Hoe meer messen hoe beter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef aimbotguru het volgende:
Gisteren zei ik het al,Jolinda is een onstabiele factor,steekt Isa nu ook een mes in de rug
Ik vind het voor Isa ook beter daar leer je toch niets en buiten utopia heeft ze nu veel kansen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef ericahysterica het volgende:
van mij mag isa er echt uit kijken hoe het zich verder ontwikkeld en hoe lang ze rene eren daarna toleren en uiteindelijk verguizen
Echt hou op Lies, want zelfs ik word moe van zoveel betweterige domheid.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel volgens de link die je net zelf post.
ja het is theater ......quote:
Niet bij indicaties hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel volgens de link die je net zelf post.
Hoop voor Isa dat ze eruit gestemd wordt! (ben ik ook van dat stemmetje verlost)quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Laysa het volgende:
Isa zal er geen traan om laten als ze weg moet...die wacht een veel leuker leven buiten....daarna zal Nicoline ook zelf weggaan...
Isa heeft dat echt nog niet door, denk ik, anders was ze al weg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Laysa het volgende:
Isa zal er geen traan om laten als ze weg moet...die wacht een veel leuker leven buiten....daarna zal Nicoline ook zelf weggaan...
als een iemand sfeerbepalend is,vieze crackhoerquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef Injetta het volgende:
Billy gaat Isa 3 stemmen geven!
Omdat ze met 2 maten meet............ Billy doet dat nooooooit.
Omdat ze geen zelfreflectie heeft....... Billy heeft enorm veel zelfreflectie.
Ze haalt de sfeer compleet naar beneden.. Billy kan er niet meer tegen.
Dat heeft ze 8 maanden.
OMG.... wat een klaagzang.
Dat uit de mond van Billy.
niet...quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Niet bij indicaties hoor![]()
[ afbeelding ]
De regie wil er gewoon geen mensen in hebben die echt iets kunnen. Ze willen een amateur slapstick.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:25 schreef Bestweldonker het volgende:
LidL gaan ze zelf doen en dan denken ze dat ze daar kaarten voor verkopen?
Er is maar 1 iemand crackhoer gebleken van ene John de Mol: Isabella Smit... pijpen en baffen voor een plaatje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:29 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
als een iemand sfeerbepalend is,vieze crackhoer
Als Isa weg is, gaat Nico echt niet blijven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat wordt een topavond.
Eerst een giechelende Lot die supervals een paar nummers gaat verkrachten.
Daarna Ruud die 1 zin kan zingen.
Dan Nicolien die ook behoorlijk vals zingt.
Dat wil je niet missen toch?
Ach mens schei uit, je hebt net zoveel verstand van dit soort zaken als van het boeddhisme waar je zo mee te koop loopt, het is allemaal klok en klepel werk. Veel plezier daarmeequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Niet bij indicaties hoor![]()
[ afbeelding ]
Jawel hoor, Billy wordt haar nieuwe vriendinquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Als Isa weg is, gaat Nico echt niet blijven.
Maar pas als niets anders meer helpt. Er is geen enkele arts die je diclofenac aanraadt voor hoofdpijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar wel in die bijsluiter waar jezelf mee loopt te schermen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach mens schei uit, je hebt net zoveel verstand van dit soort zaken als van het boeddhisme waar je zo mee te koop loopt, het is allemaal klok en klepel werk. Veel plezier daarmee
dus het kanquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar pas als niets anders meer helpt. Er is geen enkele arts die je diclofenac aanraadt voor hoofdpijn.
Maar niet bij gewoon "hoofdpijn". Wel bij migraine, of als laatste middel als niets anders lijkt te helpen. Je gaat geen diclofenac slikken als je een keer hoofdpijn hebt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus het kan_!
Dat was het punt.
Fijn dat je het nu zelf ook inziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |