Wij hebben vrijdag ook bij Les Combes geparkeerd. Stond idd helemaal vol met tenten, maar je mocht er gewoon tussen parkeren met je parkeerkaart.. Gezellig zooitje daar, als ik ooit naar de race ga zetten we daar een tent opquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:25 schreef Sinister-D- het volgende:
das de campingHebben ze die ook open gegooid voor te parkeren? Ga volgende keer naar de parking bij de Stavelot bocht....
Of heb je een kaart gekocht voor een overnachting op de camping missschien![]()
De tent is ook een oplossing die hier overwogen wordt, mocht er ooit een tweede keer komen in de nabije toekomst, om vervolgens op maandag pas weg te gaan. Enkel het weer houdt dat een beetje tegen, erg fijn is het niet altijdquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wij hebben vrijdag ook bij Les Combes geparkeerd. Stond idd helemaal vol met tenten, maar je mocht er gewoon tussen parkeren met je parkeerkaart.. Gezellig zooitje daar, als ik ooit naar de race ga zetten we daar een tent op
200pk (= 150 kW), maar inderdaad een stuk minder dan die andere klassen. WSR 3.5 is ongeveer 530 pk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef Fer het volgende:
Ik wist van de GP2 en de WSR3.5 dat het best een bak vermogen was, maar 150pk is een stuk minder dan deze 2 klassen of F1.
Aye, en mensen het maar raar vinden dat GP2 qua tijden niet ver van F1 afligt. Het is appels met ADHD vergelijken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:44 schreef LWD-Godius het volgende:
Kwam er onlangs achter dat GP2 wagens een 4.0 liter V8 620pk motor hebben.
Dat was ik ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:17 schreef twiFight het volgende:
Zo, nu de rust wedergekeerd is. Na de vorige race met het ongeluk van Raikkonen was er ene user die het toch echt niet vond kunnen dat Raikkonen met volle snelheid de baan weer opkwam en andere coureurs in de weg zat.
Vettel ging niet met volle snelheid weer de baan op, niemand hoefde voor Vettel aan de kant en Vettel kegelde dan ook niemand van de baan af met zijn actie.quote:Hij had moeten wachten tot het veld voorbij was en achteraan moeten sluiten. Nu raakte Vettel al vrij snel van de baan na een poging Hamilton in te halen. Had Vettel nu ook het hele veld eerst voorbij laten gaan voordat hij weer de baan op mocht?
Met je eens (ja gebeurt ook wel eensquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was ik ook.
[..]
Vettel ging niet met volle snelheid weer de baan op, niemand hoefde voor Vettel aan de kant en Vettel kegelde dan ook niemand van de baan af met zijn actie.
En met deze situatie had ik dat dubbel zeker willen zien. Maar goed, de regie zoog de hele race al. Rijden er twee coureurs voorbij die in gevecht zijn en waarbij een inhaalactie komt, volgen ze twee coureurs die daar achter zitten waar meer dan een seconde tussen zitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Het moment van opgave van Lotterer is door 'n amateur wél vastgelegd, gelukkig heeft de regisseur dat volledig gemist
vooral vervelendquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:16 schreef nils7 het volgende:
Voor diegene die in Spa zijn geweest ehm hoe vonden jullie 't geluid?
Zeker in Spa-Francorchamps had het oude geluid een grote meerwaarde voor de beleving van de race omdat je daar altijd maar een klein deel van de baan kunt zien, door de bomen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:16 schreef nils7 het volgende:
Voor diegene die in Spa zijn geweest ehm hoe vonden jullie 't geluid?
Qua geluid was langs het rechte stuk bij Eau Rouge tijdens de GP3 het hoogtepuntquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:16 schreef nils7 het volgende:
Voor diegene die in Spa zijn geweest ehm hoe vonden jullie 't geluid?
tja dit was toch beterquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qua geluid was langs het rechte stuk bij Eau Rouge tijdens de GP3 het hoogtepunt
Tijdens de GP2 zat ik al op de tribune, maar kon ik wel de start horen. De formule 1 hoorde ik enkel als ze afremden voor Rivage, waar ik zat dus
Rechte stuk als in oude pitstraight, of Kemmel (van Radillon tot Les Combes)?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qua geluid was langs het rechte stuk bij Eau Rouge tijdens de GP3 het hoogtepunt
ironisch genoeg is de v6t+ers sneller dan een v8quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:09 schreef Spatzmann het volgende:
Ja, we moeten echt z o terug naar de v8/v10
Dit vind ik echt helemaal niets.
Racen moet gewoon om pure snelheid gaan, omzouten met die milieumaatregelen in de F1.
Boeiend (jouw verhaal)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:24 schreef Fer het volgende:
Duidelijk dat iedere techeut in de F1 had kunnen vertellen dat door ERS-H alle herrie wordt omgezet in electriciteit voor MGU-K en de wagens een klap stiller zouden zijn.
Maar ja, zoals overal buitelen de schreeuwers en commerciëlen over elkaar heen of het i4 of v6 moest worden, niemand die aan de gevolgen van ERS-H heeft gedacht.
Kemmel natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Rechte stuk als in oude pitstraight, of Kemmel (van Radillon tot Les Combes)?
Kemmel is idd een goeie galmbaknooit gedacht dat ik voor de GP2 daar met oordopjes zou moeten lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |