abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143806552
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143806590
Absoluut een overtreding van Schaken ja, werd gewoon verrast door Oar.
pi_143806624
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:20 schreef Thunder0x het volgende:
Absoluut een overtreding van Schaken ja, werd gewoon verrast door Oar.
Precies.
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:22:20 #4
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_143806635
HMF _O- , wat een frustie _O-
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:24:00 #5
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_143806673
Had van te voren trouwens ook 4 punten verwacht met deze selectie na 3 potjes. Alleen dan verlies bij Ado, gelijkspel tegen Heerenveen en winst op Utrecht. :+
Maar wat een kansloos voetbal gisteren weer die 2e helft, ook echt iedere individuele fout is direct een goal voor de tegenstander omdat er amper tot geen rugdekking is. :')
pi_143806763
De Vrij heeft zijn eerste goal gemaakt. ^O^
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 10:29:38 #7
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143806793
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:27 schreef hafcfan het volgende:
_O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_143806916
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:27 schreef hafcfan het volgende:
Tegen een derdeklasser ofzo toch? Ach wel leuk voor die gozer ^O^
pi_143806947
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:35 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Tegen een derdeklasser ofzo toch? Ach wel leuk voor die gozer ^O^
Jeb, maar is wel een vaste basis speler. ^O^
pi_143807094
In ieder geval 4 punten meer dan vorig seizoen :')
pi_143807121
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat was natuurlijk een 100% penalty als Oar niet was opgestaan.
Oar is geen kakkie die blijft liggen.

Blom was inderdaad slecht, voorgaande jaren mocht feyenooit rustig 15 minuten tijdrekken als ze voorstonden, nu kreeg Ruiter bij de eerste keer al een kaart.

Maar goed, wij hoeven het niet van een scheidsrechter te hebben, we zijn gewoon beter. Net als Duitsland gewoon beter was dan Brazilië, kon geen scheidsrechter wat aan doen.
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 10:49:32 #12
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143807192
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Blom was inderdaad slecht, voorgaande jaren mocht feyenooit rustig 15 minuten tijdrekken als ze voorstonden, nu kreeg Ruiter bij de eerste keer al een kaart.

Maar goed, wij hoeven het niet van een scheidsrechter te hebben, we zijn gewoon beter. Net als Duitsland gewoon beter was dan Brazilië, kon geen scheidsrechter wat aan doen.
Ok.
pi_143807201
quote:

[..]

hahahahahaha
leuk voor je dat "jullie" een keer gewonnen hebben..
zat diep zo te merken...

overigens is Utrecht echt niet beter, hooguit minder slecht in afronden...
als het met rust 4-1 staat heb je niks te janken....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143807239
quote:

[..]

Eerste keer tijdrekken :D Hij begon in de eerste helft al te rekken. Mongool kan niet eens een bal uittrappen, kan me voorstellen dat hij zo snel mogelijk naar huis wou.
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:51:49 #15
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_143807251
Oh god hebben we die infantiel ook weer ...
pi_143807289
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

hahahahahaha
zat diep zo te merken...

Ik jank niet, het was 1-2 en dat is prima om te lachen ^O^
pi_143807311
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:51 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Eerste keer tijdrekken :D Hij begon in de eerste helft al te rekken. Mongool kan niet eens een bal uittrappen, kan me voorstellen dat hij zo snel mogelijk naar huis wou.
Ik zou wensen dat ik zo'n stabiele en sterke sluitpost als mulder had. De held van de Nederlansche velden :Y
pi_143807427
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

hahahahahaha
zat diep zo te merken...

De bal is rond hé. Tweede helft waren jullie nergens.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143807446
TS is wel een coole gast *O*
pi_143807502
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:00 schreef Matip het volgende:

[..]

De bal is rond hé. Tweede helft waren jullie nergens.
nope.. maar Utrecht heeft helemaal niks laten zien..
nogmaals leuk voor jullie dat je gewonnen hebt maar het voetbal was (van beide kanten) om te janken...

maar fijn dat jullie trots zijn op de prestatie, al zal die met de loop van het seizoen minder indrukwekkend zijn dan jullie denken ;)
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143807507
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:54 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik zou wensen dat ik zo'n stabiele en sterke sluitpost als mulder had. De held van de Nederlansche velden :Y

Het enige wat Mulder wel kan is uittrappen. Lijkt me geen overbodige luxe voor een keeper. Ruiter _O-
pi_143807537
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:44 schreef ufopiloot het volgende:
In ieder geval 4 punten meer dan vorig seizoen :')
Nee, 2 minder dan vorig seizoen volgens mij.

Vorig seizoen werden Heerenveen thuis en Utrecht thuis toch gewonnen?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143807539
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:04 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Het enige wat Mulder wel kan is uittrappen. Lijkt me geen overbodige luxe voor een keeper. Ruiter _O-
En de enige die dat leek te beseffen (en dus ging afjagen) was Immers.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_143807540
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:04 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Toch heeft Ruiter er 1 meer tegengehouden dan Mulder, dat lijkt mij een nog noodzakelijkere luxe.
pi_143807553
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef nostra het volgende:

[..]

En de enige die dat leek te beseffen (en dus ging afjagen) was Immers.
Immers is volgens mij de enige die de keeper afjaagd. Is afgesproken. De rest zet andere spelers vast.
pi_143807558
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, 2 minder dan vorig seizoen volgens mij.

Vorig seizoen werden Heerenveen thuis en Utrecht thuis toch gewonnen?
:Y
pi_143807569
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Toch heeft Ruiter er 1 meer tegengehouden dan Mulder, dat lijkt mij een nog noodzakelijkere luxe.
Eind van de rit weer eens naar het aantal tegendoelpunten kijken dan? :W
pi_143807575
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:06 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

veel meer volgens mij hoor.. al heeft de paal ook meegekeept en dat is niet eerlijk :D
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143807585
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:07 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

veel meer volgens mij hoor.. al heeft de paal ook meegekeept en dat is niet eerlijk :D
Paal was omgekocht ~O>
pi_143807601
quote:
16s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:04 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

nope.. maar Utrecht heeft helemaal niks laten zien..
nogmaals leuk voor jullie dat je gewonnen hebt maar het voetbal was (van beide kanten) om te janken...

maar fijn dat jullie trots zijn op de prestatie, al zal die met de loop van het seizoen minder indrukwekkend zijn dan jullie denken ;)
Utrecht speelde de tweede helft gewoon veel beter dan Feyenoord, ik vond het dus niet zo om te janken.

Met deze spelersgroep, in deze fase van het seizoen winnen van Feyenoord vind ik een prestatie. Nu nog wachten totdat de beoogde basisspelers fit zijn.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143807619
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:08 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Paal was omgekocht ~O>
duidelijk geval van matchfixing !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143807630
Cvitanich. Van een grote sterke neger naar een spits van 1.70.

Aston Villa heeft het eerste bod van Feyenoord op El Ahmadi trouwens afgewimpeld, veel te laag. Einde van de transferperiode wordt alles goedkoper hé Martin :D
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143807643
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:08 schreef Matip het volgende:

[..]

Utrecht speelde de tweede helft gewoon veel beter dan Feyenoord, ik vond het dus niet zo om te janken.

Met deze spelersgroep, in deze fase van het seizoen winnen van Feyenoord vind ik een prestatie. Nu nog wachten totdat de beoogde basisspelers fit zijn.
serieus ? heb jij het zo beleefd ?
echt hoor.. heb geen noemenswaardige acties van Utrecht gezien , behalve de goals.
of het moeten de uittrappen van de keeper zijn geweest !
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143807644
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:07 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Eind van de rit weer eens naar het aantal tegendoelpunten kijken dan? :W
En wat zegt dat dan? Of gaan we dan ook naar het aantal vieze sokken en liters water in het bad kijken??
pi_143807655
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Cara het volgende:

Aston Villa heeft het eerste bod van Feyenoord op El Ahmadi trouwens afgewimpeld, veel te laag. Einde van de transferperiode wordt alles goedkoper hé Martin :D
misschien had martin dat zelf ook een paar keer moeten doen .. had ie nu meer te besteden gehad !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143807663
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

echt hoor.. heb geen noemenswaardige acties van Utrecht gezien , behalve de goals.
De rust waren wij ook erg sterk vond ik, we hebben de koppen thee verslonden c_/
pi_143807696
quote:

[..]

Ja, ik heb het zo beleefd ja. Slag op het middenveld, daarmee de wedstrijd werd gewoon door Utrecht.

Ayoub _O_

Kali _O_

Immers _O_ _O_ _O_
pi_143807737
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:10 schreef Cara het volgende:

Ik denk dat Aston Villa nog wel zo'n 1,5 miljoen verlangt voor El ahmadi.

Wat zou het bod van Martin geweest zijn, 7 ton? :')

Ach, het zal allemaal wel onderdeel zijn van het onderhandelinsspel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 11:16:38 #39
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143807770
Schreuder ontkent interesse in Van Anholt. Feyenoord dus toch?
pi_143807788
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:13 schreef Matip het volgende:

[..]

Ja, ik heb het zo beleefd ja. Slag op het middenveld, daarmee de wedstrijd werd gewoon door Utrecht.

Ayoub _O_

Kali _O_

Immers _O_ _O_ _O_
En dan speelde het zwakke ruggetje nog niet eens.
pi_143807822
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dat Aston Villa nog wel zo'n 1,5 miljoen verlangt voor El ahmadi.

Wat zou het bod van Martin geweest zijn, 7 ton? :')

Ach, het zal allemaal wel onderdeel zijn van het onderhandelinsspel.
Vanwaar uberhaupt ineens het verhaal dat El Ahmadi daar zomaar 'opgehaald' kan worden? Die jongen speelde toch vorig jaar vaak zat? Is pas jaartje of 27/28? Waarom terug naar NL dan ineens?
pi_143807863
quote:

[..]

In de 2e helft controleerde Utrecht de wedstrijd, ons middenveld had toen ineens wel grip op die van jullie.
pi_143808008
quote:
2s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Vanwaar uberhaupt ineens het verhaal dat El Ahmadi daar zomaar 'opgehaald' kan worden? Die jongen speelde toch vorig jaar vaak zat? Is pas jaartje of 27/28? Waarom terug naar NL dan ineens?
Een aantal personen denkt blijkbaar nog steeds dat feyenoord een topclub is waar spelers voor in de rij staan. De realiteit is dat het iets anders ligt, het is leuk voor de jeugd en een speler als Pelle gebruikt je als springplank, maar dat is het dan wel een beetje. De mensen die feyenoord heel hoog aanslaan na de afgelopen 2 seizoenen vergeten voor het gemak dat dat voor een groot deel aan Pelle te danken is met zijn doelpunten. Een immers is en blijft een drol die het verschil niet zal maken. Pelle heeft een aantal spelers beter gemaakt (Clasie, de Vrij en BMI met name) omdat die vrijuit zonder vrees voor verlies konden ballen.

Is overigens helemaal niet een probleem van enkel feyenoord, de tijd dat grote spelers naar een Nederlandse topclub wilden is gewoon even voorbij. Je bent een ordinair opleidingsland geworden, kijk bijvoorbeeld naar Vitesse, waar ze alle afdankertjes krijgen van Chelsea. Ze hopen daar bij Chelsea dat het nog wat geld opbrengt daarna, maar echte toppertjes komen niet hoor.
pi_143808014
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:16 schreef Slobeend het volgende:
Schreuder ontkent interesse in Van Anholt. Feyenoord dus toch?
Ja maar dan hopelijk wel voor de linksback?
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:29:54 #45
374694 Albanus
Diepgravende debiel
pi_143808068
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:27 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Veel plezier met die gozer. Hij kan er hélémaal niets van. Leuk voor een niveautje Heerenveen, niet voor een Feyenoord.
Dit is het en dat krijg je.
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 11:31:09 #46
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143808095
quote:

[..]

Lijkt me ook. En dan volgend jaar als rechtsback als Wilkshire weg is.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:35:38 #47
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_143808191
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

In de 2e helft controleerde Utrecht de wedstrijd, ons middenveld had toen ineens wel grip op die van jullie.
Utrecht heeft evenveel controle over de wedstrijd gehad als een spast over zn ledematen :')
pi_143808210
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Keltie het volgende:

[..]

Utrecht heeft evenveel controle over de wedstrijd gehad als een spast over zn ledematen :')
Leuke vergelijking, maar er klopt vrij weinig van.
pi_143808243
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:26 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Een aantal personen denkt blijkbaar nog steeds dat feyenoord een topclub is waar spelers voor in de rij staan. De realiteit is dat het iets anders ligt, het is leuk voor de jeugd en een speler als Pelle gebruikt je als springplank, maar dat is het dan wel een beetje. De mensen die feyenoord heel hoog aanslaan na de afgelopen 2 seizoenen vergeten voor het gemak dat dat voor een groot deel aan Pelle te danken is met zijn doelpunten. Een immers is en blijft een drol die het verschil niet zal maken. Pelle heeft een aantal spelers beter gemaakt (Clasie, de Vrij en BMI met name) omdat die vrijuit zonder vrees voor verlies konden ballen.

Is overigens helemaal niet een probleem van enkel feyenoord, de tijd dat grote spelers naar een Nederlandse topclub wilden is gewoon even voorbij. Je bent een ordinair opleidingsland geworden, kijk bijvoorbeeld naar Vitesse, waar ze alle afdankertjes krijgen van Chelsea. Ze hopen daar bij Chelsea dat het nog wat geld opbrengt daarna, maar echte toppertjes komen niet hoor.
Feyenoord is in prestatie allang geen topclub meer.

daarnaast is de hele nederlandse competitie geen ene reet meer van wat het vroeger was..
de hele financiele wereld heeft alle verhoudingen scheef getrokken .
flutclubs die in de onderste regionen van de Premier League verkeren zijn financieel rijker dan de topclubs in Nederland.
en dus zijn dat soort clubs interessanter om je in de picture te spelen.

als er dan eens spelers zijn die graag willen komen zijn ze vaak te duur voor de mickey mouse league hier

had mooi geweest als Eto'o naar hier was gekomen .. goed voor de uitstraling van de competitie...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_143808261
quote:

[..]

Maar Pele zegt dat hij voor de rechtsback gehaald wordt en dat hij o.a. daarom weg wil omdat hij bij SCH links staat. Psv kan ook (alhoewel dan z'n opmerking over het publiek onzinnig was), kan hij concurreren met Arias, die Brenet kan er helemaal geen kut van :')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')