Ja, die zie ik ook. Ook eentje de andere kant op trouwens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef twiFight het volgende:
Toch zie ik wel een stuuractie richting Hamilton van Rosberg.
Ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Heeft Rosberg al een contract voor volgend jaar?
Je zou het ook hypocriet kunnen noemen, vaak zijn zijn commentaren op sommige coureurs ook niet veel meer dan boegeroep met woorden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef twiFight het volgende:
Toch sympathiek van Jordan (die ik een beetje een kwal vind) dat hij het niet eens is met boegeroep in de F1, ondanks dat hij voor Hamilton is.
Zou ook niet in kunnen denken hoe dit Hamiltons schuld zou zijn als Rosberg hem van achteren aantikt.....quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Toto niet blij met Rosberg (nauwelijks tussen de regels).
Tot 2017 volgens mijquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Heeft Rosberg al een contract voor volgend jaar?
Daarom hij had wat geduldiger moeten zijn, dat heeft hem later ook nog de overwinning gekostquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zou ook niet in kunnen denken hoe dit Hamiltons schuld zou zijn als Rosberg hem van achteren aantikt.....
Maar er is nog wel een verschil tussen "raceincident, kan gebeuren" en "onacceptabel".quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zou ook niet in kunnen denken hoe dit Hamiltons schuld zou zijn als Rosberg hem van achteren aantikt.....
Volgende race voor straf met cdi motorquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
Er gaan hele harde woorden vallen bij Mercedes
Toen zaten bij Mercedes te pushen dat ´ie snel moest inhalen. Hadden beter kunnen aangeven dat ´ie geduld moest hebben en in de volgende stint, waar iedereen dezelfde banden had (of Mercedes op de zachte band) de boel rechtzetten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom hij had wat geduldiger moeten zijn, dat heeft hem later ook nog de overwinning gekost
Idd, een race-incident en kan gebeuren komt weleens voor tussen coureurs van andere teams. Onacceptable wordt het als datzelfde gebeurt tussen 2 team genoten op een moment van de race waar het nog niet nodig, zoals bij de start.....quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Maar er is nog wel een verschil tussen "raceincident, kan gebeuren" en "onacceptabel".
Precies. Elke race verliest er in de eerste paar ronden wel iemand een stuk vleugel. Nu rijdt er iemand lek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:54 schreef kepler het volgende:
Eddie heeft opzich een goed punt, als Mercedes geen incident had gewild dan hadden ze de coureurs moeten instrueren elkaar niet in te halen.
Het incident zelf is een race-incident, want elke race wel gebeurt
de volgende die in de fout gaat wordt verbannen naar de pacecarquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgende race voor straf met cdi motor
dat heb ik niet goed meegekregen, wel dat hij een setje naar de klote hielp wat hem dus uiteindelijk een pitstop extra heeft gekostquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen zaten bij Mercedes te pushen dat ´ie snel moest inhalen. Hadden beter kunnen aangeven dat ´ie geduld moest hebben en in de volgende stint, waar iedereen dezelfde banden had (of Mercedes op de zachte band) de boel rechtzetten.
Niet in de eerste ronden is wat letterlijk is gezegd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Als Lauda en Toto zo tegen agressieve inhaalmanoeuvres zijn dan hadden ze eerder wel even met Hamilton mogen praten.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het zou me niet verbazen als Rosberg een race ban krijgt
Ik zou het lachen vinden als Hamilton dan die race zijn motor opblaast of zo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het zou me niet verbazen als Rosberg een race ban krijgt
Vast nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het zou me niet verbazen als Rosberg een race ban krijgt
watquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het zou me niet verbazen als Rosberg een race ban krijgt
Dan hadden ze dat dus moeten afspreken vooraf (tenzij ze dat gedaan hebben, dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Idd, een race-incident en kan gebeuren komt weleens voor tussen coureurs van andere teams. Onacceptable wordt het als datzelfde gebeurt tussen 2 team genoten op een moment van de race waar het nog niet nodig, zoals bij de start.....
En dat noemen zowel Lauda als Wolff ook.
Van Mercedes?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het zou me niet verbazen als Rosberg een race ban krijgt
Ja, ze gaan een kampioenschap weggooienquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Yup, heb ff aangepast
nee ze gaan op cursus bij McLarenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Yup, heb ff aangepast
Zelfs met een raceban winnen ze dat met gemak.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, ze gaan een kampioenschap weggooien
Wolff zei iets in de trant van: ''we discussed this very often, but unfortunately it happened today....''quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat dus moeten afspreken vooraf (tenzij ze dat gedaan hebben, dan heb ik niks gezegd)
Goeie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het zou me niet verbazen als Rosberg een race ban krijgt van Mercedes
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfs met een raceban winnen ze dat met gemak.
Welk kampioenschap gooien ze dan weg? Rosberg kan niet scoren, dus Hamilton loopt weer in. En ze kunnen gewoon een reserverijder in de wagen zetten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, ze gaan een kampioenschap weggooien
Omdat ze dan alsnog maar even het WK willen weggooien, of welke reden kun je daar anders voor bedenken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Yup, heb ff aangepast
We zullen nooit weten wat ze echt hebben afgesproken, maar als er echt afspraken waren dan was dat nu vast wel gezegd zijn? Vooral door Hamilton lijkt mijquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wolff zei iets in de trant van: ''we discussed this very often, but unfortunately it happened today....''
Tussen Lotterer en Maldonado gebeurde er niks. Maldonado rijdt zijn voorvleugel kapot op Bianchi die daardoor lek rijdt, Lotterer zijn motor kapte er mee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef Pagan het volgende:
Iemand enig idee wat er gebeurt is tusen Lotterer en Mad Donado?
Niet dat ze het nog kunnen verliezen. Lauda en Wolf lijken echt woedendquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat ze dan alsnog maar even het WK willen weggooien, of welke reden kun je daar anders voor bedenken?
Welk WK gooien ze dan weg? Het WCC winnen ze wel, en het WDC ook wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat ze dan alsnog maar even het WK willen weggooien, of welke reden kun je daar anders voor bedenken?
wel Drogekatquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Hamburgers voor 6¤
Geen crashes bij mijn tribune
Je denkt dat het motiverend werkt voor een coureur als ze hem een race langs de kant zetten?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Welk WK gooien ze dan weg? Het WCC winnen ze wel, en het WDC ook wel.
Niets. Maldonado reed regen Bianchi aan en Lotterer viel uit met een motorprobleem.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef Pagan het volgende:
Iemand enig idee wat er gebeurt is tusen Lotterer en Mad Donado?
Waar zat je?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Hamburgers voor 6¤
Geen crashes bij mijn tribune
Wees blij dat je geen oordopjes heb moeten kopen van ¤5quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Hamburgers voor 6¤
Geen crashes bij mijn tribune
met zoveel agressiviteit in de buurt heb je kans dat je het heel snel moet ontgeldenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Googolplexian het volgende:
Zou graag een vlieg aan de muur bij die meeting van Mercedes willen zijn, zo
Dus als Hamilton instuurt op Rosberg en hem zo van de baan afdrukt in de laatste ronde dan vindt Mercedes het wel prima als beide auto's daardoor posities verliezen? Ik vind het maar een vreemd onderscheid, achteraf gemaakt na minimaal contact waarbij Hamilton ook meer ruimte had kunnen laten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet in de eerste ronden is wat letterlijk is gezegd.
De uitbarstingen van Toto en Niki net helpen daar ook niet bij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je denkt dat het motiverend werkt voor een coureur als ze hem een race langs de kant zetten?
Bruxelles. De plek waar Alonso 3 plaatsen verloorquote:
Of als Rosberg dit in de laatste ronde had gedaan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus als Hamilton instuurt op Rosberg en hem zo van de baan afdrukt in de laatste ronde dan vindt Mercedes het wel prima als beide auto's daardoor posities verliezen? Ik vind het maar een vreemd onderscheid, achteraf gemaakt na minimaal contact waarbij Hamilton ook meer ruimte had kunnen laten.
Rivage dus, die naamsverandering was nergens voor nodigquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BruxellesRivage. De plek waar Alonso 3 plaatsen verloor
Vraag daar even iemand ofzoquote:Zijn er trouwens anderen hier? De auto staat vast in de drek, en naar achteren is niet mogelijk
Het zal hem duidelijk ingepeperd zijn dat hij even minder moest stomen dan een vulkaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:07 schreef twiFight het volgende:
@Hamilton interview:
Duidelijk te zien dat hij met de PR manager/mental coach/zijn vader heeft gepraat voor de interviews. No way dat hij zo bezonnen uit de wagen kwam. Hij deflecteerde duidelijk naar de fans en zijn inhaalrace en sloeg het Rosberg-incident even over. Denk dat Hamilton ook verteld is dat Rosberg nog even met Termina... Toto en Lauda moet praten.
Natuurlijk wel maar is minder erg dan in de eerste ronden. Een race win je niet in de eerste ronden, maar kun je daar wel verliezen zoals Rosberg heeft laten zien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus als Hamilton instuurt op Rosberg en hem zo van de baan afdrukt in de laatste ronde dan vindt Mercedes het wel prima als beide auto's daardoor posities verliezen? Ik vind het maar een vreemd onderscheid, achteraf gemaakt na minimaal contact waarbij Hamilton ook meer ruimte had kunnen laten.
Mercedes wilde hem denk ik op een tweestopper houden, maar dat lukte uiteindelijk nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:07 schreef Wombcat het volgende:
Is trouwens duidelijk waarom Mercedes Rosberg op de harde band zette, waardoor hij in de 2e stint niemand kon inhalen?
Of waren ze hem alvast aan het straffen?
Jup...quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Rivage dus, die naamsverandering was nergens voor nodig
Gezellig wachten tot onze achterburen vertrekken is het huidige planquote:[..]
Vraag daar even iemand ofzo
Ja, dat dacht ik ook, maar juist dan moeten ze niet zitten te pushen dat 'ie er snel langs moet (wat ze volgens Coulthard deden), maar rustig houden en in de laatste stint op de zachte band inhalen, als de rest op de harde rijdt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mercedes wilde hem denk ik op een tweestopper houden, maar dat lukte uiteindelijk niet
Lukte niet omdat Rosberg zijn banden blokkeerdequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mercedes wilde hem denk ik op een tweestopper houden, maar dat lukte uiteindelijk niet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | 1 Nico Rosberg 220 2 Lewis Hamilton 191 3 Daniel Ricciardo 156 4 Fernando Alonso 119 5 Valtteri Bottas 110 6 Sebastian Vettel 98 7 Nico Hulkenberg 69 8 Jenson Button 66 9 Kevin Magnussen 45 10 Felipe Massa 40 11 Kimi Räikkönen 39 12 Sergio Perez 31 13 Jean-Eric Vergne 11 14 Romain Grosjean 8 15 Daniil Kvyat 7 16 Jules Bianchi 2 17 Adrian Sutil 0 18 Marcus Ericsson 0 19 Pastor Maldonado 0 20 Esteban Gutierrez 0 21 Max Chilton 0 22 Kamui Kobayashi 0 23 Andre Lotterer 0 |
klopt. Rosberg was te eager om Vettel in te halen, omdat het op een andere manier niet luktequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Lukte niet omdat Rosberg zijn banden blokkeerde
quote:Nico Rosberg is refusing to be drawn into the debate about his clash with Lewis Hamilton during today’s Belgian Grand Prix until he has seen the TV footage, but is set to face the wrath of team bosses Niki Lauda and Toto Wolff tonight.
When trying to pass his Mercedes teammate and championship rival, Rosberg touched the Briton’s left-rear tire, leaving Hamilton with a puncture. He did manage to get the car back to the pits, albeit well down the order, and that is where he stayed until he retired from the race late on.
Both Wolff and Lauda have condemned the incident, and the team is planning to hold a meeting at 1645 local time today to discuss it. In the post-race press conference, Rosberg said that he would not comment on the clash until he had seen it.
“To be honest, I’m not in a position to comment yet,” he said. “I won’t comment on it at all because in the heat of the moment.
“Of course, very disappointing from the team’s perspective, because we could have done a lot better than just finishing in second place with the car that we had, because our car has really been special this weekend.”
Rosberg admitted that the incident was disappointing, but felt that he was faster than Hamilton at that particular moment.
“I haven’t heard it myself from these people you have mentioned, but of course I will respect their opinion,” he said with reference to Wolff and Lauda. “I myself don’t have an opinion until I see it on the TV.
“All I know is that I was faster, and I gave it a go, and the inside was blocked so I gave it a go around the outside.
“Of course, it’s very disappointing.”
This clash allowed Daniel Ricciardo to pounce and claim his third win of the 2014 season for Red Bull.
Hey maar die zijn godmiljaar wel lekker als je zeiknat geregend bent, zo zat als een aap bent en als Vettel niet wint. Hell voor mijn part kosten de burgers 25 euro!!quote:
Idd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Rosberg was te eager om Vettel in te halen, omdat het op een andere manier niet lukte
Daarom, 2 dure fouten maar met deze auto ben je dan nog 2equote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd.
Maar op de BBC zeiden ze net ervoor dat Mercedes Rosberg zat te pushen om snel voorbij Vettel te gaan. En dat was onnodig imo.
Welke regen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
hey maar die zijn godmiljaar wel lekker als je zeiknat geregend bent, zo zat als een aap bent en als vertel niet wint. Hell voor mijn part kosten de burgers 25 euro!!
quote:Lewis Hamilton says he gave Nico Rosberg space to avoid a collision when the pair made contact during the Belgian Grand Prix.
The two Mercedes drivers tangled on the second lap of the race, leaving Hamilton with a puncture that ruined his race, and Rosberg with a damaged front wing.
“Whilst I was driving I didn’t really understand what had happened,” Hamilton told reporters after the race.
“I felt quite a big thud at the rear and then I watched on the replay just now I gave the guy space and I don’t really understand.”
“But it’s just really gutting for the result and also really for the team. My guys work so hard every weekend and we’ve had such a tough year, the guys that are on my side of the garage, just generally in terms of the whole team. This is not good points for the team, we could have easily had a one-two out there today, and so it’s just overall not a great feeling.”
Hamilton eventually retired from the race while Rosberg took second after pitting for a new front wing. Rosberg did not wish to apportion blame for the collision immediately after the race.
“I got a good run on Lewis,” said Rosberg on the podium, “and I tried to go around the outside and we just touched in the end unfortunately”.
“So that hurt both our races and so from a team point of view of course that’s very disappointing, and that’s the way it is.
“I haven’t seen it yet, it wouldn’t be good of me if I were to comment on it now, I need to look at it on TV and then I can comment about it afterwards.”
Is die eigenlijk nog vrij? Is wel mijn age-rangequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef twiFight het volgende:
Verklaring voor Massa zijn tegenvallende prestatie: ClaireWilliams meldt dat Massa tire debris in zijn voorvleugel had hangen, wat hem elke ronde tijd kostte.
nee ze heeft een kerel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef Karstman het volgende:
[..]
Is die eigenlijk nog vrij? Is wel mijn age-range
Ach, hij wint wel 18 punten op zijn concurrent voor het WK.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, 2 dure fouten maar met deze auto ben je dan nog 2e
Of Bianchiquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:24 schreef Karstman het volgende:
Dus eigenlijk Massa ook nog slachtoffer van Rosberg! Die tire debris moet wel van Hamilton z'n band afkomen.
Ach daar heb je hele goeie tehuizen voor, geld genoeg daar lijkt me.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:24 schreef Beach het volgende:
Dan zit je ook vast aan de mantelzorg van Sir Frank.
Leuk voor hem dat excuus, maar daarbuiten is Massa nog steeds een klap langzamer dan Bottasquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef twiFight het volgende:
Verklaring voor Massa zijn tegenvallende prestatie: ClaireWilliams meldt dat Massa tire debris in zijn voorvleugel had hangen, wat hem elke ronde tijd kostte.
maar toch niet looks range?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef Karstman het volgende:
[..]
Is die eigenlijk nog vrij? Is wel mijn age-range
Dat gaat wel meevallen hoor. Williams F1 was een paar jaar geleden nog 265 miljoen euro waard en Frank heeft daar een meerderheidsbelang in. Nu zit dat geld in het team, maar ik denk dat er wel een extern team aan strakgelijfde zustertjes af kanquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:24 schreef Beach het volgende:
Dan zit je ook vast aan de mantelzorg van Sir Frank.
Eens, maar P3 vs. wat was het.. P14 of zo is toch wel opvallend. Ik denk dat Massa wel mee kan in de top 6, maar Bottas lijkt vooralsnog een koeler hoofd te houden en meer uit de problemen te blijven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk voor hem dat excuus, maar daarbuiten is Massa nog steeds een klap langzamer dan Bottas
Massa heeft gewoon de mazzel dat er geen snellere Braziliaan te vinden wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef twiFight het volgende:
[..]
Eens, maar P3 vs. wat was het.. P14 of zo is toch wel opvallend. Ik denk dat Massa wel mee kan in de top 6, maar Bottas lijkt vooralsnog een koeler hoofd te houden en meer uit de problemen te blijven.
Bottas 3e, Massa kansloos en met grote moeite voor de Saubers. Ja, ligt echt aan hem.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Massa heeft gewoon de mazzel dat er geen snellere Braziliaan te vinden was
Leuk vrouwtje is dat ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef twiFight het volgende:
Verklaring voor Massa zijn tegenvallende prestatie: ClaireWilliams meldt dat Massa tire debris in zijn voorvleugel had hangen, wat hem elke ronde tijd kostte.
Idd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:08 schreef Fer het volgende:
Kunnen ze nu eens iets nieuws verzinnen voor die joekels van voorvleugels. Mijn mening de enige reden voor die stomme race ongevallen door kapotgesneden banden.
Tis net als samen met een ballonnenverkoper in een kleine kamertje gaan staan met je samouraizwaard en dan al zwaaiend naar de deur banen.
Er zullen altijd balonnen sneuvelen.
Soort van Ben Hur wagenracequote:Op zondag 24 augustus 2014 17:08 schreef Fer het volgende:
Kunnen ze nu eens iets nieuws verzinnen voor die joekels van voorvleugels. Mijn mening de enige reden voor die stomme race ongevallen door kapotgesneden banden.
Tis net als samen met een ballonnenverkoper in een kleine kamertje gaan staan met je samouraizwaard en dan al zwaaiend naar de deur banen.
Er zullen altijd balonnen sneuvelen.
Verklaring van Williams niet gehoord zeker?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bottas 3e, Massa kansloos en met grote moeite voor de Saubers. Ja, ligt echt aan hem.
Ach, misschien doet die onderste wel alle bladzijden van de KamaSutra met je en mag je Clair alleen een rondje Hockenheim.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
De keuze is natuurlijk snel gemaakt wat betreft vrouwelijke teambazen![]()
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik denk dan ook dat het sarcasme was van Nattepoesquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verklaring van Williams niet gehoord zeker?
Was sarcastischquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verklaring van Williams niet gehoord zeker?
Hoeveel hobbels zijn er op de Hockenheim-ring?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:18 schreef Fer het volgende:
[..]
Ach, misschien doet die onderste wel alle bladzijden van de KamaSutra met je en mag je Clair alleen een rondje Hockenheim.
Er staan nu toch geen files richting NL wel? Misschien een beetje druk rondom het circuit en wellicht in Maastricht zijn ze nog altijd aan de weg aan het knommelen, maar voor de rest zal het wel meevallen toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was sarcastisch
Kan iemand trouwens een screenshot maken van de anwb site betreffende files? (Denk svp aan mijn MBs)
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand trouwens een screenshot maken van de anwb site betreffende files? (Denk svp aan mijn MBs)
Op 'n screenshot zag je geen fuck.....quote:Belgische grens-Maastricht
Flitsers tussen Eijsden en Oost-Maarland snelheidscontroles , mobiele flitser bij hectometerpaal 268.8
Ja inderdaad. Al vind ik Claire er op bewegende beelden altijd een stuk beter uitzien dan zo op de foto's.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
De keuze is natuurlijk snel gemaakt wat betreft vrouwelijke teambazen![]()
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik wil het vast wetenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Er staan nu toch geen files richting NL wel? Misschien een beetje druk rondom het circuit en wellicht in Maastricht zijn ze nog altijd aan de weg aan het knommelen, maar voor de rest zal het wel meevallen toch?
twitter:redbullracing twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:33:52The win today also marks Adrian Newey's 150th win in Formula One! #BelgianGP http://t.co/Mj0O2XP65a
reageer retweet
twitter:ScarbsF1 twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:34:25Expect fireworks from within Mercedes after Lewis claims that in an internal team meeting, Nico admitted hitting Lewis on purpose reageer retweet
twitter:willbuxton twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:34:55I don't have the exact quotes, but Lewis just told the print press that Nico admitted in debrief he deliberately hit him to prove a point. reageer retweet
Ouderwets gedoe binnen een team waarbij ze twee toprijders hebben. Heerlijk. Senna/Prost tijdperk weer een beetje terug.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:38 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:ScarbsF1 twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:34:25Expect fireworks from within Mercedes after Lewis claims that in an internal team meeting, Nico admitted hitting Lewis on purpose reageer retweet
![]()
F1 drama![]()
Rosberg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:38 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:ScarbsF1 twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:34:25Expect fireworks from within Mercedes after Lewis claims that in an internal team meeting, Nico admitted hitting Lewis on purpose reageer retweet
twitter:willbuxton twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:34:55I don't have the exact quotes, but Lewis just told the print press that Nico admitted in debrief he deliberately hit him to prove a point. reageer retweet
![]()
F1 drama![]()
Haha, dit kan echt niet...quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ouderwets gedoe binnen een team waarbij ze twee toprijders hebben. Heerlijk. Senna/Prost tijdperk weer een beetje terug.
Wat wil 'ie er mee bewijzen dan? Dat ze niet Lewis met Senna moeten vergelijken maar hem?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:38 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:ScarbsF1 twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:34:25Expect fireworks from within Mercedes after Lewis claims that in an internal team meeting, Nico admitted hitting Lewis on purpose reageer retweet
twitter:willbuxton twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:34:55I don't have the exact quotes, but Lewis just told the print press that Nico admitted in debrief he deliberately hit him to prove a point. reageer retweet
![]()
F1 drama![]()
Klopt, maar het kan dit seizoen niet zoveel kwaad vind ik. Het is iniedergeval geen saai seizoen, wat iedereen riep naar een aantal races.quote:
Ach richting de verkeerswisselaar van Battice (richting Luik) is het altijd rotzooi, of het nu druk is of niet. De snelweg maakt daar heel rare kronkels, en met redelijk schuine hellingen. Als dan ook nog eens de drukte van een afgelopen F1 weekend erbij komt dan is het feest helemaal compleet.....quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg het gevoel dat naar de borden rond het circuit luisteren slimmer was dan naar de navigatie. Ergo: ipv noordwaarts gaat het de andere kant op.
Ze hebben de oprit naar de snelweg afgeslotenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ach richting de verkeerswisselaar van Battice (richting Luik) is het altijd rotzooi, of het nu druk is of niet. De snelweg maakt daar heel rare kronkels, en met redelijk schuine hellingen. Als dan ook nog eens de drukte van een afgelopen F1 weekend erbij komt dan is het feest helemaal compleet.....
quote:1 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing-Renault 44 1:24:36.556 5 25
2 6 Nico Rosberg Mercedes 44 +3.3 secs 1 18
3 77 Valtteri Bottas Williams-Mercedes 44 +28.0 secs 6 15
4 7 Kimi Räikkönen Ferrari 44 +36.8 secs 8 12
5 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 44 +52.1 secs 3 10
6 22 Jenson Button McLaren-Mercedes 44 +54.5 secs 10 8
7 14 Fernando Alonso Ferrari 44 +61.1 secs 4 6
8 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 44 +64.2 secs 13 4
9 26 Daniil Kvyat STR-Renault 44 +65.3 secs 11 2
10 27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 44 +65.6 secs 18 1
Dat hebben ze mij ook eens gelapt gehad jahquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben de oprit naar de snelweg afgesloten
En dan ben je idd aan alle kanten daar kutwegetjes aan het nemenquote:Ze willen iedereen via de b-wegen wegkrijgen en wij zitten op die richting Sprimont. Had Eupen kunnen zijn
Tsja, das opzich wel waar wat je zegt. Maar bekijk de Alonso/Mclaren situatie eens. Op het moment toen Alonso terug naar Renault vertrok wist ie ook dat ie in een baggere bak terecht ging komen dan de Mclaren, en toch koos hij ervoor om te vertrekken omdat ie gewoon wist dat hij en het team elkaar niet meer lagen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:57 schreef twiFight het volgende:
Denk dat dat wel meevalt. Mercedes heeft ook voor volgend jaar nog erg goede kaarten in handen en je zou als coureur gestoord zijn niet in die auto kampioen proberen te worden.
Hehetwitter:willbuxton twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:58:31Just seen the full quote from Lewis Hamilton. @ChrisMedlandF1 writing it up as we speak for @crash_F1. And it is explosive. reageer retweet
http://joesaward.wordpress.com/2014/08/24/14887/quote:Lewis Hamilton told the F1 media that in the post-race team debrief Nico Rosberg had admitted that he deliberately left his car’s nose where it was in a fight with Hamilton – in order to prove a point, thus admitting that he had caused the accident that ruined Hamilton’s race.
klopt...niks aan het handje dus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:14 schreef Wombcat het volgende:
Iets andere versie:
[..]
http://joesaward.wordpress.com/2014/08/24/14887/
Dat klinkt al een stuk logischer.
Dit komt idd op me over alsof Rosberg iets gezegd heeft in de trant vanquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
klopt...niks aan het handje dus.
Als dit zo doorgaat, krijgen we net zoiets als Massa en Hamilton een paar jaar geleden, die ook de hele tijd elkaar van de baan afrosten.quote:Tja, Lewis laat zijn auto ook altijd gewoon staan, dus ik dacht "nou doe ik dat ook eens", gewoon om te laten zien wat er dan gebeurt.
deal, daar teken ik voor!!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:28 schreef Wombcat het volgende:
Als dit zo doorgaat, krijgen we net zoiets als Massa en Hamilton een paar jaar geleden, die ook de hele tijd elkaar van de baan afrosten.
En dan wordt Ricciardo toch nog kampioen
Het is nog steeds opzet. Dus erger dan een race ongeluk. Hiermee zullen ze bij Mercedes niet blij zijn. En Hamilton nog minder. Dit gaat nog een staartje krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
klopt...niks aan het handje dus.
Niet per se opzet, kan ook een 'causing an avoilable collision' zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is nog steeds opzet. Dus erger dan een race ongeluk. Hiermee zullen ze bij Mercedes niet blij zijn. En Hamilton nog minder. Dit gaat nog een staartje krijgen.
Wie, rosberg of hamilton?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef Jigzoz het volgende:
Dan ben je een professional, je hebt het grootste gedeelte van je leven eraan opgeofferd, miljoenen mensen kijken, je verdient miljoenen en da ga je je gedragen als een jaloerse peuter.
Zielig...
ik denk dat Rosberg gewoon trolled, zodat Hammie gewoon over de rooie gaat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Hehetwitter:willbuxton twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:58:31Just seen the full quote from Lewis Hamilton. @ChrisMedlandF1 writing it up as we speak for @crash_F1. And it is explosive. reageer retweet
Buxton merkte daarnet ook al op in een tweet dat het sowieso herrie gaat zijn in het team: of Nico sprak de waarheid en is bommen aan het leggen in het team, of Lewis staat de liegen tijdens verklaringen tegenover de pers. Daarbij is, is dat Lewis info naar buiten brengt die intern zou moeten blijven of het nu waar is of niet
![]()
Dit vind ik dus leuk, F1 drama
Bewust een botsing niet vermijden noem ik opzet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet per se opzet, kan ook een 'causing an avoilable collision' zijn.
Hamilton doet hetzelfde altijd. Enige verschil is dat de ander altijd eieren voor zijn geld kiest waardoor er niks gebeurt. Dat was Rosberg nu dus zat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bewust een botsing niet vermijden noem ik opzet.
Dat dus. "ik geef geen ruimte, want dat doet de ander wel". Tsja, als je dat allebei doet, gaat het dus fout.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hamilton doet hetzelfde altijd. Enige verschil is dat de ander altijd eieren voor zijn geld kiest waardoor er niks gebeurt. Dat was Rosberg nu dus zat.
Of Nico was nog boos over die teamorder die genegeerd werd door Lewis; dat kan ook nog.quote:
Dan is het nog steeds Rosbergs fout.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat dus. "ik geef geen ruimte, want dat doet de ander wel". Tsja, als je dat allebei doet, gaat het dus fout.
Dit was niet zo'n situatie. Dat is als je aan de binnenkant inhaalt. Rosberg probeerde het aan de buitenkant, wat niet lukte.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hamilton doet hetzelfde altijd. Enige verschil is dat de ander altijd eieren voor zijn geld kiest waardoor er niks gebeurt. Dat was Rosberg nu dus zat.
Hoe lang heb jij in de file gestaan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het parkeren is wel beroerd georganiseerd op Spa moet ik zeggen. Als het vandaag geregend had dan had ik nu nog in dat zompige weiland vast gestaan. Daar betaal je dan 20 euro voor.
Wat dat betreft is MotoGP Assen een stuk beter geregeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het parkeren is wel beroerd georganiseerd op Spa moet ik zeggen. Als het vandaag geregend had dan had ik nu nog in dat zompige weiland vast gestaan. Daar betaal je dan 20 euro voor.
Niet, kwam de snelweg niet eens op. Je moest helemaal binnendoor via Trois Ponts naar de E25.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij in de file gestaan?
Precies, volgens mij heb ik hier er ook al wel eens op gespeculeerd dat Rosberg hem een keer laat staan, als hij voorstaat in het WK tenminste. Ik denk dat menig coureur Hamilton als wat mindere en vooral vervelende inhaler ervaart dan het gros van de media.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hamilton doet hetzelfde altijd. Enige verschil is dat de ander altijd eieren voor zijn geld kiest waardoor er niks gebeurt. Dat was Rosberg nu dus zat.
Jij bent dus ook zo gegaan? Ik heb 3u in de file gestaan op die route.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Niet, kwam de snelweg niet eens op. Je moest helemaal binnendoor via Trois Ponts naar de E25.
dan heb je ergens verkeerd gestaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het parkeren is wel beroerd georganiseerd op Spa moet ik zeggen. Als het vandaag geregend had dan had ik nu nog in dat zompige weiland vast gestaan. Daar betaal je dan 20 euro voor.
Daar komt iedereen op de brommer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat dat betreft is MotoGP Assen een stuk beter geregeld.
Ja ik moest wel. De E42 kon je niet op. Maar ik heb niet in de file gestaan omdat ik heel snel weg was.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent dus ook zo gegaan? Ik heb 3u in de file gestaan op die route.
16¤ en een grindlaag richting uitgang.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan heb je ergens verkeerd gestaanik heb de laatste 3 jaren, inclusief afgelopen vrijdag, niet meer betaald dan ¤10 en altijd op een (semi)grind parking......
Bij Les Combes op de "officiële F1 parking." Voor 20 euro verwacht ik op zijn minst een verharde parkeerplaats maar dat is kennelijk teveel gevraagd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan heb je ergens verkeerd gestaanik heb de laatste 3 jaren, inclusief afgelopen vrijdag, niet meer betaald dan ¤10 en altijd op een (semi)grind parking......
das de campingquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bij Les Combes op de "officiële F1 parking." Voor 20 euro verwacht ik op zijn minst een verharde parkeerplaats maar dat is kennelijk teveel gevraagd.
Ah... ik stond vast op de parkeerplaatsquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja ik moest wel. De E42 kon je niet op. Maar ik heb niet in de file gestaan omdat ik heel snel weg was.
Nee niet de camping. Een weiland een stukje verderop. Groene parking zone Les Combes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
das de campingHebben ze die ook open gegooid voor te parkeren? Ga volgende keer naar de parking bij de Stavelot bocht....
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Tussen Lotterer en Maldonado gebeurde er niks. Maldonado rijdt zijn voorvleugel kapot op Bianchi die daardoor lek rijdt, Lotterer zijn motor kapte er mee.
Ach so! Thanks. Omdat ze gelijktijdig uitvielen dacht ik 1+1=2quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Tussen Lotterer en Maldonado gebeurde er niks. Maldonado rijdt zijn voorvleugel kapot op Bianchi die daardoor lek rijdt, Lotterer zijn motor kapte er mee.
Roodquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Ga volgende keer naar de parking bij de Stavelot bocht....
Is dat wel een verharde parking?quote:
Die heb ik 'm vorig jaar aanbevolenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Is dat wel een verharde parking?
Klinkt goed, dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die heb ik 'm vorig aanbevolendas die wat ik bedoel bij Stavelot
grind/laag grind over grasveld.....
20mtr lopen tot ingang Stavelot![]()
niet aan te veel mensen door vertellenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Klinkt goed, dan weet ik dat voor de volgende keer.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
niet aan te veel mensen door vertellen![]()
Als ik dan toch tips aan het geven ben: rij dan ook door tot afrit 11. Al het GPS volk rijdt bij 9 of 10 af. Ook omdat ze er al een hoop volk zien staan denken ze daar af te moeten. Maar als je de volgende afrit pakt sta je misschien maar 10min aan te schuiven.
Ja ik had nu ook afrit 11 gepakt om bij Les Combes te komen. Het is wel leuk dat je dan over het oude Spa Circuit rijdt. En richting Stavelot kom je door de Masta Kink waar Jackie Stewart zo zwaar gecrashed was. Het is wel grappig als je dan bepaalde dingen herkent van de oude beelden van vroeger.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
niet aan te veel mensen door vertellen![]()
Als ik dan toch tips aan het geven ben: rij dan ook door tot afrit 11. Al het GPS volk rijdt bij 9 of 10 af. Ook omdat ze er al een hoop volk zien staan denken ze daar af te moeten. Maar als je de volgende afrit pakt sta je misschien maar 10min aan te schuiven.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die heb ik 'm vorig jaar aanbevolendas die wat ik bedoel bij Stavelot
grind/laag grind over grasveld.....
20mtr lopen tot ingang Stavelot![]()
Wat let je om zelf ook oude beelden op te zoeken en zulke dingen te zeggenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:12 schreef JohnB52 het volgende:
Ik voel me nu echt jong, nu je dat typt :-)
Dat was ik, weet alleen niet of ik dat hier zei of op FB.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:17 schreef twiFight het volgende:
Zo, nu de rust wedergekeerd is. Na de vorige race met het ongeluk van Raikkonen was er ene user die het toch echt niet vond kunnen dat Raikkonen met volle snelheid de baan weer opkwam en andere coureurs in de weg zat. Hij had moeten wachten tot het veld voorbij was en achteraan moeten sluiten. Nu raakte Vettel al vrij snel van de baan na een poging Hamilton in te halen. Had Vettel nu ook het hele veld eerst voorbij laten gaan voordat hij weer de baan op mocht?
het is dat m'n metgezel dat vrijdag zei, ik had daar nog nooit bij stilgestaan als ik daar overheen reedquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja ik had nu ook afrit 11 gepakt om bij Les Combes te komen. Het is wel leuk dat je dan over het oude Spa Circuit rijdt. En richting Stavelot kom je door de Masta Kink waar Jackie Stewart zo zwaar gecrashed was. Het is wel grappig als je dan bepaalde dingen herkent van de oude beelden van vroeger.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:31 schreef Nattekat het volgende:
5:30 sinds vertrek, eindelijk op bestemming
Ik stond op zone rouge, langs de weg naar Blancimont. Daar ter plaatse was het 10 euro maar afhankelijk van hoe laat je was tussen de 0 en 2 km lopen naar het tunneltje onder de baan door.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan heb je ergens verkeerd gestaanik heb de laatste 3 jaren, inclusief afgelopen vrijdag, niet meer betaald dan ¤10 en altijd op een (semi)grind parking......
16:00 - 19:30 in de files rond Spa, overig was de werkelijke reistijd + tussendoor wat eten...quote:
Laatste ronde.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer heeft Alonso zonder voorvleugel gereden
hij raakte in de laatste ronde in La Source een deel van zijn voorvleugel kwijt toen hij Vettel raakte. Vettel nam bij het aansnijden van die bocht een heel andere lijn dan de rest en zo kon het gebeuren dat Alonso hem raaktequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer heeft Alonso zonder voorvleugel gereden
Ah, dat is dus voor mijn snufferd gebeurdquote:
Dat is ook een godsklere eind lopenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:08 schreef nils7 het volgende:
Wij parkeren altijd gewoon in t dorpje (Francorchamps is dat geloof ik)
Parking rood kun je zo oprijden zonder file en letterlijk vanaf uitstappen tot op het circuit is binnen 1 minuut gepiept. Letterlijk. Als je een sigaret opsteekt op het moment dat je de parking op rijdt dan heb je die nog niet op als je onder het circuit doorloopt nadat je dus al binnen bentquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:17 schreef nils7 het volgende:
Dat valt wel mee... Langs dat hotel/restaurant naar de rotonde (met tal van standjes tussendoor) en dan loop je al bij Kaart controle.
De kunst is om door te blijven rijden in t dorp... Je denkt dat je vrij vroeg (vanaf de snelweg) al moet parkeren maar je kan echt dichtbij t circuit parkeren dan. Maar velen voor je duiken al eerdere parkings op... Maar t kan wel..
Ik quote jou ook niet. Ja nu wel, maar dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Met file bedoel ik eraf
Erop was enorm rustig
Ik ben vast moequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik quote jou ook niet. Ja nu wel, maar dat bedoel ik niet.
Proost
Wat minder zuipen!!!quote:
Gelijk heeft Rosberg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:14 schreef Wombcat het volgende:
Iets andere versie:
[..]
http://joesaward.wordpress.com/2014/08/24/14887/
Dat klinkt al een stuk logischer.
Wij hebben vrijdag ook bij Les Combes geparkeerd. Stond idd helemaal vol met tenten, maar je mocht er gewoon tussen parkeren met je parkeerkaart.. Gezellig zooitje daar, als ik ooit naar de race ga zetten we daar een tent opquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:25 schreef Sinister-D- het volgende:
das de campingHebben ze die ook open gegooid voor te parkeren? Ga volgende keer naar de parking bij de Stavelot bocht....
Of heb je een kaart gekocht voor een overnachting op de camping missschien![]()
De tent is ook een oplossing die hier overwogen wordt, mocht er ooit een tweede keer komen in de nabije toekomst, om vervolgens op maandag pas weg te gaan. Enkel het weer houdt dat een beetje tegen, erg fijn is het niet altijdquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wij hebben vrijdag ook bij Les Combes geparkeerd. Stond idd helemaal vol met tenten, maar je mocht er gewoon tussen parkeren met je parkeerkaart.. Gezellig zooitje daar, als ik ooit naar de race ga zetten we daar een tent op
200pk (= 150 kW), maar inderdaad een stuk minder dan die andere klassen. WSR 3.5 is ongeveer 530 pk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef Fer het volgende:
Ik wist van de GP2 en de WSR3.5 dat het best een bak vermogen was, maar 150pk is een stuk minder dan deze 2 klassen of F1.
Aye, en mensen het maar raar vinden dat GP2 qua tijden niet ver van F1 afligt. Het is appels met ADHD vergelijken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:44 schreef LWD-Godius het volgende:
Kwam er onlangs achter dat GP2 wagens een 4.0 liter V8 620pk motor hebben.
Dat was ik ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:17 schreef twiFight het volgende:
Zo, nu de rust wedergekeerd is. Na de vorige race met het ongeluk van Raikkonen was er ene user die het toch echt niet vond kunnen dat Raikkonen met volle snelheid de baan weer opkwam en andere coureurs in de weg zat.
Vettel ging niet met volle snelheid weer de baan op, niemand hoefde voor Vettel aan de kant en Vettel kegelde dan ook niemand van de baan af met zijn actie.quote:Hij had moeten wachten tot het veld voorbij was en achteraan moeten sluiten. Nu raakte Vettel al vrij snel van de baan na een poging Hamilton in te halen. Had Vettel nu ook het hele veld eerst voorbij laten gaan voordat hij weer de baan op mocht?
Met je eens (ja gebeurt ook wel eensquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was ik ook.
[..]
Vettel ging niet met volle snelheid weer de baan op, niemand hoefde voor Vettel aan de kant en Vettel kegelde dan ook niemand van de baan af met zijn actie.
En met deze situatie had ik dat dubbel zeker willen zien. Maar goed, de regie zoog de hele race al. Rijden er twee coureurs voorbij die in gevecht zijn en waarbij een inhaalactie komt, volgen ze twee coureurs die daar achter zitten waar meer dan een seconde tussen zitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Het moment van opgave van Lotterer is door 'n amateur wél vastgelegd, gelukkig heeft de regisseur dat volledig gemist
vooral vervelendquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:16 schreef nils7 het volgende:
Voor diegene die in Spa zijn geweest ehm hoe vonden jullie 't geluid?
Zeker in Spa-Francorchamps had het oude geluid een grote meerwaarde voor de beleving van de race omdat je daar altijd maar een klein deel van de baan kunt zien, door de bomen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:16 schreef nils7 het volgende:
Voor diegene die in Spa zijn geweest ehm hoe vonden jullie 't geluid?
Qua geluid was langs het rechte stuk bij Eau Rouge tijdens de GP3 het hoogtepuntquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:16 schreef nils7 het volgende:
Voor diegene die in Spa zijn geweest ehm hoe vonden jullie 't geluid?
tja dit was toch beterquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qua geluid was langs het rechte stuk bij Eau Rouge tijdens de GP3 het hoogtepunt
Tijdens de GP2 zat ik al op de tribune, maar kon ik wel de start horen. De formule 1 hoorde ik enkel als ze afremden voor Rivage, waar ik zat dus
Rechte stuk als in oude pitstraight, of Kemmel (van Radillon tot Les Combes)?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qua geluid was langs het rechte stuk bij Eau Rouge tijdens de GP3 het hoogtepunt
ironisch genoeg is de v6t+ers sneller dan een v8quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:09 schreef Spatzmann het volgende:
Ja, we moeten echt z o terug naar de v8/v10
Dit vind ik echt helemaal niets.
Racen moet gewoon om pure snelheid gaan, omzouten met die milieumaatregelen in de F1.
Boeiend (jouw verhaal)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef Fer het volgende:
Duidelijk dat iedere techeut in de F1 had kunnen vertellen dat door ERS-H alle herrie wordt omgezet in electriciteit voor MGU-K en de wagens een klap stiller zouden zijn.
Maar ja, zoals overal buitelen de schreeuwers en commerciëlen over elkaar heen of het i4 of v6 moest worden, niemand die aan de gevolgen van ERS-H heeft gedacht.
Kemmel natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Rechte stuk als in oude pitstraight, of Kemmel (van Radillon tot Les Combes)?
Kemmel is idd een goeie galmbaknooit gedacht dat ik voor de GP2 daar met oordopjes zou moeten lopen
zelfde verhaal als de '14 piemel- en de '12 getrapte neus: het boeit de ontwerpers geen keutel hoe het uitziet, als het aërodynamisch maar efficiënt werkt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:27 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Boeiend (jouw verhaal)
Ik denk dat die techneuten gingen voor snelheid, niet voor geluid :-)
Gooi er dan een andere techniek in, zonder een slechtere motor te maken. Die hybride systemen zijn helemaal in, dan combineer je dat toch met een V8? Of om het geluid toch nog wat te laten klinken (verloren gaat er sowieso wat) een V10. Één van mijn reisgenoten naar Spa was eerder gegaan, vond het toen helemaal fantastisch en was enthousiast om weer mee te gaan, maar nu is dat gewoon over. En ik weet zeker dat er duizenden fans er precies zo over denken, het is alleen jammer dat we de gevolgen aan de regels hiervan pas in 2016 zullen ervaren, en ik hoop echt ten zeerste dat die gevolgen er ook komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:06 schreef zoem het volgende:
Vergeet niet dat (motor)fabrikanten een aardige vinger in de pap hebben. Zij voelen meer voor de v6-turbomotor, omdat deze techniek dichter bij (personen)auto-industrie ligt. Het vasthouden aan de v8/v10-techniek zou ervoor kunnen zorgen dat bepaalde fabrikanten met F1 willen stoppen of dat het moeilijker is om nieuwe fabrikanten aan te trekken.
En het speciale aan het V8 geluid is niet eens het moment van langsrijden want dat is toch letterlijk oorverdovend maar juist het vooraf- en achterafgeluid zorgt er voor dat je er veel meer beleving van de snelheid en de hele show hebt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:58 schreef Breaker.Faker het volgende:
...
De verschil hoor je hier echt goed. met de v8 tegenover de v6.
Als je dan op zaterdag aan kwam lopen door het dorpje en je hoorde in de verte tussen de heuvels dat VT3 al begonnen was en dat je dus klaarblijkelijk te laat was omdat het daags ervoor in de kroeg weer veel te gezellig was en dat je daarom dus 's ochtends later op stond dan eigenlijk de planning was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zeker in Spa-Francorchamps had het oude geluid een grote meerwaarde voor de beleving van de race omdat je daar altijd maar een klein deel van de baan kunt zien, door de bomen.
Deze meerwaarde was nu voor 90% weg.
Dat nog liever dan dat geknor van nu.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:12 schreef Wombcat het volgende:
Geniet er nog maar ff van, want over 15 jaar is het volledig elektrisch.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar het is vooral jammer, een stuk belevenis is weg. Je lijf trilde bij de toerenjankers helemaal mee, nu heb je nog geeneens oordopjes meer nodig
Dat er een stuk beleving in zit snap ik. Maar ik vind het wel eindeloos ironisch dat mensen er heengaan (zgn.) vanwege het harde geluid, om vervolgens oordoppen in te moeten doen omdat het te luid is. Serieus mensen, echt...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar het rauwe gejank was echt veel mooier en natuurlijk veel harder. Ik heb ook niemand meer met oordoppen of vingers in de oren gezien.
Wat hebben milieumaatregelen met snelheid te maken? En waarom zou een V8/V10 daar bij helpen? Deze post mist echt alle mogelijke context. De raceklasse gaat niet om één regel, maar om de gehele formule die bepaalt wat de auto's mogen. En voor het geval je het nog niet door hebt, zelfs met een V0 kun je sneller dan een V12, als het moet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:09 schreef Spatzmann het volgende:
Ja, we moeten echt z o terug naar de v8/v10
Dit vind ik echt helemaal niets.
Racen moet gewoon om pure snelheid gaan, omzouten met die milieumaatregelen in de F1.
En hoeveel V8 en V10 autos denk jij dat Mercedes en Renault verkopen dan? Honderden miljoenen uitgeven aan motoren die nog niet eens in 1% van de autos van zo'n bedrijf zitten is nogal zinloos.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gooi er dan een andere techniek in, zonder een slechtere motor te maken. Die hybride systemen zijn helemaal in, dan combineer je dat toch met een V8? Of om het geluid toch nog wat te laten klinken (verloren gaat er sowieso wat) een V10.
Ik ook. Zijn we eindelijk van dat gezanik af. Ga lekker naar een vliegveld toe, als je graag geluid wil hebben. Racerij gaat om racerij en daar is geluid maar een uiterst miniscuul onderdeel van, eentje die een auto bovendien niet sneller over een circuit helpt. Racerij gaat om met het materieel dat je hebt als eerste over de lijn te komen; als je herrie wilt dan organiseer je maar Formule Zigeunerkamp.quote:En ik weet zeker dat er duizenden fans er precies zo over denken, het is alleen jammer dat we de gevolgen aan de regels hiervan pas in 2016 zullen ervaren, en ik hoop echt ten zeerste dat die gevolgen er ook komen.
over zaniken gesprokenquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:00 schreef twiFight het volgende:
Krijgen we dit gezanik nu wéér?
[..]
[..]
Dat er een stuk beleving in zit snap ik. Maar ik vind het wel eindeloos ironisch dat mensen er heengaan (zgn.) vanwege het harde geluid, om vervolgens oordoppen in te moeten doen omdat het te luid is. Serieus mensen, echt...
[..]
Wat hebben milieumaatregelen met snelheid te maken? En waarom zou een V8/V10 daar bij helpen? Deze post mist echt alle mogelijke context. De raceklasse gaat niet om één regel, maar om de gehele formule die bepaalt wat de auto's mogen. En voor het geval je het nog niet door hebt, zelfs met een V0 kun je sneller dan een V12, als het moet.
[..]
En hoeveel V8 en V10 autos denk jij dat Mercedes en Renault verkopen dan? Honderden miljoenen uitgeven aan motoren die nog niet eens in 1% van de autos van zo'n bedrijf zitten is nogal zinloos.
[..]
Ik ook. Zijn we eindelijk van dat gezanik af. Ga lekker naar een vliegveld toe, als je graag geluid wil hebben. Racerij gaat om racerij en daar is geluid maar een uiterst miniscuul onderdeel van, eentje die een auto bovendien niet sneller over een circuit helpt. Racerij gaat om met het materieel dat je hebt als eerste over de lijn te komen; als je herrie wilt dan organiseer je maar Formule Zigeunerkamp.
Overigens zijn bezoekersaantallen zeker dalend, maar 1. we zijn nog lang niet uit de crisis en 2. entreeprijzen zijn soms achterlijk duur vanwege de hoge prijzen die circuits de F1 moeten betalen (waarvan ik de logica overigens nog steeds niet snap).
Daarom zeg ik verderop ook dat het 'm vooral zit in de halve minuut er voor en de halve minuut er na. Die zijn nu weg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:00 schreef twiFight het volgende:
Krijgen we dit gezanik nu wéér?
[..]
[..]
Dat er een stuk beleving in zit snap ik. Maar ik vind het wel eindeloos ironisch dat mensen er heengaan (zgn.) vanwege het harde geluid, om vervolgens oordoppen in te moeten doen omdat het te luid is. Serieus mensen, echt...
lees mijn post eens beter. Daar staat in dat je lijf trilde door de toerenjankers, en in vergelijking zeg ik dat je nog geen oordopjes nodig zou hebben. Maar het is nogal moeilijk te begrijpen voor je dat het geluid een deel van de belevenis is, ongeacht dat je zegt dat je het wel snapt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:00 schreef twiFight het volgende:
Krijgen we dit gezanik nu wéér?
[..]
[..]
Dat er een stuk beleving in zit snap ik. Maar ik vind het wel eindeloos ironisch dat mensen er heengaan (zgn.) vanwege het harde geluid, om vervolgens oordoppen in te moeten doen omdat het te luid is. Serieus mensen, echt...
[..]
Dat komt omdat de circuits tegen elkaar worden uitgespeeld en omdat er een hoop landen zijn die er grof geld voor over hebben om een GP te hebben. Ik vind het echt te bizar voor woorden dat er geld van de overheid bij moet om een GP te organiseren gezien het geld wat er in de F1 omgaat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 07:45 schreef Meike26 het volgende:
Maar feit is wel dat het raar is dat de organisatoren van een circuit moeten betalen aan F1 en niet andersom. De F1 huurt toch een circuit af met al zijn hebben en houwen? Bizar dat er dan zulke bedragen over tafel gaan van organisator op F1. Eigenlijk is het hele concept 'oganisator' van een gp al een foute insteek. Er word gewoon verhuurd.
Vergeet het geluid van carburateurs en de geur van oververhitte trommelremmen niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:34 schreef Geralt het volgende:
Jammer wel, ik heb ze dan nog niet in het echt gehoord, maar het is gewoon kut.
Dat de pinnacle of motorsport zoals de Formule 1 zich graag profileert minder herrie maakt dan de opstart klasses is natuurlijk te debiel voor woorden.
Buiten dat hoort F1 helemaal niet milieuvriendelijk te zijn. F1 moet een hoop herrie zijn en benzinedampen en een hoop herrie en de geur van verbrand rubber en een hoop herrie.
Flikker godverdomme een eind op met milieuvriendelijk in de F1![]()
![]()
!
Ik prefereer een oorverdovend geluid bij de top van motorsport en niet een geluid waarbij je nog prima met elkaar kunt praten als je naast de baan staat en het veld raast voorbij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je stilstand en nostalgie prefereert boven vooruitgang, dan is F1 gewoon niet jouw sport.
De top van de motorsport zou over de nieuwste technologie met de snelste auto's moeten gaan. Niet over het hardste geluid .quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik prefereer een oorverdovend geluid bij de top van motorsport en niet een geluid waarbij je nog prima met elkaar kunt praten als je naast de baan staat en het veld raast voorbij.
Tevens is het te debiel voor woorden dat de lagere klasses meer herrie maken.
Als ze dan al iets hadden willen doen voor het milieu had dat dan bij alle klasses aangepakt en niet alleen bij de top.
Elke versnelling terug die je kon voelen in je maag, om vervolgens als ie al lang uit zicht was hem nog een halve minuut te kunnen volgenquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daarom zeg ik verderop ook dat het 'm vooral zit in de halve minuut er voor en de halve minuut er na. Die zijn nu weg.
In 2011 was ik er ook en hoorde je ze bij Les Combes in de ankers gaan, voor Pouhon knetteren bij het naverbranden, oorverdovend hard Pouhon uitaccelereren, 4 knallen van het terugschakelen voor Fagnes, en 15 tellen later 10 volle seconden huilend omhoog naar Blancinmont.
Dat is nu ALLEMAAL weg.
Nu zie je een F1 maar hoort een Porsche supercup langsrijden
Nou, ik denk eigenlijk dat er dan wordt gezeurd dat het geluid van de V6 een stuk beter was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat nog liever dan dat geknor van nu.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:00 schreef twiFight het volgende:
Krijgen we dit gezanik nu wéér?
[..]
[..]
Dat er een stuk beleving in zit snap ik. Maar ik vind het wel eindeloos ironisch dat mensen er heengaan (zgn.) vanwege het harde geluid, om vervolgens oordoppen in te moeten doen omdat het te luid is. Serieus mensen, echt...
[..]
Wat hebben milieumaatregelen met snelheid te maken? En waarom zou een V8/V10 daar bij helpen? Deze post mist echt alle mogelijke context. De raceklasse gaat niet om één regel, maar om de gehele formule die bepaalt wat de auto's mogen. En voor het geval je het nog niet door hebt, zelfs met een V0 kun je sneller dan een V12, als het moet.
[..]
En hoeveel V8 en V10 autos denk jij dat Mercedes en Renault verkopen dan? Honderden miljoenen uitgeven aan motoren die nog niet eens in 1% van de autos van zo'n bedrijf zitten is nogal zinloos.
[..]
Ik ook. Zijn we eindelijk van dat gezanik af. Ga lekker naar een vliegveld toe, als je graag geluid wil hebben. Racerij gaat om racerij en daar is geluid maar een uiterst miniscuul onderdeel van, eentje die een auto bovendien niet sneller over een circuit helpt. Racerij gaat om met het materieel dat je hebt als eerste over de lijn te komen; als je herrie wilt dan organiseer je maar Formule Zigeunerkamp.
Overigens zijn bezoekersaantallen zeker dalend, maar 1. we zijn nog lang niet uit de crisis en 2. entreeprijzen zijn soms achterlijk duur vanwege de hoge prijzen die circuits de F1 moeten betalen (waarvan ik de logica overigens nog steeds niet snap).
Ik snap precies wat je zegt: geluid is een deel van de beleving. Eén deeltje maar. Waar ik zo moe van word zijn die drama queen reacties dat nu gelijk de sport niet meer leuk is om bij te wonen. Alsof de F1 bestaat uit een paar dozijn speakers op de baan die herrie maken. De sport is zo veel meer, maar blijkbaar vinden de zogenaamde F1 'fans' dat niet relevant en draait de hele sport om het geluid.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
lees mijn post eens beter. Daar staat in dat je lijf trilde door de toerenjankers, en in vergelijking zeg ik dat je nog geen oordopjes nodig zou hebben. Maar het is nogal moeilijk te begrijpen voor je dat het geluid een deel van de belevenis is, ongeacht dat je zegt dat je het wel snapt.
Vertel me eens hoevaak je al eens een GP-weekend hebt bijgewoond?
quote:Op maandag 1 september 2014 01:43 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je zegt: geluid is een deel van de beleving. Eén deeltje maar. Waar ik zo moe van word zijn die drama queen reacties dat nu gelijk de sport niet meer leuk is om bij te wonen. Alsof de F1 bestaat uit een paar dozijn speakers op de baan die herrie maken. De sport is zo veel meer, maar blijkbaar vinden de zogenaamde F1 'fans' dat niet relevant en draait de hele sport om het geluid.
Ik zeg: dan zit je bij de verkeerde sport. Ga naar monstertruck races, of naar vliegshows van de luchtmacht (hoor je met een beetje geluk nooit van je leven meer iets). Of, als je het wilt voelen trillen, zet 20.000 Watt aan speakers in je kamer en ga los.
Maar ga niet beweren dat F1 leuk is om bij te wonen om vervolgens 99% van de sport compleet te negeren.
Hartstikke goed, maar ik heb er geen 200 euro meer voor over om er bij te zijn en bekijk het dan wel op tv.quote:Op maandag 1 september 2014 02:29 schreef SiGNe het volgende:
Mja, je kan er over blijven klagen maar dat helpt verder toch niet.
En dat de F1 de top van de motorsport is, wie zegt dat het dat nu niet meer is?
actieve vering, ABS, diffusors in de achterbumper, etc.. allemaal technieken in gewone personenauto's die uit de F1 komen en dat ga je straks ook weer krijgen met de ERS-Turbo's.
Geheel electrisch kan ook maar dan heb je weer kans op "range-anxiety", angst dat je met een lege accu stil komt te staan..
Kijk eens naar de huidige supercars: McLaren P1, Porsche 918, Ferrari Laferrari (wat een KUTnaam trouwens, had 'm F70 genoemd (of F150 zoals ie eerst genoemd zou worden)), allemaal hybride sportwagens.. straks zie je dat ook meer in de personenwagens terug.
je hebt mijn vraag vermeden: hoe vaak ben je eens op een GP weekend geweest.quote:Op maandag 1 september 2014 01:43 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je zegt: geluid is een deel van de beleving. Eén deeltje maar. Waar ik zo moe van word zijn die drama queen reacties dat nu gelijk de sport niet meer leuk is om bij te wonen. Alsof de F1 bestaat uit een paar dozijn speakers op de baan die herrie maken. De sport is zo veel meer, maar blijkbaar vinden de zogenaamde F1 'fans' dat niet relevant en draait de hele sport om het geluid.
Ik zeg: dan zit je bij de verkeerde sport. Ga naar monstertruck races, of naar vliegshows van de luchtmacht (hoor je met een beetje geluk nooit van je leven meer iets). Of, als je het wilt voelen trillen, zet 20.000 Watt aan speakers in je kamer en ga los.
Maar ga niet beweren dat F1 leuk is om bij te wonen om vervolgens 99% van de sport compleet te negeren.
Concertje van my bloody valentine.quote:Op maandag 1 september 2014 01:43 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je zegt: geluid is een deel van de beleving. Eén deeltje maar. Waar ik zo moe van word zijn die drama queen reacties dat nu gelijk de sport niet meer leuk is om bij te wonen. Alsof de F1 bestaat uit een paar dozijn speakers op de baan die herrie maken. De sport is zo veel meer, maar blijkbaar vinden de zogenaamde F1 'fans' dat niet relevant en draait de hele sport om het geluid.
Ik zeg: dan zit je bij de verkeerde sport. Ga naar monstertruck races, of naar vliegshows van de luchtmacht (hoor je met een beetje geluk nooit van je leven meer iets). Of, als je het wilt voelen trillen, zet 20.000 Watt aan speakers in je kamer en ga los.
Maar ga niet beweren dat F1 leuk is om bij te wonen om vervolgens 99% van de sport compleet te negeren.
quote:Op maandag 1 september 2014 07:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je hebt mijn vraag vermeden: hoe vaak ben je eens op een GP weekend geweest.
Je kunt wel liggen klappen hier alsof je het allemaal zo goed weet,maar imho kun jij net niets ervan vertellen zolang je het geluid zelf niet hebt meegemaakt. Want 1 ding is duidelijk van de commentaren van de users die dat wel al gedaan hebben.....
En nogmaals: ik adviseer je mijn post nog eens beter te lezen , want blijkbaar heb je het nog niet goed begrepen. Ik praat nergens over het sportieve aspect, je moet mij niet vertellen dat de v8/10 ouderwetse nest was, sterker nog: ik verdedig de keus voor een nieuwe motor ook regelmatig tov andere personen, maar dat terzijde. Ik roep nergens "loller geluid einz!! brommertjes!" er werd mij naar een mening gevraagd en die gaf ik, maar blijkbaar mag dat van de betweters ook al niet meer.
En voor de rest vertel ik je dat je niet meer tegen iemand moet zeggen waar ze al dan niet naar mogen kijken, ik (of andere personen) bepaal altijd nog zelf welke sport ik kijk, en wat ik daarvan vind. Daar heb ik geen betweters voor nodig.
![]()
Volgens jou zitten de tribunes vol met mensen die er niks te zoeken hebben, want ik heb alleen maar klagende mensen gehoord langs het circuit in de kroegjes en op de campings als het geluid ter sprake kwamquote:Op maandag 1 september 2014 01:43 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je zegt: geluid is een deel van de beleving. Eén deeltje maar. Waar ik zo moe van word zijn die drama queen reacties dat nu gelijk de sport niet meer leuk is om bij te wonen. Alsof de F1 bestaat uit een paar dozijn speakers op de baan die herrie maken. De sport is zo veel meer, maar blijkbaar vinden de zogenaamde F1 'fans' dat niet relevant en draait de hele sport om het geluid.
Ik zeg: dan zit je bij de verkeerde sport. Ga naar monstertruck races, of naar vliegshows van de luchtmacht (hoor je met een beetje geluk nooit van je leven meer iets). Of, als je het wilt voelen trillen, zet 20.000 Watt aan speakers in je kamer en ga los.
Maar ga niet beweren dat F1 leuk is om bij te wonen om vervolgens 99% van de sport compleet te negeren.
SPOILER: CopypastaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mocht tinypic nog steeds verschrikkelijk traag zijn morgen zet ik die plaatjes op een andere site...
[ Bericht 2% gewijzigd door Nattekat op 01-09-2014 14:41:40 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ligt er ook maar net aan op welk circuit je komt. De discussie is natuurlijk weer opgelaaid hier door degenen die in Spa waren. Ik kan me voorstellen dat je daar door de afstand van de baan wel wat beleving mist. Ik was zelf in Jerez en Montreal dit jaar en daar was de beleving anders dan de voorgaande jaren, maar omdat je zo dicht op de baan zit eigenlijk wel prettiger. In de gesprekken die ik voerde op de tribunes bleek wel dat iedereen deze vooruitgang wel begreep. Zeker als je nu langs de baan staat en de wind rond zo'n wagen hoort op het rechte stuk en het bijzondere niet te omschrijven geluid tijdens het remmen. Het geluid is een deel van de sport, maar de mensen komen toch voor het hele circus. En in het voorprogramma waren er dan ook voor de liefhebber wat jankende Ferrari's en F1 auto's uit vervlogen tijden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom begin ik zo de indruk te krijgen dat users hier die nog nooit een F1 in levende lijve op volle snelheid voorbij hebben zien (en horen!) komen de andere groep die wel al op circuit zijn geweest (en hun onvrede uiten) de zanikers noemt
Nee ik heb het opgelaaid door te vragen aan diegene die in Spa waren hoe het wasquote:Op maandag 1 september 2014 16:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan op welk circuit je komt. De discussie is natuurlijk weer opgelaaid hier door degenen die in Spa waren. Ik kan me voorstellen dat je daar door de afstand van de baan wel wat beleving mist. Ik was zelf in Jerez en Montreal dit jaar en daar was de beleving anders dan de voorgaande jaren, maar omdat je zo dicht op de baan zit eigenlijk wel prettiger. In de gesprekken die ik voerde op de tribunes bleek wel dat iedereen deze vooruitgang wel begreep. Zeker als je nu langs de baan staat en de wind rond zo'n wagen hoort op het rechte stuk en het bijzondere niet te omschrijven geluid tijdens het remmen. Het geluid is een deel van de sport, maar de mensen komen toch voor het hele circus. En in het voorprogramma waren er dan ook voor de liefhebber wat jankende Ferrari's en F1 auto's uit vervlogen tijden.
En gelukkig zijn we nu ook af van traction control en op een paar cilinders minder pruttelende motoren. Ook niet bepaald een fijn geluid. En oordopjes ook niet meer nodig gehad.
Die er wel waren hadden geen discussie.quote:Op maandag 1 september 2014 16:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee ik heb het opgelaaid door te vragen aan diegene die in Spa waren hoe het was
Alleen niet bij Ziggo. Nu wel.quote:
Staat ook in de OPquote:
Heeft ie het nou over busstops ipv lesmo's of hoor ik dat verkeerd?quote:
Dus ik kan ontslag nemen? Heb nog een halve voor Singapore en verder niks meer...quote:
Ik lees de OP'squote:Op dinsdag 2 september 2014 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus ik kan ontslag nemen? Heb nog een halve voor Singapore en verder niks meer...
ik heb ook een aantal jaar het gevoel gehad dat ik het voor niets deed, en op het moment dat ik eens een weekend oversloeg kwam er een stortvloed met vragen waarom er geen nieuwe OP wasquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus ik kan ontslag nemen? Heb nog een halve voor Singapore en verder niks meer...
Omdat streamsquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik heb ook een aantal jaar het gevoel gehad dat ik het voor niets deed, en op het moment dat ik eens een weekend oversloeg kwam er een stortvloed met vragen waarom er geen nieuwe OP was
Ik waardeer het wel hoor. Zelf lees ik het gewoon niet altijd even goed. Ik kijk vooral naar de uitzendtijden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus ik kan ontslag nemen? Heb nog een halve voor Singapore en verder niks meer...
Lotterer heeft bedankt omdat hij geen FP1 mag rijden. Caterham wil deze laten rijden door Roberto Mehri zodat hij ervaring kan opdoen, omdat hij nog geen superlicentie heeft. Dus waarschijnlijk rijdt Kobayashi weer in Monza.quote:
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
....
Ik dacht dat je ook een superlicentie nodig hebt om FP1 te rijden.
Dag Frijnsquote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lotterer heeft bedankt omdat hij geen FP1 mag rijden. Caterham wil deze laten rijden door Roberto Mehri zodat hij ervaring kan opdoen, omdat hij nog geen superlicentie heeft. Dus waarschijnlijk rijdt Kobayashi weer in Monza.
Ik dacht dat je ook een superlicentie nodig hebt om FP1 te rijden.
Echt absurd dit inderdaad. Van alle Nederlanders die ooit in de buurt van de F1 hebben rondgelopen moet Frijns toch wel de persoon zijn die de meeste teleurstellingen te verwerken heeft gehad.quote:
Tja, Frijns heeft geen 300.000 euro die Caterham vraagt om een wedstrijd te mogen rijden. Dus als niemand anders met dat bedrag over de brug komt dan mag Kobayashi gewoon weer omdat hij wel voor dit seizoen betaald heeft.quote:
Als je niet al een abo hebt of met de vorige actie hebt meegedaanquote:Op woensdag 3 september 2014 22:24 schreef WEST het volgende:
sport1 is nu nog 3 maand voor 5 euro. kan je mooi de rest van het seizoen uitzingen daarmee![]()
ik welquote:Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niet al een abo hebt of met de vorige actie hebt meegedaan
Ergo: Niemand.
Dat doe ik met de voetbal ookquote:Op woensdag 3 september 2014 23:15 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb begin dit jaar een Stop1 & Go abbo gewonnen via Radio Veronica. Volgend jaar weer een poging wagen![]()
Tablet aan tv hangen met mini-hdmi kabeltje en ik heb gewoon F1 op tv![]()
*wel wat schokkerig af en toe, maar wel gratis en dan went het wat sneller..
Dat is zijn eigen schuldquote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Echt absurd dit inderdaad. Van alle Nederlanders die ooit in de buurt van de F1 hebben rondgelopen moet Frijns toch wel de persoon zijn die de meeste teleurstellingen te verwerken heeft gehad.
yep, de eerste oefensessie....daarna stapt Kobyashi weer achter het stuur:quote:Op donderdag 4 september 2014 09:15 schreef Fiorano het volgende:
Roberto Merhi rijdt een FP in de Caterham as weekend
Zoals hierboven al werd aangegeven.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:55 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
yep, de eerste oefensessie....daarna stapt Kobyashi weer achter het stuur:
Caterham heeft bevestigd dat Kamui Kobayashi dit weekend, tijdens de Grand Prix van Italië in Monza, terugkeert op de grid. De Japanner werd twee weken geleden in België eenmalig vervangen door de Duitser André Lotterer, omdat de Brits-Maleisische renstal graag de mening van een andere coureur over de auto wilde horen.
Kobayashi zal wel tot de tweede vrije training moeten wachten, voordat hij weer achter het stuur van de Caterham CT05 mag kruipen. In de eerste oefensessie wordt de wagen bestuurd door Roberto Merhi, die momenteel tweede staat in het Formule Renault 3.5-kampioenschap. Voor de 23-jarige Spanjaard wordt het zijn eerste optreden tijdens een Formule 1-weekend.
Dat Kobayashi op Spa-Francorchamps plaats moest maken voor Lotterer, lijkt hij niet erg te vinden. "Ik ben werknemer van het Caterham F1 Team en ik zal de beslissingen van het team altijd respecteren. Maar ik ben terug in de auto en ik kijk ernaar uit om weer te kunnen racen", reageert de Japanner, die zijn rentree maakt naast Marcus Ericsson.
Bron: gpupdate.nl
Ik hou gewoon vast aan mijn abonnement wat ik al jaren heb en tevreden over ben.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:24 schreef WEST het volgende:
sport1 is nu nog 3 maand voor 5 euro. kan je mooi de rest van het seizoen uitzingen daarmee![]()
leeft die nog wel dan..., hij zit helemaal onder het asfaltquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Grappig trouwens. Monza heeft ook Google Street View. Je zou verwachten dat een racebaan ook door een Street View-auto is gedaan, maar blijkbaar hebben ze het met de hand gefotografeerd. Of de chauffeur heeft een kiekje voor thuis gemaakt, dat kan natuurlijk ook...
[ afbeelding ]
http://goo.gl/maps/vxTNi
Tsja, land van de maffia hè..... voor je het weet slaap je met de vissen of lig je onder een laagje asfaltquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:16 schreef WEST het volgende:
[..]
leeft die nog wel dan..., hij zit helemaal onder het asfalt
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:19 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Tsja, land van de maffia hè..... voor je het weet slaap je met de vissen of lig je onder een laagje asfalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |