte en het liefst bij de tegenstander in de voeten. Daarnaast roept Van Geel een jaar over schaduwlijsten. Janmaat weg zag je van kilometers aankomen, dan is het belachelijk dat je een oude, povere speler haalt op voorspraak van je nieuwe trainer. Evenals Kazim; schaduwlijst, Pelle weg wist iedereen aan het begin van vorig seizoen en dan kom je met een speler op voorspraak van Pierre? Lachwekkend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Boula is geblesseerd, kun je niets over zeggen. Pas beoordelen tijdens de winterstop.
En Kazim ook, iemand afbranden die geen minuten heeft gemaakt is gewoon lulkoek.
Mathijsen is poep.
Ziyech wou niet, simpel als dat. Als je z'n interviews hoorde had hij zijn keuze al gemaakt voor het gesprek met Rutten overigens. Maar goed.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah. Deze ronde kost'ie meer dan je oplevert. Je zat dit jaar op een dunne scheidslijn en Dhr. Van Geel heeft het verkeerd aangepakt waardoor je weer op een 0 punt zit.
En het aantal fouten, dat zet ik hoger in. Voorbeeld:
Mathijssen -> belachelijk.
Wilkshire -> belachelijk.
Boulahrouz -> belachelijk.
Kazim-Kazim -> belachelijk.
Die laatste drie maken ook duidelijk dat'ie een jaar heeft gelogen over schaduwlijstjes en dat'ie veel meer moet investeren in het onderhouden van z'n netwerk. Het komt niet aanwaaien, je moet er voor werken. Ook de uitlatingen na Ziyech en over Guidetti waren zo ontzettend dom (nooit als een zuur kutje reageren. Daar zijn zaakwaarnemers voor) maar dat komt wrs door zn netwerkkwaliteiten.
Nee, al met al doet Van Geel het zoals ik bij zijn aanstellen had verwacht: Mwah.
Wat een gelul zeg, Wilkshire levert betere voorzetten als Janmaat en is verdedigend gewoon beterquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij balt prima mee? Verdedigend is'ie slechter dan Janmaat (was'ie in zn Twente tijd al). Aanvallend? Een hoop voorzetten op kniehoogte en het liefst bij de tegenstander in de voeten. Daarnaast roept Van Geel een jaar over schaduwlijsten. Janmaat weg zag je van kilometers aankomen, dan is het belachelijk dat je een oude, povere speler haalt op voorspraak van je nieuwe trainer. Evenals Kazim; schaduwlijst, Pelle weg wist iedereen aan het begin van vorig seizoen en dan kom je met een speler op voorspraak van Pierre? Lachwekkend.
Boulahrouz kon in en na zn Chelseatijd al niet meer
Zegt meer over de rest van Feijenoord als de kwaliteiten van Wilkshirequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
100% eens. Haten op Wilkshireis gewoon na Clasie beste man van Feyenoord gisteren
jippiequote:Op maandag 25 augustus 2014 16:00 schreef RetRy32 het volgende:
Youssef Mohammed is trouwens een ijzersterke veteraan die transfervrij is.
Zou centraal achterin een goede versterking zijn voor de breedte.
Zal wel een jaarsalaris van een miljoon vragen.
Maar is fysiek echt een beest en heeft meer dan 200 bundesliga wedstrijden achter zijn naam staan.
Had hem echt veel liever gezien dan Boulharouz.
En moet je dan als een zure kut op de radio gaan huilenbalken? Neuh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ziyech wou niet, simpel als dat. Als je z'n interviews hoorde had hij zijn keuze al gemaakt voor het gesprek met Rutten overigens. Maar goed.
Salaris moet je over twisten.quote:Uitlatingen Guidetti heb je gelijk, die nam ik dan ook mee als 2e fout.
Matthijssen was prima te verantwoorden die tijd, gezien de jonge verdediging. Over het salaris kan je twisten, maar ja.
Kan ook genoeg over jouw verwachtingen zeggen.quote:Wilkshire doet het tot nu toe prima, en overtreft mijn verwachtingen, vind ik dus kul om die belachelijk te noemen.
Neuh.quote:Bouhlarouz; opnieuw, te verantwoorden door jonge verdediging en meer opties op rechtsback en centraal rechts. Dat ie in de lappenmand zit is nu even jammer, maar die komt wel terug.
Neuh-neuh.quote:Kazim; Laten we eerst maar 's afwachten of dat wat is of niet.
Ik kaart waarheden aan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat denk ik elke keer weer als hij post
De directeur oid van Utrecht wist dit ook al te vermelden ja. Van die 3,5 miljoen gaat ook nog eens een half miljoen naar Den Haag. Topdealquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens VI betaalt Feyenoord 3,5 miljoen voor Toornstra en wordt de transfer in termijnen voldaan.
Fijne discussie met jou manquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
En moet je dan als een zure kut op de radio gaan huilenbalken? Neuh.
[..]
Salaris moet je over twisten.
Maar goed, campingvrienden ey..
[..]
Kan ook genoeg over jouw verwachtingen zeggen.
[..]
Neuh.
[..]
Neuh-neuh.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik kaart waarheden aan.
Ik ben er ook werkelijk van overtuigd dat ik als technisch directeur het beter zou doen dan Martin Van Geel.
"Yes we want him, 1 miljoon maximum"
"No we can only pay 1 miljoon"
Haha, ja wat moet je er mee hequote:Op maandag 25 augustus 2014 16:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat denk ik elke keer weer als hij post
Uh ja vastquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik kaart waarheden aan.
Ik ben er ook werkelijk van overtuigd dat ik als technisch directeur het beter zou doen dan Martin Van Geel.
"Yes we want him, 1 miljoon maximum"
"No we can only pay 1 miljoon"
Noem jij dan eens een spits die haalbaar is voor Feyenoord en die ook WIL komen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij balt prima mee? Verdedigend is'ie slechter dan Janmaat (was'ie in zn Twente tijd al). Aanvallend? Een hoop voorzetten op kniehoogte en het liefst bij de tegenstander in de voeten. Daarnaast roept Van Geel een jaar over schaduwlijsten. Janmaat weg zag je van kilometers aankomen, dan is het belachelijk dat je een oude, povere speler haalt op voorspraak van je nieuwe trainer. Evenals Kazim; schaduwlijst, Pelle weg wist iedereen aan het begin van vorig seizoen en dan kom je met een speler op voorspraak van Pierre? Lachwekkend.
Boulahrouz kon in en na zn Chelseatijd al niet meer
Henri Bienvenuquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:11 schreef Thunder0x het volgende:
Noem jij dan eens een spits die haalbaar is voor Feyenoord en die ook WIL komen?
Discussie?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijne discussie met jou man. Rot maar op.
El Ahmadi heeft geen toekomst bij Feyenoord.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:13 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dus Aston Villa vind het geboden bedrag te laag; weet iemand hoeveel er is geboden en wat de vraagprijs is? Wat willen ze nou; eenjarig contract nog maar en komt niet in de plannen van de trainer voor.
Bleek er geen kut van te kunnen pas ik ergens?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:13 schreef superniger het volgende:
Waarom staat Hahn niet op kool?
Ik dacht dat ze hem hebben gehaald omdat ze ontevreden waren over Mulder.
Allemaal onderdeel van het spel, rustig aan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:13 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dus Aston Villa vind het geboden bedrag te laag; weet iemand hoeveel er is geboden en wat de vraagprijs is? Wat willen ze nou; eenjarig contract nog maar en komt niet in de plannen van de trainer voor.
Idd. wat zeiken mensen nou op Wilkshere. Boula kan ook nog wel goedkomen mits hij een tijdje blessurevrij blijft.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Mathijsen is poep.
Eto'o is transfervrij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:11 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Noem jij dan eens een spits die haalbaar is voor Feyenoord en die ook WIL komen?
Creativiteit kunnen we nu heel goed gebruiken, rust en overzicht ook, vooral aangezien Clasie wss weggaat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
El Ahmadi heeft geen toekomst bij Feyenoord.
Ik weet 90% zeker dat hij Toornstra gaat laten banken.
Hij lult wel dat geld niet meer belangrijk voor 'm is maar zal ongetwijfeld wel een factor spelen. Hij kiest straks voor een club die geen CL speelt maar wel dik salaris gaat aanbieden.quote:
Ok chef, zolang ie maar komt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Allemaal onderdeel van het spel, rustig aan.
Waarschijnlijk na de winterstop.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
vooral aangezien Clasie wss weggaat.
Kan het hem niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hij lult wel dat geld niet meer belangrijk voor 'm is maar zal ongetwijfeld wel een factor spelen. Hij kiest straks voor een club die geen CL speelt maar wel dik salaris gaat aanbieden.
Ik zal het even appen naar Martin.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ok chef, zolang ie maar komt.
Kan ik niet. Net zoals Van Geel ben ik de laatste tijd druk geweest met andere zaken, dus even geen zicht op de spitsen die weg mogen\ verhuurd mogen worden of transfervrij opgepikt kunnen worden. Halen om het halen levert bijna nooit echt het gewenste resultaat op.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:11 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Lijkt me een andere positie maar goed. Risico bestaat eerder dat Vilhena gaat banken na de komst van Toornstra en El Ahmadi.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
El Ahmadi heeft geen toekomst bij Feyenoord.
Ik weet 90% zeker dat hij Toornstra gaat laten banken.
Die gaat gewoon spelen, Mourinho geilt op hem.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:20 schreef superniger het volgende:
Misschien kunnen ze van Ginkel huren van Sjelsie.
Lijkt me inderdaad aardig onderhandeld.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De directeur oid van Utrecht wist dit ook al te vermelden ja. Van die 3,5 miljoen gaat ook nog eens een half miljoen naar Den Haag. Topdeal
Concurrentie is alleen maar goed, zet iedereen op scherp. Sommige talenten denken nu; we staan toch altijd basis, dan worden ze laks.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt me een andere positie maar goed. Risico bestaat eerder dat Vilhena gaat banken na de komst van Toornstra en El Ahmadi.
Overigens heb ik hier eerder een 17 jarig talent van Manchester City genoemd die je 100 procent zeker kan halen.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:13 schreef RetRy32 het volgende:
Ok, weer een speler die Feyenoord gewoon simpel kan huren.
Kelechi Iheanacho, 17 jaar, sterke grote donkere jongen, scoorde 2 keer in 2 wedstrijden voor manchester city in de USA tour en 12 keer in 12 wedstrijden voor Nigeria -17.
Hij kan geen profcontract krijgen omdat hij nog geen 18 is.
Waarom huren wij deze spits niet, gewoon een gok, zou amper wat kosten, en voor hetzelfde geld is het een Guidetti, sowieso 1 van de grootste talenten ter wereld.
Ik vroeg me eigenlijk al het hele seizoen af welke shirtsponsor Feyenoord nou toch had. Maar nu zie ik het, het is Opel.quote:
Nobody gives a shit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Overigens heb ik hier eerder een 17 jarig talent van Manchester City genoemd die je 100 procent zeker kan halen.
Van Geel is een domme hond.
[..]
Het is ook fucking lelijk verwerkt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk al het hele seizoen af welke shirtsponsor Feyenoord nou toch had. Maar nu zie ik het, het is Opel.
Je bent zelf fucking lelijk verwekt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is ook fucking lelijk verwerkt.
Nee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent zelf fucking lelijk verwekt.
Dat is het enige wat jou interesseert volgens mijquote:
Toornstra ja?quote:
Opelquote:
Per jaar mag ik hopen.quote:
Natuurlijk, maar blijft wel belachelijk weinigquote:
Ja. Ben ik met je eens. Als top 3 club vind ik dat ook wat weinig. Anderzijds willen ze natuurlijk ook op Europees aanzien en, eerlijk is eerlijk, Europees heeft Feyenoord al even niets meer gepresteerd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar blijft wel belachelijk weinig
Ja vind ik ook, twijfel of hij wel fit is aangezien hij gisteren ook al niet speelde.quote:
Bakkal 3.0quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, twijfel of hij wel fit is aangezien hij gisteren ook al niet speelde.
Kijk, daarvoor ben ik lid van Het Legioen, wat een geschenkenquote:EERSTE SEIZOENSGESCHENK 2014-2015 VOOR AAD VAN DEN BERG
Feyenoord-supporter Aad van den Berg heeft het eerste exemplaar in ontvangst genomen van het Seizoensgeschenk 2014-2015, dat komende week samen met het nieuwe Feyenoord Magazine wordt verstuurd aan alle leden van Het Legioen. Het geschenk van dit seizoen is de exclusieve dvd ‘Clubliefde’, met daarop een uitgebreide terugblik op het afgelopen seizoen van Feyenoord. Op de dvd zijn niet alleen alle hoogtepunten te zien van het vorige voetbaljaar, maar ook diverse extra’s, waaronder een reportage over de blinde supporter Van den Berg die een wedstrijd van Feyenoord beleefde vanaf de blindentribune.
Van den Berg kreeg de eerste dvd overhandigd door Gerard Meijer, die ambassadeur is van Het Legioen. Voor de supporter was dat een bijzonder moment. ‘Gerard is voor mij de constante factor bij Feyenoord, een boegbeeld van de club’, vertelde Van den Berg. ‘Bovendien is het bijzonder dat hij Legioennummer 1 heeft, terwijl ik 1001 heb.’
Hoewel Van den Berg blind is, kijkt hij er naar uit om de dvd thuis op te zetten. ‘Als ik het geluid hard zet, is het net alsof ik weer in De Kuip zit’, glimlachte hij. ‘Ik hoop wel dat de reportage over mij goed is gemonteerd, want ik kan op de tribune behoorlijk fanatiek zijn en dingen zeggen waar ik later spijt van heb.’
De dvd ‘Clubliefde’ wordt deze week samen met de nieuwe editie van Feyenoord Magazine verstuurd naar alle leden van Het Legioen. De traditionele seizoenspin wordt verstuurd met het derde nummer van Feyenoord Magazine van dit seizoen, dat eind september verschijnt.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:04 schreef Caland het volgende:
Een blinde een DVD geven. Heeft die Salomon toch nog een goed gevoel voor humor.
Die Iheanacho zou op de training bij Feyenoord wellicht ook wel kunnen scoren inderdaad, want die keeper ziet er niet veel beter uit dan Mulderquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Overigens heb ik hier eerder een 17 jarig talent van Manchester City genoemd die je 100 procent zeker kan halen.
Van Geel is een domme hond.
[..]
Wtfquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zijn 40-45 grap over de begroting heb ik ook keihard gelachen
Vandaag reed ik naar Almelo of all places. Snelweg aldaar:
Almelo 40km
Hengelo 45km
Moest gelijk aan je denken
Heb je ook een poster van Matsoe Matsoe boven je bed hangen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Almelo 40km
Hengelo 45km
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:04 schreef Caland het volgende:
Een blinde een DVD geven. Heeft die Salomon toch nog een goed gevoel voor humor.
HMF is verliefd op Caland.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
WtfJe fascinatie voor Caland gaat wel erg ver ..
Kom je de volgende keer een bakkie doen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Almelo 40km
Hengelo 45km
ben nog in Almeloquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kom je de volgende keer een bakkie doen?
Vind ik ook.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef Happel het volgende:
Mathijsen heeft het gewoon goed gedaan in de seizoenen dat hij voor de club speelt. Snap die ontevredenheid richting hem nooit zo. Hij heeft fouten gemaakt, maar dat is wat iedere verdediger bij Feyenoord wel doet.
Zeker met zo een onzekere keeper erachter. Als verdediger schijt je gewoon in je broek van angst met Mulder op goal.
Leugenaar. Gisteren gaf hij nog een pass op maat op Immers. Die faalde alleen hopeloos.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:05 schreef Thunder0x het volgende:
Ik niet.
Te traag, schiet ballen blind naar voren, neemt het team niet bij de hand. Geeft altijd anderen de schuld.
Mathijsen
Dit seizoen debet aan de helft van de tegendoelpunten. Kan het niet meer bijbenen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Leugenaar. Gisteren gaf hij nog een pass op maat op Immers. Die faalde alleen hopeloos.
Benoem die doelpunten eens.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit seizoen debet aan de helft van de tegendoelpunten. Kan het niet meer bijbenen.
Denk je dat ik dit uit mijn duim zuig ofzo? Had het ook liever anders gezien.quote:
Jij beweert iets, kom dan ook maar met het bewijsquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:23 schreef PIETR het volgende:
[..]
Denk je dat ik dit uit mijn duim zuig ofzo? Had het ook liever anders gezien.
Kijk de samenvattingen van de eerste 4 wedstrijden van dit seizoen maar eens terug.
Sowieso tegen Besiktas thuis. Een dekfout bij een corner waar een goal uit valt. En in de tweede helft passt hij de bal in de voeten van de tegenstander, daarna tacklet hij te laat, en schiet Besiktas de bal erin via Boulahrouz.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij beweert iets, kom dan ook maar met het bewijs.
Ik beweer nog niets, ik betwijfel je opmerking alleen maar
Bij de 1-2 van Utrecht zg ie er ook niet zo goed uit, ha ie de bal ook wel FF weg kunnen tikken als ie daar toch liep.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Sowieso tegen Besiktas thuis. Een dekfout bij een corner waar een goal uit valt. En in de tweede helft passt hij de bal in de voeten van de tegenstander, daarna tacklet hij te laat, en schiet Besiktas de bal erin via Boulahrouz.
Tegen Heerenveen een domme tackle, vrije trap, tegendoelpunt.
Niet anders dan ik gewend van hem ben, kijk er niet meer van opquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:34 schreef yvette1982 het volgende:
Wat vonden jullie van die bal die tegen de kop van Mulder stuiterde?
Boëtius is een Feyenoorder.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:55 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom doen de Feyenoorders de Ice Bucket challenge niet
Zojuist gezien, not dissapointed.quote:
jippiequote:Op maandag 25 augustus 2014 21:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zojuist gezien, not dissapointed.
Oké ze doen het allemaal via instagram
[ afbeelding ]
![]()
Jammer dat ze zich ook verlagen tot zo'n kanker hype.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:55 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom doen de Feyenoorders de Ice Bucket challenge niet
ALS Tomatenboer, ALS hype.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jammer dat ze zich ook verlagen tot zo'n kanker hype.
Slaat natuurlijk werkelijk nergens meer op, maar er is redelijk veel geld ingezameld, en als je mensen met ALS kent doet het je gewoon pijn als je over diegenen denkt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je AAN diegene denkt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk werkelijk nergens meer op, maar er is redelijk veel geld ingezameld, en als je mensen met ALS kent doet het je gewoon pijn als je over diegenen denkt.
Vorige week zo'n 15 miljoen door al die bekenden. 15 miljoen. Zal nu wel meer zijn inmiddels maar toch. Dat is wat een aantal van die gasten in een jaar verdienen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk werkelijk nergens meer op, maar er is redelijk veel geld ingezameld, en als je mensen met ALS kent doet het je gewoon pijn als je over diegenen denkt.
Dat betaalde ASR toch ook? Vind 5 miljoen niet verkeerd.. Feyenoord zou nog meer uit shirtsponsoring kunnen halen met een sponsor op de rug.quote:
Echt he.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze kunnen onze rug op!quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat betaalde ASR toch ook? Vind 5 miljoen niet verkeerd.. Feyenoord zou nog meer uit shirtsponsoring kunnen halen met een sponsor op de rug.
Ach, als je het shirt toch wil verzieken door zo'n belabberd groot logo van Opel kan je de achterkant van het shirt ook nog wel opvullen. Ajax en PSV krijgen 2x zoveel uit shirtsponsoring, wat dat betreft doet Feyenoord iets niet goed..quote:
Laten we dan ook gelijk een kunstgrasveld aanleggen en de naam van het stadion verkopen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach, als je het shirt toch wil verzieken door zo'n belabberd groot logo van Opel kan je de achterkant van het shirt ook nog wel opvullen. Ajax en PSV krijgen 2x zoveel uit shirtsponsoring, wat dat betreft doet Feyenoord iets niet goed..
zes.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat betaalde ASR toch ook? Vind 5 miljoen niet verkeerd.. Feyenoord zou nog meer uit shirtsponsoring kunnen halen met een sponsor op de rug.
er is ooit een berekening gemaakt welk bedrag gates op straat zou laten liggen in zijn hoogtijdagen omdat zijn tijd te waardevol zou zijn om dit op te pakken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vorige week zo'n 15 miljoen door al die bekenden. 15 miljoen. Zal nu wel meer zijn inmiddels maar toch. Dat is wat een aantal van die gasten in een jaar verdienen.
Onzin, dat is maar net je eigen interpretatie. Hij is niet veel beter geworden, en daarom misschien naar zijn leeftijd gezien wat minder, maar hij keept niet slechter. Komt omdat zijn goede dingen consequent na 2 dagen worden vergeten, terwijl elke fout zeker een jaartje of 40-45 blijft hangen. Had hij de vorige pot geen 2-3 goede reddingen gehad lag je nu uit Europa, maar mensen herinneren zich alleen nog dat van Beek en nog iemand een debiel groot gat in de muur lieten vallen, wat dan zijn verantwoording zou zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:16 schreef TC03 het volgende:
Het irritante van Mulder vind ik dat hij steeds slechter wordt. Twee jaar geleden deed hij voor het zijn leeftijd gewoon redelijk tot goed, maar nu is hij twee jaar ouder en hij keept alleen maar slechter.
Als íe z'n kruisbanden scheurt in De Kuip?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:19 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
gaan we nu ook weer klappen voor hem ?
Ik ga elke dag een klein beetje dood van binnen, doordat ik nu nog altijd zelfs nog niet 1 geruchtje heb gehoord over een spelert als Verhoek.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef Karelnoord het volgende:
Wordt wel tijd dat we iets gaan verkopen trouwens. Te veel troep op de bank/tribune atm.
Toornstra heeft vorig seizoen en dat seizoen daarvoor precies even veel doelpunten gemaakt als Immers.
Inderdaad, moeten wel oppassen dat we niet eindigen met een selectie van 35 man.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik ga elke dag een klein beetje dood van binnen, doordat ik nu nog altijd zelfs nog niet 1 geruchtje heb gehoord over een spelert als Verhoek.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Dit is niet het probleem.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad, moeten wel oppassen dat we niet eindigen met een selectie van 35 man.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is ook een probleem. Maar een te grote selectie is uiteraard net zo goed een probleem. Wat denk je dat dat aan salaris kost? Feyenoord kan zich niet permiteren zo achteloos met geld om te gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit is niet het probleem.
Het probleem is dat merendeel van de selectie in zowel potentie als kwaliteit tekort komt.
Fanboy gespotquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ziyech wou niet, simpel als dat. Als je z'n interviews hoorde had hij zijn keuze al gemaakt voor het gesprek met Rutten overigens. Maar goed.
Uitlatingen Guidetti heb je gelijk, die nam ik dan ook mee als 2e fout.
Matthijssen was prima te verantwoorden die tijd, gezien de jonge verdediging. Over het salaris kan je twisten, maar ja.
Wilkshire doet het tot nu toe prima, en overtreft mijn verwachtingen, vind ik dus kul om die belachelijk te noemen.
Bouhlarouz; opnieuw, te verantwoorden door jonge verdediging en meer opties op rechtsback en centraal rechts. Dat ie in de lappenmand zit is nu even jammer, maar die komt wel terug.
Kazim; Laten we eerst maar 's afwachten of dat wat is of niet.
Ik denk niet dat die schijtspelers veel verdienen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat denk je dat dat aan salaris kost? Feyenoord kan zich niet permiteren zo achteloos met geld om te gaan.
300% in 1,5 jaar geloof ik?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De directeur oid van Utrecht wist dit ook al te vermelden ja. Van die 3,5 miljoen gaat ook nog eens een half miljoen naar Den Haag. Topdeal
Mathijsen mag tegen psv weer spelen van mij, beetje knokken enzoquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:05 schreef Thunder0x het volgende:
Ik niet.
Te traag, schiet ballen blind naar voren, neemt het team niet bij de hand. Geeft altijd anderen de schuld.
Mathijsen
Wat mij betreft vertrekken er toch minimaal 2 spelers, en/of worden er nog wat talenten verhuurd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, moeten wel oppassen dat we niet eindigen met een selectie van 35 man.
Natuurlijk zijn spelers als Verhoek, Goossens enz. allemaal schroot, maar is er dan werkelijk geen club die hier nog wel een meerwaarde in ziet? Al moeten de spelers zelf natuurlijk ook nog willen. Daar zit het probleem misschien.
Schaken zit geloof ik tussen de 7 en 8 ton?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die schijtspelers veel verdienen.
Schaken verdient sowieso heel veel (denk 6-7 ton per jaar). Goossens, Vormer en Verhoek zitten met zijn drieën op 1 miljoen euro, waarschijnlijk meer richting de 1,2 miljoen of zelfs meer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die schijtspelers veel verdienen.
Vormer hoeft voor mij op zich ook niet weg, maar als je ook Ahmadi nog haalt, gaat hij in principe niet heel veel spelen, of Clasie nu blijft of niet. Als er dan wel interesse is voor hem en niet voor Goossens, en je kan nu nog iets voor hem krijgen (laatste contractjaar) zou ik dat toch overwegen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:53 schreef heiden6 het volgende:
Vormer hoeft van mij niet weg, zeker niet als Clasie vertrekt maar überhaupt vind ik hem een redelijke vervanger. Goossens en Verhoek daarentegen gaan echt niet meer spelen () en ben ik liever vandaag kwijt dan morgen. Schaken kan nog wel van waarde zijn met zijn snelheid, zeker met Te Vrede (of bijvoorbeeld Bas Dost) in de spits. Lijkt me prima om met Basaçikoglu, Schaken, Manu en Boëtius als buitenspelers het seizoen in te gaan. Kazim als optie voor de spits of rechtsbuiten, Te Vrede in het centrum (hopelijk een extra spits erbij natuurlijk). Vraag me dan wel af wat er met Achahbar gaat gebeuren.
Lijkt me prima, maar dan wel zorgen dat zijn contract niet afloopt in 2015, want stel dat hij het heel goed doet dan moet je hem wel terug kunnen halen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:54 schreef RetRy32 het volgende:
En Achahbar gewoon verhuren aan een eredivisie club.
Als Clasie vertrekt en je haalt El Ahmadi, heb je 2 verdedigende middenvelders, dan kun je niet zomaar Vormer laten gaan. Ik weet niet wat je bedoelt met iets voor hem krijgen maar een transfersom lijkt me verre van realistisch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vormer hoeft voor mij op zich ook niet weg, maar als je ook Ahmadi nog haalt, gaat hij in principe niet heel veel spelen, of Clasie nu blijft of niet. Als er dan wel interesse is voor hem en niet voor Goossens, en je kan nu nog iets voor hem krijgen (laatste contractjaar) zou ik dat toch overwegen.
Hij is echt niet veel minder dan El Ahmadi hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Vormer moet gewoon naar een club als Utrecht gaan ofzo. Ideaal voor hem, daar kan hij belangrijk zijn.
Hij is een ideale stand-in, ideale 12e man dus, maar voor hem persoonlijk is dit echt zonde en had hij er ook wel meer van verwacht denk ik.
Ik gun hem een nieuwe kans van harte, al zie ik hem graag bij Feyenoord blijven.
Punt naar achteren, niets mis mee. Lijkt me met dit spelersmateriaal sowieso geen slecht plan. Ik zou niet weten waarom het voor een middenmoot/subtop club geen goede aanwinst zou zijn, dus een bescheiden transfersommetje lijkt me niet direct onmogelijk. Daarbij verdient hij dus wel vrij veel; pakweg 550.000. Sowieso zal hij zelf ook niet al te vrolijk zijn, als Clasie weggaat en hij alsnog weinig minuten maakt. Lijkt me dan ook dat hij best bereid is wat in te leveren bij een andere club.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als Clasie vertrekt en je haalt El Ahmadi, heb je 2 verdedigende middenvelders, dan kun je niet zomaar Vormer laten gaan. Ik weet niet wat je bedoelt met iets voor hem krijgen maar een transfersom lijkt me verre van realistisch.Natuurlijk zal hij niet veel spelen, maar als hij een redelijke vervanger is, hij verdient niet belachelijk veel en hij zeikt niet, wat is dan het probleem?
Je moet gewoon een fatsoenlijke bank hebben wil je meedoen om de titel. Zeker als je ook nog in de EL komt, en die kans lijkt me groter dan 50%.
hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij is echt niet veel minder dan El Ahmadi hoor.
Laat hem 5 wedstrijden meedoen en hij zal ingespeeld raken.
Vorig seizoen had hij sowieso paar belangrijke momenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |