Precies.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:20 schreef Thunder0x het volgende:
Absoluut een overtreding van Schaken ja, werd gewoon verrast door Oar.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:27 schreef hafcfan het volgende:
De Vrij heeft zijn eerste goal gemaakt.
Tegen een derdeklasser ofzo toch? Ach wel leuk voor die gozerquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:27 schreef hafcfan het volgende:
De Vrij heeft zijn eerste goal gemaakt.
Jeb, maar is wel een vaste basis speler.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tegen een derdeklasser ofzo toch? Ach wel leuk voor die gozer
Oar is geen kakkie die blijft liggen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een 100% penalty als Oar niet was opgestaan.
Ok.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Oar is geen kakkie die blijft liggen.
Blom was inderdaad slecht, voorgaande jaren mocht feyenooit rustig 15 minuten tijdrekken als ze voorstonden, nu kreeg Ruiter bij de eerste keer al een kaart.
Maar goed, wij hoeven het niet van een scheidsrechter te hebben, we zijn gewoon beter. Net als Duitsland gewoon beter was dan Brazilië, kon geen scheidsrechter wat aan doen.
hahahahahahaquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Blom was inderdaad slecht, voorgaande jaren mocht feyenooit rustig 15 minuten tijdrekken als ze voorstonden, nu kreeg Ruiter bij de eerste keer al een kaart.
Maar goed, wij hoeven het niet van een scheidsrechter te hebben, we zijn gewoon beter. Net als Duitsland gewoon beter was dan Brazilië, kon geen scheidsrechter wat aan doen.
Eerste keer tijdrekkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik jank niet, het was 1-2 en dat is prima om te lachenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
hahahahahaha
leuk voor je dat "jullie" een keer gewonnen hebben..
zat diep zo te merken...
overigens is Utrecht echt niet beter, hooguit minder slecht in afronden...
als het met rust 4-1 staat heb je niks te janken....
Ik zou wensen dat ik zo'n stabiele en sterke sluitpost als mulder had. De held van de Nederlansche veldenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:51 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Eerste keer tijdrekkenHij begon in de eerste helft al te rekken. Mongool kan niet eens een bal uittrappen, kan me voorstellen dat hij zo snel mogelijk naar huis wou.
De bal is rond hé. Tweede helft waren jullie nergens.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
hahahahahaha
leuk voor je dat "jullie" een keer gewonnen hebben..
zat diep zo te merken...
overigens is Utrecht echt niet beter, hooguit minder slecht in afronden...
als het met rust 4-1 staat heb je niks te janken....
nope.. maar Utrecht heeft helemaal niks laten zien..quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:00 schreef Matip het volgende:
[..]
De bal is rond hé. Tweede helft waren jullie nergens.
Het enige wat Mulder wel kan is uittrappen. Lijkt me geen overbodige luxe voor een keeper. Ruiterquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zou wensen dat ik zo'n stabiele en sterke sluitpost als mulder had. De held van de Nederlansche velden
Nee, 2 minder dan vorig seizoen volgens mij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:44 schreef ufopiloot het volgende:
In ieder geval 4 punten meer dan vorig seizoen
En de enige die dat leek te beseffen (en dus ging afjagen) was Immers.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:04 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Het enige wat Mulder wel kan is uittrappen. Lijkt me geen overbodige luxe voor een keeper. Ruiter
Helemaal mee eens. Toch heeft Ruiter er 1 meer tegengehouden dan Mulder, dat lijkt mij een nog noodzakelijkere luxe.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:04 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Het enige wat Mulder wel kan is uittrappen. Lijkt me geen overbodige luxe voor een keeper. Ruiter
Immers is volgens mij de enige die de keeper afjaagd. Is afgesproken. De rest zet andere spelers vast.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef nostra het volgende:
[..]
En de enige die dat leek te beseffen (en dus ging afjagen) was Immers.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, 2 minder dan vorig seizoen volgens mij.
Vorig seizoen werden Heerenveen thuis en Utrecht thuis toch gewonnen?
Eind van de rit weer eens naar het aantal tegendoelpunten kijken dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Toch heeft Ruiter er 1 meer tegengehouden dan Mulder, dat lijkt mij een nog noodzakelijkere luxe.
veel meer volgens mij hoor.. al heeft de paal ook meegekeept en dat is niet eerlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Toch heeft Ruiter er 1 meer tegengehouden dan Mulder, dat lijkt mij een nog noodzakelijkere luxe.
Paal was omgekochtquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:07 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
veel meer volgens mij hoor.. al heeft de paal ook meegekeept en dat is niet eerlijk
Utrecht speelde de tweede helft gewoon veel beter dan Feyenoord, ik vond het dus niet zo om te janken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:04 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
nope.. maar Utrecht heeft helemaal niks laten zien..
nogmaals leuk voor jullie dat je gewonnen hebt maar het voetbal was (van beide kanten) om te janken...
maar fijn dat jullie trots zijn op de prestatie, al zal die met de loop van het seizoen minder indrukwekkend zijn dan jullie denken
serieus ? heb jij het zo beleefd ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Utrecht speelde de tweede helft gewoon veel beter dan Feyenoord, ik vond het dus niet zo om te janken.
Met deze spelersgroep, in deze fase van het seizoen winnen van Feyenoord vind ik een prestatie. Nu nog wachten totdat de beoogde basisspelers fit zijn.
En wat zegt dat dan? Of gaan we dan ook naar het aantal vieze sokken en liters water in het bad kijken??quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:07 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Eind van de rit weer eens naar het aantal tegendoelpunten kijken dan?
misschien had martin dat zelf ook een paar keer moeten doen .. had ie nu meer te besteden gehad !!quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Cara het volgende:
Cvitanich. Van een grote sterke neger naar een spits van 1.70.
Aston Villa heeft het eerste bod van Feyenoord op El Ahmadi trouwens afgewimpeld, veel te laag. Einde van de transferperiode wordt alles goedkoper hé Martin
De rust waren wij ook erg sterk vond ik, we hebben de koppen thee verslondenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
serieus ? heb jij het zo beleefd ?
echt hoor.. heb geen noemenswaardige acties van Utrecht gezien , behalve de goals.
of het moeten de uittrappen van de keeper zijn geweest !
Ja, ik heb het zo beleefd ja. Slag op het middenveld, daarmee de wedstrijd werd gewoon door Utrecht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
echt hoor.. heb geen noemenswaardige acties van Utrecht gezien , behalve de goals.
Ik denk dat Aston Villa nog wel zo'n 1,5 miljoen verlangt voor El ahmadi.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Cara het volgende:
Cvitanich. Van een grote sterke neger naar een spits van 1.70.
Aston Villa heeft het eerste bod van Feyenoord op El Ahmadi trouwens afgewimpeld, veel te laag. Einde van de transferperiode wordt alles goedkoper hé Martin
En dan speelde het zwakke ruggetje nog niet eens.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:13 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, ik heb het zo beleefd ja. Slag op het middenveld, daarmee de wedstrijd werd gewoon door Utrecht.
Ayoub![]()
Kali![]()
Immers![]()
![]()
Vanwaar uberhaupt ineens het verhaal dat El Ahmadi daar zomaar 'opgehaald' kan worden? Die jongen speelde toch vorig jaar vaak zat? Is pas jaartje of 27/28? Waarom terug naar NL dan ineens?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Aston Villa nog wel zo'n 1,5 miljoen verlangt voor El ahmadi.
Wat zou het bod van Martin geweest zijn, 7 ton?
Ach, het zal allemaal wel onderdeel zijn van het onderhandelinsspel.
In de 2e helft controleerde Utrecht de wedstrijd, ons middenveld had toen ineens wel grip op die van jullie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Een aantal personen denkt blijkbaar nog steeds dat feyenoord een topclub is waar spelers voor in de rij staan. De realiteit is dat het iets anders ligt, het is leuk voor de jeugd en een speler als Pelle gebruikt je als springplank, maar dat is het dan wel een beetje. De mensen die feyenoord heel hoog aanslaan na de afgelopen 2 seizoenen vergeten voor het gemak dat dat voor een groot deel aan Pelle te danken is met zijn doelpunten. Een immers is en blijft een drol die het verschil niet zal maken. Pelle heeft een aantal spelers beter gemaakt (Clasie, de Vrij en BMI met name) omdat die vrijuit zonder vrees voor verlies konden ballen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vanwaar uberhaupt ineens het verhaal dat El Ahmadi daar zomaar 'opgehaald' kan worden? Die jongen speelde toch vorig jaar vaak zat? Is pas jaartje of 27/28? Waarom terug naar NL dan ineens?
Ja maar dan hopelijk wel voor de linksback?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:16 schreef Slobeend het volgende:
Schreuder ontkent interesse in Van Anholt. Feyenoord dus toch?
Veel plezier met die gozer. Hij kan er hélémaal niets van. Leuk voor een niveautje Heerenveen, niet voor een Feyenoord.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja maar dan hopelijk wel voor de linksback?
Lijkt me ook. En dan volgend jaar als rechtsback als Wilkshire weg is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Utrecht heeft evenveel controle over de wedstrijd gehad als een spast over zn ledematenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de 2e helft controleerde Utrecht de wedstrijd, ons middenveld had toen ineens wel grip op die van jullie.
Leuke vergelijking, maar er klopt vrij weinig van.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Utrecht heeft evenveel controle over de wedstrijd gehad als een spast over zn ledematen
Feyenoord is in prestatie allang geen topclub meer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Een aantal personen denkt blijkbaar nog steeds dat feyenoord een topclub is waar spelers voor in de rij staan. De realiteit is dat het iets anders ligt, het is leuk voor de jeugd en een speler als Pelle gebruikt je als springplank, maar dat is het dan wel een beetje. De mensen die feyenoord heel hoog aanslaan na de afgelopen 2 seizoenen vergeten voor het gemak dat dat voor een groot deel aan Pelle te danken is met zijn doelpunten. Een immers is en blijft een drol die het verschil niet zal maken. Pelle heeft een aantal spelers beter gemaakt (Clasie, de Vrij en BMI met name) omdat die vrijuit zonder vrees voor verlies konden ballen.
Is overigens helemaal niet een probleem van enkel feyenoord, de tijd dat grote spelers naar een Nederlandse topclub wilden is gewoon even voorbij. Je bent een ordinair opleidingsland geworden, kijk bijvoorbeeld naar Vitesse, waar ze alle afdankertjes krijgen van Chelsea. Ze hopen daar bij Chelsea dat het nog wat geld opbrengt daarna, maar echte toppertjes komen niet hoor.
Maar Pele zegt dat hij voor de rechtsback gehaald wordt en dat hij o.a. daarom weg wil omdat hij bij SCH links staat. Psv kan ook (alhoewel dan z'n opmerking over het publiek onzinnig was), kan hij concurreren met Arias, die Brenet kan er helemaal geen kut vanquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Naar welke wedstrijd heb jij gekeken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Utrecht heeft evenveel controle over de wedstrijd gehad als een spast over zn ledematen
ach , verschil van mening en beleving..quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leuke vergelijking, maar er klopt vrij weinig van.
Ayoub was gisteren, in de 2e helft, de baas op het middenveld.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:38 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ach , verschil van mening en beleving..
moet wel zeggen dat ik Ayoup vorig jaar een betere indruk vond maken .. toen viel hij mij in de kuip echt op , gisteren meer op hem gelet. maar viel wat tegen..
Klopt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de 2e helft controleerde Utrecht de wedstrijd, ons middenveld had toen ineens wel grip op die van jullie.
Feyenoord was slecht, maar Utrecht had echt moeite om 3 passes achter elkaar goed te laten zijn. Ik heb echt 300 ballen over de zijlijn zien gaan, waarvan 200 van Ruiter kwamen en de rest van passes door middenvelders/verdedigers die gewoon 7 meter achter de man kwamen. Als dit een goede wedstrijd van Utrecht was (het resultaat is voor jullie top, dat wel), dan wil ik niet weten hoe tranentrekkend het anders moet zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Naar welke wedstrijd heb jij gekeken?
Klopt helemaal. Je hele competitie is uitgehold. Je zou eigenlijk een soort van stop moeten forceren, maar wij voldoen aan het fair play geneuzel en zolang de topclubs in het buitenland maar doen wat ze willen wordt het erg lastig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:37 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Feyenoord is in prestatie allang geen topclub meer.
daarnaast is de hele nederlandse competitie geen ene reet meer van wat het vroeger was..
de hele financiele wereld heeft alle verhoudingen scheef getrokken .
flutclubs die in de onderste regionen van de Premier League verkeren zijn financieel rijker dan de topclubs in Nederland.
en dus zijn dat soort clubs interessanter om je in de picture te spelen.
als er dan eens spelers zijn die graag willen komen zijn ze vaak te duur voor de mickey mouse league hier
had mooi geweest als Eto'o naar hier was gekomen .. goed voor de uitstraling van de competitie...
Ik zag 1 bal meer in het netje liggen, dat is waar het om draait.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord was slecht, maar Utrecht had echt moeite om 3 passes achter elkaar goed te laten zijn. Ik heb echt 300 ballen over de zijlijn zien gaan, waarvan 200 van Ruiter kwamen en de rest van passes door middenvelders/verdedigers die gewoon 7 meter achter de man kwamen. Als dit een goede wedstrijd van Utrecht was (het resultaat is voor jullie top, dat wel), dan wil ik niet weten hoe tranentrekkend het anders moet zijn
Op basis van de 1e helft heb je helemaal gelijk maar in de 2e helft heb ik bij vlagen toch echt prima voetbal gezien van mijn club.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord was slecht, maar Utrecht had echt moeite om 3 passes achter elkaar goed te laten zijn. Ik heb echt 300 ballen over de zijlijn zien gaan, waarvan 200 van Ruiter kwamen en de rest van passes door middenvelders/verdedigers die gewoon 7 meter achter de man kwamen. Als dit een goede wedstrijd van Utrecht was (het resultaat is voor jullie top, dat wel), dan wil ik niet weten hoe tranentrekkend het anders moet zijn
Dat zeg ik toch ook, het resultaat was prima voor jullie. Maar het komt nou over alsof jullie gedomineerd hebben en het een hele goede wedstrijd van jullie was, dat kan niet serieus zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zag 1 bal meer in het netje liggen, dat is waar het om draait.
Gecontroleerd zei ik, niet gedomineerd, bij dat laatste denk ik aan hele rits doelkansen en die kregen we niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, het resultaat was prima voor jullie. Maar het komt nou over alsof jullie gedomineerd hebben en het een hele goede wedstrijd van jullie was, dat kan niet serieus zijn
Ga nou niet doen alsof Utrecht zo goed was. Twee schoten op doel in de hele wedstrijd. Na de 1e helft was Utrecht bijna dood en begraven, aldus Alfen. Tweede helft is Utrecht wat beter en Feyenoord vermoeid. Al met al een onverdiende overwinning, dat doet er totaal niet toe, gefeliciteerd er mee, maar ik vond Utrecht erg zwak. En dat zegt ook wat over Feyenoord.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leuke vergelijking, maar er klopt vrij weinig van.
100% rendementquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof Utrecht zo goed was. Twee schoten op doel in de hele wedstrijd. Na de 1e helft was Utrecht bijna dood en begraven, aldus Alfen. Tweede helft is Utrecht wat beter en Feyenoord vermoeid. Al met al een onverdiende overwinning, dat doet er totaal niet toe, gefeliciteerd er mee, maar ik vond Utrecht erg zwak. En dat zegt ook wat over Feyenoord.
Dan heb jij het over de eerste helft. Ik over de tweede.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik vond het een zeer verdiende overwinning.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof Utrecht zo goed was. Twee schoten op doel in de hele wedstrijd. Na de 1e helft was Utrecht bijna dood en begraven, aldus Alfen. Tweede helft is Utrecht wat beter en Feyenoord vermoeid. Al met al een onverdiende overwinning, dat doet er totaal niet toe, gefeliciteerd er mee, maar ik vond Utrecht erg zwak. En dat zegt ook wat over Feyenoord.
Dat doe ik ook nergens.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Volhoudenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:49 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik vond het een zeer verdiende overwinning.
Omdat het gewoon een feit is.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:38 schreef Thunder0x het volgende:
Utrecht is degradatiekandidaat, als je de eerste helft zo overlopen wordt door dit Feyenoord
En wij lachen al sinds het einde van de wedstrijd, weet wel welke lacher ik wil zijn in dit geval.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:44 schreef Cara het volgende:
Die Utrechter in dit topic moet zich echt kapot schamen. Tegen het zwakste Feyenoord in jaren, net teruggevlogen uit Kiev, helemaal kapot worden gespeeld, heel gelukkig een counter meekrijgen en dan met 2 schoten in de hele wedstrijd hier een grote bek hebben. Ik heb me de eerste helft de ballen uit mn broek gelachen, wat een niveau.
tis niet erg dat je blij bent om de punten maar je maakt jezelf volkomen belachelijk als je denkt dat utrecht geen heel moeilijk jaar tegemoet gaat..quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En wij lachen al sinds het einde van de wedstrijd, weet wel welke lacher ik wil zijn in dit geval.
En niet te vergeten dat ze grote moeite hadden met Willem 2 en kapot gespeeld werden door PECquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:44 schreef Cara het volgende:
Die Utrechter in dit topic moet zich echt kapot schamen. Tegen het zwakste Feyenoord in jaren, net teruggevlogen uit Kiev, helemaal kapot worden gespeeld, heel gelukkig een counter meekrijgen en dan met 2 schoten in de hele wedstrijd hier een grote bek hebben. Ik heb me de eerste helft de ballen uit mn broek gelachen, wat een niveau.
Wij worden in de huidige samenstelling en vorm net zo goed kapotgespeeld door PEC, en zouden ook met hangen en wurgen van Willem II winnen. Dus dat zegt niet alles.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat ze grote moeite hadden met Willem 2 en kapot gespeeld werden door PEC.
De enige die zich hier belachelijk maakt ben jij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
tis niet erg dat je blij bent om de punten maar je maakt jezelf volkomen belachelijk als je denkt dat utrecht geen heel moeilijk jaar tegemoet gaat..
en dan heb ik ze nog maar 90 minuten zien klungelen...
Grote moeite tegen Willem II? Wat een onzin.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat ze grote moeite hadden met Willem 2 en kapot gespeeld werden door PEC.
En met de nu geblesseerde spelers weer fit erbij zal het ergens tussen 8 en 12 worden en dat is prima.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar Utrecht was wel heel zwak inderdaad. Als daar niets verandert spelen ze tussen plek 12 en 15.
Als er niets verandert bij Feyenoord, spelen ze net zo hard om die plekkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wij worden in de huidige samenstelling en vorm net zo goed kapotgespeeld door PEC, en zouden ook met hangen en wurgen van Willem II winnen. Dus dat zegt niet alles.
Maar Utrecht was wel heel zwak inderdaad. Als daar niets verandert spelen ze tussen plek 12 en 15.
en waarom dan wel ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De enige die zich hier belachelijk maakt ben jij.
Welnee, als er niets verandert dan speelt Feyenoord geen top 5, maar rechterrijtje lijkt me ook overdreven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als er niets verandert bij Feyenoord, spelen ze net zo hard om die plekken... Van Geel mag imo wel heel hard opschieten met de nodige versterkingen.
En daar dan van verliezenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
tis niet erg dat je blij bent om de punten maar je maakt jezelf volkomen belachelijk als je denkt dat utrecht geen heel moeilijk jaar tegemoet gaat..
en dan heb ik ze nog maar 90 minuten zien klungelen...
zo ist...quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:11 schreef Matip het volgende:
Ach de punten zijn het belangrijkst, die hebben we mooi meegenomen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:
gun ze effe hun momentje , joh..quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:36 schreef satecl het volgende:
Nondeju Utreg wint eens een keertje een wedstrijd en opeens lijken er allemaal Utreg supporters op FOK! te zitten
Zoals Guidetti zou zeggen:quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:36 schreef satecl het volgende:
Nondeju Utreg wint eens een keertje een wedstrijd en opeens lijken er allemaal Utreg supporters op FOK! te zitten
twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21Karma is a bitc.. As they say
reageer retweet
Mensen op een forum, 't is allemaal wat. En kijk eens in het FC Utrecht topic, dat is actief genoeg. Kleine Calimero.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:36 schreef satecl het volgende:
Ik heb er zelfs speciaal een account voor aangemaakt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:36 schreef satecl het volgende:
Oke Ajacied422.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:40 schreef Albanus het volgende:
[..]
Mensen op een forum, 't is allemaal wat. En kijk eens in het FC Utrecht topic, dat is actief genoeg. Kleine Calimero.
Beter gooi je jezelf van een brug.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik hoop dat Ajax Guidetti alsnog oppikt. Beter wordt hij topscoorder en slacht hij ons hoogstpersoonlijk af in zowel de Kuip als in de Arena. Droeftoeter die van Geel.
Eerste helft was Utrecht slecht, dat klopt, maar de tweede helft was Utrecht gewoon beter. Dat kun je niet gaan ontkennen. Ayoub en Kali hadden Immers en Clasie in hun zak zitten. Dan kom je met een geweldige individuele actie van Oar terecht op 1-2 (waar van Beek zich overigens kinderlijk eenvoudig weg laat zetten), en dan is het de wedstrijd makkelijk uitspelen. Wat hebben Schaken, Boetius en Basacikoglu de tweede helft nog laten zien? Helemaal niets. En dat zijn toch wel de verdiensten van Utrecht, en niet omdat Feyenoord zo slecht speelde. Op Immers na dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Utrecht is gewoon heel erg slecht. In de tweede helft speelde Feyenoord alleen nog slechter. Op basis van de tweede helft kon alles gebeuren. Was gewoon pover. Ook van Utrecht. Er glijdt dan net een balletje doorheen waarop Van Beek zich te makkelijk laat wegduwen. Dat is dan sneu voor ons maar gezien de tweede helft behoort dat tot de mogelijkheden. In de eerste helft hebben we echter gezien wat de verhoudingen normaal gesproken zijn, namelijk als Feyenoord wel normaal voetbalt. Geloof dat de verhouding van schoten 15-3 was op een gegeven moment. Maarja, wij zitten met Immers die een bal voor open doel op de paal schiet, Te Vrede die open kansen mist en tegen de rug van Immers aanschiet.
Utrecht pakt nu een keer de punten, dat is leuk voor ze. Maar dit seizoen gaan ze het echt heel erg moeilijk krijgen. Veel gaat afhangen van de punten die Willem II en Excelsior gaan pakken. Als die ook gaan mazzelen, wordt het aan het eind van het seizoen nog zweten in de Galgenwaard. (Gun Utrecht geen degradatie trouwens, in mijn ogen moeten alle grotere steden vertegenwoordigd zijn in de Eredivisie.)
Joh, wordt lekker Guidetti supporter ipv Feyenoord supporter.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik hoop dat Ajax Guidetti alsnog oppikt. Beter wordt hij topscoorder en slacht hij ons hoogstpersoonlijk af in zowel de Kuip als in de Arena. Droeftoeter die van Geel.
De eerdere wedstrijden tegen PSV (hij heeft al 2 keer tegen PSV in de basis gestaan) speelde hij uitstekend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:07 schreef RetRy32 het volgende:
Wel grappig dat toe ik 3 weken geleden zei dat Van Beek niet goed genoeg was, mensen mij voor gek verklaarden.
Nu dit, wacht maar tot de eerste topper, dan zal die pik eens getest worden.
En dat noemt zich Feyenoordsupporter.........quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
Psv uit vorm = niveau Willem 2.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De eerdere wedstrijden tegen PSV (hij heeft al 2 keer tegen PSV in de basis gestaan) speelde hij uitstekend.
Prima aankoop.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels door de keuring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |