SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende nominatie:
DI 2-9 Nominatie
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 6% gewijzigd door LekkerSimpel op 24-08-2014 15:07:20 ]
ja, toppertje hèquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:55 schreef Joezi het volgende:
Rene heeft weer eens volkomen gelijk, Isa lijkt dit ook in te zien. Valt me van haar mee.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:55 schreef Joezi het volgende:
Rene heeft weer eens volkomen gelijk, Isa lijkt dit ook in te zien. Valt me van haar mee.
haa trollebolquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:55 schreef Joezi het volgende:
Wanneer je Isa diep in haar ogen kijkt, zie je het touwtje lopen dat haar oren tegen haar hoofd houdt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch zit in die pompoenkop zat ruimte voor hersens geen idee wat ze daar mee doet dan
Waar haar vertelt is 'nog even volhouden, de kijkers staan al op de banken'.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:53 schreef AnneLo het volgende:
En heel toevallig is Isa net in de ZK geweest......
Dat De Fles zo belangrijk werk doet dat ze peuken voor zichzelf achterover mag drukken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:55 schreef Joezi het volgende:
Jep, niks mis meequote:Op zondag 24 augustus 2014 14:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat De Fles zo belangrijk werk doet dat ze peuken voor zichzelf achterover mag drukken?
Dat het prima is dat de groep het huwelijk van Ruud en die smerige zaadcontainer betalen?
Omdat niemand haar daar zegt dat ze in deze niet fout zit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:56 schreef Mirjam152 het volgende:
Die problematische kop van die vent. Zum kotzen. Isa had hem gewoon links moeten liggen. Waarom kan ze dat nou toch niet???????????????????????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joezi is een trol. Vindt ie leuk. De Cossers laten hem altijd omdat hij een beetje zielig is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat De Fles zo belangrijk werk doet dat ze peuken voor zichzelf achterover mag drukken?
Dat het prima is dat de groep het huwelijk van Ruud en die smerige zaadcontainer betalen?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wanneer je Isa diep in haar ogen kijkt, zie je het touwtje lopen dat haar oren tegen haar hoofd houdt.
Volgens Rene heeft Rene altijd gelijk toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:55 schreef Joezi het volgende:
Die gaat gewoon zo nog even een potje stoken hoor, onderwijl zichzelf veren in de reedt stekend omdat hij Isa zo goed heeft aangepakt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:56 schreef Raskolnikow het volgende:
Prachtig, Rene voelt zich nu hopelijk nog sterker. Dan kan hij straks lekker hard op zijn bek gaan.
Die gaat zo naar een ander 'Ik zeg tegen haar ...'quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:58 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Die gaat gewoon zo nog even een potje stoken hoor, onderwijl zichzelf veren in de reedt stekend omdat hij Isa zo goed heeft aangepakt.
Ik Sodom.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:58 schreef Tayu het volgende:
Ipv Utopia, had dit programma beter Gomorra kunnen heten.
Welnee johquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:55 schreef Joezi het volgende:
Voor mij heeft Rene bij deze Utopia gewonnen
Van wie?quote:
Sprekend.quote:
Nee, René is tot over z'n oren verliefd op LauB.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:00 schreef jolanda51 het volgende:
Het kan ook zijn dat Rene verliefd is op Isa maar never nooit een kans maakt. Het is een enge en onbetrouwbare vieze vent.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:01 schreef Mirjam152 het volgende:
Joey doet het ook zelf hoor, hij laat die SteekneusB ook de hele tijd toe in zijn omgeving. Dat worden weer heftige natte dromen voor ons muisje. Om met Anton Korteweg te spreken: "benige vinger in verdord vagijn'.
[ afbeelding ]
Lijkt me heel vervelend als je zo onzeker bent als Isa. Dat je altijd maar twijfelt aan jezelf en denkt dat een altijd het altijd beter ziet. Ik zit met verbazing te kijken, ik herken het - gelukkig - totaal niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:00 schreef Jibba het volgende:
Wat een asbak die René en wat ontzettend jammer dat Isa weer Isa is die heel schuldbewust haar excuses maakt. Trek toch eens je bek open, meid, en vertrouw eens meer op jezelf want je hebt het niet fout, je ziet het allemaal heel erg goed.
Ik zou toch wel die loods in willen als nieuwe bewoner. Gewoon voor die 5/6 dagen en natuurlijk stemmen ze mij er dan uit want ik maak ruzie met ze allemaal, behalve met Isa, Nico en Gio.
Whutquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:53 schreef PoezeligDing het volgende:
René wil alles voor de trouwerij geven. Hij ziet dat ze het menen.
En dá geleufde gij?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:02 schreef jolanda51 het volgende:
Isa krijgt achter een mes op haar keel gezet nu ga je met Rene praten. Zoniet gaat het script nog verder maar dan met lichamelijk geweld . John saved hem wel.
Op een biertje moet een mooie schuimlaag zittenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwoh, op een biertje best te hachelen. Op FB dan weer wat minder.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:02 schreef PoezeligDing het volgende:
'Srebrenica zag er nog mooier uit dan deze loods. '
Stoornisje.
Twee vingers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op een biertje moet een mooie schuimlaag zitten
Ach ReNEE heeft bij de lucht debielebrigade gezeten. Is wel iets anders dan een commando of marinier.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Stoornisje.
En toen hij dat zei, dacht ik: "I call bullshit"quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Stoornisje.
Ik ook niet maar ik snap wel hoe het werkt bij Isabel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:02 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Lijkt me heel vervelend als je zo onzeker bent als Isa. Dat je altijd maar twijfelt aan jezelf en denkt dat een altijd het altijd beter ziet. Ik zit met verbazing te kijken, ik herken het - gelukkig - totaal niet.
Ik hoop van harte dat ze daar standvastig over blijft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:05 schreef Chanel5 het volgende:
Dan zal Isa wel de volle lading krijgen van René als hem ter oren komt dat ze niet wil dat er 1 cent van de verdienste van de cd naar die trouwerij gaat.
Heb et niet gehoord,quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Stoornisje.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat ze daar standvastig over blijft.
Voor mij het bewijs dat hij uit zijn nek lult.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb et niet gehoord,
maar dat klinkt behoorlijk fout wat mij betreft
royalties worden iig niet eerder dan NA een half jaar uitbetaald, dus daar zien ze gelukkig niks vanquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:05 schreef Chanel5 het volgende:
Dan zal Isa wel de volle lading krijgen van René als hem ter oren komt dat ze niet wil dat er 1 cent van de verdienste van de cd naar die trouwerij gaat.
Ik ook maar betwijfel het.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef Jibba het volgende:
[..]
Gelukkig!quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:07 schreef ypsylon het volgende:
[..]
royalties worden iig niet eerder dan NA een half jaar uitbetaald, dus daar zien ze gelukkig niks van
woest de poort uit gaat , beter voor haarquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef Jibba het volgende:
[..]
aan die flegmatische taartenbakster heeft ze dus niksquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.
Wat jammer toch dat Isa daar niemand heeft die haar bij staat.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voor mij het bewijs dat hij uit zijn nek lult.
Als hij al bij de LMB heeft gezeten, heeft hij waarschijnlijk niet eens de opleiding gehaald.
Is die voor mij,superleuk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:07 schreef notecomigo het volgende:
wat zal laurab verrast zijn als z de elitestem zal krijgen
Ik begrijp er ook helemaal niks van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.
Ik dacht aan bloedrood.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef Voxs het volgende:
Laub: "Die kleur voor over de bedden en bijvoorbeeld een fotolijstje schilderen"
Samen met Lot bekijkt ze kleurstalen.
Heeft ze ook nooit gehadquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.
Dat snap ik wel. Maar dat ze niet op haar eigen gevoel vertrouwt ... dat snap ik niet. Maar het zal wel samenhangen. Hoe René net tegen Isa deed, dat had hij bij niemand anders kunnen maken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:04 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik snap wel hoe het werkt bij Isabel.
Het enige wat Isabel ooit wilde was de goedkeuring van haar ouders maar die heeft ze nooit gekregen. In de loods wil ze graag de goedkeuring van haar medebewoners maar die zal ze ook nooit krijgen. Het maakt niet uit hoeveel fans ze 'buiten' heeft, ze blijft maar hunkeren naar de sympathie van de mensen om haar heen.
Precies. Ze krijgt de royalty's over 2014 pas in 2015 (altijd van het jaar daarvoor). Dat is dan voor Isa zelf. Althans.. je weet natuurlijk niet wat JdeM haar voor contract heeft laten tekenen.quote:
Zoals hier al eerder geschreven is, het beste is om te wachten tot ze op de schopstoel zit volgende week en dan inderdaad woedend haar 24 uur aanvragen en gáán zodat er alsnog 1 van de andere genomineerden uit moet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:09 schreef Cir het volgende:
[..]
woest de poort uit gaat , beter voor haar
Dat vertelde Wolter ja, maar hij zei ook, daar moeten we even een oplossing voor bedenken...quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:07 schreef ypsylon het volgende:
[..]
royalties worden iig niet eerder dan NA een half jaar uitbetaald, dus daar zien ze gelukkig niks van
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:12 schreef Mirjam152 het volgende:
Joey beet net Isa speels in haar arm. Dat zal SteekneusB wel weer gekwetst hebben.
Inderdaad. Sommige pelotons zijn door de hel, en weer terug gegaan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]Dat moet ook haast wel, want anders zeg je zoiets niet
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:13 schreef Raskolnikow het volgende:
Nu vraagt Joey of Isa hem wil masseren.
Ik ken iemand die daar geweest is,topgozer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige pelotons zijn door de hel, en weer terug gegaan.
Dat is dan misschien toch wat het opgesloten zijn met haar doet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:10 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar dat ze niet op haar eigen gevoel vertrouwt ... dat snap ik niet. Maar het zal wel samenhangen. Hoe René net tegen Isa deed, dat had hij bij niemand anders kunnen maken.
Echt waar. LauB ziet zeker groen van jaloezie nu.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:13 schreef Raskolnikow het volgende:
Nu vraagt Joey of Isa hem wil masseren.
Rollercoaster.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:13 schreef Straatverlichting het volgende:
Lol... tis echt een draaikolk
Dit gaat LauB niet leuk vinden hoor. Ze zit Isa ook in de gaten te houden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Ojee, Joey beet speels Isa in haar arm, waar stookneus B bijzit.
Luister naar zijn verhalen en huiver.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar geweest is,topgozer.
Ik moet idd zeggen dat Gio de afgelopen tijd erg gegroeid is en het allemaal zonder de hulp van andere het red.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:14 schreef Injetta het volgende:
Moet Gio nu helemaal in zijn eentje dat feestje invullen?
Van mij mogen ze nu allemaal optiefen en Gio met de winst naar huis.
Dat is nog de enige die niet kankert en jankt en roddelt en alleen over zichzelf kan lullen.
De rest is totaal vergeten dat ze niet in DGK zitten...
dus datquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad. Sommige pelotons zijn door de hel, en weer terug gegaan.
Klopt dat was absoluut geen Utopia.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Luister naar zijn verhalen en huiver.
Dan weet je ook gelijk dat die Rene full of crap is.
ow my godquote:
1 maand pikstraf, 3 voorwaardelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Ojee, Joey beet speels Isa in haar arm, waar stookneus B bijzit.
Omg de Isa-fundamentalisten beginne weer over een vliegtuigje.quote:
Staart heeft bij rotatie 1 dutchbat gezeten in 1994.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]Dat moet ook haast wel, want anders zeg je zoiets niet
Haha daar heeft ze alleen zichzelf mee.quote:
ja,echt ongelooflijk dat hij dit durft te zeggenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige pelotons zijn door de hel, en weer terug gegaan.
En geen zoentjes meer.quote:
Ik vind Isa van al die mensen daar verreweg het leukst, maar ik zal nooit een fan zijn. En als ik dit allemaal lees, gaat dat ook wel heel erg ver. Te ver, wat mij betreft. Dit is toch niet gezond?quote:
Blijft belachelijk dat ze een rode baret kregen. Die was voor de commando's.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Staart heeft bij rotatie 1 dutchbat gezeten in 1994.
Toen was luchtmobiel redelijk nieuw.
Als je de 5 km liep binnen 30 minuten, je 10 keer kon opdrukken en uit een container kon springen die op 1.50 mtr stond kreeg je de rooie barret.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben vele malen banger voor Isa-soppers dan voor ISIS.
quote:
Daar zie ik hem ook voor aan !!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar geweest is,topgozer.
Die was en is nog steeds groen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Blijft belachelijk dat ze een rode baret kregen. Die was voor de commando's.
Schiet lekker op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:19 schreef Voxs het volgende:
Laura schildert de fietskratjes.
[ afbeelding ]
Onmogelijke liefdes zijn idd de meest pijnlijke.quote:
+1quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik vind Isa van al die mensen daar verreweg het leukst, maar ik zal nooit een fan zijn. En als ik dit allemaal lees, gaat dat ook wel heel erg ver. Te ver, wat mij betreft. Dit is toch niet gezond?
Mij bad. Ik weet toen de Luchtmobielebrigade kwam dat er iets met de kleur baretten was en de commando's.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die was en is nog steeds groen.
Ook daar hebben ze bij de landmacht vette ellende mee gehad.
Poos geleden kregen wij een nieuwe barret die wel erg veel op de groene van de comando's ging lijken.
Heb ik nog een leuke anneketote over maar dat wordt dan wel compleet off topic.
goffer moet de stream weer aan ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:23 schreef Raskolnikow het volgende:
Ivan: "Is het niet een beetje verspilling van geld?"
Tijd voor Ivan en Joey om die kluis weg te werken!quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:23 schreef Raskolnikow het volgende:
Ivan: "Is het niet een beetje verspilling van geld?"
Dit doet Joey echt expres om haar te sarren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:15 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dit gaat LauB niet leuk vinden hoor. Ze zit Isa ook in de gaten te houden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:24 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Tijd voor Ivan en Joey om die kluis weg te werken!
Niks moet, maar de streams blijven errug zaai.quote:
De eerste LMB baret was rood.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die was en is nog steeds groen.
Ook daar hebben ze bij de landmacht vette ellende mee gehad.
Poos geleden kregen wij een nieuwe barret die wel erg veel op de groene van de comando's ging lijken.
Heb ik nog een leuke anneketote over maar dat wordt dan wel compleet off topic.
Ja, 250 euro.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef PoezeligDing het volgende:
René heeft fooien gekregen voor de banken?
Voor Billy en Ruud toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Aha dan liet mijn geheugen me niet helemaal in de steek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De eerste LMB baret was rood.
En inderdaad, dat leverde wat kabaal op.
Met de opdracht het te gebruiken voor de groep. Het liefst voor Ruud en Billyquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja even bewerkenquote:
Spitsmuisje wil gewoon een uitgewoond worden, door wie maakt niet uit.quote:
toch iets meer dan de fooi van 5 minuten geledenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:26 schreef ericahysterica het volgende:
400-500 euro s gaat de hele grap kosten
Een grote grap.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:26 schreef ericahysterica het volgende:
In beide gevallen verlies je je hoofd dus wat is het verschil?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben vele malen banger voor Isa-soppers dan voor ISIS.
hebben ze een geldboom in de tuin ofwa?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:26 schreef ericahysterica het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yep, dat heb ik de fooi gever horen zeggen.
Het zwembad gaat natuurlijk nog heel veel opleveren, net als die afzichtelijke kunst van Billy-Boy.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
hebben ze een geldboom in de tuin ofwa?
Die pakt Rene als laatste. Nadat iedereen al bewerkt isquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:28 schreef ericahysterica het volgende:
lach me kapot als ze weer zwaar de min inschieten..
weet gio het al?
Een lege BVquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:28 schreef Ransjih het volgende:
een bedrijf met een enorm groot zwetsgehalte
Ja, 250 euro. En dat is niet voor de groep natuurlijk. Dat is van René persoonlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef PoezeligDing het volgende:
geldwolfquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:30 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, 250 euro. En dat is niet voor de groep natuurlijk. Dat is van René persoonlijk.
ja want groepsbelang gaat voor eigenbelangquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:30 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, 250 euro. En dat is niet voor de groep natuurlijk. Dat is van René persoonlijk.
Die Ivan.......gaat af als een gieter, het schoothondje van Renéquote:
neuhquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:31 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Op wie ben je verliefd? Op Joey?
Jup net als de achterkanden van de loods.quote:
De rest gaat vast mee in wat hij wil, ook zonder overlegquote:
isa denk ikquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
hebben ze een geldboom in de tuin ofwa?
quote:
Sommige discussies ga je uit de weg,heel slim.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Die Ivan.......gaat af als een gieter, het schoothondje van René
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en het sjement hebben ze al.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:33 schreef Voxs het volgende:
[..]raadplaatjes
Ze zijn daar om te LEREN.
gewoon aanschaffen.. kan het schelen en hoeft niet via het centraalquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef Ransjih het volgende:
jammer dat ze dat gereedschap niet hebben wat hij thuis heeft, kost maar 500,-
Ssst zullen we zachtjes aan de Isa-geldboom schudden. Steken we het geld lekker in ons eigen zak?quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef sararaats het volgende:
raad maar lekker verder, ik ben ermee weg
Fijne avond, beloof me alleen dat je niet van Marjet zult dromen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef sararaats het volgende:
raad maar lekker verder, ik ben ermee weg
In zijn hoofd is het rommeltje genoegquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik heb René z'n intro-filmpje even opgezocht.
Srebenica zag er beter uit dan de loods toch? Zie hier René in Srebinica.
[ afbeelding ]
En zijn huis ziet er uit als een 5-sterrenhotel? Een zolderetage met een keuken in de kamer en aan de andere kant van de kamer een ijskast en magnetron? Top hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij houdt van gezelligheid, dat zie je zo. Helegaar niet leeg, die hut.
[ afbeelding ]
enige boom waar ik aan wil schudden is waar isa in hangtquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Ssst zullen we zachtjes aan de Isa-geldboom schudden. Steken we het geld lekker in ons eigen zak?
Dat zeg ik, full of crap.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
En zijn huis ziet er uit als een 5-sterrenhotel? Een zolderetage met een keuken in de kamer en aan de andere kant van de kamer een ijskast en magnetron? Top hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha een zolderkamertje van een studentquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach als het geld op leverd ben ik van de partij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
enige boom waar ik aan wil schudden is waar isa in hangt
wat is daf voor kleuterklas geprutsquote:
En dan een lading tetten in je nek krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
enige boom waar ik aan wil schudden is waar isa in hangt
Een opgeruimd huis,is een opgeruimde geest.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
In zijn hoofd is het rommeltje genoeg
of flappenklappenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dan een lading tetten in je nek krijgen.
Dan wordt meneer heel boos.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef AnneLo het volgende:
Toen René binnen kwam vond hij het zo belangrijk dat er geld verdient werd, hebben ze net 1500 voor de tuinset gekregen, en gaat ie het direkt uitgeven om de loods op te pimpen. En niemand die hem tegenspreekt.
Een te opgeruimd en te leeg huis is het doden der geestquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een opgeruimd huis,is een opgeruimde geest.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een te opgeruimd en te leeg huis is het doden der geest
Het huis waarin men leeft, toont het leven dat men heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een te opgeruimd en te leeg huis is het doden der geest
Hoe schrijf je karabijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:41 schreef Raskolnikow het volgende:
Meesteres Collie ontpopt zich als een goede secretaresse.
Lekker dan, dan heb ik helemaal geen levenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het huis waarin men leeft, toont het leven dat men heeft.
Matching, zooo gezelligquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef ericahysterica het volgende:
oh ook nieuwe gordijnen en dekbedhoesjes suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperleukkkkkk
Dat huis was vrij leeg idd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het huis waarin men leeft, toont het leven dat men heeft.
I'm a barbie-girl in a barbie-world, lalalaquote:
Dan mag je wel wat van mij hebben, kennelijk heb ik dan wel heel veel leven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef Zelus het volgende:
[..]
Lekker dan, dan heb ik helemaal geen leven
Geurkaarsjes etc.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef ericahysterica het volgende:
oh ook nieuwe gordijnen en dekbedhoesjes suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperleukkkkkk
Wacht, je mag mijn snotterdoek lenen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:44 schreef Persefoneia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een brok in mijn keel.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef notturna het volgende:
[..]
I'm a barbie-girl in a barbie-world, lalala
En dan die gore, afgeleefde stoelen!quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuur maar door naar de loods, ia Laura2 ook weer happyquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan mag je wel wat van mij hebben, kennelijk heb ik dan wel heel veel leven.
Oeh lekker nieuwe geurkaarsjes bij de nieuwe gordijnen. Worden het straks verkoolde geurgordijnen.quote:
Verstuurd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:45 schreef Zelus het volgende:
[..]
Stuur maar door naar de loods, ia Laura2 ook weer happy![]()
Dank voor je aanbod
Dank je. Ik zit helemaal in mijn hemoossiequote:Op zondag 24 augustus 2014 15:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wacht, je mag mijn snotterdoek lenen.
Een Ster in de nacht,maar Sonny leeft toch nog?quote:
*aaiaaiquote:
wat een lekke schuimspaan ben je danquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:44 schreef Persefoneia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een brok in mijn keel.
Altijd beter dan dat Lautje, Vanfless of Lot zingt.quote:
Niet om aan te horen, die Renéquote:
Ik wil het wel volgen, benieuwd als ik ben of hij weer over Isa begint. Maar het lukt me gewoon niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Niet om aan te horen, die René![]()
Zodra ik hem hoor of zie, meteen switchen.........
Het gaat alweer.quote:
Ik zou geen vent in mijn leven hoeven die nog meer ouwehoerd als ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef Mirjam152 het volgende:
René is nu al 6 uur aan één stuk aan het ouwehoeren. Hoe is het mogelijk. Hij heeft net een nieuwe relatie. Die moet toch afknappen op die vent? Hoe hij zich hier gedraagt? Of ze is zelf net zo erg.
[ afbeelding ]
lolquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zou geen vent in mijn leven hoeven die nog meer ouwehoerd als ik.
Bestaan die dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zou geen vent in mijn leven hoeven die nog meer ouwehoerd als ik.
Ik wil niet eens meer weten wat dat gedrocht te melden heeft..........LauB zit ook in die hoek bij mij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik wil het wel volgen, benieuwd als ik ben of hij weer over Isa begint. Maar het lukt me gewoon niet.
Nee, we zijn weer bij Isa.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik voel een veteraanverhaal aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |