Da's een lachsmiley, die moet je alleen gebruiken als je lacht ....... niet als je jezelf opvreet van ergernisquote:
Ik lach me kapot om jou!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's een lachsmiley, die moet je alleen gebruiken als je lacht ....... niet als je jezelf opvreet van ergernis
Klopt !!! Ik heb diclofenac maar puur voor migraine , voor gewoon hoofdpijn paracetamolquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:34 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar niet bij gewoon "hoofdpijn". Wel bij migraine, of als laatste middel als niets anders lijkt te helpen. Je gaat geen diclofenac slikken als je een keer hoofdpijn hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Klopt !!! Ik heb diclofenac maar puur voor migraine , voor gewoon hoofdpijn paracetamol
Wel oppassen met diclofenac, is echt slecht voor je nieren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Klopt !!! Ik heb diclofenac maar puur voor migraine , voor gewoon hoofdpijn paracetamol
Neuh, dat doe je niet, dat is uit alles op te maken en je hebt niet eens mijn opmerkzaamheid nodig om het te zien, elke weldenkend mens zal het onmiddellijk herkennen, bustedquote:
Wolter komt niet zonder Isa die zijn vrienden voor het leven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef Mirjam152 het volgende:
Isa gaat er toch uit voor het concert met Wolter? Dat concert gaat 9.000 euro opleveren, alleen al aan kaarten. Zou Wolter nog komen als Isa weg is? Of komt Isa voor even terug? Dat lijkt mij toch niet, als Utopia vervolgens al het geld houdt.
Geloof me maar, ik vind je ronduit hilarischquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, dat doe je niet, dat is uit alles op te maken en je hebt niet eens mijn opmerkzaamheid nodig om het te zien, elke weldenkend mens zal het onmiddellijk herkennen, busted
Geen enkel medicijn is gezond voor je hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wel oppassen met diclofenac, is echt slecht voor je nieren.
Toen ik galblaasstenen had en een ontsteking erbij, kreeg ik ook diclofenac. Wat ben ik daar ziek van geworden zeg. Vreselijk. Nooit zal ik die rotzooi meer slikken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:34 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar niet bij gewoon "hoofdpijn". Wel bij migraine, of als laatste middel als niets anders lijkt te helpen. Je gaat geen diclofenac slikken als je een keer hoofdpijn hebt.
I know !quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wel oppassen met diclofenac, is echt slecht voor je nieren.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, dat doe je niet, dat is uit alles op te maken en je hebt niet eens mijn opmerkzaamheid nodig om het te zien, elke weldenkend mens zal het onmiddellijk herkennen, busted
Ze hoeven het geld van de kaartjes niet terug te storten, volgens mij. Dus ze hebben dan het geld voor Live in de Loods, vullen dat zelf een beetje in en verdienen er nog steeds duizenden euro's aan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Klapskaats het volgende:
Ik hoop dan dat Isa eruit gaat. Kunnen ze ook geen geld verdienen aan haar.
I know, ik heb die rommel ook een tijd moeten slikken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
Toen ik galblaasstenen had en een ontsteking erbij, kreeg ik ook diclofinac. Wat ben ik daar ziek van geworden zeg. Vreselijk. Nooit zal ik die rotzooi meer slikken.
Ivan niet denk ik. Doordat zoveel mensen op Isa stemmen, kun je al met weinig stemmen op de bank belanden. Wellicht krijgt ook Joey weer voldoende stemmen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Marysha het volgende:
De regie zal wel balen dat Sonny vertrokken is. Grote kans dat hij weer op de bank was beland en deze keer ook kon vertrekken. De Febo wil Ruud, Billy en Isa niet kwijt, nieuwkomers LauraB en Rene zitten nog in hun 'proefperiode', dus dan blijven Ivan en Colinda over die geofferd kunnen worden.
Op de bank deze keer Ivan, Colinda en Isa, denk ik.
Daarom zou ze nu al weg moeten gaan. Ik zou het ze niet gunnenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Marysha het volgende:
[..]
Ze hoeven het geld van de kaartjes niet terug te storten, volgens mij. Dus ze hebben dan het geld voor Live in de Loods, vullen dat zelf een beetje in en verdienen er nog steeds duizenden euro's aan.
Een bui regen en het is weggeregend.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:39 schreef chufi het volgende:
450 E autospuiten met gewone spuitbusverf van Billy ?
Ik zou zeggen laat maar zitten
Dat zou wel eens kunnen ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Marysha het volgende:
De regie zal wel balen dat Sonny vertrokken is. Grote kans dat hij weer op de bank was beland en deze keer ook kon vertrekken. De Febo wil Ruud, Billy en Isa niet kwijt, nieuwkomers LauraB en Rene zitten nog in hun 'proefperiode', dus dan blijven Ivan en Colinda over die geofferd kunnen worden.
Op de bank deze keer Ivan, Colinda en Isa, denk ik.
Krijg je nog een boete van de gemeente reiniging ..quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:39 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Een bui regen en het is weggeregend.
Nee, dat soort nuance bezit je niet. Het voorwenden ervan gaat je niet eens goed af.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Geloof me maar, ik vind je ronduit hilarisch
ja idd, maar hij mag dat, het is voor de groehoep.... hij doet alles voor de groep... wat hij wil, maar wel voor de groep. pffffquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:40 schreef aimbotguru het volgende:
reNEE drukt t er allemaal zo door zonder overleg met de volledige groep
LOL! Ik vind je werkelijk grappigquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat soort nuance bezit je niet. Het voorwenden ervan gaat je niet eens goed af.
Denk dat er massaal door Isa fans hun geld wordt terug gevraagd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Marysha het volgende:
[..]
Ze hoeven het geld van de kaartjes niet terug te storten, volgens mij. Dus ze hebben dan het geld voor Live in de Loods, vullen dat zelf een beetje in en verdienen er nog steeds duizenden euro's aan.
Volgens mij heb je gelijk hierin, echter ik denk wel dat een hoop mensen niet komen opdagen dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Marysha het volgende:
[..]
Kunnen we hier niet een verdienmodel aan hangen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:39 schreef Jian het volgende:
Medisch Centrum COS, ... als u dokter het niet weet
Laat die isa fans genoeg geld inzamelen dat ze eruit kan zonder financiele schadequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk dat er massaal door Isa fans hun geld wordt terug gevraagd.
Tuurlijk moeten ze het geld wel terug storten. Als jij een kaartje koopt voor een LIDL met Isa en Lot of met Isa en Wolter en Isa is er niet, dan kan het product/de dienst die je hebt gekocht niet meer geleverd worden. En heb je gewoon recht op je geld terug. Tenzij er in de algemene voorwaarden staat dat ze het hele concert aan mogen passen. Maar dat lijkt mij sterk en ook niet acceptabel, jurisich gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Marysha het volgende:
[..]
Volgens mij zetten ze er tegenwoordig expliciet bij dat ze geen geld teruggeven voor evenementen als er een bewoner uit gaat. Dus allemaal wachten met betalen tot na de exitdatum!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet ik niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Marysha het volgende:
[..]
Heej, zolderkamerfappertje, als je niks weet te zeggen, hou dan gewoon je mond i.p.v. het plaatsen van een domme smiley omdat je de confrontatie eigenlijk niet aan durft, faalhaas!quote:
Ik denk zelfs alles.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Als mensen afzeggen om dat Isa niet komt, wat wel beloofd is, dan zullen ze toch wel iets moeten terugstorten.
Voor de verhaallijn zullen ze het geld terug moeten betalen denk ik zo, of het juridisch moet weet ik niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Jibba het volgende:
[..]
Volgens mij zetten ze er tegenwoordig expliciet bij dat ze geen geld teruggeven voor evenementen als er een bewoner uit gaat. Dus allemaal wachten met betalen tot na de exitdatum!!
Pfffffffffff. Mensen zitten hier om te Cossen, niet om confrontaties aan te gaan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, zolderkamerfappertje, als je niks weet te zeggen, hou dan gewoon je mond i.p.v. het plaatsen van een domme smiley omdat je de confrontatie eigenlijk niet aan durft, faalhaas!
Gaan we schelden?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, zolderkamerfappertje, als je niks weet te zeggen, hou dan gewoon je mond i.p.v. het plaatsen van een domme smiley omdat je de confrontatie eigenlijk niet aan durft, faalhaas!
Jian, houdt op schijt uit............beetje vermoeiend ditquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar is dat rechtsgeldig?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Jibba het volgende:
[..]
Volgens mij zetten ze er tegenwoordig expliciet bij dat ze geen geld teruggeven voor evenementen als er een bewoner uit gaat. Dus allemaal wachten met betalen tot na de exitdatum!!
Er zit ook weinig variatie in mijn plezier. Fun is fun.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nu al 5 x gezegd, echt mondig en variërend ben je wat dat betreft niet.
Helemaal mee eens hij was in het begin mijn favoriet maar nu niet meer !! De grootste reden goede vriendjes met die 2 viespeukenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:40 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen ja.
In ieder geval Isa.
Wat mij betreft als dat de bank wordt, dan hoop ik dat Ivan vertrekt. Na zijn vliegende start, is het een kwal geworden.
Zeker wel, pakken we eerst dat Diclofenac even aan voor het vermelden in hun bijsluiter dat het ook gebruikt kan worden bij hoofdpijn. Schadeclaims zijn ook inkomstenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Kunnen we hier niet een verdienmodel aan hangen?
op de site staat dit bij het evenementquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ze hebben daar dure advocaten, dus die zullen dat wel goed uitgezocht hebben. Ook balen dat je denkt naar een concert van Isa te gaan en je krijgt Ruud en Collie.quote:
Wat een boevenbende!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ze hebben daar dure advocaten, dus die zullen dat wel goed uitgezocht hebben. Ook balen dat je denkt naar een concert van Isa te gaan en je krijgt Ruud en Collie.
En dat krijgen ze niet. Vervolgens zien we ze bij TROS Opgelicht of RADAR huilen en stampvoeten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
En daar wordt JdM dan weer heel blij van!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef Paco55 het volgende:
[..]
En dat krijgen ze niet. Vervolgens zien we ze bij TROS Opgelicht of RADAR huilen en stampvoeten.
Wou je ook nog even een duit in het zakje doen nu. Daarstraks was je anders je pijlen aan het richten op PeZu, maar dat is zeker wat anders ....? Ik laat hypocriete doos, nog maar even buiten beschouwing, die bewaar ik voor later.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:44 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Pfffffffffff. Mensen zitten hier om te Cossen, niet om confrontaties aan te gaan.
John de Mol is een . . .quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En daar wordt JdM dan weer heel blij van!
nee maar wel voor vaginale schimmels..quote:
Inderdaad, onder voorbehoud.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:46 schreef danilel het volgende:
[..]
op de site staat dit bij het evenement
[ afbeelding ]
lijkt er dus op dat dan het concert geannuleerd wordt
Yoghurtquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee maar wel voor vaginale schimmels..
Dat lijkt mij ook?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Inderdaad, onder voorbehoud.
[ afbeelding ]
Er staat nergens '... en u krijgt het door u betaalde bedrag niet terug'. Volgens mij kan dat ook niet. Als jij een rode auto koopt en die zijn uitverkocht dan kan de dealer je ook niet zomaar een blauwe leveren. Dan wordt de koopovereenkomst gewoon ontbonden en krijg je je geld terug. Dat zal hier niet anders zijn.
meen je dat oprecht.?????????????????????topppppppppppppp superrrrrrrrrrrleukkkkkkkkquote:
Geen enkel probleem mee, desnoods licht ik je hele doopceel om je zover in de drek te trappen dat je hier nooit meer terugkomt, lachend ende gierendquote:
Ik denk écht dat ze wel terug moeten betalen hoor. Een algemene voorwaarde dat de leverancier het product of de dienst naar eigen inzicht kan aanpassen, die staat vast op de 'zwarte lijst' m.a.w. die mag niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef Paco55 het volgende:
[..]
En dat krijgen ze niet. Vervolgens zien we ze bij TROS Opgelicht of RADAR huilen en stampvoeten.
Ja Rene Jian.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee, desnoods licht ik je hele doopceel om je zover in de drek te trappen dat je hier nooit meer terugkomt, lachend ende gierend
doopceel ook nogquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee, desnoods licht ik je hele doopceel om je zover in de drek te trappen dat je hier nooit meer terugkomt, lachend ende gierend
They, medisch centrum COS, drew first bloodquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Jian, houdt op schijt uit............beetje vermoeiend dit
vergelijk het eerder dat je een kaartje voor het concert van Anouk koopt en ze komt niet, in plaats daarvan komt Sienekequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Inderdaad, onder voorbehoud.
[ afbeelding ]
Er staat nergens '... en u krijgt het door u betaalde bedrag niet terug'. Volgens mij kan dat ook niet. Als jij een rode auto koopt en die zijn uitverkocht dan kan de dealer je ook niet zomaar een blauwe leveren. Dan wordt de koopovereenkomst gewoon ontbonden en krijg je je geld terug. Dat zal hier niet anders zijn.
Jij moet beslist iets anders voorgeschreven krijgen dan Diclofenacquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen als je zelf afzegt krijg je geen geld terug. Dat hebben ze ingevoerd toen er zoveel valse aanmeldingen warenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:52 schreef utopinee het volgende:
[..]
vergelijk het eerder dat je een kaartje voor het concert van Anouk koopt en ze komt niet, in plaats daarvan komt Sieneke![]()
nou, dan heb je toch echt recht op geld terug
ik ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
ja ik verlang ernaar dat ies haar kistje gaat pakken
Een middel om te relativeren? Bestaat dat al?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Jij moet beslist iets anders voorgeschreven krijgen dan Diclofenac
rene en spitsmuis gebrild in het kantoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:53 schreef Clank het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van deze COS.. nou ja COS kun je het niet meer noemen.
Er zit sowieso weinig variatie in types zoals jij, blatende schapen die zo nodig willen laten zien dat ze een vorm van kennis en soms zelfs wijsheid (omg, de gedachte alleen al) bezitten, terwijl ze geen hoofd- van bijzaken kunnen onderscheiden en alleen maar grossieren in "klok en klepel werk" Ga breien ofzo mens!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
Er zit ook weinig variatie in mijn plezier. Fun is fun.
Dank je wel daarvoor
kindje toch............what comes around goes around, als pezu op pijlen richt op anderen kan ie ze terug verwachten, hetzelfde geldt voor jou..........quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Wou je ook nog even een duit in het zakje doen nu. Daarstraks was je anders je pijlen aan het richten op PeZu, maar dat is zeker wat anders ....? Ik laat hypocriete doos, nog maar even buiten beschouwing, die bewaar ik voor later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic![]()
ja ik hoop op een andere dynamiek dan een Huupjequote:
Ik zou zo niet direct het juiste pilletje durven aanwijzen, maar die bestaat vastquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:54 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Een middel om te relativeren? Bestaat dat al?
als ik denk een kaartje voor anouk te hebben gekocht en sieneke komt, dan zeg ik zelf af .... want ik krijg iets anders dan ik heb gekochtquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:53 schreef Hunter het volgende:
[..]
Alleen als je zelf afzegt krijg je geen geld terug. Dat hebben ze ingevoerd toen er zoveel valse aanmeldingen waren
Ik blijf nog een paar uurtjes hier hangen, ik heb werkelijk plezier om jouw berichtenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zit sowieso weinig variatie in types zoals jij, blatende schapen die zo nodig willen laten zien dat ze een vorm van kennis en soms zelfs wijsheid (omg, de gedachte alleen al) bezitten, terwijl ze geen hoofd- van bijzaken kunnen onderscheiden en alleen maar grossieren in "klok en klepel werk" Ga breien ofzo mens!
Leuk je weer eens in de COS te treffenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:56 schreef liesje1979 het volgende:
Genoeg schatjes. Laat elkaar even met rust, neem een pilletje en concentreer je lekker op de vast en zeker enorm boeiende streams.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:56 schreef ericahysterica het volgende:
het isagaatjankendvanblijdschapnaarhuisscript![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
WAARSCHUWING: Persoonlijke aanvallen op medeFOK!kers, persoonlijke vetes, zwartmakerij van andere users e.d. is niet wenselijk en zal tot bans leiden en mogelijk zelfs het sluiten van deze reeks. Beperk je tot ontopic commentaar.
geen ruzie maken schatjes
graagquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:55 schreef Gert het volgende:
Zo kan die wel weer mensen. Weer on topic aub.
en zo klapt ze misschien nog ongevraagd in haar handenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:56 schreef Mirjam152 het volgende:
Als ze nou maar wel alles uitprint voor René. Anders hebben we de spitsmuizen aan het dansen.
[ afbeelding ]
Begrijp me niet verkeerd , ik denk dat jhe gelijk hebt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:55 schreef utopinee het volgende:
[..]
als ik denk een kaartje voor anouk te hebben gekocht en sieneke komt, dan zeg ik zelf af .... want ik krijg iets anders dan ik heb gekocht
dus de mensen willen isabella en niet ruud die gaat staan jodelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |