Daarom zou ze nu al weg moeten gaan. Ik zou het ze niet gunnenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Marysha het volgende:
[..]
Ze hoeven het geld van de kaartjes niet terug te storten, volgens mij. Dus ze hebben dan het geld voor Live in de Loods, vullen dat zelf een beetje in en verdienen er nog steeds duizenden euro's aan.
Een bui regen en het is weggeregend.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:39 schreef chufi het volgende:
450 E autospuiten met gewone spuitbusverf van Billy ?
Ik zou zeggen laat maar zitten
Dat zou wel eens kunnen ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Marysha het volgende:
De regie zal wel balen dat Sonny vertrokken is. Grote kans dat hij weer op de bank was beland en deze keer ook kon vertrekken. De Febo wil Ruud, Billy en Isa niet kwijt, nieuwkomers LauraB en Rene zitten nog in hun 'proefperiode', dus dan blijven Ivan en Colinda over die geofferd kunnen worden.
Op de bank deze keer Ivan, Colinda en Isa, denk ik.
Krijg je nog een boete van de gemeente reiniging ..quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:39 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Een bui regen en het is weggeregend.
Nee, dat soort nuance bezit je niet. Het voorwenden ervan gaat je niet eens goed af.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Geloof me maar, ik vind je ronduit hilarisch
ja idd, maar hij mag dat, het is voor de groehoep.... hij doet alles voor de groep... wat hij wil, maar wel voor de groep. pffffquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:40 schreef aimbotguru het volgende:
reNEE drukt t er allemaal zo door zonder overleg met de volledige groep
LOL! Ik vind je werkelijk grappigquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat soort nuance bezit je niet. Het voorwenden ervan gaat je niet eens goed af.
Denk dat er massaal door Isa fans hun geld wordt terug gevraagd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Marysha het volgende:
[..]
Ze hoeven het geld van de kaartjes niet terug te storten, volgens mij. Dus ze hebben dan het geld voor Live in de Loods, vullen dat zelf een beetje in en verdienen er nog steeds duizenden euro's aan.
Volgens mij heb je gelijk hierin, echter ik denk wel dat een hoop mensen niet komen opdagen dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Marysha het volgende:
[..]
Kunnen we hier niet een verdienmodel aan hangen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:39 schreef Jian het volgende:
Medisch Centrum COS, ... als u dokter het niet weet
Laat die isa fans genoeg geld inzamelen dat ze eruit kan zonder financiele schadequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk dat er massaal door Isa fans hun geld wordt terug gevraagd.
Tuurlijk moeten ze het geld wel terug storten. Als jij een kaartje koopt voor een LIDL met Isa en Lot of met Isa en Wolter en Isa is er niet, dan kan het product/de dienst die je hebt gekocht niet meer geleverd worden. En heb je gewoon recht op je geld terug. Tenzij er in de algemene voorwaarden staat dat ze het hele concert aan mogen passen. Maar dat lijkt mij sterk en ook niet acceptabel, jurisich gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Marysha het volgende:
[..]
Volgens mij zetten ze er tegenwoordig expliciet bij dat ze geen geld teruggeven voor evenementen als er een bewoner uit gaat. Dus allemaal wachten met betalen tot na de exitdatum!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk dat er massaal door Isa fans hun geld wordt terug gevraagd.
Weet ik niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Marysha het volgende:
[..]
Heej, zolderkamerfappertje, als je niks weet te zeggen, hou dan gewoon je mond i.p.v. het plaatsen van een domme smiley omdat je de confrontatie eigenlijk niet aan durft, faalhaas!quote:
Ik denk zelfs alles.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Als mensen afzeggen om dat Isa niet komt, wat wel beloofd is, dan zullen ze toch wel iets moeten terugstorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |