Al die gamers in dat huis hopen stiekem dat Isa weg treiteren lukt.. het blijft zware concurrentie he..quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:57 schreef Jibba het volgende:
Rienk was het eens met Isa maar legt zich er nu bij neer dat Isa de schuld weer op zich neemt.
Dat is een spier verslapper.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef danilel het volgende:
diclofenac tegen hoofdpijn![]()
![]()
dokter rene
ja al was je de paus wat wil je daarmee zeggenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:59 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik ben AA (niet die van de alcohol)
Achterbaks secreet is het inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:59 schreef Jibba het volgende:
Isa knuffelt met Joey en stelt voor samen te douchen.
Houdt ze nu weer gewoon geen rekening met LauB die stapelverliefd is op JoJo?
Wat is ze toch vreselijk.
Volgens mij heeft Isa niet eens in de gaten dat Steekneus sopt op Joey.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:59 schreef Jibba het volgende:
Isa knuffelt met Joey en stelt voor samen te douchen.
Houdt ze nu weer gewoon geen rekening met LauB die stapelverliefd is op JoJo?
Wat is ze toch vreselijk.
[sarcasmemodus uit]
Eens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
Daar is het beslist niet voor bedoeld.
Dat ik kennis van medicatie heb als zijnde apothekersassistentequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja al was je de paus wat wil je daarmee zeggen
met jou ga ik geen discussie aan over feiten je bent zo koppig als een steenezel met een slechte dag. No offence maar zonde vd tijd komen er toch niet uitquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die troep kreeg voorgeschreven, vroeg mijn huisarts (terecht) of ik een gevoelige maag heb. Kreeg toch maar voor de zekerheid een maagbeschermer tegen.quote:
Hoeft ook niet, zoek het gewoon eens op in het Farmacotherapeutisch Kompas.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
met jou ga ik geen discussie aan over feiten je bent zo koppig als een steenezel met een slechte dag. No offence maar zonde vd tijd komen er toch niet uit
johquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:01 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat ik kennis van medicatie heb als zijnde apothekersassistente
Hij hielp haar zelfs,Hypocristus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:01 schreef Annelies1980 het volgende:
wtf zegt Rienk nu weer? nu is hij het weer niet eens met de opmerking van Rene dat het te snel ging?
Schiet mij maar lek... ik snap die gozer ook niet meer hoor... ow wacht, die heb ik nooit begrepen.
en dat bij die lever van de flesquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die troep kreeg voorgeschreven, vroeg mijn huisarts (terecht) of ik een gevoelige maag heb. Kreeg toch maar voor de zekerheid een maagbeschermer tegen.
wat zeg ik nou net?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zoek het gewoon eens op in het Farmacotherapeutisch Kompas.
Pezu,je weet beter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
met jou ga ik geen discussie aan over feiten je bent zo koppig als een steenezel met een slechte dag. No offence maar zonde vd tijd komen er toch niet uit
Beschouw het als compliment. Discussie met sommige mensen is ook zonde van jouw tijd, immers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zoek het gewoon eens op in het Farmacotherapeutisch Kompas.
Waar is diclofenac dan voor bedoeld?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
Over koppig gesprokenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh
Maar dan weet je ook dat je het als pijnstiller tegen hoofdpijn kan gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |