SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende nominatie:
DI 2-9 Nominatie
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
dat is ook een veteraan, een veteraan jankenquote:
Ja was op mijn verzoek, maar wwarom met Aikut in de TT.quote:
Absoluut.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:55 schreef Raskolnikow het volgende:
Rene is een groot man, in zijn hoofd.
Gewoon, omdat het kan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja was op mijn verzoek, maar wwarom met Aikut in de TT.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef danilel het volgende:
diclofenac tegen hoofdpijn![]()
![]()
dokter rene
kan gewoon hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef danilel het volgende:
![]()
dokter rene
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef danilel het volgende:
![]()
dokter rene
Hij heeft een groot hoofd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:55 schreef Raskolnikow het volgende:
Rene is een groot man, in zijn hoofd.
Ik ben AA (niet die van de alcohol)quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:58 schreef PeZu het volgende:
http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10704&rId=364
Goed lezen experts
Al die gamers in dat huis hopen stiekem dat Isa weg treiteren lukt.. het blijft zware concurrentie he..quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:57 schreef Jibba het volgende:
Rienk was het eens met Isa maar legt zich er nu bij neer dat Isa de schuld weer op zich neemt.
Dat is een spier verslapper.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef danilel het volgende:
![]()
dokter rene
ja al was je de paus wat wil je daarmee zeggenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:59 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik ben AA (niet die van de alcohol)
Achterbaks secreet is het inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:59 schreef Jibba het volgende:
Isa knuffelt met Joey en stelt voor samen te douchen.
Houdt ze nu weer gewoon geen rekening met LauB die stapelverliefd is op JoJo?
Wat is ze toch vreselijk.
Volgens mij heeft Isa niet eens in de gaten dat Steekneus sopt op Joey.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:59 schreef Jibba het volgende:
Isa knuffelt met Joey en stelt voor samen te douchen.
Houdt ze nu weer gewoon geen rekening met LauB die stapelverliefd is op JoJo?
Wat is ze toch vreselijk.
[sarcasmemodus uit]
Eens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
Daar is het beslist niet voor bedoeld.
Dat ik kennis van medicatie heb als zijnde apothekersassistentequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja al was je de paus wat wil je daarmee zeggen
met jou ga ik geen discussie aan over feiten je bent zo koppig als een steenezel met een slechte dag. No offence maar zonde vd tijd komen er toch niet uitquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die troep kreeg voorgeschreven, vroeg mijn huisarts (terecht) of ik een gevoelige maag heb. Kreeg toch maar voor de zekerheid een maagbeschermer tegen.quote:
Hoeft ook niet, zoek het gewoon eens op in het Farmacotherapeutisch Kompas.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
met jou ga ik geen discussie aan over feiten je bent zo koppig als een steenezel met een slechte dag. No offence maar zonde vd tijd komen er toch niet uit
johquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:01 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat ik kennis van medicatie heb als zijnde apothekersassistente
Hij hielp haar zelfs,Hypocristus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:01 schreef Annelies1980 het volgende:
wtf zegt Rienk nu weer? nu is hij het weer niet eens met de opmerking van Rene dat het te snel ging?
Schiet mij maar lek... ik snap die gozer ook niet meer hoor... ow wacht, die heb ik nooit begrepen.
en dat bij die lever van de flesquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die troep kreeg voorgeschreven, vroeg mijn huisarts (terecht) of ik een gevoelige maag heb. Kreeg toch maar voor de zekerheid een maagbeschermer tegen.
wat zeg ik nou net?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zoek het gewoon eens op in het Farmacotherapeutisch Kompas.
Pezu,je weet beter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
met jou ga ik geen discussie aan over feiten je bent zo koppig als een steenezel met een slechte dag. No offence maar zonde vd tijd komen er toch niet uit
Beschouw het als compliment. Discussie met sommige mensen is ook zonde van jouw tijd, immers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zoek het gewoon eens op in het Farmacotherapeutisch Kompas.
Waar is diclofenac dan voor bedoeld?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
Over koppig gesprokenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh
Maar dan weet je ook dat je het als pijnstiller tegen hoofdpijn kan gebruiken
Ik werd gek zonder.. wat een troep is datquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die troep kreeg voorgeschreven, vroeg mijn huisarts (terecht) of ik een gevoelige maag heb. Kreeg toch maar voor de zekerheid een maagbeschermer tegen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:04 schreef danilel het volgende:
[..]
geloof jij maar lekker in dokter rene, dan zit je zo met je maagzweer op de plee
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
quote:
Inderdaad!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:03 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Beschouw het als compliment. Discussie met sommige mensen is ook zonde van jouw tijd, immers.
dat is niet het punt toch? het kan daar gaat het omquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:04 schreef danilel het volgende:
[..]
geloof jij maar lekker in dokter rene, dan zit je zo met je maagzweer op de plee
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Waar is diclofenac dan voor bedoeld?
Hij zegt toch van te voren wat het isquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:04 schreef Laysa het volgende:
dus waar er een terechte rel kwam toen Andrea Ruud pillen gaf, gaat rene, trouwe volger van streams nu diclofenac aan Vanes uitdelen...
![]()
![]()
Net zo slim als Ruudquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:04 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
PeZu weet ALLES beter. Van 24/7 op Fok zitten word je erg slim en alwetend nl.
dat zeg ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:04 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
daar gaat het toch niet om....het zijn geen snoepjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij zegt toch van te voren wat het is
Wat niet kan,is nog nooit gebeurt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is niet het punt toch? het kan daar gaat het om
René heeft geen streams gekeken volgens mij en al helemaal niet meegelezen op internet. Hij heeft waarschijnlijk de laatste week voordat hij erin ging een paar afleveringen gezien en that's it.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:04 schreef Laysa het volgende:
dus waar er een terechte rel kwam toen Andrea Ruud pillen gaf, gaat rene, trouwe volger van streams nu diclofenac aan Vanes uitdelen...
![]()
![]()
goeie echtquote:
Dat is een Z.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:06 schreef Mirjam152 het volgende:
De taart met een 2 er op.
[ afbeelding ]
Ach valt best mee, in Polen koop je ze zo in de drogist.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar gaat het toch niet om....het zijn geen snoepjes
net zo veel heb ik nooit gezegd baklapquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Zeker wel, dat vertelde PeZu hier zelf.
Met jou ga ik niet in discussie, daar komen we toch niet uit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
net zo veel heb ik nooit gezegd baklap
hier ook, maar dat maakt het nog steeds geen snoepjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ach valt best mee, in Polen koop je ze zo in de drogist.
René likt zich in de bij de groep. De meeste mensen in de groep zijn anti-Isa, in ieder geval het dominante groepje. Dus is zij de 'makkelijkste prooi' - hoe toepasselijk. En komt René in het gevlei van De Fles, B & R en Lot en Lau. Slim, maar wel slap en verrot.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:07 schreef Jibba het volgende:
[..]
René heeft geen streams gekeken volgens mij en al helemaal niet meegelezen op internet. Hij heeft waarschijnlijk de laatste week voordat hij erin ging een paar afleveringen gezien en that's it.
Anders zou hij toch niet zo dom zijn om nu juist Isabel als pispaal te gebruiken.
en jij kan niet denkenquote:
Zuana?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef Jibba het volgende:
[..]
Hoezo een Z? Nichtje van Nico heet Luana en is 2 jaar geworden vandaag.
origineel hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Met jou ga ik niet in discussie, daar komen we toch niet uit.
Nee, en er worden inderdaad maagbeschermers bij geadviseerd. Maar van paracetamol, ibuprofen, naproxen en al die dingen kun je net zo goed ziek worden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
hier ook, maar dat maakt het nog steeds geen snoepjes
OMG.quote:
Slim als je enige doel is om in die graftakkeloods te blijven. Dom, als je bedenkt dat over 4 maanden iedereen weer buiten staat en door moet in het normale leven. René gooit z'n eigen glazen in want doet niks, lult achter ieders rug en maakt geld op wat er niet is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
René likt zich in de bij de groep. De meeste mensen in de groep zijn anti-Isa, in ieder geval het dominante groepje. Dus is zij de 'makkelijkste prooi' - hoe toepasselijk. En komt René in het gevlei van De Fles, B & R en Lot en Lau. Slim, maar wel slap en verrot.
Alice in Wonderland syndroomquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:10 schreef Joezi het volgende:
Die vriendin van Emil had ook 1 of andere aandoening, wat was dat ook alweer?
krijgt ze peuken en wiet voor van de dikste muisquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Waarom mag Lot zo'n duur bankje naar huis sturen?
Daar heeft niemand een probleem mee?
Hij is constant in beeld ,en aan het lullen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:10 schreef PTLe het volgende:
Kunnen we die lul van een Rene hier niet doodzwijgen![]()
![]()
En ze is het ook aan het verven, voor Pa Dikke Muis. Maar dat is helemaal geen 'ik, ik, ik' hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Rene heeft dezelfde mazzel als Billy : éen ding maken en meteen dik verdienen, éen bankje levert 400 euro op , éen schilderij 200 euro, kunnen ze de rest van de dag verdoen met lummelen en zeggen hoe goed ze wel niet zijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:11 schreef Jibba het volgende:
[..]
Slim als je enige doel is om in die graftakkeloods te blijven. Dom, als je bedenkt dat over 4 maanden iedereen weer buiten staat en door moet in het normale leven. René gooit z'n eigen glazen in want doet niks, lult achter ieders rug en maakt geld op wat er niet is.
Top idee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:10 schreef PTLe het volgende:
Kunnen we die lul van een Rene hier niet doodzwijgen![]()
![]()
Tuurlijk. Het is Lot en die krijgt altijd haar zin.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat is dat nou voor gelul het staat gewoon in de bijsluiter van Diclofenac "o.a.bij hoofdpijn" Misschien moeten jullie ze, als Medisch Centrum COS, dan eens aanklagen ofzo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:04 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Maakten én verkochten ze allebei ook maar 1 ding per dag. Dan hadden ze misschien enigszins recht van spreken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Rene heeft dezelfde mazzel als Billy : éen ding maken en meteen dik verdienen, éen bankje levert 400 euro op , éen schilderij 200 euro, kunnen ze de rest van de dag verdoen met lummelen en zeggen hoe goed ze wel niet zijn
Ja klopt.Rienk is niet dom.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:13 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Heeft Rienk leuk gedaan hè. Met een soldeerbout.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:13 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Heeft Rienk leuk gedaan hè. Met een soldeerbout.
Sorry,Jian ik schaam me diep.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor gelul het staat gewoon in de bijsluiter van Diclofenac "o.a.bij hoofdpijn" Misschien moeten jullie ze, als Medisch Centrum COS, dan eens aanklagen ofzo.
Als bijwerking inderdaad.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor gelul het staat gewoon in de bijsluiter van Diclofenac "o.a.bij hoofdpijn" Misschien moeten jullie ze, als Medisch Centrum COS, dan eens aanklagen ofzo.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Of ze poen gaat verdienen, weten we toch niet. De LidL met Wolter is om de onkosten voor het maken van de cd terug te verdienen. In dat opzicht zou het voor de groep goed zijn als Isa er vóór die tijd uitvliegt. Blijven zij met de kosten zittenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:13 schreef Jibba het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het is Lot en die krijgt altijd haar zin.
En bovendien gaat Isa de poen verdienen dus ze hoeven zich ook niet meer druk te maken over geld.
En bij indicaties.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als bijwerking inderdaad.
Hier de bijsluiter;
http://www.farmacotherape(...)%28systemisch%29.asp
Wil je nu echt gaan beweren dat migraine hetzelfde is als hoofdpijn?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef Persefoneia het volgende:
Welke geneesmiddelen kunnen worden gebruikt bij migraine?
Behandeling van een migraineaanval
Onderstaande middelen worden voorgeschreven om een migraineaanval te bestrijden.
Pijnstillers
Paracetamol. Paracetamol werkt zowel pijnstillend als koortsverlagend.
Paracetamol in combinatie met andere middelen. Propyfenazon werkt net als paracetamol pijnstillend en koortsverlagend. Coffeïne versterkt mogelijk het pijnstillende effect en werkt opwekkend. Voorbeelden zijn paracetamol in combinatie met coffeïne en propyfenazon in combinatie met paracetamol en coffeïne.
Ontstekingsremmende pijnstillers. Ontstekingsremmende pijnstillers, ook wel NSAID's genoemd, werken pijnstillend, koortsverlagend en ontstekingsremmend. Voorbeelden zijn acetylsalicylzuur, carbasalaatcalcium, diclofenac, ibuprofen en naproxen.
Bron: http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10701&rId=130
Stemmen is niet haar sterkste punt.quote:
Ach Tayu, laat maarquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef Tayu het volgende:
[..]
Wil je nu echt gaan beweren dat migraine hetzelfde is als hoofdpijn?
Dat gun ik ze ook. Maar LidL gaat echt wel geld opleveren. Kaarten zijn straks uitverkocht + de horeca-inkomsten en volgens mij hebben de Isa soppers wel zin in een feessie dus die gaan veel drankjes bestellen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Of ze poen gaat verdienen, weten we toch niet. De LidL met Wolter is om de onkosten voor het maken van de cd terug te verdienen. In dat opzicht zou het voor de groep goed zijn als Isa er vóór die tijd uitvliegt. Blijven zij met de kosten zitten
Bij een echte migraineaanval heb je hier geen bal aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef Persefoneia het volgende:
Welke geneesmiddelen kunnen worden gebruikt bij migraine?
Behandeling van een migraineaanval
Onderstaande middelen worden voorgeschreven om een migraineaanval te bestrijden.
Pijnstillers
Paracetamol. Paracetamol werkt zowel pijnstillend als koortsverlagend.
Paracetamol in combinatie met andere middelen. Propyfenazon werkt net als paracetamol pijnstillend en koortsverlagend. Coffeïne versterkt mogelijk het pijnstillende effect en werkt opwekkend. Voorbeelden zijn paracetamol in combinatie met coffeïne en propyfenazon in combinatie met paracetamol en coffeïne.
Ontstekingsremmende pijnstillers. Ontstekingsremmende pijnstillers, ook wel NSAID's genoemd, werken pijnstillend, koortsverlagend en ontstekingsremmend. Voorbeelden zijn acetylsalicylzuur, carbasalaatcalcium, diclofenac, ibuprofen en naproxen.
Bron: http://www.apotheek.nl/Me(...)px?mId=10701&rId=130
Wel volgens de link die je net zelf post.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:22 schreef Tayu het volgende:
[..]
Niet volgens het Farmacotherapeutisch Kompas
Vreselijk kutwijf. Ik mag hopen dat de Elite niet massaal op alleen René gaat maar toch ook echt zorgen dat vieze Billy en Ruud ook een stem krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef Injetta het volgende:
Billy gaat Isa 3 stemmen geven!
Omdat ze met 2 maten meet............ Billy doet dat nooooooit.
Omdat ze geen zelfreflectie heeft....... Billy heeft enorm veel zelfreflectie.
Ze haalt de sfeer compleet naar beneden.. Billy kan er niet meer tegen.
Dat heeft ze 8 maanden.
OMG.... wat een klaagzang.
Dat uit de mond van Billy.
Doen. Dat is meteen uitverkochtquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
als ies eruit gaat dan gaan collie ruud joey en lot zingen
hahahahahahahah
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
als ies eruit gaat dan gaan collie ruud joey en lot zingen
hahahahahahahah
Nee niet als bijwerking, er staat gewoon in de bijsluiter: wordt gebruikt voor lichte tot matige pijn, zoals reumatische pijn, hoofdpijn, kiespijn, menstruatiepijn, acute lage rugpijn en spier- en gewrichtspijn. Verlichting van koorts.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als bijwerking inderdaad.
Hier de bijsluiter;
http://www.farmacotherape(...)%28systemisch%29.asp
En niet wat ik als apothekersassistente geleerd heb en diclo geef je pas tegen hoofdpijn als niks anders helpt. sowieso moet er altijd een maagwand beschermer bij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:22 schreef Tayu het volgende:
[..]
Triest hé, als je dan zo zeker van je mening bent, dan moet ze nu ook doorpratenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef Laysa het volgende:
Ach jee daar is Nico en gelijk gaat het niet meer over isa...wat een schijheilen
Nico vindt alles prima zolang ze maar geen ruzie krijgt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef ericahysterica het volgende:
het atelier wordt uitgebreid en nico vindt dat prima
dat is het punt ook niet, je kan het tegen hoofdpijn gebruiken dat is alles wst ik zeiquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:10 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nee, en er worden inderdaad maagbeschermers bij geadviseerd. Maar van paracetamol, ibuprofen, naproxen en al die dingen kun je net zo goed ziek worden.
Ik nietquote:
Nee, maar wel in die bijsluiter waar jezelf mee loopt te schermen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:22 schreef Tayu het volgende:
[..]
Feit dat ze ineens hun bek houden zegt dat ze best wel weten dat ze bezig zijn met roddel en achterklap...quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Triest hé, als je dan zo zeker van je mening bent, dan moet ze nu ook doorpraten
Dat wordt een topavond.quote:
Ik luister niet eens meer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:22 schreef Injetta het volgende:
Ik word spontaan misselijk van die 3 daar op die bank....
Prima toch. Ik wil het zien en meemaken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:25 schreef Bestweldonker het volgende:
LidL gaan ze zelf doen en dan denken ze dat ze daar kaarten voor verkopen?
nico lekker nasaal en ruud met die debiele blik in zijn ogen en lot slurpend ..ach ik kan niet wachtenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat wordt een topavond.
Eerst een giechelende Lot die supervals een paar nummers gaat verkrachten.
Daarna Ruud die 1 zin kan zingen.
Dan Nicolien die ook behoorlijk vals zingt.
Dat wil je niet missen toch?
Zo slim zijn ze niet want er komt ook nog Live in de loods.quote:
Ja.. hoorde ik het nou goed, dat die nu ook weer mee zat te lullen met het Isa bashen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef aimbotguru het volgende:
Gisteren zei ik het al,Jolinda is een onstabiele factor,steekt Isa nu ook een mes in de rug
Hoe meer messen hoe beter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef aimbotguru het volgende:
Gisteren zei ik het al,Jolinda is een onstabiele factor,steekt Isa nu ook een mes in de rug
Ik vind het voor Isa ook beter daar leer je toch niets en buiten utopia heeft ze nu veel kansen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef ericahysterica het volgende:
van mij mag isa er echt uit kijken hoe het zich verder ontwikkeld en hoe lang ze rene eren daarna toleren en uiteindelijk verguizen
Echt hou op Lies, want zelfs ik word moe van zoveel betweterige domheid.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel volgens de link die je net zelf post.
ja het is theater ......quote:
Niet bij indicaties hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel volgens de link die je net zelf post.
Hoop voor Isa dat ze eruit gestemd wordt! (ben ik ook van dat stemmetje verlost)quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Laysa het volgende:
Isa zal er geen traan om laten als ze weg moet...die wacht een veel leuker leven buiten....daarna zal Nicoline ook zelf weggaan...
Isa heeft dat echt nog niet door, denk ik, anders was ze al weg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Laysa het volgende:
Isa zal er geen traan om laten als ze weg moet...die wacht een veel leuker leven buiten....daarna zal Nicoline ook zelf weggaan...
als een iemand sfeerbepalend is,vieze crackhoerquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef Injetta het volgende:
Billy gaat Isa 3 stemmen geven!
Omdat ze met 2 maten meet............ Billy doet dat nooooooit.
Omdat ze geen zelfreflectie heeft....... Billy heeft enorm veel zelfreflectie.
Ze haalt de sfeer compleet naar beneden.. Billy kan er niet meer tegen.
Dat heeft ze 8 maanden.
OMG.... wat een klaagzang.
Dat uit de mond van Billy.
niet...quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Niet bij indicaties hoor![]()
[ afbeelding ]
De regie wil er gewoon geen mensen in hebben die echt iets kunnen. Ze willen een amateur slapstick.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:25 schreef Bestweldonker het volgende:
LidL gaan ze zelf doen en dan denken ze dat ze daar kaarten voor verkopen?
Er is maar 1 iemand crackhoer gebleken van ene John de Mol: Isabella Smit... pijpen en baffen voor een plaatje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:29 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
als een iemand sfeerbepalend is,vieze crackhoer
Als Isa weg is, gaat Nico echt niet blijven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat wordt een topavond.
Eerst een giechelende Lot die supervals een paar nummers gaat verkrachten.
Daarna Ruud die 1 zin kan zingen.
Dan Nicolien die ook behoorlijk vals zingt.
Dat wil je niet missen toch?
Ach mens schei uit, je hebt net zoveel verstand van dit soort zaken als van het boeddhisme waar je zo mee te koop loopt, het is allemaal klok en klepel werk. Veel plezier daarmeequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Niet bij indicaties hoor![]()
[ afbeelding ]
Jawel hoor, Billy wordt haar nieuwe vriendinquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Als Isa weg is, gaat Nico echt niet blijven.
Maar pas als niets anders meer helpt. Er is geen enkele arts die je diclofenac aanraadt voor hoofdpijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar wel in die bijsluiter waar jezelf mee loopt te schermen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach mens schei uit, je hebt net zoveel verstand van dit soort zaken als van het boeddhisme waar je zo mee te koop loopt, het is allemaal klok en klepel werk. Veel plezier daarmee
dus het kanquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar pas als niets anders meer helpt. Er is geen enkele arts die je diclofenac aanraadt voor hoofdpijn.
Maar niet bij gewoon "hoofdpijn". Wel bij migraine, of als laatste middel als niets anders lijkt te helpen. Je gaat geen diclofenac slikken als je een keer hoofdpijn hebt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus het kan_!
Dat was het punt.
Fijn dat je het nu zelf ook inziet
Da's een lachsmiley, die moet je alleen gebruiken als je lacht ....... niet als je jezelf opvreet van ergernisquote:
Ik lach me kapot om jou!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's een lachsmiley, die moet je alleen gebruiken als je lacht ....... niet als je jezelf opvreet van ergernis
Klopt !!! Ik heb diclofenac maar puur voor migraine , voor gewoon hoofdpijn paracetamolquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:34 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar niet bij gewoon "hoofdpijn". Wel bij migraine, of als laatste middel als niets anders lijkt te helpen. Je gaat geen diclofenac slikken als je een keer hoofdpijn hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Klopt !!! Ik heb diclofenac maar puur voor migraine , voor gewoon hoofdpijn paracetamol
Wel oppassen met diclofenac, is echt slecht voor je nieren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Klopt !!! Ik heb diclofenac maar puur voor migraine , voor gewoon hoofdpijn paracetamol
Neuh, dat doe je niet, dat is uit alles op te maken en je hebt niet eens mijn opmerkzaamheid nodig om het te zien, elke weldenkend mens zal het onmiddellijk herkennen, bustedquote:
Wolter komt niet zonder Isa die zijn vrienden voor het leven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef Mirjam152 het volgende:
Isa gaat er toch uit voor het concert met Wolter? Dat concert gaat 9.000 euro opleveren, alleen al aan kaarten. Zou Wolter nog komen als Isa weg is? Of komt Isa voor even terug? Dat lijkt mij toch niet, als Utopia vervolgens al het geld houdt.
Geloof me maar, ik vind je ronduit hilarischquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, dat doe je niet, dat is uit alles op te maken en je hebt niet eens mijn opmerkzaamheid nodig om het te zien, elke weldenkend mens zal het onmiddellijk herkennen, busted
Geen enkel medicijn is gezond voor je hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wel oppassen met diclofenac, is echt slecht voor je nieren.
Toen ik galblaasstenen had en een ontsteking erbij, kreeg ik ook diclofenac. Wat ben ik daar ziek van geworden zeg. Vreselijk. Nooit zal ik die rotzooi meer slikken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:34 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar niet bij gewoon "hoofdpijn". Wel bij migraine, of als laatste middel als niets anders lijkt te helpen. Je gaat geen diclofenac slikken als je een keer hoofdpijn hebt.
I know !quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wel oppassen met diclofenac, is echt slecht voor je nieren.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, dat doe je niet, dat is uit alles op te maken en je hebt niet eens mijn opmerkzaamheid nodig om het te zien, elke weldenkend mens zal het onmiddellijk herkennen, busted
Ze hoeven het geld van de kaartjes niet terug te storten, volgens mij. Dus ze hebben dan het geld voor Live in de Loods, vullen dat zelf een beetje in en verdienen er nog steeds duizenden euro's aan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Klapskaats het volgende:
Ik hoop dan dat Isa eruit gaat. Kunnen ze ook geen geld verdienen aan haar.
I know, ik heb die rommel ook een tijd moeten slikken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
Toen ik galblaasstenen had en een ontsteking erbij, kreeg ik ook diclofinac. Wat ben ik daar ziek van geworden zeg. Vreselijk. Nooit zal ik die rotzooi meer slikken.
Ivan niet denk ik. Doordat zoveel mensen op Isa stemmen, kun je al met weinig stemmen op de bank belanden. Wellicht krijgt ook Joey weer voldoende stemmen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Marysha het volgende:
De regie zal wel balen dat Sonny vertrokken is. Grote kans dat hij weer op de bank was beland en deze keer ook kon vertrekken. De Febo wil Ruud, Billy en Isa niet kwijt, nieuwkomers LauraB en Rene zitten nog in hun 'proefperiode', dus dan blijven Ivan en Colinda over die geofferd kunnen worden.
Op de bank deze keer Ivan, Colinda en Isa, denk ik.
Daarom zou ze nu al weg moeten gaan. Ik zou het ze niet gunnenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Marysha het volgende:
[..]
Ze hoeven het geld van de kaartjes niet terug te storten, volgens mij. Dus ze hebben dan het geld voor Live in de Loods, vullen dat zelf een beetje in en verdienen er nog steeds duizenden euro's aan.
Een bui regen en het is weggeregend.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:39 schreef chufi het volgende:
450 E autospuiten met gewone spuitbusverf van Billy ?
Ik zou zeggen laat maar zitten
Dat zou wel eens kunnen ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Marysha het volgende:
De regie zal wel balen dat Sonny vertrokken is. Grote kans dat hij weer op de bank was beland en deze keer ook kon vertrekken. De Febo wil Ruud, Billy en Isa niet kwijt, nieuwkomers LauraB en Rene zitten nog in hun 'proefperiode', dus dan blijven Ivan en Colinda over die geofferd kunnen worden.
Op de bank deze keer Ivan, Colinda en Isa, denk ik.
Krijg je nog een boete van de gemeente reiniging ..quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:39 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Een bui regen en het is weggeregend.
Nee, dat soort nuance bezit je niet. Het voorwenden ervan gaat je niet eens goed af.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Geloof me maar, ik vind je ronduit hilarisch
ja idd, maar hij mag dat, het is voor de groehoep.... hij doet alles voor de groep... wat hij wil, maar wel voor de groep. pffffquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:40 schreef aimbotguru het volgende:
reNEE drukt t er allemaal zo door zonder overleg met de volledige groep
LOL! Ik vind je werkelijk grappigquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat soort nuance bezit je niet. Het voorwenden ervan gaat je niet eens goed af.
Denk dat er massaal door Isa fans hun geld wordt terug gevraagd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Marysha het volgende:
[..]
Ze hoeven het geld van de kaartjes niet terug te storten, volgens mij. Dus ze hebben dan het geld voor Live in de Loods, vullen dat zelf een beetje in en verdienen er nog steeds duizenden euro's aan.
Volgens mij heb je gelijk hierin, echter ik denk wel dat een hoop mensen niet komen opdagen dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Marysha het volgende:
[..]
Kunnen we hier niet een verdienmodel aan hangen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:39 schreef Jian het volgende:
Medisch Centrum COS, ... als u dokter het niet weet
Laat die isa fans genoeg geld inzamelen dat ze eruit kan zonder financiele schadequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk dat er massaal door Isa fans hun geld wordt terug gevraagd.
Tuurlijk moeten ze het geld wel terug storten. Als jij een kaartje koopt voor een LIDL met Isa en Lot of met Isa en Wolter en Isa is er niet, dan kan het product/de dienst die je hebt gekocht niet meer geleverd worden. En heb je gewoon recht op je geld terug. Tenzij er in de algemene voorwaarden staat dat ze het hele concert aan mogen passen. Maar dat lijkt mij sterk en ook niet acceptabel, jurisich gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Marysha het volgende:
[..]
Volgens mij zetten ze er tegenwoordig expliciet bij dat ze geen geld teruggeven voor evenementen als er een bewoner uit gaat. Dus allemaal wachten met betalen tot na de exitdatum!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet ik niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Marysha het volgende:
[..]
Heej, zolderkamerfappertje, als je niks weet te zeggen, hou dan gewoon je mond i.p.v. het plaatsen van een domme smiley omdat je de confrontatie eigenlijk niet aan durft, faalhaas!quote:
Ik denk zelfs alles.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Als mensen afzeggen om dat Isa niet komt, wat wel beloofd is, dan zullen ze toch wel iets moeten terugstorten.
Voor de verhaallijn zullen ze het geld terug moeten betalen denk ik zo, of het juridisch moet weet ik niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Jibba het volgende:
[..]
Volgens mij zetten ze er tegenwoordig expliciet bij dat ze geen geld teruggeven voor evenementen als er een bewoner uit gaat. Dus allemaal wachten met betalen tot na de exitdatum!!
Pfffffffffff. Mensen zitten hier om te Cossen, niet om confrontaties aan te gaan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, zolderkamerfappertje, als je niks weet te zeggen, hou dan gewoon je mond i.p.v. het plaatsen van een domme smiley omdat je de confrontatie eigenlijk niet aan durft, faalhaas!
Gaan we schelden?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, zolderkamerfappertje, als je niks weet te zeggen, hou dan gewoon je mond i.p.v. het plaatsen van een domme smiley omdat je de confrontatie eigenlijk niet aan durft, faalhaas!
Jian, houdt op schijt uit............beetje vermoeiend ditquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar is dat rechtsgeldig?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Jibba het volgende:
[..]
Volgens mij zetten ze er tegenwoordig expliciet bij dat ze geen geld teruggeven voor evenementen als er een bewoner uit gaat. Dus allemaal wachten met betalen tot na de exitdatum!!
Er zit ook weinig variatie in mijn plezier. Fun is fun.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nu al 5 x gezegd, echt mondig en variërend ben je wat dat betreft niet.
Helemaal mee eens hij was in het begin mijn favoriet maar nu niet meer !! De grootste reden goede vriendjes met die 2 viespeukenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:40 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen ja.
In ieder geval Isa.
Wat mij betreft als dat de bank wordt, dan hoop ik dat Ivan vertrekt. Na zijn vliegende start, is het een kwal geworden.
Zeker wel, pakken we eerst dat Diclofenac even aan voor het vermelden in hun bijsluiter dat het ook gebruikt kan worden bij hoofdpijn. Schadeclaims zijn ook inkomstenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Kunnen we hier niet een verdienmodel aan hangen?
op de site staat dit bij het evenementquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ze hebben daar dure advocaten, dus die zullen dat wel goed uitgezocht hebben. Ook balen dat je denkt naar een concert van Isa te gaan en je krijgt Ruud en Collie.quote:
Wat een boevenbende!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ze hebben daar dure advocaten, dus die zullen dat wel goed uitgezocht hebben. Ook balen dat je denkt naar een concert van Isa te gaan en je krijgt Ruud en Collie.
En dat krijgen ze niet. Vervolgens zien we ze bij TROS Opgelicht of RADAR huilen en stampvoeten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
En daar wordt JdM dan weer heel blij van!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef Paco55 het volgende:
[..]
En dat krijgen ze niet. Vervolgens zien we ze bij TROS Opgelicht of RADAR huilen en stampvoeten.
Wou je ook nog even een duit in het zakje doen nu. Daarstraks was je anders je pijlen aan het richten op PeZu, maar dat is zeker wat anders ....? Ik laat hypocriete doos, nog maar even buiten beschouwing, die bewaar ik voor later.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:44 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Pfffffffffff. Mensen zitten hier om te Cossen, niet om confrontaties aan te gaan.
John de Mol is een . . .quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En daar wordt JdM dan weer heel blij van!
nee maar wel voor vaginale schimmels..quote:
Inderdaad, onder voorbehoud.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:46 schreef danilel het volgende:
[..]
op de site staat dit bij het evenement
[ afbeelding ]
lijkt er dus op dat dan het concert geannuleerd wordt
Yoghurtquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee maar wel voor vaginale schimmels..
Dat lijkt mij ook?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Inderdaad, onder voorbehoud.
[ afbeelding ]
Er staat nergens '... en u krijgt het door u betaalde bedrag niet terug'. Volgens mij kan dat ook niet. Als jij een rode auto koopt en die zijn uitverkocht dan kan de dealer je ook niet zomaar een blauwe leveren. Dan wordt de koopovereenkomst gewoon ontbonden en krijg je je geld terug. Dat zal hier niet anders zijn.
meen je dat oprecht.?????????????????????topppppppppppppp superrrrrrrrrrrleukkkkkkkkquote:
Geen enkel probleem mee, desnoods licht ik je hele doopceel om je zover in de drek te trappen dat je hier nooit meer terugkomt, lachend ende gierendquote:
Ik denk écht dat ze wel terug moeten betalen hoor. Een algemene voorwaarde dat de leverancier het product of de dienst naar eigen inzicht kan aanpassen, die staat vast op de 'zwarte lijst' m.a.w. die mag niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef Paco55 het volgende:
[..]
En dat krijgen ze niet. Vervolgens zien we ze bij TROS Opgelicht of RADAR huilen en stampvoeten.
Ja Rene Jian.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee, desnoods licht ik je hele doopceel om je zover in de drek te trappen dat je hier nooit meer terugkomt, lachend ende gierend
doopceel ook nogquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee, desnoods licht ik je hele doopceel om je zover in de drek te trappen dat je hier nooit meer terugkomt, lachend ende gierend
They, medisch centrum COS, drew first bloodquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Jian, houdt op schijt uit............beetje vermoeiend dit
vergelijk het eerder dat je een kaartje voor het concert van Anouk koopt en ze komt niet, in plaats daarvan komt Sienekequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Inderdaad, onder voorbehoud.
[ afbeelding ]
Er staat nergens '... en u krijgt het door u betaalde bedrag niet terug'. Volgens mij kan dat ook niet. Als jij een rode auto koopt en die zijn uitverkocht dan kan de dealer je ook niet zomaar een blauwe leveren. Dan wordt de koopovereenkomst gewoon ontbonden en krijg je je geld terug. Dat zal hier niet anders zijn.
Jij moet beslist iets anders voorgeschreven krijgen dan Diclofenacquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen als je zelf afzegt krijg je geen geld terug. Dat hebben ze ingevoerd toen er zoveel valse aanmeldingen warenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:52 schreef utopinee het volgende:
[..]
vergelijk het eerder dat je een kaartje voor het concert van Anouk koopt en ze komt niet, in plaats daarvan komt Sieneke![]()
nou, dan heb je toch echt recht op geld terug
ik ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
ja ik verlang ernaar dat ies haar kistje gaat pakken
Een middel om te relativeren? Bestaat dat al?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Jij moet beslist iets anders voorgeschreven krijgen dan Diclofenac
rene en spitsmuis gebrild in het kantoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:53 schreef Clank het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van deze COS.. nou ja COS kun je het niet meer noemen.
Er zit sowieso weinig variatie in types zoals jij, blatende schapen die zo nodig willen laten zien dat ze een vorm van kennis en soms zelfs wijsheid (omg, de gedachte alleen al) bezitten, terwijl ze geen hoofd- van bijzaken kunnen onderscheiden en alleen maar grossieren in "klok en klepel werk" Ga breien ofzo mens!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
Er zit ook weinig variatie in mijn plezier. Fun is fun.
Dank je wel daarvoor
kindje toch............what comes around goes around, als pezu op pijlen richt op anderen kan ie ze terug verwachten, hetzelfde geldt voor jou..........quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Wou je ook nog even een duit in het zakje doen nu. Daarstraks was je anders je pijlen aan het richten op PeZu, maar dat is zeker wat anders ....? Ik laat hypocriete doos, nog maar even buiten beschouwing, die bewaar ik voor later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic![]()
ja ik hoop op een andere dynamiek dan een Huupjequote:
Ik zou zo niet direct het juiste pilletje durven aanwijzen, maar die bestaat vastquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:54 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Een middel om te relativeren? Bestaat dat al?
als ik denk een kaartje voor anouk te hebben gekocht en sieneke komt, dan zeg ik zelf af .... want ik krijg iets anders dan ik heb gekochtquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:53 schreef Hunter het volgende:
[..]
Alleen als je zelf afzegt krijg je geen geld terug. Dat hebben ze ingevoerd toen er zoveel valse aanmeldingen waren
Ik blijf nog een paar uurtjes hier hangen, ik heb werkelijk plezier om jouw berichtenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zit sowieso weinig variatie in types zoals jij, blatende schapen die zo nodig willen laten zien dat ze een vorm van kennis en soms zelfs wijsheid (omg, de gedachte alleen al) bezitten, terwijl ze geen hoofd- van bijzaken kunnen onderscheiden en alleen maar grossieren in "klok en klepel werk" Ga breien ofzo mens!
Leuk je weer eens in de COS te treffenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:56 schreef liesje1979 het volgende:
Genoeg schatjes. Laat elkaar even met rust, neem een pilletje en concentreer je lekker op de vast en zeker enorm boeiende streams.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:56 schreef ericahysterica het volgende:
het isagaatjankendvanblijdschapnaarhuisscript![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
WAARSCHUWING: Persoonlijke aanvallen op medeFOK!kers, persoonlijke vetes, zwartmakerij van andere users e.d. is niet wenselijk en zal tot bans leiden en mogelijk zelfs het sluiten van deze reeks. Beperk je tot ontopic commentaar.
geen ruzie maken schatjes
graagquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:55 schreef Gert het volgende:
Zo kan die wel weer mensen. Weer on topic aub.
en zo klapt ze misschien nog ongevraagd in haar handenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:56 schreef Mirjam152 het volgende:
Als ze nou maar wel alles uitprint voor René. Anders hebben we de spitsmuizen aan het dansen.
[ afbeelding ]
Begrijp me niet verkeerd , ik denk dat jhe gelijk hebt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:55 schreef utopinee het volgende:
[..]
als ik denk een kaartje voor anouk te hebben gekocht en sieneke komt, dan zeg ik zelf af .... want ik krijg iets anders dan ik heb gekocht
dus de mensen willen isabella en niet ruud die gaat staan jodelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |