Zeker wel, pakken we eerst dat Diclofenac even aan voor het vermelden in hun bijsluiter dat het ook gebruikt kan worden bij hoofdpijn. Schadeclaims zijn ook inkomstenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Kunnen we hier niet een verdienmodel aan hangen?
op de site staat dit bij het evenementquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Jibba het volgende:
[..]
Volgens mij zetten ze er tegenwoordig expliciet bij dat ze geen geld teruggeven voor evenementen als er een bewoner uit gaat. Dus allemaal wachten met betalen tot na de exitdatum!!
Ze hebben daar dure advocaten, dus die zullen dat wel goed uitgezocht hebben. Ook balen dat je denkt naar een concert van Isa te gaan en je krijgt Ruud en Collie.quote:
Wat een boevenbende!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ze hebben daar dure advocaten, dus die zullen dat wel goed uitgezocht hebben. Ook balen dat je denkt naar een concert van Isa te gaan en je krijgt Ruud en Collie.
En dat krijgen ze niet. Vervolgens zien we ze bij TROS Opgelicht of RADAR huilen en stampvoeten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk dat er massaal door Isa fans hun geld wordt terug gevraagd.
En daar wordt JdM dan weer heel blij van!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef Paco55 het volgende:
[..]
En dat krijgen ze niet. Vervolgens zien we ze bij TROS Opgelicht of RADAR huilen en stampvoeten.
Wou je ook nog even een duit in het zakje doen nu. Daarstraks was je anders je pijlen aan het richten op PeZu, maar dat is zeker wat anders ....? Ik laat hypocriete doos, nog maar even buiten beschouwing, die bewaar ik voor later.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:44 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Pfffffffffff. Mensen zitten hier om te Cossen, niet om confrontaties aan te gaan.
John de Mol is een . . .quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En daar wordt JdM dan weer heel blij van!
nee maar wel voor vaginale schimmels..quote:
Inderdaad, onder voorbehoud.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:46 schreef danilel het volgende:
[..]
op de site staat dit bij het evenement
[ afbeelding ]
lijkt er dus op dat dan het concert geannuleerd wordt
Yoghurtquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee maar wel voor vaginale schimmels..
Dat lijkt mij ook?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Inderdaad, onder voorbehoud.
[ afbeelding ]
Er staat nergens '... en u krijgt het door u betaalde bedrag niet terug'. Volgens mij kan dat ook niet. Als jij een rode auto koopt en die zijn uitverkocht dan kan de dealer je ook niet zomaar een blauwe leveren. Dan wordt de koopovereenkomst gewoon ontbonden en krijg je je geld terug. Dat zal hier niet anders zijn.
meen je dat oprecht.?????????????????????topppppppppppppp superrrrrrrrrrrleukkkkkkkkquote:
Geen enkel probleem mee, desnoods licht ik je hele doopceel om je zover in de drek te trappen dat je hier nooit meer terugkomt, lachend ende gierendquote:
Ik denk écht dat ze wel terug moeten betalen hoor. Een algemene voorwaarde dat de leverancier het product of de dienst naar eigen inzicht kan aanpassen, die staat vast op de 'zwarte lijst' m.a.w. die mag niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef Paco55 het volgende:
[..]
En dat krijgen ze niet. Vervolgens zien we ze bij TROS Opgelicht of RADAR huilen en stampvoeten.
Ja Rene Jian.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee, desnoods licht ik je hele doopceel om je zover in de drek te trappen dat je hier nooit meer terugkomt, lachend ende gierend
doopceel ook nogquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee, desnoods licht ik je hele doopceel om je zover in de drek te trappen dat je hier nooit meer terugkomt, lachend ende gierend
They, medisch centrum COS, drew first bloodquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Jian, houdt op schijt uit............beetje vermoeiend dit
vergelijk het eerder dat je een kaartje voor het concert van Anouk koopt en ze komt niet, in plaats daarvan komt Sienekequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Inderdaad, onder voorbehoud.
[ afbeelding ]
Er staat nergens '... en u krijgt het door u betaalde bedrag niet terug'. Volgens mij kan dat ook niet. Als jij een rode auto koopt en die zijn uitverkocht dan kan de dealer je ook niet zomaar een blauwe leveren. Dan wordt de koopovereenkomst gewoon ontbonden en krijg je je geld terug. Dat zal hier niet anders zijn.
Jij moet beslist iets anders voorgeschreven krijgen dan Diclofenacquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen als je zelf afzegt krijg je geen geld terug. Dat hebben ze ingevoerd toen er zoveel valse aanmeldingen warenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:52 schreef utopinee het volgende:
[..]
vergelijk het eerder dat je een kaartje voor het concert van Anouk koopt en ze komt niet, in plaats daarvan komt Sieneke![]()
nou, dan heb je toch echt recht op geld terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |