Ik werd gek zonder.. wat een troep is datquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die troep kreeg voorgeschreven, vroeg mijn huisarts (terecht) of ik een gevoelige maag heb. Kreeg toch maar voor de zekerheid een maagbeschermer tegen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:04 schreef danilel het volgende:
[..]
geloof jij maar lekker in dokter rene, dan zit je zo met je maagzweer op de plee
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die troep kreeg voorgeschreven, vroeg mijn huisarts (terecht) of ik een gevoelige maag heb. Kreeg toch maar voor de zekerheid een maagbeschermer tegen.
quote:
Inderdaad!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:03 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Beschouw het als compliment. Discussie met sommige mensen is ook zonde van jouw tijd, immers.
dat is niet het punt toch? het kan daar gaat het omquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:04 schreef danilel het volgende:
[..]
geloof jij maar lekker in dokter rene, dan zit je zo met je maagzweer op de plee
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Waar is diclofenac dan voor bedoeld?
Hij zegt toch van te voren wat het isquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:04 schreef Laysa het volgende:
dus waar er een terechte rel kwam toen Andrea Ruud pillen gaf, gaat rene, trouwe volger van streams nu diclofenac aan Vanes uitdelen...
![]()
![]()
Net zo slim als Ruudquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:04 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
PeZu weet ALLES beter. Van 24/7 op Fok zitten word je erg slim en alwetend nl.
dat zeg ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:04 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
PeZu weet ALLES beter. Van 24/7 op Fok zitten word je erg slim en alwetend nl.
daar gaat het toch niet om....het zijn geen snoepjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij zegt toch van te voren wat het is
Wat niet kan,is nog nooit gebeurt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is niet het punt toch? het kan daar gaat het om
René heeft geen streams gekeken volgens mij en al helemaal niet meegelezen op internet. Hij heeft waarschijnlijk de laatste week voordat hij erin ging een paar afleveringen gezien en that's it.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:04 schreef Laysa het volgende:
dus waar er een terechte rel kwam toen Andrea Ruud pillen gaf, gaat rene, trouwe volger van streams nu diclofenac aan Vanes uitdelen...
![]()
![]()
goeie echtquote:
Dat is een Z.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:06 schreef Mirjam152 het volgende:
De taart met een 2 er op.
[ afbeelding ]
Ach valt best mee, in Polen koop je ze zo in de drogist.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar gaat het toch niet om....het zijn geen snoepjes
net zo veel heb ik nooit gezegd baklapquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Zeker wel, dat vertelde PeZu hier zelf.
Met jou ga ik niet in discussie, daar komen we toch niet uit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
net zo veel heb ik nooit gezegd baklap
hier ook, maar dat maakt het nog steeds geen snoepjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ach valt best mee, in Polen koop je ze zo in de drogist.
René likt zich in de bij de groep. De meeste mensen in de groep zijn anti-Isa, in ieder geval het dominante groepje. Dus is zij de 'makkelijkste prooi' - hoe toepasselijk. En komt René in het gevlei van De Fles, B & R en Lot en Lau. Slim, maar wel slap en verrot.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:07 schreef Jibba het volgende:
[..]
René heeft geen streams gekeken volgens mij en al helemaal niet meegelezen op internet. Hij heeft waarschijnlijk de laatste week voordat hij erin ging een paar afleveringen gezien en that's it.
Anders zou hij toch niet zo dom zijn om nu juist Isabel als pispaal te gebruiken.
en jij kan niet denkenquote:
Zuana?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef Jibba het volgende:
[..]
Hoezo een Z? Nichtje van Nico heet Luana en is 2 jaar geworden vandaag.
origineel hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Met jou ga ik niet in discussie, daar komen we toch niet uit.
Nee, en er worden inderdaad maagbeschermers bij geadviseerd. Maar van paracetamol, ibuprofen, naproxen en al die dingen kun je net zo goed ziek worden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
hier ook, maar dat maakt het nog steeds geen snoepjes
OMG.quote:
Slim als je enige doel is om in die graftakkeloods te blijven. Dom, als je bedenkt dat over 4 maanden iedereen weer buiten staat en door moet in het normale leven. René gooit z'n eigen glazen in want doet niks, lult achter ieders rug en maakt geld op wat er niet is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
René likt zich in de bij de groep. De meeste mensen in de groep zijn anti-Isa, in ieder geval het dominante groepje. Dus is zij de 'makkelijkste prooi' - hoe toepasselijk. En komt René in het gevlei van De Fles, B & R en Lot en Lau. Slim, maar wel slap en verrot.
Alice in Wonderland syndroomquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:10 schreef Joezi het volgende:
Die vriendin van Emil had ook 1 of andere aandoening, wat was dat ook alweer?
krijgt ze peuken en wiet voor van de dikste muisquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Waarom mag Lot zo'n duur bankje naar huis sturen?
Daar heeft niemand een probleem mee?
Hij is constant in beeld ,en aan het lullen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:10 schreef PTLe het volgende:
Kunnen we die lul van een Rene hier niet doodzwijgen![]()
![]()
En ze is het ook aan het verven, voor Pa Dikke Muis. Maar dat is helemaal geen 'ik, ik, ik' hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Waarom mag Lot zo'n duur bankje naar huis sturen?
Daar heeft niemand een probleem mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |